από apollo » Δευτ Δεκ 27, 2010 3:13 pm
Παιδιά η ασφάλεια των φρένων δεν έχει καμία μα καμία σχέση με το μοτέρ και τους διακόπτες που κομπώνουν τα αργά. Η ίδια ασφάλεια που ελέγχει την αλλαγή απο 4Η σε 4Η-lock, ελέγχει και την αλλαγή σε 4L-lock.
Το πρόβλημα είναι το εξής:
Ο εγκέφαλος του αυτοκίνήτου για να μπλοκάρει τα αργά (ή το 4H-lock) "ρωτάει" τον εγκέφαλο του ABS αν όλα είναι σωστά (είναι πατημένα τα φρένα, συμπλέκτης, σταματημένο το αυτοκίνητο κλπ κλπ). Αν όλα είναι ΟΚ τότε ο κεντρικός εγκέφαλος δίνει εντολή στον εγκέφαλο της τετρακίνησης (4WD module) να μπλοκάρει τα αργά (ή το 4H-lock). Στην περίπτωση λοιπόν που καεί κάποια ασφάλεια ο εγκέφαλος του ABS "διάβαζει" αυτό το πρόβλημα, κι όταν τον ρωτάει ο κεντρικός εγκέφαλος αν μπορεί να κλειδώσει ή όχι τα LOW, το ABS του λέει όχι γιατί υπάρχει κάποιο πρόβλημα!!!
Το πρόβλημα κατ' εμέ είναι λοιπόν γιατί ένω ο κεντρικός εγκέφαλος του αυτοκινήτου παίρνει κάποιο alarm απο τον εγκέφαλο του ABS δεν ανάβει κάποιο λαμπάκι (πχ engine check, ή των φρένων).