
Στην Ελλάδα μου άλλαξαν και τους δύο αισθητήρες λάμδα το λαμπάκι ξανά άναψε.
Αλλάξαμε και τον αισθητήρα MAF –και πάλι το ίδιο.
Η διάγνωση τότε ήταν πως “δεν είναι ο καταλύτης” γιατί το μηχάνημα έδειχνε πρόβλημα στους λάμδα και όχι ένδειξη για καταλύτη ( κόστος λάμδα και μαφ σύνολο περίπου 280€ ).
Τώρα που άλλαξα τα λάδια στη γειτονική Γερμανία και το πήγα σε επίσημο συνεργείο, το μηχάνημα έδειξε ξεκάθαρα καταλύτης.
Ζήτησα να αλλαχθεί και μου είπαν κόστος περίπου 1000 ευρώ.
Ο μηχανικός όμως επέμενε να μην αλλάξει, και μου πρότεινε να τον “σβήσει” από τον εγκέφαλο με κόστος γύρω στα 200 ευρώ. Του είπα ξανά να αλλάξουμε τον καταλύτη, αλλά συνέχισε να υποστηρίζει τη δική του λύση.
Τι προτείνετε εσείς;
Έχει κανείς εμπειρία από διαγραφή καταλύτη στον εγκέφαλο;
Είναι ασφαλές ή θα το μετανιώσω στο μέλλον;
Υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθεί ζημιά στον κινητήρα;
Θα υπάρξει πρόβλημα σε μελλοντικό ΚΤΕΟ ή έλεγχο ρύπων;
Κάθε άποψη ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ προκαταβολικά!