Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό georgeke » Δευτ Ιαν 08, 2018 8:30 pm

Ως γνωστο το τριθυρο NGV1.6 εχει αρκετο βαρος για να κινησει με τον κατα τα αλλα εξαιρετικο M16A κινητηρα του.
Παραπανω ροπη θα ηταν ευπροσδεκτη και το πρωτο πραγμα που περναει απο το μυαλο ειναι να του πεταξεις πανω τον διλιτρο απο το πενταθυρο μοντελο.
Αυτη ομως η κινηση εχει αρκετα δαπανηρα προβληματα για λυσιμο οπως αλλαγη βασεων μοτερ πιθανον μαζι με γεφυρα,άλλα περιφερειακα,ψεκασμους,εισαγωγες,ψυγεια,κλπ μιας και το μεγαλο μοτερ ειναι διαφορετικης φιλοσοφιας.
Επισης ενα θεμα ειναι το κτεο καθως και η αξιοπιστια του μεταχειρισμενου κι αμφιβολου προελευσης διλιτρου κινητηρα.

Ψαχοντας λοιπον βρηκα οτι το μοτερ του NGV 1.6 ανηκει στην οικογενεια Μ της σουζουκι που εχουν παρομοια φιλοσοφια κι ο κυβισμος τους κυμαινεται απο 1.3 εως 1.8 λιτρα.Αλλαζοντας μαλιστα συμπιεση,βαλβιδες και εισαγωγες μεταβαλλουν την αποδοση τους απο μοντελο σε μοντελο.
Ομως οι βασεις ειναι ιδιες γι αυτο ειναι συνηθισμενη η εναλλαγη τους οπως αυτο το Jimny στην Αυστραλια που αλλαξε το 1300 με τον Μ18Α που μπηκε πανω πολυ ευκολα.
Οι διαφορες εκδοσεις της σειρας Μ ειναι αυτες


1.3 M13a 1328cc DOHC 16v MPFI (Swift)
Bore x Stroke 78mm x 69.5mm
Compression Ratio 9.5:1
91.2 hp @ 5800rpm, 86 lb/ft @ 4200rpm

1.3 M13aa 1328cc DOHC 16v MPFI VVT (Jimny)
Bore x Stroke 78mm x 69.5mm
Compression Ratio 9.5:1
83.8 hp @ 6000rpm, 81 lb/ft @ 4100rpm

1.5 M15a 1490cc DOHC 16v MPFI VVT (Swift/SX4)
Bore x Stroke 78mm x 78mm
Compression Ratio 9.5:1
99.9 hp @ 5900rpm, 98 lb/ft @ 4100rpm

1.5 M15a 1490cc DOHC 16v MPFI VVT (Ignis)
Bore x Stroke 78mm x 78mm
Compression Ratio 11:1
111 hp @ 6400rpm, 105 lb/ft @ 4100rpm

1.6 M16a 1586cc DOHC 16v MPFI VVT (SX4 2wd)
Bore x Stroke 78mm x 83mm
Compression Ratio 11:1
102-107.4 hp @ 5600rpm, 121.7-129 lb/ft

1.6 M16a 1586cc DOHC 16v MPFI VVT (SX4 4wd)
Bore x Stroke 78mm x 83mm
Compression Ratio 11:1
102-107.4 hp @ 5600rpm, 140 lb/ft

1.6 M16a 1490cc DOHC 16v MPFI VVT (Swift Sport)
Bore x Stroke 78mm x 83mm
Compression Ratio 11:1???
125 hp @ 6800rpm, 109 lb/ft @ 4800rpm

1.6 M16a 1586cc DOHC 16v MPFI VVT (Swift Sport 2012)
Bore x Stroke 78mm x 83mm
Compression Ratio 11:1???
136 hp @ 6900rpm, 118 lb/ft @ 4400rpm

1.8 M18a 1796cc DOHC 16v MPFI VVT (Aerio - Australian Liana)
Bore x Stroke 83mm x 83mm
Compression Ratio 9.6:1
123 hp @ 5500rpm, 130 lb/ft @ 4200rpm


liana sedan.jpg
liana sedan.jpg (13.46 KiB) 1086 προβολές


Ενα μοντελο που φοραει τον Μ18Α ειναι το αυστραλιανο σενταν Λιανα που δεν ξερω αν κυκλοφορησε εδω και ισως και το AERIO και το SX4(εδω θα ηθελα τη βοηθεια σας).
Ο κινητηρας ειναι αυτος.

