Giorgos P έγραψε:επισης επιδη περασα παλι απο το μαστορα να δω τι θα μου προτεινε μου πε οτι μπορω να το φτιαξω με τις ιδες βιδες αλλα θα εκανε αυτος κατι μετατροπες.εχει κανει κανενασ τιποτα τετοιο;επισησ μου πε οτι οι καμπεροβιδες ειναι λεπτες κ σπανε ισχυουν ολα αυτα;
Φίλε Mastergunner, δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα...
Αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχουν στην Ελληνική αγορά καμπερόβιδες για τα αυτοκίνητά μας! Τις προμηθεύεσαι μόνο απ' το εξωτερικό!
Αν λοιπόν ψηλώσεις το αυτοκίνητό σου και το πας μετά για ευθυγράμμιση, χωρίς να έχεις ήδη μαζί σου τις απαραίτητες καμπερόβιδες, τότε ο τεχνικός δεν έχει κανένα άλλο τρόπο να διορθώσει την γωνία κάμπερ!
Πρέπει να τροχίσει λίγο την πάνω βίδα της κάτω βάσης του αμορτισέρ για να το καταφέρει!
Και φυσικά θα του φάει πολύ περισσότερο χρόνο (εκτός από κόπο) για να πετύχει την σωστή (σύμφωνα με τις προδιαγραφές) γωνία, απ' ότι αν χρησιμοποιούσε καμπερόβιδες.
Αν τις είχε λοιπόν, να είσαι σίγουρος πως θα τις προτιμούσε.
Άλλωστε, οι περισσότεροι απ' αυτούς είναι εκπαιδευμένοι να αντιμετωπίζουν προβλήματα σε οχήματα εντός προδιαγραφών και όχι τα ψηλωμένα μας τουτούνια!
Αυτήν την εξειδικευμένη γνώση και εμπειρία, την έχουν μόνο όσοι έχουν και μια σχετική εμπλοκή με το αντικείμενό μας...
Μην καταδικάζουμε λοιπόν κανέναν, έτσι εύκολα![/quote]
Φίλε Νίκο θεωρώ,όπως βλέπεις στη παράθεση,οτι ένας τεχνίτης που σέβεται τον επαγγελματισμό του λέει στο πελάτη την ανάγκη να βάλει το σωστό ανταλακτικό ωστε να κάνει το όχημα χρηστικό και ασφαλές,οποιαδήποτε πατέντα που αφορά την τροποποίηση του μπροστινού συστήματος χωρίς να αναλύει τους κινδύνους στο πελάτη θεωρώ οτι είναι ¨κακός¨ επαγγελματίας.Μπορούσε άνετα να πεί π.χ οτι θέλει καμπερόβιβες για να έρθει¨ και οχι να πει οτι ¨σπάνε εύκολα ¨ μόνο και μόνο επιδή δεν τις έχει.Πόσες φορές έχουμε πάει σε συνεργείο όλοι μας και μια πατέντα του μηχανικού τη πληρώνουμε 2 και 3 φορές...Όσο για τις προσθήκες αν επιλέξει φαρδιές σε συνδιασμό με τροχούς που έχουν μεγάλο αρνητικό offset θα επιβαρύνει τα ρουλεμάν των μουαγιέ.
