AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
gmak έγραψε:[...πάντως το να σου κτυπήσει εσένα ρουλεμάν...μας δίνει και αυτόματα μια διάψευση ότι τα ρουλεμάν κτυπούσαν-βούιζαν από τις συνεχής βουτιές..
Φυσικα το αμαξι δεν ξερει τι σημαινουν νερα παρα μονο του πλυντηριου αυτοκινητων ,οταν το βαζουμε στο τουνελ !!!
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΟΙ ΒΟΥΤΙΕΣ.Σιγουρα οι βουτιες επιταγχυνουν το φαινομενο...
Φαινεται οτι αυτες οι τροχαλιες παίρνουν νερα ακομη και απο τον βρεγμενο δρομο οταν βρεχει και την υγρασια της ατμοσφαιρας.... Δεν βρισκω αλλη εξηγηση.
Σχεδον ολοι εχουν αλλαξει τις συγκεκριμενες τροχαλιες (ρουλεμαν).....οι πιο τυχεροι μεσα στην εγγυηση.
Εαν υπαρχει καποιος με μοντελο απο το 2006-2008 που εχει ξεπερασει τα 50.000 km χωρις να εχει αλλαξει αυτες τις τροχαλιες (ρουλεμαν) ας μας το πει.
voreia έγραψε:..... Να πω οτι σε αλλα αυτοκινητα που φορανε τον ιδιο κινητηρα αλλα σε αλλη διαταξη, δεν υπαρχει το συγκεκριμενο θεμα μιας και ο λογος του προβληματος ειναι οτι το σημειο αυτο στα vitara ειναι εκτεθειμενο σε νερα του δρομου (...
Μηπως μπορουμε με καποιο τροπο να προστατεψουμε αυτο το συνολο του ιμαντα+τροχαλιες ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΡΑ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ????
gmak έγραψε:Για την ακρίβεια μπλόκαρε το ρουλεμαν(αργότερα είδαμε ότι είχαν φύγει και μπιλιες απο μέσα) και έσπασε ο ιμαντας...
Σε αυτο το σημειο , το πιο νορμαλ θα ηταν να αρχιζει να γυριζει ο ιμαντας σκουζοντας πανω στην φρακαρισμένη τροχαλια.Γιατι να σπασει ο ιμαντας???
Υ.Σ.Ειμαι στα 27.000km μονο,γιατι αυτο το διαστημα δεν το εχω κυκλοφορησει πολυ το αμαξι.
Ο ιμαντας φαινεται καινουργιος.Τι λες να τον αλλαξω??