To diesel ήταν πιο ακριβό μοντέλο, του έβαζε το σειριακό σασμάν με τον ανάλογο συμπλέκτη ξηράς τριβής.
Ο συγκεκριμένος συμπλέκτης έχει πιο άμεση λειτουργία από αυτόν που δουλεύει μέσα στο λάδι,
δηλ. μεταφέρετε η κίνηση από τον κινητήρα στις ρόδες πολύ πιο γρήγορα και άμεσα. Κάτι που τα κάνει πιο οικονομικά στα καύσιμα.
Δεν είναι τυχαίο που τα αυτόματα diesel με λίγες στροφές στον κινητήρα "εκσφενδονίζονται"
Τα συγκεκριμένα σασμάν και συμπλέκτες είναι ευρέος γνωστά στα αυτοκίνητα άγονων εδώ και μερικά χρόνια.
Οι κινητήρες των NV είναι πλέον μόνο βενζίνης και πολύ πολύστροφοι, έτσι που με άλλου τύπου συμπλέκτη και σασμάν πάλι να "εκσφενδονίζονται"