m18a.jpg
m18a.jpg (20.77 KiB) 1086 προβολές


Η καλυτερη δουλεια θα ηταν να εβρισκες ενα καλο και να τον πεταγες πανω μαζι με ολα του τα περιφερειακα μιας κι εχουν τις ιδιες βασεις.Εχει μαλιστα διαφορετικο ψεκασμο απο τον NGV1600 M16A καθως και μεγαλυτερες βαλβιδες κι αλλο εγκεφαλο.Πολλοι ομως τον δουλευουν με τον εγκεφαλο του 1300 στα SWIFT και καποιοι με μια φτηνη παραλληλη μοναδα σαν το Power commander στις μοτοσυκλετες.
Μελετωντας ομως τα part list ειδα κατι το πολυ σημαντικο:

Ο Μ16Α με τον Μ18Α εχουν ΙΔΙΟ ΣΤΡΟΦΑΛΟ,ΜΠΙΕΛΕΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΟ ΕΜΒΟΛΟΥ!
Ετσι ισως με χιτωνια η' ρεκτιφιε να εβαζες τα μεγαλυτερα πιστονια στο μικροτερο κινητηρα αυξανοντας τη διαμετρο απο 78 σε 83 χιλιοστα και το κυβισμο απο 1586 σε 1796 κυβικα,διακοσια δεκα παραπανω δηλαδη.
εχω σημειωσει τα νουμερα απο πειρο και μπιελα του 1600.

ngv crank.jpg


βλεπετε οτι μπιελα και πειρος εμβολου ειναι τα ιδια και στον 1800.Επισης βλεπετε και του κωδικους παραγγελιας απο τα μεγαλα πιστονια.
liana.jpg


Αποτι βλεπω θεμα με με νικασιλ και κεραμικες επιστρωσεις που να εμποδιζει το ρεκτιφιε η' τη τοποθετηση μεγαλυτερου χιτωνιου δεν πρεπει να υπαρχει γιατι οπως βλεπετε στις παραπανω φωτο η σουζουκι δινει στανταρ και oversize πιστονι για ρεκτιφιε.
Επισης υπαρχει χωρος αναμεσα στα κυλινδρα για μεγαλυτερα πιστονια γιατι ο στροφαλος ειναι ιδιος και στο μεγαλο και στο μικρο κινητηρα.
Κανονικα θα ηθελε τη κεφαλη με τις μεγαλυτερες βαλβιδες και το ψεκασμο απο το Liana αλλα κι ετσι η ροπη θα ανεβει μια χαρα μιας κι εκτος απο την αυξηση του κυβισμου θα ανεβει μαζι κι η συμπιεση λογω του οτι μεγαλυτερα πιστονια θα συμπιεζουν στον ιδιο χωρο περισσοτερο μειγμα.
Βασικα θα ηταν μια πολυ αξιοπιστη μετατροπη μιας κι ολα τα ανταλλακτικα θα ηταν γνησια και στο κτεο δεν θα φαινοταν τιποτα απολυτως που να απαιτει αλλαγη αδειας.:D
Τα ανταλλακτικα που θα χρειαζοσουν θαταν 4 πιστονια κομπλε με ελατηρια χωρις πειρους,4 ασφαλειες πειρων και κομπλε φλατζες-τσιμουχες γενικης.Τους κωδικους τους βρισκεις στο λινκ του Liana 1.8 που δωσα παραπανω.Yπαρχουν και στο και στην αντιπροσωπεια με παραγγελια κι αλλου.
Προσοχη,το προτζεκτ αυτο ανηκει προς το παρον στην επιστημονικη φαντασια,μονο για εμπειρους χρηστες. :lol:
Τελευταία επεξεργασία από georgeke και Δευτ Ιαν 08, 2018 8:59 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
georgeke
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 568
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 07, 2015 12:19 am
Aka: dynagrego
Λάστιχα: Geolandar G012 A/T
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MAD,KYB,4WD LowLock
cb: Όχι
Name: giorgos

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό thomas91 » Δευτ Ιαν 08, 2018 8:58 pm

Να ρωτησω εγω κατι αλλο πια η διαφορα της μηχανης NGV 1.6 107 με του SX4 1.6 125?
Φοραει απλα αλλο εγκεφαλο με χαρτογραφηση η εχει και αλλα περιφεριακα?
Lost in Vermio Mountain...
NGV 1.6 4HL & 4LL
PW 6000lb E-SR
Άβαταρ μέλους
thomas91
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 527
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 29, 2016 9:48 pm
Τοποθεσία: Βεροια - Σελι
Λάστιχα: BF K02 ΑΤ,Maxxis 764 ΜΤ
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD,ΚΥΒ,+5 Απ
cb: Ναι
Name: Θωμάς

