Συμμετοχές που θα χριεστούν επιβεβαίωση με ένα ΟΚ ............
1.SIAL.................................................................ΟΚ 2.Σταύρος4x4....................................................... ok 3.Α7PILOT +2 ΑΤΟΜΑ.........................................ΟΚ.... 4.costas66...........................................................ok 5.JOHN MAXX......................................................οκ 6.stamatdi..........................................................OK 7.MICHALIS CHAVOUZIS..........................................OK 8. Ivan.....για τις πρώτες μέρες.................................ΟΚ 9.................................................................... 10.................................................................... edit by mitsosstr636r:
Αφαίρεση της συμμετοχής του φίλου Tony Louk καθώς το όχημά του δεν πληροί τις προδιαγραφές που έθεσε ο διοργανωτής.
Τελευταία επεξεργασία από mitsosstr636r και Τρί Ιούλ 25, 2023 8:34 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία:Αφαίρεση συμμετοχής λόγω προδιαγραφών.
Παιδιά καλησπέρα. Επειδή διάβασα κάποιες εκφράσεις, σκέψεις και παράπονα από κάποιους φίλους σχετικά με τη διάσχιση που πηγαίνουμε κάθε χρόνο, θα ήθελα να σας πω δύο πράγματα και λόγω της πολύ μεγάλης εμπειρίας που έχω στο 4 x 4 τη στιγμή που το χρησιμοποιώ κάθε μέρα σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Η διάσχιση δεν είναι εκδρομή, έχει καθημερινές δυσκολίες που κάποιοι ηδονιζόμαστε για να τις ζήσουμε... Οι διαδρομές που επιλέγουμε για να υλοποιήσουμε το πλάνο της σχεδίασης, τις περισσότερες φορές είναι "βλέποντας και κάνοντας", σύρτες πολλές φορές απάτητες, κομμένες που πρέπει να γεφυρωθούν, πάρα πολλές φορές αναγκαζόμαστε και βγάζουμε αλυσοπρίονα για να κόψουμε κλαδιά ίσα-ίσα να περνάνε τα αυτοκίνητα. Δεν συζητάω ότι τρυπάμε πολλές φορές με τον όγκο του αυτοκινήτου βάτα και άλλους χαμηλούς θάμνους φωνάζοντας στον ασύρματο "μόνο μην μας δει ο φίλος μας ο Στέλιος γιατί θα πάθει εγκεφαλικό..!!!" Η διάσχιση λοιπόν δεν είναι καταρχήν για ολα τα οχήματα, άσχετα αν έχουν 4 x 4. Δεν είναι επίσης και για ανθρώπους που σκέφτονται μήπως γρατσουνίσουν το αυτοκίνητο. Για αυτό και μπαίνουν πολύ αυστηρές προδιαγραφές. Κάθε εξαίρεση όμως έχει τον κανόνα της. Και αυτή λέγεται Τόνυ. Εγώ είμαι αυτός που έχω πει πάρα πολλές φορές ότι εφόσον περνάνε τα grand vitara περνάει και ο Τόνυ. Ο λόγος??? Το αυτοκίνητο του είναι φτιαγμένο ειδικά για βουνό και το μόνο του πρόβλημα είναι ότι όταν ανεβαίνει θέλει να ανεβαίνει με 6 km. Αυτό σημαίνει ότι σε κάποιο δύσκολο σημείο το αυτοκίνητο θα το κοπανήσει , αλλά δεν τον νοιάζει αρκεί να περάσει.... Δεν συζητάμε και γρατζουνιές και τα συναφή. Συμπέρασμα. Αν υπάρχει κάποιο άλλο όχημα τέτοιο, ας έρθει να δοκιμαστεί στις απλές μονοήμερες ή διήμερες βόλτες μας κι αν μπορεί να τα αντέξει όλα αυτά εμείς εδώ είμαστε να τον καλωσορίζουμε και στη διάσχιση. Μην ζητάτε όμως να βάλετε σε τέτοια δοκιμασία την παρέα, αν δεν είστε από πριν πιστοποιημένοι... Κανείς δεν σας απαγορεύει, να κάνετε αυτό που κάνει ο Κώστας Gal πού έρχεται ασφαλταδα και μας βρίσκει σε σημεία που έχουμε κατασκηνώσει, για βραδινό φαγητό φαιρνοντας και τα καλούδια του.... Και για να μη νομίζετε ότι αυτά είναι λόγια του αέρα, ανοίξτε το Google earth , βρείτε την συνοριογραμμή πάνω από τα Άνω Πορόια και προσπαθήστε να φτάσετε στη Φλώρινα ακολουθώντας την συνοριογραμμή.... Μας πήρε 10 - 12 μέρες, εγώ επέστρεψα εσπευσμένα από την κορυφή του Καϊμακτσαλάν μέσα στο Σκοπιανό... Δύσκολες στιγμές.... Είδατε που η τρέλα πάει και στα βουνά???? Καλό καλοκαίρι να έχουμε όλοι μας...!!!
