Νικόλα, τελικά πήγαμε για επισκευή της τουρμπίνας και καθαρισμό όλων των κολάρων και του intercooler.
Η τουρμπίνα τον είχε ψιλοπάρει και η διαρροή ήταν εμφανής. Δεν έσταζε αλλά ήταν γεμάτη "γρέζια" γύρω γύρω ενώ όλα τα κολάρα είχαν έντονη "λαδίλα". Για τα τελευταία 3000 χλμ χρειάστηκε να συμπληρώσουμε περίπου ένα λίτρο λάδι.
Το αυτοκίνητο δεν έκοβε καθόλου στις επιταχύνσεις αλλά σύντομα έπρεπε να λύσουμε και αυτό το πρόβλημα αν όχι στο Χαράρε, κάπου άλλου.. Επιπλέον, το κολάρο που πήγαινε από το intercooler στην τουρμπίνα είχε "ραγίσει" οπότε έχριζε και αυτό αλλαγής.
Σε κάθε περίπτωση, μπορούσαμε να αποφύγουμε την επισκευή και τα έξοδα και να συνεχίσουμε συμπληρώνοντας λάδι αλλά όταν θα συνέβαινε το κακό, θα ήταν πολύ αργά.. Μετά από πρόχειρους υπολογισμούς, θα χρειαστεί να κάνουμε τουλάχιστον άλλα 12.000-14.000 χλμ μέχρι την άφιξή μας οπότε το ρίσκο θα ήταν μεγάλο..
υ.γ.: αν χρειάζεται, μπορείτε να μεταφέρετε το ποστ στα του ταξιδιού..
