Δυστυχώς αυτες οι κατευθυνόμενες φυλλάδες-site επηρεάζουν πολύ κόσμο που δεν έχει ούτε τις γνώσεις αλλά ούτε και την εμπειρία.Καλό θα είναι να ενημερωνόμαστε αλλά όχι να επηρεαζόμαστε.
Βρε παιδια.... τι καθεστε και ασχολειστε με το αυτοτριτη... Ειναι μακραν το χειροτερο στο ειδος του μεσο ενημερωσης... εντελως κατευθυνομενο και μεχρι αηδιας φιλα προσκειμενο σε μεγαλο εισαγωγεα.
από το κείμενο....." το φινίρισμα στην καμπίνα είναι αποκαρδιωτικό" ναι εκεί στο autotriti τα καθημερινά σας αυτοκίνητα είναι aston martin ή bentley και το φινίρισμα σας προκάλεσε σόκ Λίγη σοβαρότητα ή εξηγήστε τον "ουρανοκατέβατο" χαρακτηρισμό ΑΠΟΚΑΡΔΙΩΤΙΚΟ
Δοκιμάζουν το βενζινοκίνητο 1.6 και πάλι όμως μεγάλη κατανάλωση δίνουν.
Διαφορετική περίπτωση από όλες τις άλλες είναι το Suzuki Vitara, καθώς είναι το μοναδικό ατμοσφαιρικό μοντέλο στο θέμα μας. Συγκεκριμένα «φοράει» κινητήρα 1.586 κ.εκ. απόδοση 120 ίππων και 156 Nm ροπής, τα οποία λόγω έλλειψης τούρμπο έρχονται πολύ ψηλά, στις 4.400 σ.α.λ..
Γιατί δεν δοκιμάσαν το diesel ; μάλλον επειδή όλα τα άλλα είναι turbο βενζίνη, τότε έπρεπε να το συγκρίνουν με το 1.4s turbo.
WildBoar έγραψε:Δοκιμάζουν το βενζινοκίνητο 1.6 και πάλι όμως μεγάλη κατανάλωση δίνουν.
Διαφορετική περίπτωση από όλες τις άλλες είναι το Suzuki Vitara, καθώς είναι το μοναδικό ατμοσφαιρικό μοντέλο στο θέμα μας. Συγκεκριμένα «φοράει» κινητήρα 1.586 κ.εκ. απόδοση 120 ίππων και 156 Nm ροπής, τα οποία λόγω έλλειψης τούρμπο έρχονται πολύ ψηλά, στις 4.400 σ.α.λ..
Γιατί δεν δοκιμάσαν το diesel ; μάλλον επειδή όλα τα άλλα είναι turbο βενζίνη, τότε έπρεπε να το συγκρίνουν με το 1.4s turbo.
Είναι λίγο άκυροι οι άνθρωποι.. Δοκιμάζουν τα άλλα με βενζίνη και turbo και από τη Suzuki παίρνουν το ατμοσφαιρικό! Γελάει ο κόσμος... Και δίνουν και 9,5 lt με ταχύτητες 140km/h, που μου φαίνεται λίγο τραβηγμένο..
"Είναι ο απόλυτος βασιλιάς της κατηγορίας στο χώμα, αλλά όπως όλοι οι βασιλιάδες, απαιτεί αρκετές θυσίες" Vitara, βαριά φανέλα. Όταν ο πατέρας σου, ο παππούς σου κι ο προπάππους σου έχουν οργώσει τα βουνά της πατρίδας μας κι έχουν χτίσει καριέρα πάνω στις φυτεμένες πέτρες της ελληνικής υπαίθρου, τότε έχεις ξεκάθαρο χρέος: να είσαι το πιο περιπετειώδες μοντέλο στην κατηγορία σου. Τι ευλογημένη που είναι η ποικιλία που υπάρχει στα B–SUV, την πιο απαιτητική κατηγορία της αγοράς! Έχει ένα μοντέλο για κάθε διαφορετικό γούστο. Και πράγματι, με απλά και σταράτα λόγια, το Vitara θα πρέπει να είναι η επιλογή σας αν θέλετε ένα όχημα για να παίρνετε τα βουνά. Προσοχή: δε λέμε για την υποτιθέμενη δόση περιπέτειας που νιώθει ότι βιώνει ο μέσος Έλληνας: να σκαρφαλώνει στα πεζοδρόμια, να κατεβαίνει σε εκείνη την παραλία που δεν πάνε τα κουρσάκια, να μην περπατάει τα τελευταία 200 μέτρα χωματόδρομου για το ξωκλήσι στο καλοκαιρινό πανηγύρι. Για αυτή τη χρήση, μπορεί να σας ικανοποιήσει κι ένα ψηλωμένο