Θα ψάξω να βρω τις μετρήσεις που είχα κάνει στα δικά μου, γενικά όμως είναι πιο χονδρά και δεν συμπιέζονται εύκολα, γι'αυτο ψηλώνει το αυτοκίνητο αλλα και χάνει σε συμπίεση(κοινώς η διαδρομή μειώνεται).
Τώρα, με τον κωδικό για ψήλωμα cross country που έβαλα εγω (και νομίζω όλοι εδώ μέσα) σκληραίνει ελαφρώς το αυτοκίνητο αλλα όχι σε επίπεδα ενοχλητικά(τουλάχιστον όχι όσο περίμενα).
Πως τα είδα εγώ τα πράματα..1)Αποστάτες. Η λύση με αποστάτες είναι πολύ τίμια και αξιόλογη. Μένει η μαλακή αίσθηση και η άνεση στο χώμα που έχουν τα μαμά ελατήρια και έχεις μεγάλη διαδρομή στην ανάρτηση. Μειονέκτημα είναι οτι για να σηκωθείς αρκετά μπροστά, πρέπει να βάλεις θηριώδη αποστάτη, ο οποίος όμως μεγαλώνει το αμορτισέρ (μπαίνει πάνω στο top mount) άρα και την διαδρομή του(με ότι αυτό συνεπάγεται).
2)MAD+Αποστάτες. Με τα mad το αυτοκίνητο "σφίγγει" στην άσφαλτο, στο χώμα είναι "οριακά" ανεκτό, ρίχνοντας την πίεση στα λάστιχα είναι μια χαρά. Κερδίζεις σε καθαρό ύψος(απο κάτω) χάνεις όμως σε διαδρομή γιατι δεν συμπιέζονται εύκολα τα ελατήρια(πρόβλημα εαν δεν έχεις tcs
). Επίσης φορτώνεις άνετα.. Με λίγα λόγια το βασικό κέρδος είναι το ground clearance και η πιο sport αίσθηση.
Γιατί τα έβαλα; Γιατί στο πρόγραμμα ήταν και η τοποθέτηση εργάτη. Επίσης η μούρη μου δεν σηκωνόταν όσο ήθελα(είχα αποστάτη 45mm) και ο μηχανικός μου μου έλεγε οτι κρεμάει πολύ και πρέπει να το προσέχω,ειδικά δεξιά(γενικά δεν είχα κάποιο πρόβλημα, εκτός από μια τσιμούχα ημιαξονίου). Συνεπώς δεν ήθελα να πάω πάνω απο τα 45mm.