Η ιαπωνική μάρκα έδωσε στη δημοσιότητα ένα video από την εξέλιξη του ισχυρότερου μοντέλου της γκάμας της, του RC F με τον V8 5.0 λίτρων κινητήρα, απόδοσης 450 ίππων και 520 Nm ροπής.
Ο άνθρωπος που ανέλαβε να εξελίξει το μοντέλο, ήταν ο Akihiro Osaka. Ο Ιάπωνας μαζί με τους υπόλοιπους μηχανικούς και δοκιμαστές, ξεκίνησαν τις διαδικασίες από την πίστα Fuji Speedway και στη συνέχεια πήγαν στη Γερμανία και πιο συγκεκριμένα στο Nurburgring.
Όπως ανέφερε ο κύριος Osaka, το Ring είναι το απαιτητικό σιρκουί στον κόσμο και τους δόθηκε η ευκαιρία να ελέγξουν μια ευρεία γκάμα παραγόντων. Έπειτα από επίπονες δοκιμές, το RC F Coupe συμπεριφέρθηκε πολύ καλά και αυτό τους δημιούργησε ένα αίσθημα εμπιστοσύνης για τις επιδόσεις του.
Παράλληλα το ιαπωνικό μοντέλο, έκανε πολλά χιλιόμετρα στους δημόσιους δρόμους, ώστε να διαπιστώσουν αν είναι φιλικό και άνετο προς τον οδηγό.
Καλό είναι μωρέ αλλά NISSAN GTR δεν θα γίνει ποτέ και ας βάλουν και καμμία βουβουζέλα στην εξάτμιση μπας και ακουστεί κανένας θόρυβος
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους. Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή. Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός. Μπ. Μπρέχτ