Νομίζω οτι το θέμα πήρε λάθος "δρόμο", δεν νομίζω να απαίτησε κάποιος να ακολουθήσει διάσχιση με μη ειδικό όχημα(αργές σχέσεις) και επίσης ο Αντώνης δεν είναι η πρώτη φορά που θα συμμετάσχει. Υ.γ ο Α.Ι. ποιός είναι
Αν δεν κάνω λάθος οι προδιαγραφές σε κάθε εκδρομή μπαίνουν για την ασφάλεια του εκάστοτε οχήματος,την εξασφάλιση (όσο μπορεί να εξασφαλιστεί αυτό) ώστε να βγει είς πέρας η εκδρομή και γενικά να υπάρχει ισορροπία στα οχήματα!! Πολλοί φαντάζομαι είναι αυτοί που θέλουν να έρχονται στις εκδρομές μας και εννοείται ότι κανείς δεν θέλει το αντίθετο αλλά ας μου απαντήσει κάποιος τι θα γίνει αν κάποιο όχημα πάθει ζημιά επειδή μόνο και μόνο από υπερεκτίμηση του οχήματος η επειδή νομίζει ότι είναι έτοιμο για εκτός δρόμου!! Στην περίπτωση του Τόνυ πολύ εύκολα μπορεί να γίνει η ζημιά (σε όλους μπορεί να συμβεί αλλά σε κάποια οχήματα πολύ περισσότερο). Χαλάει η εκδρομή η διάθεση κτλ. Σε πολλές εκδρομές επειδή υπήρχαν οχήματα που δεν τηρούσαν τις προδιαγραφές αναγκαζομασταν να γυρίσουμε πίσω και να χαλάσουμε μια ωραία διαδρομή. Άρα νομίζω ότι σκοπός είναι να διασφαλίζεται η εκδρομή τουλάχιστον από προβλήματα που θα μπορούσαν να αποφευχθούν με την αποδοχή των κανόνων οχημάτων. Τόνυ είσαι πολύ μπροστά από πολλούς αλλά στο συγκεκριμένο θέμα με το νβ έχουμε λίγο ξεπεράσει τα όρια!! Γνώμη μου!! Πόσο πολύ ήθελα να έρθω επιτέλους σε μια διάσχιση δεν φαντάζεστε αλλά δεν μου κάθεται η άτιμη!!!
Οπως συνήθως ο καθένας γραφει αυτο που θελει να πει χωρις να εχει επεξεργαστει το θεμα. Η ουσια είναι οτι υπήρξε ασυνέπεια μεταξυ των ξεκαθαρων προδιαγραφών, και της λίστας που περιλαμβάνει οχημα που δεν πληροι τις προδιαγραφές για λόγους που εχουν αναλυθεί και εδω και πολλες φορές. Επιπλέον η αντίδραση σε σχετικά σχόλια τυπου "θα έπρεπε να είχες καταλάβει ότι είμαστε σε δραστηριότητες από άλλα club" ειναι πολύ εκτός της φιλοσοφίας μας και του κλίματος που εχουμε προσπαθήσει, με πολύ κοστος, να κρατήσουμε 15 συναπτά ετη. Το "θα έπρεπε να είχες καταλάβει ότι είμαστε σε δραστηριότητες από άλλα club" δεν ισχύει γιατι εδω είναι το vitaraclub.gr και οποιος βρίσκεται εδω αποδέχεται όλα αυτα που μας χαρακτηρίζουν.