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό johndrama » Δευτ Ιαν 08, 2018 9:01 pm

Μμμμμμμμμ λες;
KYNΗΓΙ-ΨΑΡΟΤΟΥΦΕΚΟ-ΚΑΛΗ ΖΩΗ
Άβαταρ μέλους
johndrama
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2477
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 23, 2008 10:24 pm
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ-ΚΑΒΑΛΑ
Aka: sj410 LWB
Λάστιχα: NGV 1.6 RR-Kayaba
cb: Ναι
Name: Γιαννης.

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Δευτ Ιαν 08, 2018 9:11 pm

Πολυ ενφιαφερον και πολυ καλο το ψαξιμο,,νμζ πολλοι θα ενφιαφερθουν αν δουλεψει το ολο προτζεκτ :D :D
Μην με κρίνεις μέχρι να με γνωρίσεις...
Mην μιλάς για μένα μέχρι να μου μιλήσεις...
Και μην με υποτιμάς μέχρι να με προκαλέσεις...

-
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4838
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα-Καισαριανη.
Aka: Παντου & πουθενα
Λάστιχα: 235-60-16 M+S
Name: kostas

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό thomas91 » Δευτ Ιαν 08, 2018 9:12 pm

Γιατι με remap απο 107 παει περιπου 114,αλλα πηγαινε κοντα στα 125 θα ηταν μεγαλη ανασα εκτος αμα ειναι διαφορετικες μηχανες με αλλες συμπιεσης και εκκεντροφορους κτλπ!
Lost in Vermio Mountain...
NGV 1.6 4HL & 4LL
PW 6000lb E-SR
Άβαταρ μέλους
thomas91
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 527
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 29, 2016 9:48 pm
Τοποθεσία: Βεροια - Σελι
Λάστιχα: BF K02 ΑΤ,Maxxis 764 ΜΤ
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD,ΚΥΒ,+5 Απ
cb: Ναι
Name: Θωμάς

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό georgeke » Δευτ Ιαν 08, 2018 9:36 pm

Αμα αυξησεις την ιπποδυναμη στον ιδιο κυβισμο με εκκεντροφορους βαλβιδες εισαγωγες κλπ,ακομα κι αν ειναι εργοστασιακα τοτε θα αποδιδεται η ροπη πιο ψηλα στη κλιμακα των στροφων,κατι που δεν μου φαινεται οτι συναδει με το χαρακτηρα του NGV,ασε που θα ανεβει κι αλλο η καταναλωση.

Ενω με τον υπερκυβισμο αυξανεται αρκετα η ροπη σε ολη τη κλιμακα των στροφων του κινητηρα κανοντας τους αλλους με τα NGV1.6 να απορουν πως τους φευγεις ετσι στα ανηφορικα στροφιλικια.
Τοτε εσυ σαν αρχοντας,ανοιγεις το καπο δειχνοντας τους οτι ολα ειναι μαμα και τους τρολλαρεις πως η διαφορα οφειλεται στο οτι "το στρωσες καλα κι εχεις βαλει κι αντιτριβικο στα λαδια" :lol:
Άβαταρ μέλους
georgeke
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 568
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 07, 2015 12:19 am
Aka: dynagrego
Λάστιχα: Geolandar G012 A/T
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MAD,KYB,4WD LowLock
cb: Όχι
Name: giorgos

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Δευτ Ιαν 08, 2018 11:57 pm

Μας έστειλες αδιάβαστους ρε μάστορα, κάνα τέτοιο μανιφέστο μπορείς να μας δώσεις και για το δικό μας ταπεινό 2000λιαρο? :shifty:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 36392
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Name: Γιώργος

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό grvitara » Τρί Ιαν 09, 2018 12:14 am

Βάζεις φιτιλιές και οι καιροί είναι δύσκολοι για πειράματα.
Μακάρι να υπήρχε η γνώση και η οικονομική δυνατότητα να το προσπαθούσα.
Ίσως είναι και η μόνη αξιόπιστη λύση μιας και τουρμπίσματα έχει δείξει να μην τα αντέχει.
Άβαταρ μέλους
grvitara
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 2695
Εγγραφή: Τρί Μάιος 27, 2008 11:10 pm
Τοποθεσία: Δροσιά Αττικής - Πλωμάρι
Aka: O...μή με διακόπτετε!!!
Λάστιχα: Yokohama G12
Suspension: Rocky road
cb: Ναι
Name: Aργύρης

