Αγορά υβριδικού Vitara

Εδώ λέμε ότι μας κατέβει και δεν έχει θέση αλλού

Re: Αγορά υβριδικού Vitara

Δημοσίευσηαπό ChristosJP » Τετ Ιουν 17, 2020 11:44 pm

eibpartner έγραψε:BAS (belted alternator starter). Με απλά λόγια αντί για να έχεις μίζα στον κινητήρα σου με γρανάζι επάνω στο βολάν έχεις ένα μοτεράκι μόνιμα συνδεμένο μέσω ιμάντα στον εκεντροφόρο, προσθέτεις και μια μπαταρία λιθίου επιπλέον αυτής που όλοι έχουμε για εκκίνηση και μερικά κοκοψόνια :mrgreen: :mrgreen: και έτοιμο το ήπιο υβριδικό σύστημα σου. Εγώ εάν αγόραζα τώρα αυτοκίνητο θα το έπαιρνα με τα 1000 γιατί : έχεις πιο ομαλή εκίνηση κάθε φορά που ξεκινάς τον κινητήρα σου(start-stop), βοηθάει στην ροπή του κινητήρα λόγω του ότι έχεις άμεση μετατροπή της ηλεκτρικής ενέργειας σε κινητική και έτσι έχεις με πιο αδύναμο κινητήρα καλύτερες επιδόσεις με μικρότερη κατανάλωση, δεν χρειάζεσαι πρίζα για να φορτίσεις την μπαταρία λιθίου καθώς φορτίζει στις κατηφόρες που αφήνεις το γκάζι ;-) . Εάν βγάλει κανένας κιτ που να το βάζεις σε παλιούς κινητήρες επίσης θα το έβαζα.



Έτσι δουλεύει και το Prius ( Toyota ).

Σχετικά με την τελευταία σου πρόταση.... Ίσως και να έχει ήδη βγει..... :whistle: αναμενε λίγο ακόμα!
Πάρτε ζβάρα τα βουνά τις κορφές, νησιά και πόλεις, τα χωριά, γιοφύρια
άιντε πάρτε τα βρε και αλωνίστε τα βρε
Άβαταρ μέλους
ChristosJP
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2762
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2014 10:23 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Λάστιχα: MAXXIS BIGHORN 764MT
Διάσταση ελαστικών: 225x75x16
Suspension: trailmaster
cb: Ναι
Name: Χρηστος

Re: Αγορά υβριδικού Vitara

Δημοσίευσηαπό vic27 » Τετ Ιουν 17, 2020 11:46 pm

Δημήτρη καλοτάξιδο το εργαλείο. Αναμένουμε εντυπώσεις και το συγκριτικό τεστ με το NGV.
Άβαταρ μέλους
vic27
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4202
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 11, 2014 11:55 pm
Τοποθεσία: Νίκαια
Λάστιχα: BF ko2
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: αποστάτες +45 mm
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: vic27
Name: Βίκτωρας

Re: Αγορά υβριδικού Vitara

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Πέμ Ιουν 18, 2020 9:54 am

Να συγκρίνουμε το υβριδικό NV με το NGV :think:
Η μέρα με την νύχτα, καμία σχέση :D
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Αγορά υβριδικού Vitara

Δημοσίευσηαπό jimsiv » Πέμ Ιουν 18, 2020 11:30 am

Νομίζω θα ήταν ιεροσυλία η σύγκριση... Σαν να συγκρίνεις π..σούστες με βούρτσες... Και τα δύο είναι οχήματα εξαιρετικά στον τομέα τους και το καθένα για τα terain τους με μερικά σημεία σύγκλισης.
SY2CDS
The trouble is, you think you have time --Buddha
Άβαταρ μέλους
jimsiv
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1109
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 21, 2014 9:42 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: Falken Wildpeak A/T3WA
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: MAD(+λάστιχα) +4.5cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Δημήτρης

Re: Αγορά υβριδικού Vitara

Δημοσίευσηαπό Hellas4x4 » Πέμ Ιουν 18, 2020 12:22 pm

ChristosJP έγραψε:Έτσι δουλεύει και το Prius ( Toyota ).


Συνάδελφε, δεν θα συμφωνήσω...Η Toyota δεν βγάζει MHEV (Mild Hybrid) το οποίο θεωρείται το σύστημα που περιγράφουμε στο θέμα για το hybrid vitara...


