Χειροποίητες βάσεις διαφορικού Vitara Wagon

Χειροποίητες βάσεις διαφορικού Vitara Wagon

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Παρ Σεπ 17, 2010 6:17 pm

Αποστέλωντάς μου ο φίλος Δημήτρης (Jim 13) με mail τα πατρόν των βάσεων αποφάσισα να προχωρήσω στην κατασκευή τους λόγο έταιρων δυσκολιών.Τα πατρόν δεν τα παραθέτω με διαστάσεις μιας και ο Δημήτρης τα στέλνει σε όποιον επιθυμεί.

1. Ξεκινώντας την κατασκευή στρώθηκε ένα κομμάτι λαμαρίνα 5mm μαύρη η οποία και θα αποτελέσει το υλικό κατασκευής.Κατόπιν πήρα τα πατρόν και τα σχεδίασα σε κόλλες Α4 οπου και τα πλαστικοποίησα προκειμένου να αντέχουν.Αφού τα τοποθέτησα ως οδηγό στην λαμαρίνα ξεκίνησα την κοπή.

Λαμαρίνα 5mm.jpg
Λαμαρίνα 5mm.jpg (55.42 KiB) 9076 προβολές


2. Πρώτα η μεγάλη και ύστερα η μικρή βάση κόπηκαν και τροχίστικαν προσεκτικά χωρις να πληγωθούν οι γωνίες με έταιρα κοψίμματα.

Βάση συγκράτησης διαμήκη.jpg
Βάση συγκράτησης διαμήκη.jpg (50.12 KiB) 9076 προβολές
Βάση συγκράτησης εγκάρσια.jpg
Βάση συγκράτησης εγκάρσια.jpg (50.42 KiB) 9076 προβολές
Προ του φινιρίσματος και βαψίματος.jpg
Προ του φινιρίσματος και βαψίματος.jpg (62.31 KiB) 9076 προβολές
Κόψιμο της εγκάρσιας βάσης.jpg
Κόψιμο της εγκάρσιας βάσης.jpg (60.24 KiB) 9076 προβολές
Κομένη εγκάρσια βάση.jpg
Κομένη εγκάρσια βάση.jpg (28.86 KiB) 9076 προβολές
Κόψιμο ¨μισοφέγγαρο¨ στην εγκάρσια βάση.jpg
Κόψιμο ¨μισοφέγγαρο¨ στην εγκάρσια βάση.jpg (51.51 KiB) 9076 προβολές


3. Αυτοκίνητο: Το συνεργείο του ¨δρόμου¨ άνοιξε και πάλι οι γνωστοί απο την ανάρτηση γρύλοι πήραν τη θέση τους στα δύο εμπρός ψαλίδια.Ενα αλφάδι πήρε τη θέση του στη γέφυρα του σασμάν ωστε να επιτευχθεί η οριζοντίωση του σασί ανεβοκατεβάζοντας ανάλογα τους δύο γρύλους.Αφού το σασί ήρθα οριζόντιο ξεκίνησε η αφαίρεση των βάσεων χρησιμοποιήθηκε καρυδάκι 17mm και 14mm με προεκτάσεις και διεθνή σύνδεσμο προκειμένου να λυθούν τόσο οι δύο βίδες που συγκρατούν τις βάσεις στο σασί όσο και οι επτά βίδες [τρείς στην εγκάρσια (μικρή) και τέσσερις στην διαμήκη (μεγάλη)] που κρατούν τις βάσεις στον άξονα.Οι βάσεις αφαιρέθηκαν και ο άξονας δέθηκε με σχοινί ωστε να μην κρεμάσει.

Οριζοντίωση σασί.jpg
Οριζοντίωση σασί.jpg (56.19 KiB) 9076 προβολές


4. Κατασκευάστικαν δύο δακτυλίδια απο εμένα στον τόρνο με μήκος 5cm,Φ εξ. 60mm και Φ εσ. 50mm.Συγκολήθηκαν στις βάσεις και ενισχύθηκαν με ανάλογα λαμάκια,κατόπιν απο τις ¨μαμά¨ βάσεις αφαιρέθηκαν τα σιλεντμπλόκ σε πρέσσα.Κατόπιν τα ¨μαμά¨ σιλεντμπλόκ επαναπρεσσαρίστηκαν μέσα στα δακτυλίδια προσέχωντας να είναι σωστά τοποθετημένα ώστε να μπορούν να δεχθούν τόσο τα εγκάρσια φορτία όσο και τα διαμήκη του άξονα.

