Αγαπητοι αν μου επιτρεπετε , ισως πριν βγαλουμε λαθος το βιβλιο κατασκευαστη να προσπαθησουμε να μαθουμε λιγο καλυτερα τι δουλευει και πως
Ο Γιωργος κατι πηγε να πει πριν αλλα τα χαλασε και αυτος
kaliakouda έγραψε:Το transfer στα μοντέλα 2006-07 υποτίθεται ότι εμπεριέχουν το περίφημο LSD,εξού και η χρησιμότητα του HYPOID
Υπάρχει τελικά κάποιος που να έχει ανοίξει transfer για να μας το επιβεβαιώσει?
Στα διαφορικά σίγουρα δεν χρησιμοποιούμε Υποειδές
Τα NGV σας εχουν ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ, με αυτο τον τροπο επιτυχγανουν την μονιμη τετρακινηση και ειναι και γερα και δεν σπανε και ολα αυτα.
Το ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ το εχουν μεσα στο transfer, το αν καποια το ειχαν και LSD (περιορισμενης ολισθησης δηλαδη) η δεν το εχουν εξακολουθει να παραμενει ενα διαφορικο.
Μηπως για αυτο τον λογο ο κατασκευαστης λεει GL-5 βαλβολινες
λεω εγω τωρα.
Επισης θα παρακαλεσω να μην βαζετε αποσπασματικα παραθεσεις των εγχειριδιων γιατι αλλιωνεται το νοημα.
Επισης hypoid gears ειναι ολα τα γραναζια που δουλευουν υπο γωνια, οχι μονο τα κορωνοπηνια του διαφορικου Το διαφορικο επισης εχει και το συστημα πλανητικων γραναζιων που εξασφαλιζουν τον διαφορισμο, και αυτα hypoid ειναι
Πολυ προσοχη λοιπον τι πληροφορια μεταδιδουμε εδωμεσα γιατι τα γραπτα μενουν και αν ειναι ελειπη τοτε ειναι και λανθασμενα