Επίσης κάποια σημεία που αφορούν το Mild Hybrid σύστημα σε σχέση με το Plug-in Hybrid.
1) Η μπαταρία είναι μικρή (σαν πακέτο χαρτιού Α4) και είναι λιθίου και ανακυκλώσιμη... Οι μπαταρίες που χρησιμοποιούσαν τα μέχρι τώρα υβριδικά (ειδικά η πρωτοπόρος Toyota & Lexus) δεν ανακυκλώνονται και αποθηκεύονται (όπως τα πυρηνικά απόβλητα), οπότε πάει περίπατο η οικολογία!!!
2) Όταν κυκλοφορούμε στην πόλη, η μικρή αυτή μπαταρία φορτίζει από το σταμάτα-ξεκίνα των φρένων κλπ, όπως και στα κλασικά υβριδικά οπότε βοηθάει το κινητήρα και μειώνει την κατανάλωση.
3) Σε πολλά mild hybrid ο μικρός αυτός ηλεκτροκινητήρασ (μιζοδυναμό ή όπως αλλιώς το ονομάζει η κάθε εταιρία) ακόμα και όταν είσαι σε στάση, κινεί τον κινητήρα χωρίς όπως να γίνεται έκχυση καυσίμου, οπότε είναι σαν να είναι σβηστή η μηχανή. Η διαφορά είναι ότι δεν καταστρέφει την μίζα όπως είχαν τα συστήματα start-stop, κρατάει ανοικτά συστήματα του αυτοκινήτου, όπως ο κλιματισμός, και μειώνει ακόμα περισσότερο την εκπομπή ρύπων αφού ένα μεγάλο μέρος αυτών (ιδιαίτερα στους πετρελαιοκινητήρες) παράγεται κατά την εκκίνηση/επανεκκίνηση του κινητήρα.
4) Όταν κυκλοφορούμε σε ανοικτό δρόμο, η μικρή αυτή μπαταρία, φορτίζει από την περίσσεια ρεύματος που παράγει το δυναμό... οπότε πάλι βοηθάει το κινητήρα και μειώνει την κατανάλωση.
5) Στα PHEV (Plug-in Hybrid) αυτοκίνητα ο κινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια. Οπότε ενώ γλιτώνεις αρκετό καύσιμο στην πόλη, σε ανοικτό δρόμο η κατανάλωση εκτοξεύεται ίσως και παραπάνω από ένα συμβατικό αυτοκίνητο (έχω και προσωπική εμπειρία σε αυτό).
6) Το ρεύμα είναι πιο ενεργοβόρο για κίνηση σε σχέση με τις άλλες μεθόδους κίνησης (μέχρι στιγμής). Δηλαδή για συγκεκριμένο έργο κίνησης, από το ρεύμα θα καταναλώσουμε 10 μονάδες από την βενζίνη 6-7 μονάδες, από το αέριο 7-8 μονάδες και στο πετρέλαιο 5-6 μονάδες.
7) Στο πέρασμα κάποιων ετών στα PHEV οι μπαταρίες θέλουν αντικατάσταση με μεγάλο κόστος.

Όπως ανάφεραν συνάδελφοι παραπάνω εταιρίες πουλάνε ήδη κάποιο kit για μετατροπή του αυτοκινήτου σε mild hybrid. Αν συνεχίσει η τεχνολογία αυτή να αναπτύσεται θα μπορούμε λογικά να το εφαρμόσουμε σε σχεδόν όλα τα αμάξια...
Live To Fly - Ride To Live!

Άβαταρ μέλους
Hellas4x4
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1069
Εγγραφή: Τετ Ιαν 25, 2017 12:28 am
Τοποθεσία: Παλλήνη, Αττικής
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Hellas4x4
Name: Antonis

Re: Αγορά υβριδικού Vitara

Δημοσίευσηαπό Nikola Tenv » Πέμ Ιουν 18, 2020 9:25 pm

Αναμένουμε ...... Φωτοπαρουσίαση του NV Jim :dance: :dance: :mrgreen:
N.Vitara 1.6 D.Allgrip MP coil springs+2cm, Falken A/T3 , 4mm alum. engine skid plate.

51°13'N 07°38'E
Άβαταρ μέλους
Nikola Tenv
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3538
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 3:38 pm
Λάστιχα: Falken wildpeak A/T3wa
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: εργ +3,5 εκ ΜΡ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: the yachtsman
Name: Νικος

Re: Αγορά υβριδικού Vitara

Δημοσίευσηαπό jimsiv » Παρ Ιουν 19, 2020 11:23 am

IMG_20200619_19844.jpg

Άντε Νικόλα... θα σε αφήσω να δεις μια φώτο από την κλειδαρότρυπα!!
:lol: :lol: :lol:
SY2CDS
The trouble is, you think you have time --Buddha
Άβαταρ μέλους
jimsiv
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1109
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 21, 2014 9:42 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: Falken Wildpeak A/T3WA
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: MAD(+λάστιχα) +4.5cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Δημήτρης

Re: Αγορά υβριδικού Vitara

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Παρ Ιουν 19, 2020 11:28 am

Καλορίζικο, καλοτάξιδο :bravo:
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Αγορά υβριδικού Vitara

Δημοσίευσηαπό Hellas4x4 » Παρ Ιουν 19, 2020 11:58 am

Καλοτάξιδος και ατρακάριστος... :D
Live To Fly - Ride To Live!

Άβαταρ μέλους
Hellas4x4
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1069
Εγγραφή: Τετ Ιαν 25, 2017 12:28 am
Τοποθεσία: Παλλήνη, Αττικής
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Hellas4x4
Name: Antonis

Re: Αγορά υβριδικού Vitara

Δημοσίευσηαπό GATOZ » Παρ Ιουν 19, 2020 1:13 pm

#kouklara
#gkazia
#skisto
μιλφΑμαν
Άβαταρ μέλους
GATOZ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2798
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 15, 2015 7:38 pm
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Λάστιχα: Malatesta Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: 4wheelers +14
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: gatoz
Name: Θεοντόρε δη Γκρέιπ (τ νοτ)

Re: Αγορά υβριδικού Vitara

Δημοσίευσηαπό john ef » Παρ Ιουν 19, 2020 1:40 pm

Καλοριζικο και καλοταξιδο φιλε,να το ευχαριστηθεις.... :clap:
john ef
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Τρί Ιαν 23, 2018 1:37 pm
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Λάστιχα: Michelin lc
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: mad +3.5
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: teacher
Name: Γιαννης

Re: Αγορά υβριδικού Vitara

Δημοσίευσηαπό Nikola Tenv » Κυρ Ιουν 21, 2020 8:43 pm

Καλοτάξιδο με 'απειρα χιλιόμετρα. Στο χώμα θα το βάλεις να το δοκιμάσεις :?: :dance: :whistle: :whistle:
Να σε υπολογίζω σε μελλοντική κοντινή :?:
N.Vitara 1.6 D.Allgrip MP coil springs+2cm, Falken A/T3 , 4mm alum. engine skid plate.

51°13'N 07°38'E
Άβαταρ μέλους
Nikola Tenv
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3538
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 3:38 pm
Λάστιχα: Falken wildpeak A/T3wa
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: εργ +3,5 εκ ΜΡ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: the yachtsman
Name: Νικος

Re: Αγορά υβριδικού Vitara

Δημοσίευσηαπό jimsiv » Κυρ Ιουν 21, 2020 9:48 pm

Ευχαριστώ Νικόλα! Να με υπολογίσεις μόλις βάλω mad ελατήρια, ποδιές και κανένα λάστιχο της προκοπής γιατί τώρα ένα με το χώμα είναι το άτιμο. Έσκυψα από κάτω και απογοητεύτηκα... Όχι πως δεν το ήξερα βέβαια :lol: :lol: :lol: αν και πάτησα αρκετά χώμα καθότι το εξοχικό είναι σε περιοχή άστα να πάνε με χωματόδρομο και τις περισσότερες φορές λάσπη.

Hybrid update:
Στο δρόμο είναι κορυφή. Αρκετά ροπάτο στην εκκίνηση όπως και με 2η ταχύτητα σε αναφορικά κομμάτια. (Εκεί που τα ανέβαινα με 1η στο NGV και η 2η ψωφούσε). Μου θύμισε ένα peugeot 207 diesel που είχα νοικιάσει πέρσυ). Ο ηλεκτροκινητήρας εμπλέκεται κάθε φορά που πατάς περισσότερο γκάζι για κάποια δευτερόλεπτα όπως επίσης και στο ξεκίνημα.

Στην κατανάλωση είναι λίγο νωρίς αν και ο υπολογιστής δείχνει 6.0 και συνεχώς πέφτει. Όταν το πήρα έλεγε 30 :lol: :lol: :lol:

Σε αρκετά ανηφορικό χωματόδρομο με κροκάλα δουλεύει πολύ καλά το traction. Στο NGV πετούσα λίγες πέτρες πίσω μου. (Δεν είχε TCS/ESP)

Στα ηλεκτρονικά του πολύ χρήσιμο το σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου και το adaptive cruise control. Τα φώτα LED πολύ ωραία και δυνατά.

Τριγμούς μέχρι στιγμής δεν αντιλήφθηκα παρόλο που την δεύτερη μέρα ξήλωσα το μισό ταμπλό για να βάλω το tracker. Πάντως σαν ποιότητα μέσα από το ταμπλό είναι σαν το NGV στα πλαστικά του οπότε μην παραπονιέστε. Suzuki all time classic.

Σε γενικές γραμμές πάντως είναι ένα πολύ καλό SUV με την καλύτερη τιμή σε τετρακίνηση και εξοπλισμό αυτήν τη στιγμή.
SY2CDS
The trouble is, you think you have time --Buddha
Άβαταρ μέλους
jimsiv
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1109
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 21, 2014 9:42 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: Falken Wildpeak A/T3WA
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: MAD(+λάστιχα) +4.5cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Δημήτρης

Re: Αγορά υβριδικού Vitara

Δημοσίευσηαπό Nikola Tenv » Κυρ Ιουν 21, 2020 9:58 pm

jimsiv έγραψε:
Σε αρκετά ανηφορικό χωματόδρομο με κροκάλα δουλεύει πολύ καλά το traction. Στο NGV πετούσα λίγες πέτρες πίσω μου. (Δεν είχε TCS/ESP)


:shock: :shock: :shock: Το έβαλες στα βαθειά αλλά απο τα λεγόμενα σου καταλαβαίνω οτι σε έβγαλε μια χαρά :D

Υ.γ Κάνανε καλή δουλειά οι Ιάπωνες, η μόνη μου ένσταση είναι η απουσία αυτόματου κιβωτίου (μετατροπέα - διπλού συμπλέκτη- cvt) ας έβαζαν κάποιο απο αυτά. Τόσο δύσκολο ήταν :?: για κάποιους θα ήταν λόγος απόρριψης.
N.Vitara 1.6 D.Allgrip MP coil springs+2cm, Falken A/T3 , 4mm alum. engine skid plate.

51°13'N 07°38'E
Άβαταρ μέλους
Nikola Tenv
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3538
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 3:38 pm
Λάστιχα: Falken wildpeak A/T3wa
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: εργ +3,5 εκ ΜΡ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: the yachtsman
Name: Νικος

Re: Αγορά υβριδικού Vitara

Δημοσίευσηαπό BOSS » Κυρ Ιουν 21, 2020 11:19 pm

Καλοριζικο και καλοταξιδο Δημητρη,πανεμορφο! :D
Πυρ,γυνη και θαλασσα...

Άβαταρ μέλους
BOSS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 9284
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2015 10:55 pm
Τοποθεσία: Συμη-Σαλαμινα
Λάστιχα: Crosswind M/T LingLong
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: +6
cb: Όχι
Εργάτης: Ναι
Aka: εκδρομοφαγος
Name: ΒΑΛΑΝΤΗΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση

arahova Κυρ Ιουν 15, 2025 10:32 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Ιουν 15, 2025 7:56 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Ιουν 14, 2025 11:34 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Ιουν 14, 2025 7:21 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Ιουν 13, 2025 10:56 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Ιουν 13, 2025 6:41 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Πέμ Ιουν 12, 2025 6:38 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Ιουν 11, 2025 4:10 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Ιουν 11, 2025 6:48 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Ιουν 10, 2025 12:01 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Ιουν 10, 2025 6:53 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Ιουν 09, 2025 11:04 am Καλημέρα, καλή εβδομάδα και καλή φώτιση σε όλους.
antonis1627 Δευτ Ιουν 09, 2025 6:36 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.Χρόνια πολλά
antonis1627 Κυρ Ιουν 08, 2025 8:23 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Ιουν 07, 2025 10:34 am Καλημέρα σε όλους και καλό τριήμερο.
antonis1627 Σάβ Ιουν 07, 2025 7:02 am Καλημέρα σας και καλό τριήμερο.
antonis1627 Παρ Ιουν 06, 2025 12:59 pm Τετάρτη 11-6-2025 πάμε για καφεδάκι στην Πεντέλη στον .
arahova Παρ Ιουν 06, 2025 10:03 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Ιουν 06, 2025 6:38 am Καλημέρα σας.
LEMON Πέμ Ιουν 05, 2025 7:51 am Καλημέρα σας πουλάκια μου
antonis1627 Πέμ Ιουν 05, 2025 6:39 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Ιουν 04, 2025 8:58 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Ιουν 04, 2025 6:45 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Ιουν 03, 2025 11:44 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Ιουν 03, 2025 6:36 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 202 επισκέπτες