Λεπτομέρεια σιλεντμπλόκ στις βάσης.jpg
Λεπτομέρεια σιλεντμπλόκ στις βάσης.jpg (49.85 KiB) 9076 προβολές


5. Με τα σιλεντμπλόκ τοποθετημένα οι δύο βάσεις πήγαν για δοκιμή και σημάδεμα πάνω στον εμπρόσθιο άξονα ωστε να τρυπιθούν σωστά και ο άξονας να είναι ζυγισμένος.Αφου ζυγίστηκε και σημαδεύτηκαν οι βάσεις πήγαν για τρύπιμα (το τρύπιμα αποτέλεσε την πιό δύσκολη εργασία καθώς οι τρύπες έπρεπε να γίνουν ακριβώς διότι λόγο ανομοιομορφίας υλικών χάλυβας οι βάσεις και αλουμίνιο ο άξονας οποιοδήποτε ζόρι μπορεί να κατέστρεφε τον άξονα λόγο μικρότερης αντοχής του αλουμινίου,επιπλέων οι τρύπες γίναν ακριβώς με 8mm τρυπάνι ωστε οι βίδες να μπαίνουν χωρίς τζόγο μέσα στηρίζοντας σωστά τον άξονα,χωρίς μπόσικα.

6. Αφού οι βάσεις ενισχύθηκαν και ετοιμάστηκαν,καθαρίστηκαν απο τους βόρακες στις κολλήσεις με συρματόβουρτσα και τροχό τρίβής,και βάφτηκάν (τι άλλο;μαύρο) όπου και κρεμάστηκαν για να στεγνώσουν.Κατόπιν πίσω στο αυτοκίνητο τώρα οπου αφαιρέθηκε η βάση της ουράς απο τον άξονα και το κάτω σιλεντμπλόκ κόντινε κατα 15mm (κόψιμο με κουζινομάχαιρο) ωστε να μειωθεί η φόρτισή του απο την γωνία που θα πάρει ο άξονας μπροστά λόγω των μακρύτερων βάσεων αλλά και να χαμηλώσει ο κεντρικός αφου με το προαναφερθέν κατέβασμα σηκώθηκε η ουρά.

Στο τσιγγέλι.jpg
Στο τσιγγέλι.jpg (94.66 KiB) 9076 προβολές


7. Αφού όλα ήταν έτοιμα βαμμένα,κομμένα και ραμένα ήρθε η ώρα της τοποθέτησης και του τελικού ζυγίσματος.Οι βάσεις μπήκαν και πιάστηκαν όλες οι βίδες χωρίς να καργαριστούν προκειμένου να διαπιστωθούν τα όποια λάθη γίναν...Ξεκίνησα με την μικρή,όπου είναι και η πιο δύσκολη κατα τη γνώμη μου,και μετά τη μεγάλη.

8. Ζύγισμα: Αφού το σασί επανελέχθηκε για την οριζοντίωσή του οι βίδες άρχισαν να σφήνονται όλες κανονικά ενώ παράλληλα ελεγχόταν ο άξονας α) Στο κάθετο επίπεδο για την μικρή βάση (εγκάρσια στήριξη),β) Στο όριζόντιο επίπεδο για την μεγάλη βάση στον εγκάρσιο άξονα του αυτοκινήτου,γ) Την ίση απόσταση των δύο άκρων του άξονα απο την γέφυρα οπου μετρήθηκε η απόσταση απο το νεύρο της γέφυρας έως το κάτω μέρος και των δύο άκρων του άξονα οπου υπάρχει ένα σημάδι (γραμμή) κατα τη χύτευσή του (παρατήρηση του Γιάννη John V6 για το μπρός-πίσω στο post του Δημήτρη Jim13) στο δικό μου την βρήκα 13,1mm στο αριστερό άκρο και 13mm στο δεξί μετρόντας με μετροταινία.

Ακριβώς κάθετο.jpg
Ακριβώς κάθετο.jpg (45.93 KiB) 9076 προβολές
Ακριβώς οριζόντιομένο στον εγκάρσιο άξονα.jpg
Ακριβώς οριζόντιομένο στον εγκάρσιο άξονα.jpg (43.6 KiB) 9076 προβολές
13,1 cm αριστερά στον διαμήκη άξονα.jpg
13,1 cm αριστερά στον διαμήκη άξονα.jpg (36.7 KiB) 9076 προβολές
13 cm δεξια στον διαμήκη άξονα.jpg
13 cm δεξια στον διαμήκη άξονα.jpg (49.38 KiB) 9076 προβολές
Γωνία αριστερού ημιαξονίου.jpg
Γωνία αριστερού ημιαξονίου.jpg (74.72 KiB) 9076 προβολές
Γωνία δεξιού ημιαξονίου.jpg
Γωνία δεξιού ημιαξονίου.jpg (66.72 KiB) 9076 προβολές


9. Το αμάξι κατέβηκε και τέλος.

Αφού ο χώρος καθαρίστικε απο γρέζια,ρετάλια και υπολύμματα και αφού τα εργαλεία καθαρίστηκαν και μαζεύτηκαν έχω να πώ τα εξής:

1) Ευχαριστώ τον Δημήτρη Jim13 για τα πατρόν (αν και υπήρχαν κάποια λαθάκια σε σχέση μήκους/γωνίας στο σχέδιο).

2) Όπως πολύ σωστά έχει πεί ο Κώστας KON.GV η ακριβής μέτρηση και η κοπή με πλάσμα είναι η καλήτερη λύση για όσους το έχουν,όσοι δεν το έχουν αγοράζουν έτοιμες και ξεμπερδεύουν (και εγώ για αγορά ξεκίνησα και έφτασα εδώ).

3) Για λόγους αλληλεγγύης μελών στο forum δεν ανεβαίνουν λεπτομερείς φώτο.

4) Πριν οποιαδήποτε εργασία πάρτε τα κατάλληλα ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ωστε να αποφευχθουν τραυματισμοί δικοί σας αλλά και των γύρο σας.

5. Για την κοπή της λαμαρίνας χρησιμοποιήθικαν δίσκοι κοπής για inox είναι πιο λεπτοί και κάνουν καλύτερα κοψίμματα ακριβείας απο οτι οι απλοί (φθίρονται όμως πιο γρήγορα).

Κόστος κατασκευής:
Δισκοι κοπής : 3 x 1,80 ευρώ = 5.40 ευρώ
Τρυπάνι Φ 5 : 1 x 0,80 ευρώ = 0.80 ευρώ
Τρυπάνι Φ 8 1 x 1,20 ευρώ = 1.20 ευρώ
Σύνολο : 7,40 ευρώ
Τελευταία επεξεργασία από Mastergunner και Δευτ Φεβ 21, 2011 10:51 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Χειροποίητες βάσης διφορικού στο δρόμο.

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Παρ Σεπ 17, 2010 6:26 pm

Γιωργο εισαι ωραιος και μερακλης :clap: :clap: :clap: :clap:
Επισκέπτης
 

Re: Χειροποίητες βάσης διφορικού στο δρόμο.

Δημοσίευσηαπό mytilini » Παρ Σεπ 17, 2010 6:30 pm

ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ Λήξις...
Μη σβήνετε τα post μου, μπορώ και μόνος μου
Άβαταρ μέλους
mytilini
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 597
Εγγραφή: Τρί Αύγ 05, 2008 7:58 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΕΝΤΡΟ
Λάστιχα: 225-75-16
Suspension: OME
cb: Ναι
Name: ΚΩΣΤΑΣ

Re: Χειροποίητες βάσης διφορικού στο δρόμο.

Δημοσίευσηαπό mytilini » Παρ Σεπ 17, 2010 6:34 pm

Το παραπάνω post είναι τρανή απόδειξη ότι τα χέρια των Ελλήνων "πιάνουν".Και "πιάνουν" καλά.Τόσα χρόνια ασχολούμενος με το αντικείμενο, κατάλαβα ότι αν εδώ είχαμε λίγη όρεξη παραπάνω, θα φτιάχναμε "παπάδες" και δεν θα είχαμε κανένα κερατά ανάγκη...Ούτε θα χρυσοπληρώναμε φύκια για μεταξωτές κορδέλες...
Μη σβήνετε τα post μου, μπορώ και μόνος μου
Άβαταρ μέλους
mytilini
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 597
Εγγραφή: Τρί Αύγ 05, 2008 7:58 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΕΝΤΡΟ
Λάστιχα: 225-75-16
Suspension: OME
cb: Ναι
Name: ΚΩΣΤΑΣ

Re: Χειροποίητες βάσης διφορικού στο δρόμο.