Στο δικό μας Vitaraclub.gr λοιπόν ισχύουν κανόνες, τυπικοί και ηθικοί. Στο "Στο δικό μας κλαμπ ο Τόνυ είναι η μόνη εξαίρεση στον κανόνα" , δεν μας ενδιαφέρει τι κάνετε και να συνεχίσετε να το κάνετε εκεί.
Κανένας δεν αμφισβήτησε την ετοιμότητα και αποφασιστικότητα του Τονυ, την εχει αποδείξει πολλες φορές, δεν μπορώ όμως να μην σχολιάσω το γεγονός οτι εκεί που περνάει ενα ΝΒ με μερικους ποντους ψηλωμα τα Vitara, GV & NGV ειναι σε παιδικο τερεν, εκτός και αν μερικοι ξεχασανε τι θα πει off road.
Στο πρακτικό του θέματος συμμετοχής ΝΒ με κάλυψε απόλυτα ο Βασίλης απο πάνω.
Να μην ξεχάσω να σχολιάσω οτι το τσακαλι η Α.Ι. μας πετσόκοψε
Θα παρακαλέσω την διαχείριση να καθαρίσει το θέμα και να μεινει μονο οτι εχει σχέση με τον εκδρομή. Επίσης θα παρακαλέσω τον ψηλό ειτε να βγάλει την προδιαγραφή για αργες σχέσεις η τον Τονυ απο την λίστα.
Παρέα ειστε, στο τηλέφωνο μιλάτε, αλλο κλαμπ εχετε, κανονιστε τα εκει και αφήστε εμας εδω να κάνουμε την τρέλα μας οπως ξερουμε και οσο μπορούμε ακόμα. Μην ξύνεστε στην γκλιτσα του τσοπάνη ειδικά καποιοι που ξερετε ποσο σας αγαπώ, σας σεβομαι, σας θεωρώ φίλους και το εχω δείξει.
Παρακαλώ για τις ενέργειες που ζητησα, κουμπακια δεν εχω πλεον θα το εκανα εγω.
Δημήτρης και Βασίλης τα είπαν όλα!! Εύγε!! Και όσο για το "νιβι φτιαγμένο ειδικά για βουνό" είναι σαν να λέμε πλοίο φτιαγμένο για την στεριά... και αυτό γιατί πολύ απλά ένα νιβι ΔΕΝ γίνεται να φτιαχτεί ειδικά για βουνό...
Βλέπε, άκου, σώπα... Once you go mud, you never go back
Έχω καιρό να γράψω στο φόρουμ και απέχω από πολλές δραστηριότητες λόγω φόρτου υποχρεώσεων, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν παρακολουθώ τα δρώμενα εντός και εκτός club... Ως πρώην διαχειριστής όμως, δεν μπορώ να μη πάρω θέση, ώστε να καταλάβουν οι νεότεροι αλλά και να θυμηθούν οι παλιότεροι, τον λόγο ύπαρξης της παρούσας ενότητας: "Δραστηριότητες με ή από άλλα club"
Ευτυχώς όμως υπάρχουν και οι τους οποίους θυμίζω
Δραστηριότητες με ή από άλλα club. Εδώ παρουσιάζουμε φωτογραφίες από βόλτες που πήγαμε με άλλα επίσημα φόρουμ, λέσχες κλπ. Επίσης αν διοργανωθεί μια εκδρομή επίσημα ως vitaraclub.gr μαζί με άλλο φόρουμ ή λέσχη, εδώ θα είναι ο χώρος όπου θα ανέβει Τέλος αν θέλουμε να παρουσιάσουμε τις δραστηριότητες άλλων club/φόρουμ, θα το κάνουμε εδώ
Οι κανόνες λοιπόν είναι ξεκάθαροι: - Εδώ ανεβαίνουν εκδρομές που διοργανώνονται ΕΠΙΣΗΜΑ από το vitaraclub μαζί με άλλα club (επίσημα σημαίνει από την ΟΔΣ η οποία θα φροντίσει σε συνεργασία με το άλλο club η εκδρομή να έχει όλες τις προδιαγραφές ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ για να προστατεύσει τα μέλη της και τον χώρο της ) - Εδώ παρουσιάζονται άλλα club (δηλαδή εδώ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ οι δραστηριότητες άλλων club, ΔΕΝ διοργανώνονται )
Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια αυτή η ενότητα πάει να αλλάξει χαρακτήρα και να γίνει σημείο συγκέντρωσης συμμετοχών για άλλα club.
