ο πομποδέκτης θα δουλέψει σωστά κατά τη διάρκεια εξορμήσεων ή πρέπει να πάρω cb? Κάθε πληροφορία χρήσιμη καθώς δεν είμαι γνώστης του αντικειμένου.. Ευχαριστώ
Tο αναγραφόμενο ως "πομποδέκτης" εξ' όσων μπορώ να διακρίνω από την περιγραφή του κατ/τος ανήκει στην κατηγορία Ερασιτεχνικών μηχανημάτων, άρα, ΑΠΑΙΤΕΊΤΑΙ άδεια Ραδιοερασιτέχνου για την νόμιμη χρήση και κατοχή του. Εξ' άλλου δεν θα σε βοηθήσει καθόλου στις εκδρομές του Club, δεδομένου ότι όλες οι επικοινωνίες γίνονται σε κάποια συχνότητα των 11 m, δηλαδή σε CB.
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.
The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
Ταξίδι εως τα βόρεια με το βιτάρα του 1993 δεν συνισταται από το εγχειριδιο χρήσης του αυτοκινήτου.. όποτε θα αρκεστώ στις εκδρομες μέχρι 2:30 max 3 ώρες ταξίδι από Νομό Αττικής! Αρά με βλέπω να ακολουθώ την πρόταση ΑΕ6110.. Για να δουλεψει σώστα απ οτι έχω καταλάβει θα χρειαστεί κάποιο σετάρισμα, θα χρειαστώ τη βοήθεια σας και εδώ!
- Τα μέλη του Vitaraclub εδώ με βάση την Αθήνα λειτουργούνε αυστηρά μόνο με CB τα οποία είναι πλήρως ελεύθερα στην κατοχή τους και την χρήση τους. Είναι μηχανήματα τα οποία είναι κλειδωμένα σε 40 κανάλια. Υπάρχει ένας άγραφος κανόνας ότι το VitaraClub δουλεύει πάντα και μόνο στο κανάλι 29. έτσι δεν υπάρχουνε σηζητήσεις του τύπου σημερα σε ποιο κανάλι θα είμαστε. Άρα αν θές ένα μηχάνιμα για τις εκδρομές μας πάρε ένα CB.
- Τα άλλα μηχανήματα που ονομάζεις πιο πάνω ως πομποδέκτες είναι μηχανήματα VHF-UHF που ελεύθερα είναι ως προς την αγορά τους. Η κατοχή και η χρήση τους είναι μόνο με σχετική άδεια-Διπλωμα απο το κράτος. Με κατοχή ή χρήση τέτοιων μηχανιμάτων μπορείς να μπλέξει πολύ άσχημα αλλά αυτό είναι μια άλλη σηζήτηση. Και αυτά θέλουνε ριθμίσεις γιατί εκεί δεν βλέπεις κανάλια αλλά συχνότιτα με την μορφή 6 ψηφία αριθμού.
- Το μηχάνιμα που σου προτίνει ο Tony Look Αντώνης έιναι μοντέρνο, θεικό, μικρό, full μεταλικο στιβαρό και κάνει θαύματα. Κοστίζει 65 Euro και είναι πιο φτηνό από αυτά που ρωτάς στο πρώτο post. Δεν έχει καμία σχέση με τα παλιά παλιομοδίτικα CB που είχανε διαστάσεις όσο ένα στερεοφωνικό αυτοκινίτου. Το αγοράζεις το βάζεις και είναι έτοιμο προς χρήση στο κανάλι 29.
- Αντι για ποιο μηχάνιμα αυτό που πρέπει [color=#0000FF]να μελετίσεις με τι κεραία θα το παντρέψεις. Με κάποια κεραία CB μήκου 2 μέτρων ή με κάποια μικρή των 40cm. Οποια και να διαλέξεις για την χρήση του VitaraClub είναι καλή αφου η επικοινωνία που θέλεις ειναι για 300 μέτρα. Ποτέ δεν θα χρειαστείς μαζί μας να μιλίσεις με κάποιον 20 Χλμ μακριά, εκτώς αν αν αυτός γυρνάει Αθήνα και εσύ πας προ Ιωάννινα.
- Στο πρώτο θέμα που εγραψες και ρωτά το πρώτο link είναι CB πολύ παλιό τεχνολογικά και εμφανισιακά. Ενώ το δεύτερο link που έγραψες είναι μηχάνιμα VHF-UHF που θέλει α) άδεια-διπλωμα β)ριθμίσεις γ)και [color=#0000FF]κάνει ακρόαση σε συχνότιτες που ο πολίτης δεν έχει δικαίωμα να ακούει.
- Τα PMR-446 μηχανίματα UHF κλειδωμένα σε 8 κανάλια περιορισμένης στο 0,5 Watt και χωρίς την δινατότιτα αποσπόμενης κεραίας ώστε να είναι ελεύθερα στην κατοχή και την χρήση τους. Αν ένα απο αυτά δεν ισχύει τότε ονομάζοναι UHF και χρειάζονται σχετική άδεια
Συνημμένα
- Μπροστά Kayaba EXCEL-G μαύρα και πίσω Kayaba GAS-A-JUST Ασημί - Μπροστά και πίσω ελατήρια CS Germany +6cm - Προσθήκες Ελατηρίων +3cm και Body-Lift +4cm - Λάστιχα Malatesta Kobra Mud 205/80/16 +2cm - Πλύμνες (AVM) Ελευθέρου Τροχισμού - Δύο ποδιες για προστασία κινητήρα και μετάδοσης - CB Albrecht AE 6110 κεραία Midland ML145 13 gain Db
Και εγώ το Midland έβαλα στο αμάξι μιας και ήθελα αποσπώμενο μικρόφωνο, κεραία μια της Albrecht αλλά δεν κατάφερα να να πετύχω μια φορά να κάνω δοκιμή με κάποιον να δω αν δουλεύει το καημένο χαχαχαχα
Για να τα έχεις ξεκαθαρισμένα στο μυαλό σου, χωρίς πολλά πολλά, χρησιμοποιούμε CB. VHF και άλλα δεν χρειάζονται για να μιλάς, με τα υπόλοιπα οχήματα που είστε κομβόι.
Όπως σωστά κάποιος είπε παραπάνω, στο κόστος του ΣΤΑΘΕΡΟΥ cb, θα συμπεριλάβεις μια κεραία + εγκατάσταση. Υπάρχει ωστόσο και φορητό cb