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό georgeke » Τρί Ιαν 09, 2018 12:15 am

Φιλε kaliakouda πρεπει να ψαξουμε τα οικογενειακα του διλιτρου στα αδυτα της σουζουκι μπας κι υπαρχει κατι σιγουρο και φτηνο σχετικα! :D

Συμπληρωνοντας το θεμα μας παραθετω παρακατω συγκριτικη φωτο απο τα μπλοκ του NGV 1.6 και του Liana 1.8.
Oπως βλεπετε οι κορμοι ειναι ολοιδιοι.Διαφερουν μονο κατι βιδωτα περιφερειακα.
compare.jpg
Άβαταρ μέλους
georgeke
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 568
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 07, 2015 12:19 am
Aka: dynagrego
Λάστιχα: Geolandar G012 A/T
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MAD,KYB,4WD LowLock
cb: Όχι
Name: giorgos

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό johndrama » Τρί Ιαν 09, 2018 8:17 am

Αν δεν κινδυνεύεις να πάρεις τον κινητήρα στα χέρια πολλοί θα ενδιαφερθούν.
KYNΗΓΙ-ΨΑΡΟΤΟΥΦΕΚΟ-ΚΑΛΗ ΖΩΗ
Άβαταρ μέλους
johndrama
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2477
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 23, 2008 10:24 pm
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ-ΚΑΒΑΛΑ
Aka: sj410 LWB
Λάστιχα: NGV 1.6 RR-Kayaba
cb: Ναι
Name: Γιαννης.

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό georgeke » Τρί Ιαν 09, 2018 9:41 am

Γιατι να παρεις το κινητηρα στα χερια? Με γνησια ανταλλακτικα θα ναι και λιγοτερο ζορισμενο απο το εργοστασιακο 1800.
Επ'ευκαιριας με το λυσιμο βλεπεις και τη γενικοτερη κατασταση του μοτερ σου,καδενες,βαλβιδες,μπιελες,κλπ αν εναι στα ορια του κατασκευαστη.
Τυπικες δουλειες για ενα σοβαρο συνεργειο.
m18a.jpg
m18a.jpg (59.43 KiB) 970 προβολές
Άβαταρ μέλους
georgeke
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 568
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 07, 2015 12:19 am
Aka: dynagrego
Λάστιχα: Geolandar G012 A/T
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MAD,KYB,4WD LowLock
cb: Όχι
Name: giorgos

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό BOSS » Τρί Ιαν 09, 2018 9:53 am

kaliakouda έγραψε:Μας έστειλες αδιάβαστους ρε μάστορα, κάνα τέτοιο μανιφέστο μπορείς να μας δώσεις και για το δικό μας ταπεινό 2000λιαρο? :shifty:

μπας και παρουμε κανα πουλαρι! :p
Πυρ,γυνη και θαλασσα...
Άβαταρ μέλους
BOSS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5830
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2015 10:55 pm
Τοποθεσία: Συμη-Σαλαμινα
Aka: εκδρομοφαγος
Λάστιχα: Cooper stt pro p.o.r
Suspension: mud+kyb+αποστατες
cb: Ναι
Name: ΒΑΛΑΝΤΗΣ

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Τρί Ιαν 09, 2018 10:09 am

kaliakouda έγραψε:Μας έστειλες αδιάβαστους ρε μάστορα, κάνα τέτοιο μανιφέστο μπορείς να μας δώσεις και για το δικό μας ταπεινό 2000λιαρο? :shifty:

J23 (Suzuki Aerio) κ J24B(NGV) ίσως...; :whistle: :whistle:
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4074
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: BF Goodrich AT KO2
Suspension: MAD+ES9000
cb: Ναι
Name: Αντώνιος

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό DENNISLA » Τρί Ιαν 09, 2018 11:46 am

kaliakouda έγραψε:Μας έστειλες αδιάβαστους ρε μάστορα, κάνα τέτοιο μανιφέστο μπορείς να μας δώσεις και για το δικό μας ταπεινό 2000λιαρο? :shifty:


βρες κινητηρα 3,2 :whistle: :whistle: :whistle:


Μπραβο Γεωργιε πολυ επισταμενη ερευνα κ αναλυση εκανες :clap: :clap: :clap:
ΑΡΓΑ ΒΑΔΙΖΩ ΖΩΗ ΚΕΡΔΙΖΩ!!!!
Άβαταρ μέλους
DENNISLA
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 8084
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 10:33 am
Τοποθεσία: LA
Aka: Troooolllllllll
Λάστιχα: Kobra + Geo A/T
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16-225/65/17
Suspension: MAD+KYB+3,5cm
cb: Ναι
Name: DENNIS