Δημοσίευσηαπό ------ » Παρ Σεπ 17, 2010 6:35 pm

Μπραβο Γιωργη :clap: :clap: :clap: :clap:
------
 

Re: Χειροποίητες βάσης διαφορικού στο δρόμο.

Δημοσίευσηαπό panoshm » Παρ Σεπ 17, 2010 7:56 pm

Μπράβο σου Γιώργο :clap: :clap:
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30507
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Χειροποίητες βάσης διφορικού στο δρόμο.

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Παρ Σεπ 17, 2010 7:57 pm

mytilini έγραψε:Το παραπάνω post είναι τρανή απόδειξη ότι τα χέρια των Ελλήνων "πιάνουν".Και "πιάνουν" καλά.Τόσα χρόνια ασχολούμενος με το αντικείμενο, κατάλαβα ότι αν εδώ είχαμε λίγη όρεξη παραπάνω, θα φτιάχναμε "παπάδες" και δεν θα είχαμε κανένα κερατά ανάγκη...Ούτε θα χρυσοπληρώναμε φύκια για μεταξωτές κορδέλες...

+1000000000000000 :!:
Επισκέπτης
 

Re: Χειροποίητες βάσης διαφορικού στο δρόμο.

Δημοσίευσηαπό alexelis » Παρ Σεπ 17, 2010 10:07 pm

:dance: ενα μπραβο και απο μενα σας το εχω και αλλες φορες οτι ολα ειναι εφικτα :wink: αρκει να υπαρχει ορεξη
Γιατι η τρελα ειναι vitara
Εικόνα

http://www.youtube.com/watch?v=cXaAGRHdFdk
Άβαταρ μέλους
alexelis
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 646
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2009 9:33 pm
Τοποθεσία: ZITSA- IOANNINA

Re: Χειροποίητες βάσης διαφορικού στο δρόμο.

Δημοσίευσηαπό jim13 » Παρ Σεπ 17, 2010 10:56 pm

μπραβο γιωργη εισαι απαιχτος φοβερη δουλεια και τελεια περιγραφη!!!τζαμι οι βασεις καλυτερες και απο after market! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
jim13
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 554
Εγγραφή: Παρ Αύγ 20, 2010 4:06 pm
Λάστιχα: 235/85/16
cb: Όχι

Re: Χειροποίητες βάσης διαφορικού στο δρόμο.

Δημοσίευσηαπό panoshm » Παρ Σεπ 17, 2010 10:56 pm

Γιώργο, σε σχέση με πριν, ναι μεν έχει ισιώσει το ημιαξόνιο, αλλά το ελατήριο εξακολουθεί να καμπουριάζει... να υποθέσω ότι τα μεγαλύτερα ψαλίδια θα δώσουν λύση σε αυτό?
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30507
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Χειροποίητες βάσης διαφορικού στο δρόμο.

Δημοσίευσηαπό chris7gtir » Παρ Σεπ 17, 2010 11:03 pm

Τι εκανες ρε θηριο.Ενα μπραβο ειναι λιγο :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΗΡΩΕΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ
Άβαταρ μέλους
chris7gtir
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4432
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 25, 2010 9:18 am
Τοποθεσία: Ισθμος Κορινθου
Λάστιχα: 215-85-16
Suspension: 5"+2" lift
cb: Όχι
Aka: καναλαρχης ή ψηλος
Name: χρηστος

Re: Χειροποίητες βάσης διαφορικού στο δρόμο.

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Παρ Σεπ 17, 2010 11:08 pm

panoshm έγραψε:Γιώργο, σε σχέση με πριν, ναι μεν έχει ισιώσει το ημιαξόνιο, αλλά το ελατήριο εξακολουθεί να καμπουριάζει... να υποθέσω ότι τα μεγαλύτερα ψαλίδια θα δώσουν λύση σε αυτό?



Ναι.Το έχω γράψει στην παρουσίαση (αναρτήσεις),τα ελατήρια της calmini 3¨ είναι ψηλά και σκληρά το βάρος του αμαξιού δεν τα καθήζει κάτω.Άλλωστε με τέτοια ψηλώματα τα ψαλίδια επιβάλλονται τόσο για την ευστάθια όσο και για την καλήτερη γεωμετρία.Βέβαια μετα που περπάτησα το αμάξι έστρωσαν λίγο αλλά το πρόβλημα υφίσταται :wink:
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Χειροποίητες βάσης διαφορικού στο δρόμο.

