από 4troxos » Πέμ Δεκ 23, 2010 4:49 pm
To ngv ειναι "κομπιουτεριζε"......τα παντα περνανε μεσα απο τον ηλεκτρονικο εγκεφαλο.
Για αυτο ανεβαινει τις παγωμενες ανηφοριες σαν την γατα.
Το ειδατε και στην off road εξοδο στη ΠΑΡΝΗΘΑ που ηταν ο alexis και τα αλλα παιδια με τα gv και vitara ,οπου παραδεχτηκαν οτι εκει που αυτοι δυσκολευτηκαν το ngv ανεβαινε "αερας".
Το ngv δεν ειναι για trial αλλα εαν το βαλεις σε καταστασεις με δυσκολη προσφυση ΔΙΝΕΙ ΡΕΣΤΑ.Πρεπει να ειναι ενα απο τα κορυφαια αμαξια ..δεν εχει αντιπαλο.
ΑΥΤΑ ειναι τα καλα και τα "ασχημα" του να εχεις ηλεκτρικο και οχι μηχανικο λεβιεδακι.
ΕΔΩ στο παγο δεν νομιζω να ανεβαινε το gv!!!!!!!!με το λεβιεδακι.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ.Ακομη και διαχειρηση των στροφων της μηχανης κανει.ΚΑΙ τερμα γκαζι να δινεις αυτο θα το διαχειριστει ετσι ωστε να σε ανεβασει .....ΠΑΕΙ εκει που για τους αλλους τελειωνει ο δρομος!!!!!!!!!!!Τοτε αρχιζει η απαγοητευση και οχι πριν που πρεπει να κανεις καποια δεδομενα βηματα για να ενεργοποιηθει το αργο.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=Zy8jocfu0bg[/video]
Τελευταία επεξεργασία από
4troxos και Πέμ Δεκ 23, 2010 4:58 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.