ΔΕΝ αφορά τον SIAL αυτό προσωπικά, τον Αλέξανδρο τον εκτιμώ και τον σέβομαι. Και γνωρίζω ότι ΔΕΝ πρόκειται να αφήσει μια εκδρομή του να καταλήξει με ατύχημα!
ΟΜΩΣ εάν συνεχίσει να γίνεται αυτό στην παρούσα ενότητα θα μπορεί ο κάθε ένας να μπαίνει στο vitaraclub και μέσα από αυτή την ενότητα να μαζεύει κόσμο για να "αναδείξει" το δικό του club.
Και ΑΝ (ο Θεός να βάλει το χέρι του) μια τέτοια εκδρομή που θα φαίνεται ότι έχει διοργανωθεί από εδώ μέσα, καταλήξει σε ατύχημα, θα τρέχει η ΟΔΣ να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας
Και αυτό ΔΕΝ νομίζω ότι είναι μέσα στα "θέλω" της ΟΔΣ
SAVE ANIMAL έγραψε:Σε πολλές εκδρομές επειδή υπήρχαν οχήματα που δεν τηρούσαν τις προδιαγραφές αναγκαζομασταν να γυρίσουμε πίσω και να χαλάσουμε μια ωραία διαδρομή.
Μα σε κάθε εκδρομή δεν μπαίνουν προδιαγραφές/ απαιτήσεις οχημάτων για να συμμετάσχουν στην εκδήλωση σύμφωνα με τους κανόνες εκδρομών του vitaraclub Πώς συνέβαινε αυτό; μου προξενεί εντύπωση
Έχω που έχω ένα μωρό 15μηνών που χρειάζεται 24/7 να είσαι απο πάνω, έχω και κάτι 15χρονα στο φόρουμ που αντί να ψαχνουν ευκαιρίες για εξορμήσεις, ψάχνουν αφορμές για κοκορομαχίες! Ναι, 15χρονα λέω γιατί 15 χρόνια εδώ μέσα δεν έχετε μάθει πως "μιλάμε" εδώ μέσα... Αμέσως να βγουν τα κουμπούρια!
Λοιπόν! Για τις "προδιαγραφές οχημάτων": και το 19 και το 20 και το 21 και το 22 (εμμέσως πλην σαφώς) είχαν τεθεί και ο Τόνυ έβαζε συμμετοχή από τους πρώτους! Δεν είδα κανέναν να μιλάει.... Το 2021 είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον και ο Μιχάλης batfalcon και παρόλο που αργότερα άρθηκαν οι προδιαγραφές των οχημάτων, δεν ακολούθησε καθώς δεν ήθελε "στενές επαφές 3ου τύπου" με κλαδιά κλπ (και καλά έκανε). Όταν μιλάμε για την -θεσμοθετημένη πια- καλοκαιρινή διάσχιση όλοι ξέρουν τι απαιτείται από τα πληρώματα/οχήματα, δε χρειάζονται ιδιαίτερες μνείες. Ο Πάνος παραπάνω ήταν ο ΜΟΝΟΣ που μίλησε για έναν κανόνα του φόρουμ, που είναι ο ΜΟΝΟΣ που ισχύει στην παρούσα ενότητα... Κανείς δεν το θυμόταν, ούτε καν εγώ! Θα έπρεπε όμως, όπως ειπώθηκε και παραπάνω για κάποιον mod... Ρισπέκτ γιατί έχει κάνει ΠΟΛΥ ΚΟΠΟ όταν ανέλαβε admin μετά το θάνατο του Καλιακούδα, να αναδιατάξει το φόρουμ! Οπότε τα περί "προδιαγραφών οχημάτων" ΑΚΥΡΑ όλα! Άστοχο που το έγραψε ο Αλέξανδρος, θεωρώ ότι ήθελε να πει αυτό που είπε και ο Σταύρος4χ4 για την περσινή διάσχιση
Σταύρος 4x4 έγραψε:Δεν θα αναφερθώ για το τι , πως και γιατί της εκδρομής , μια ανάγνωση από τις προηγούμενες διασχίσεις θα καταλάβει κάποιος.