Δημοσίευσηαπό jim13 » Παρ Σεπ 17, 2010 11:08 pm

panoshm έγραψε:Γιώργο, σε σχέση με πριν, ναι μεν έχει ισιώσει το ημιαξόνιο, αλλά το ελατήριο εξακολουθεί να καμπουριάζει... να υποθέσω ότι τα μεγαλύτερα ψαλίδια θα δώσουν λύση σε αυτό?

τα καλμινι τα ψαλιδια το πιατελο το εχουν πιο οριζοντια και για αυτο καθεται και ισια το ελατηρια!αλλα υπαρχει και μια αλλη λυση αλλα δεν ξερω αν αξιζει!βαζω φωτο!
CIMG3063.JPG
CIMG3063.JPG (59.94 KiB) 9011 προβολές

CIMG3067.JPG
CIMG3067.JPG (56.45 KiB) 9011 προβολές

CIMG3069.JPG
CIMG3069.JPG (61.34 KiB) 9011 προβολές

CIMG3074.JPG
CIMG3074.JPG (65.35 KiB) 9011 προβολές
jim13
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 554
Εγγραφή: Παρ Αύγ 20, 2010 4:06 pm
Λάστιχα: 235/85/16
cb: Όχι

Re: Χειροποίητες βάσης διαφορικού στο δρόμο.

Δημοσίευσηαπό panoshm » Παρ Σεπ 17, 2010 11:13 pm

Thank you!!! :D
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30507
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Χειροποίητες βάσης διαφορικού στο δρόμο.

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Παρ Σεπ 17, 2010 11:23 pm

jim13 έγραψε:
panoshm έγραψε:Γιώργο, σε σχέση με πριν, ναι μεν έχει ισιώσει το ημιαξόνιο, αλλά το ελατήριο εξακολουθεί να καμπουριάζει... να υποθέσω ότι τα μεγαλύτερα ψαλίδια θα δώσουν λύση σε αυτό?

τα καλμινι τα ψαλιδια το πιατελο το εχουν πιο οριζοντια και για αυτο καθεται και ισια το ελατηρια!αλλα υπαρχει και μια αλλη λυση αλλα δεν ξερω αν αξιζει!βαζω φωτο!



Τώρα τι κάνεις;;;;;;;;;με πριζώνεις για τέτοια;;;;;;;Ευτυχώς δεν έχω οξυγώνα :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Επόμενο

Επιστροφή στο Ιδιοκατασκευές

arahova Κυρ Ιουν 15, 2025 10:32 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Ιουν 15, 2025 7:56 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Ιουν 14, 2025 11:34 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Ιουν 14, 2025 7:21 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Ιουν 13, 2025 10:56 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Ιουν 13, 2025 6:41 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Πέμ Ιουν 12, 2025 6:38 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Ιουν 11, 2025 4:10 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Ιουν 11, 2025 6:48 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Ιουν 10, 2025 12:01 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Ιουν 10, 2025 6:53 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Ιουν 09, 2025 11:04 am Καλημέρα, καλή εβδομάδα και καλή φώτιση σε όλους.
antonis1627 Δευτ Ιουν 09, 2025 6:36 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.Χρόνια πολλά
antonis1627 Κυρ Ιουν 08, 2025 8:23 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Ιουν 07, 2025 10:34 am Καλημέρα σε όλους και καλό τριήμερο.
antonis1627 Σάβ Ιουν 07, 2025 7:02 am Καλημέρα σας και καλό τριήμερο.
antonis1627 Παρ Ιουν 06, 2025 12:59 pm Τετάρτη 11-6-2025 πάμε για καφεδάκι στην Πεντέλη στον .
arahova Παρ Ιουν 06, 2025 10:03 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Ιουν 06, 2025 6:38 am Καλημέρα σας.
LEMON Πέμ Ιουν 05, 2025 7:51 am Καλημέρα σας πουλάκια μου
antonis1627 Πέμ Ιουν 05, 2025 6:39 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Ιουν 04, 2025 8:58 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Ιουν 04, 2025 6:45 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Ιουν 03, 2025 11:44 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Ιουν 03, 2025 6:36 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης