Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους! Επιτέλους Δευτέρα-Τρίτη θα τις έχω στα χέρια μου!! Άργησαν αρκετά αφου δεν υπήρχε διαθέσιμο απόθεμα αλλά σήμερα με ενημέρωσαν για νέα παραλαβή και αποστολή άμεσα..
Θα γίνει πολύ παιχνίδι με τις πλύμνες ξεκλείδωτες και τα αργά κλειδωμένα μόνο με πίσω κίνηση....! (Μην με ....φάτε είναι κι αυτός ενας λόγος που τις τσίμπησα)
dimtsag έγραψε:Θα γίνει πολύ παιχνίδι με τις πλύμνες ξεκλείδωτες και τα αργά κλειδωμένα μόνο με πίσω κίνηση....! (Μην με ....φάτε είναι κι αυτός ενας λόγος που τις τσίμπησα)
Σαν δεν ντρέπεσαι αλήτη!! θα έρθω και εγώ, για να σε προσέχω!
Το καλό τουλάχιστον (γιατι διάβασα ΟΛΟ το θέμα) είναι πως και κλειδωμένες να τις έχω , δουλεύουν σαν να είναι πάνω οι δικές του οι αυτόματες. Οπότε και να τις ξεχάσω δεν θα υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα.
Ωπα...Μην μου λες τέτοια! Έχω διαβάσει άπειρες ( ) σελίδες του forum και σε κάποιο θέμα ανέφερε πως τα gv έχουν αυτόματες πλύμνες... Πως μπορώ να δω αν όντως δεν έχει;
Από τη μάνα του το αμάξι δεν έχει αυτόματες πλύμνες, είναι "fix" και οι εμπρός ρόδες συμπαρασύρουν μονίμως τα ημιαξόνια-διαφορικό-εμπρός άξονα, απλά αφού δεν έχεις βάλει 4Η το trasfer δεν μεταφέρει την κίνηση στον εμπρός άξονα.... απλά αυτός γυρνάει "τρελά" Βάζοντας σε αυτές από 2Η σε 4Η, απλά είναι ήδη "κουμπωμένες" (fix γαρ) και δεν κάνεις τίποτα.... μερικοί από άγνοια καμιά φορά τις βαφτίζουν "αυτόματες", αλλά δεν είναι έτσι....
Μπορεί να είχε βάλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης αυτόματες... Εάν ναι, για να βάλεις 4Η πρέπει να σταματήσεις, να βάλεις το 4Η και μετά κάνοντας λίγο εμπρός (αν θυμάμαι καλά) κλειδώνουν μόνες τους και ακούς ένα "γκλανγκ". Για να βγάλεις το 4Η, σταματάς βάζεις 2Η και κάνεις 1m όπισθεν και ξαναακούς ένα "γκλανγκ" και ξεκλειδώνουν μόνες τους
Η τετρακίνηση εμπλέκεται και απεμπλέκεται εν κινήσει. Δεν ακούγεται τίποτα αν πχ την βγάλω σταματημένος και κάνω όπισθεν 1-2 μέτρα ούτε το αντίστοιχο, βάζοντας δηλαδή και κάνοντας μπροστά.
Μόλις μπορέσω θα ανεβάσω φώτο να δεις τι φοράει, να γνωρίζω και εγώ.
Ε, τότε απλά έχεις "fix πλύμνες" και στις βάφτισαν "αυτόματες"
Εν κινήσει πάντα με την μικρότερη ταχύτητα εννοείται (και πάντα σε ευθεία ), μην γκαζώνεις και βάζεις/βγάζεις 4Η, επίσης ας λέει το maual "έως 100km/h" εσύ να μην ξεπερνάς τα 40km/h όταν εμπλέκεις/απεμπλέκεις την 4κίνηση, για προστασία του transfer...
Εγώ όταν ήταν μαμά, το είχα κάνει στα 90km/h και ήταν εντάξει, μετά από μερικά χρόνια όμως, το ένοιωθα στο χέρι ότι πάνω από τα 50 δεν κουμπώνει "γλυκά" η 4κίνηση όσο ήταν μαμά, και πάντα το προσέχω σε αυτό το θέμα
Ναι, πάντα με λίγα χιλιόμετρα και πάντα ευθεία το τιμόνι βάζω βγάζω 4Η. Μια φορά το δοκίμασα στα 60-65 χιλιόμετρα και δεν ένιωσα το παραμικρό κατά την εμπλοκή. Και έχω 152.000 χλμ αν είναι πραγματικά.
Οπότε προχωράω κανονικά στην τοποθέτηση των ελεύθερων.... Τρίτη μάλλον θα τις έχω και δεν βλέπω την ώρα!!
μπήκα και εγώ στην πρίζα για πλύμνες, αφού ψήλωσα λίγο αλλά δεν μπορώ να τρέξω το αμάξι όπως τα έχετε πεί ουκ ολίγες φορές, γενικά δεν ''αναπνέει'' κ έτσι πάμε για πλύμνες. έχω καταλήξει στις AVM, έχω όμως την εξής ερώτηση. τις μαύρες > https://www.automobiles.de/epages/61737 ... ucts/26236 που είναι ενιαίες, ή αυτές εδώ με το γυαλιστερό νίκελ καπάκι https://www.automobiles.de/epages/61737 ... ucts/20545 ? Ποια έχει αποδειχτεί πιο ανθεκτική χωρίς προβλήματα, σπασίματα κτλ ?? Επίσης ποια απ τις δυο εξέχει πιο πολύ?
Υ.Γ είμαι με το κερσορα στο κουμπί για το ποια θα κάνω delete απ το καλάθι
σίγουρα η τιμή λέει πολλά, αλλά δεν μου κάθεται καλά το ψευτοκάπακο κ θα ήθελα να το αποφύγω. Αν μπορέσεις να αναλύσεις λίγο το τανζανιές θα με βοηθήσεις πολύ.
Για τι επίπεδα πίεσης μιλάμε ? Θα μπορώ να πάω μια αξιοπρεπή διαδρομή για κάποιες ώρες όπου η διαδρομή θα είναι νορμάλ (χωρίς βράχια, βαθιά νεροφαγώματα κλπ τρελά) ??
Επίσης, οι δρόμοι στην αγγλία δεν έχουν τρομεροί διαφορά απ τους δικούς μας, έχει καλές λακούβες και εδώ.