Mastergunner έγραψε:(ποιος μαντρας θα δώσει βεβαίωση οτι το μοτερ των 2000 είναι 1600 προκειμένου να πάει στο μηχανολογικό).
Για να το λέει αυτός που το πουλάει, θα έχει....
Η νομοθεσία αυτή έχει βγει για τα "πειραγμένα" μοτέρ:
Mastergunner έγραψε:γ. Ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα θα πρέπει να προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου.*
* Με υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 διπλωματούχου μηανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου
Από ότι φαίνεται εδώ, Μιλάει για "μέσα στα όρια", προφανώς να μην βάλει 2.5 ή 3.0 κινητήρα. Δεν απαγορεύει να βάλει 1.6

Το θέμα είναι η ψευδής δήλωση του μηχανικού.... Και πίστεψέ με, η κατακόρυφα φθίνουσα κατάσταση στην κατασκευή έχει φέρει πολλούς μηχανικούς σε τέτοια οικονομική καταστροφή, που πίστεψέ με, θα βρεθούν αυτοί που δεν σκέφτονται "την Τεχνική και τις Επιστήμες" που υπηρετούν και θα την υπογράψουν την δήλωση
Το ξέρω ρε παιδιά, ότι είναι παράνομο και ανήθικο αυτό το πράγμα....
Το ερώτημά μου ήταν απλά, αν γίνεται με 1000€ να αντικατασταθεί κινητήρας (με εργατικά), με τον προηγούμενο να έχει καταστραφεί από σπασμένη καδένα.
Μήπως, (δεν ξέρω, μηχανικός αυτοκινήτων δεν είμαι), ξανασπάσει η καδένα