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό ΜΠΑΟΥ » Τρί Ιαν 09, 2018 12:12 pm

μια τετράδα wossner σφυρίλατα και ένα σοβαρό συνεργείο που κάνει τέτοιες δουλειές(δηλαδή να συνεργάζεται με ρεκτιφιατζή) και θα είσαι και καλύτερος απο το liana αφού ανάλογα με την επιφάνεια του πιστονιού αλλάζεις και τη συμπίεση.

όλα αυτά αφού η μπιέλα αντέχει τα 1800.

μετά πρόγραμμα

φιλτρο

εξάτμιση

έτσι χαλαρά με κανα τετραχίλιαρο έχεις πάρει 15 άλογα :lol: :lol: :lol:
τσακωμένος με την άσφαλτο (quality-passed συγκρουόμενα vitara 1.6-8v, jimny 1.3)
Άβαταρ μέλους
ΜΠΑΟΥ
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1251
Εγγραφή: Τετ Φεβ 24, 2010 11:03 pm
Τοποθεσία: n.york
Aka: γορίλας
Λάστιχα: maxxis trepador m8060
Διάσταση ελαστικών: 205/80-16
Suspension: Ftaco-Rcalmini@KYB
cb: Ναι
Name: ΝΙΚΟΣ

Επόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

antonis1627 Τετ Νοέμ 14, 2018 7:44 am Καλημέρα σας.
lss_00 Τετ Νοέμ 14, 2018 7:41 am Καλημέρα......
ΔΙΑΣ Τετ Νοέμ 14, 2018 2:46 am Καλημέρα σε όλους
kostasgal Τρί Νοέμ 13, 2018 9:21 pm eliaszim έχεις ΠΜ
panoshm Τρί Νοέμ 13, 2018 4:02 pm Για περάστε οι ενδιαφερόμενοι.... το καλοκαίρι θα ξαναγίνει...
panoshm Τρί Νοέμ 13, 2018 4:01 pm :arrow: :arrow:
arahova Τρί Νοέμ 13, 2018 12:21 pm Καλημέρα σας.
didymos Τρί Νοέμ 13, 2018 10:57 am καλημερα σας..
taxidriver06 Τρί Νοέμ 13, 2018 10:46 am Καλημέρες!!!
antonis1627 Τρί Νοέμ 13, 2018 7:59 am Καλημέρα σας.
Οδυσσέας Τρί Νοέμ 13, 2018 7:49 am Καλημέρα !
lss_00 Τρί Νοέμ 13, 2018 7:30 am Καλημέρα......
Σταύρος 4x4 Τρί Νοέμ 13, 2018 3:23 am :character-count: :violin: :violin: :violin: :whistle: :whistle:
Σταύρος 4x4 Τρί Νοέμ 13, 2018 3:23 am Καλημέρα μας ,,..,,
ΔΙΑΣ Τρί Νοέμ 13, 2018 2:39 am Καλημέρα σε όλους
stelios8ess Δευτ Νοέμ 12, 2018 11:22 am Καλημέρααα... καλή εβδομάδα
arahova Δευτ Νοέμ 12, 2018 11:04 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
taxidriver06 Δευτ Νοέμ 12, 2018 10:27 am Καλημέρα, καλή βδομάδα παίδες!!!
mitsosstr636r Δευτ Νοέμ 12, 2018 7:43 am Καλημέρα
antonis1627 Δευτ Νοέμ 12, 2018 6:53 am Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
ΔΙΑΣ Δευτ Νοέμ 12, 2018 2:37 am Καλημέρα σε όλους κάλή εβδομάδα
BOSS Κυρ Νοέμ 11, 2018 4:57 pm Οδυσσεα-Βουλα επισης καλη επιτυχια στον γιο!!
BOSS Κυρ Νοέμ 11, 2018 4:54 pm Καλη επιτυχια στους συμμετεχοντες!!
ΔΙΑΣ Κυρ Νοέμ 11, 2018 12:54 pm Πραγματική γιορτή ήθελα να γραψω
ΔΙΑΣ Κυρ Νοέμ 11, 2018 12:49 pm Καλημέρα και από τον Αυθεντικό ΜΑΡΑΘΏΝΙΟ της Αθήνας πραγματπραγματικη
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες