Θυμάμαι μια εκπληκτική κουβέντα μετά απο άμεση
ανταπόκριση της suzuki όταν είχα προτωπάρει το αυτοκίνητο...
Ενα συνεργείο ήθελε π.χ. 90 ευρώ για αλλαγή λαδιών-φίλτρο, ένα άλλο δεύτερο σε άλλη περιοχή 75 ευρώ, ένα άλλο τρίτο συνεργείο ήθελε 120 ευρώ... Και τα 3 συνεργεία ήταν με τη "βούλα" της suzuki...
Απλά έστειλε ενα απλό email με την αυτη την απορία μου... Περίμενα, 1-2-3 ημέρες, 1-2-3-4-5 εβδομάδες... Μέσα σε αυτό το χρονικό όριο είχα στείλει και άλλα 4-5 email... Καμία ανταπόκριση...
Οκ.. Στέλνω ενα τελευταίο και εξειγώ απλά πως αν δεν πάρω απάντηση άμεσα κλπ κλπ κλπ , θα στείλω παράπονα στα κεντρικά στο εξωτερικό κλπ κλπ κλπ ...
Αποτέλεσμα, σε 3-4 ωρίτσες έσπασαν τα τηλέφωνα,... ¨΄Οπου τελικα είχα μια τηλέφωνική κουβένατ με τον υπέυυθυνο της syzuki για αυτα ατ τεχνικά θέματα... Αποκορύφωση...
Το τι μου έλεγε ο τύπος.....
->Η κάθε αντιπροσωπεία μπορεί να κάνει χρήση και μη original ανταλλακτικά
->Η κάθε αντιπροσωπεία μπορεί και χρεώνει διαφορετικά την εργατοώρα-εργασία-ανταλλακτικά (και ας ειναι τα ίδια)
Με λίγα λόγια μπορεί να κάνει ότι θέλει, με ότι τιμή θέλει, και να έχει 100% διαφορά απο άλλη αντιπροσωπεία suzuki>..
Βέβαια, όταν ζήτησα όλα αυτά να τα έχω και γραπτώς, γνωρίζεται το αποτέλεσμα...
Και ένα τελευταίο... Είχε πάρει νερό το προβολάκι ομίχλης, και μου έκαναν νούμερα ότι αν δεν έχει το αυτοκίνητο εγγύηση (δηλαδή service σε επίσημη αντιπροσωπεία), δεν μπορούν να το αλλάξουν...
Εεε.. καλα, το τι πανυγήρι έγινε...