Η πρώτη διάσχιση οργανώθηκε από τον μετρ του είδους Αλέξανδρο το μακρινό 2011 και 12 χρόνια μετά ακόμα συζητάμε "τι χρειάζεται να έχει το αμαξι μου για να ερθω στη διάσχιση"; Έλεος!
2ον: εδώ θα δηλώνουν συμμετοχή, όπως κάθε φορά, μέλη του club για οργανωτικούς/πληροφοριακούς λόγους που αφορούν τον Αλέξανδρο και όποιον άλλον τον βοηθάει στην διοργάνωση, σύμφωνα με .
3ο μέρος, το ηθικό κομμάτι. ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΘΩ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ υπονοούμενα και γενικώς συμπεριφορά και γραφόμενα που δεν συνάδουν με το χαρακτήρα σας (εκτός κι αν τόσα χρόνια κοροϊδεύετε και είστε κάποιος άλλος) αλλά και με το χαρακτήρα και το ήθος που έχει επιδείξει το club τόσα χρόνια! Ιδίως όταν αφορά απρεπή συμπεριφορά ή λόγος σε μέλος της ΟΔΣ Οι περισσότεροι από τους εμπλεκόμενους γνωριζόμαστε και μεταξύ μας..... δε λέει!
Το thread ΔΕΝ θα καθαριστεί, ακριβώς γιατί δεν θέλω του χρόνου να ξαναλέμε τα ίδια!
Δεν έγραψα με μεγάλα γράμματα ή bold ή άλλα εμφατικά, ΣΚΟΠΙΜΑ! Ελπίζω να καταλάβετε το γιατί... Δεν απαντώ σε κανέναν σας παραπάνω γιατί δε θέλω ούτε να δώσω συνέχεια στο θέμα ούτε να το τεντώσω και να το χαλάσω. Το ίδιο να κάνετε κι εσείς
Αφήστε τα γιαταγάνια και τα κουμπούρια και βάλτε κανα φράγκο στην άκρη γιατί η βενζίνη πήγε 2€! Καλή διάσχιση κι εφέτος και ο ταλαίπωρος πατερούλης περιμένει και πάλι φωτό και βίντεο να δει, σε κανα διάλειμμα από το ξενύχτι...
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!
Στην ερώτηση τι είναι αυτό που θα χαρακτήριζε το vitaraclub.gr η απάντηση είναι διαφορετική στην κάθε φάση της ζωής του.
Στην παρούσα φάση η απάντηση είναι μια και μοναδική, αντοχή στο χρόνο.
Στην εποχή των Social και τον κινητών συσκευών έχει απομείνει μια γωνιά του διαδικτύου, που μπορεί να θέλεις μόνο υπολογιστή για να έχεις την σωστή εμπειρία πρόσβασης αλλά ξέρεις ότι όταν συνδεθείς θα δεις σίγουρα κάποιους «γνωστούς σου» μέσα έστω και αν δεν έχεις συναντηθεί ποτέ σου μαζί τους, θα γράψεις αφού σκεφτείς δυο και τρεις φορές αυτό που θέλεις και θα είσαι σίγουρος ότι όλοι θα σε αντιμετωπίσουν σαν ισότιμο μέλος.
Στην πιθανότητα να χρειαστείς τεχνική βοήθεια ξέρεις ότι είτε θα βρεις κάποιο παρόμοιο θέμα στις τεχνικές ενότητες με παρουσίαση και τεκμηρίωση η κάποιος φίλος θα προσπαθήσει να βοηθήσει με την εμπειρία του.
