Η λίπανση του κινητήρα στα GV γίνεται καλύτερα με το 5w-40 γιατί καλύπτει μεγαλύτερο εύρος θερμοκρασιών και όχι μόνο. (Eξάλλου ένα προσεχτικό διάβασμα στο service manual, είναι αρκετό για να το αντιληφθεί κανείς).
Αν προσέξετε θα δείτε ότι σε αυτά τα ιξώδη τα λάδια συνήθως ανεβαίνουν κατηγορία και κόστος, οπότε αυτό από μόνο του τα λέει όλα όσον αφορά την ποιότητα λίπανσης. Γι' αυτό το λόγο, το θέμα είναι άξιο σχολιασμού και συζήτησης, αφού ένα τέτοιο λάδι είναι σε άλλο επίπεδο.
Επίσης η κατανάλωση λαδιού διαφέρει από κινητήρα σε κινητήρα και από μοντέλο σε μοντέλο, αφού παίζει ρόλο η χρήση, η φιλοσοφία κατασκευής και άλλα πολλά, χωρίς σε καμία περίπτωση η κατανάλωση λαδιού όπως του φίλου Αλέξη πιο πάνω να μην κρίνεται ως φυσιολογική.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τα πανάκριβα σπορ οχήματα με τους εξελιγμένους και πουσαρισμένους hi tec κινητήρες καίνε ικανές ποσότητες λαδιού, χωρίς αυτό να σημαίνει κατασκευαστικό ελλάτωμα.
Φυσικά αντιλαμβάνομαι πως κάποιοι πιστεύουν ότι για να μην κάψει λάδι ο κινητήρας, πρέπει να πληρώνεται με βαλβολίνη. Γι΄αυτό δεν μπορώ να γράψω τίποτα άλλο, πέρα από το ότι υπάρχει και η άλλη πραγματικότητα, που όντως προστάζει ότι η προσθήκη λαδιού χαμηλού ιξώδους, οδηγεί μοιραία σε αυξημένη κατανάλωση αυτού.
Για όλα τα παραπάνω, προτείνω λάδια ιξώδους 5w-40 και ξκινήστε άφοβα για τη γύρα του κόσμου, σε όσες μέρες θέλετε.