.
peterpan έγραψε:Είπα δεν ταιριάζει ο χιλιάρης και γιαυτό άλλωστε τον καταργεί η suzuki. Προφανώς οι Γιαπωνέζοι κάτι ξέρουν καλύτερα από εμάς.
Επειδή έγινε το ερώτημα παραπάνω που έμαθα για τη κατάργηση του 1000c, το έμαθα από την αντιπροσωπεία. Θα υπάρχει ο 1400αρης που κυκλοφορεί σε απλή έκδοση και σε υβριδική.
Απ εκεί και πέρα ο καθένας μας ανάλογα με το τι θέλει μπορεί να τον βρίσκει μια χαρά. Εγώ όταν το οδήγησα αισθάνθηκα ότι ο κινητήρας είναι ''λίγος'' και αυτό δεν έχει να κάνει με την ιπποδύναμη. Την ίδια αίσθηση είχα και με το χιλιάρη ford ecosport με 140ps
Ναι φυσικά Πέτρο, κάθε άποψη είναι σεβαστή!
Επειδή εδώ είναι το θέμα της "κατανάλωσης καυσίμου", οπότε καλό είναι να συνεχίσουμε για την ισχύ του κινητήρα σε άλλο thread...
Πχ. μπορούμε εδώ:
https://vitaraclub.gr/viewtopic.php?f=103&t=31687&start=60Να πω μόνο, ότι με την οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου που έθιξα εδώ
https://vitaraclub.gr/viewtopic.php?f=103&t=32571, η ιδέα των 140 ίππων στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο με τρομάζει.
Αυτή βέβαια είναι μια εντελώς προσωπική άποψη και σίγουρα οι περισσότεροι εδώ θα διαφωνούν με αυτή.
Γενικά, επειδή δύσκολα μπορώ να κρατηθώ και είμαι λίγο του στυλ "τέρμα γκάζι" παντού και πάντα, προτιμώ να έχω και να "στύβω" πιο "αδύναμα" αυτοκίνητα και μοτό, παρά κάποια πολύ δυνατά.
Άλλωστε το "παιχνίδι της οδήγησης" έχει πλάκα στις στροφές και ακόμα και με ένα 1.000άρι των 110 ίππων (ή και 80 hp ακόμα) μπορείς να μπεις με 100+ "εξωφρενικά" χλμ σε οποιαδήποτε κλειστή στροφή, αρκεί να έχεις τα γκατς...
Αρκεί βέβαια "να βοηθάει και το κριάρι", που το συγκεκριμένο, εννοώ το "στήσιμο" του NV γενικά, δυστυχώς δεν...
.