Μπορεί τεχνολογικά να μείναμε πίσω , μπορεί να μην ανταγωνιζόμαστε τα Social, μπορεί κάποιοι να γεράσαμε, να κουραστήκαμε, να άλλαξε η ζωή μας, να «φύγαμε», ότι όμως έχει απομείνει συνεχίζει με τις ίδιες αρχές και αξίες που ξεκίνησε και αυτό δεν θα αλλάξει μέχρι να μπει οριστικό λουκέτο.
Δεν είναι τυχαίο που παραμένουμε ίσως το μακροβιότερο τετρακίνητο forum, είμαστε σημείο αναφοράς για τεχνικά θέματα Vitara σε όλο τον κλάδο αλλά και έχουμε πατήσει σχεδόν κάθε βουνό της όμορφης πατρίδας μας.
Επίσης δεν είναι τυχαίο που από εδώ προέκυψαν δεκάδες προσπάθειες δημιουργίας αντίστοιχων διαδικτυακών χώρων.
Όλοι όσοι είμαστε ακόμα εδώ όμως, οφείλουμε να λειτουργούμε σύμφωνα με τις αρχές και τις αξίες που μας διέπουν και πάντα με γνώμονα τους κανόνες του vitaraclub.gr.
Η παραπάνω ηθικές και τυπικές υποχρεώσεις αρχίζουν όταν κάνουμε login και τελειώνουν όταν κάνουμε logout, τόσο απλά.
Η συζήτηση που αναπτύχθηκε στο παρόν νήμα είναι ότι ακριβώς δεν θέλουμε εδώ στην παρέα μας.
Παραβίαση κανόνων από πολύ παλιά και αξιόλογα μέλη, ειρωνικά σχόλια και δημοσιεύσεις προς μέλος της ΟΔΣ και πολιτική μη ίσων αποστάσεων με αναφορές σε «έμμεσες πλην σαφής προδιαγραφές».
Οι αρχές και αξίες του vitaraclub.gr δεν αλλάζουν, δεν είναι καν ελαστικές και συζητήσιμες , παραμένουν αναλλοίωτες για όσο καιρό θα χτυπάμε την διαδικτυακή του διεύθυνση και θα εμφανίζεται η γνωστή πρώτη σελίδα του. Αυτό αφορά όλους, παλιούς και νέους.
Στα τυπικά τώρα.
Η συμμετοχή του Tony Louk θα βγει από την λίστα εφόσον δεν πληροί τις προδιαγραφές που έβαλε ο διοργανωτής.
Το νήμα θα κλειδώσει και θα παραμείνουν όλες οι δημοσιεύσεις για μελλοντική αναφορά και παραδειγματισμό.
Εάν ο διοργανωτής θέλει να ενημερώσει και να δημοσιεύσει σχετικές πληροφορίες θα το κάνει μέσω της ΟΔΣ.
Οι κανόνες της ενότητας «Δραστηριότητες με ή από άλλα κλαμπ» θα επικαιροποιηθούν.
Καλή συνέχεια σε όλους και καλή διάσχιση στους συμμετέχοντες. - Η διάσχιση ισχύει κανονικα -
Οποίο μέλος θέλει να συμμετάσχει στη διάσχιση μπορεί να επικοινωνήσει με τον διοργανωτή μέσω πμ
Συμμετοχές που θα χρειαστούν επιβεβαίωση με ένα ΟΚ ............
1.SIAL.................................................................ΟΚ 2.Σταύρος4x4....................................................... ok 3.Α7PILOT +2 ΑΤΟΜΑ.........................................ΟΚ.... 4.costas66...........................................................ok 5.JOHN MAXX......................................................οκ 6.stamatdi..........................................................OK 7.MICHALIS CHAVOUZIS..........................................OK 8. Ivan.....για τις πρώτες μέρες.................................ΟΚ 9.................................................................... 10....................................................................
•Τα όρια της ζωή σου ειναι απλως επινοήσεις του εαυτού σου. •Εξερεύνησε, Ονειρέψου, Ανακάλυψε. •Ακολούθησε τον δρόμο σου ως την άκρη. Η αξία του δρόμου είναι να μην σταματήσεις.