crossover, με μπροστινή κίνηση που θα κολακεύεται από ένα σωστό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης. Όπως το IntelliGrip των PSA, που φορούσε το Crossland που δοκιμάσαμε πρόσφατα. αν το θες για να κατέβεις μέχρι την ψαγμένη παραλία, πάρε κάτι άλλο Όχι, εδώ μιλάμε για το Vitara, ένα όχημα που σε προκαλεί να ορμήσεις σε κάθε χωμάτινη διαδρομή που εκτείνεται μπροστά σου. Έχοντας δημιουργήσει φανατικό κοινό, γιατί είναι συνώνυμο του άσπαστου και του προσιτού εργαλείου εκτός δρόμου. Με σύμμαχο μια σωστή τετρακίνηση, μαζεμένες διαστάσεις και κοντούς προβόλους, το Suzuki παρακαλάει για μια πιο χωμάτινη επιλογή ελαστικών σε σχέση με αυτά που φορούσε το δοκίμιο. Αν αγόραζα ένα, θα έβαζα αγγελία πώλησης σχεδόν καινούριων ελαστικών τη στιγμή που θα το πρωτοαντίκριζα από κοντά στην αντιπροσωπεία, δηλαδή λίγες μέρες πριν το παραλάβω στα χέρια μου. Είτε στο Car.gr είτε (ακόμα καλύτερα) στο δραστήριο club των κατόχων. Ραντεβού την ημέρα της παραλαβής στο κοντινότερο λαστιχάδικο. Κάποιος θα αποκτούσε κοψοχρονιά καινούρια πατούμενα κι εγώ θα κάλυπτα μέρος της χασούρας για να κάνω τα στοιχειώδη: να του φορέσω ελαστικά που θα ταιριάζουν στα εδάφη που του αρέσει να κινείται. θα καραφλιάσετε με το πού μπορεί να πάει με κατάλληλα ελαστικά (και μια πιο κοντή 1η) Στη διάρκεια της εβδομαδιαίας συμβίωσης, κινηθήκαμε πολύ εκτός δρόμου. Η τετρακίνηση έβρισκε πρόσφυση στην άνυδρη ξεραμένη καλοκαιρινή γη σε σημεία που δεν πίστευα ότι θα τα κατάφερνε. Το ύψος του αμαξώματος αποδείχθηκε επαρκές ακόμα και σε δύσκολα περάσματα και μοναδικός μου φόβος ήταν μη σκιστεί κάποιο από τα τέσσερα Continental Premium Contact 6 (215/55/17 παρακαλώ). Το ασαφές στην άσφαλτο τιμόνι δε μετέφερε κραδασμούς στα χέρια μου, η ανάρτηση ήταν ένα κλικ πιο σκληρή απ’ όσο θα ήθελα (πολλές φορές μακάρισα το μαγικό χαλί που έχουν πετύχει οι μηχανικοί της Dacia με το Duster, εις βάρος όμως του στριψίματος στην άσφαλτο). Ήδη το Vitara έχει φτάσει πιο μακριά από τα υπόλοιπα B–SUV. Ωστόσο, αξίζει να το κρίνουμε με κριτήρια πραγματικού τζιπ και τότε θα βρούμε κάμποσες ατέλειες. Το όριο τέθηκε από την έλλειψη μιας κοντής πρώτης κι ενός ανθεκτικότερου συμπλέκτη. Γενικώς, η διάταξη του κιβωτίου ήταν ακατάλληλη, προφανώς απότοκο κάποιου έτοιμου σασμάν στο οποίο δεν επενέβησαν για λόγους κόστους. Οι πρώτες τρεις σχέσεις είναι πολύ μακριές (η 2α αγγίζει τα 100 χλμ/ώρα και δε μιλάμε για κάνα πολύστροφο μοτέρ, μόλις που ξεπερνά τις 6.000 σαλ.), ενώ οι τελευταίες τρεις είναι αχρείαστα κοντά μεταξύ τους. Ιδανικά, θα ήθελα μια πολύ κοντή πρώτη (έστω κι αν τη χρησιμοποιούσα μόνον εκτός δρόμου) κι οι υπόλοιπες πέντε σε λογική απόσταση, σα να έχω ένα πεντάρι σασμάν με μπόνους μιας κοντής ταχύτητας για τα κατσάβραχα. Έτσι κι αλλιώς, με τόσο ελαστικό μοτέρ (θα τα πούμε εκτενέστερα παρακάτω), τα κενά καλύπτονται άριστα. Δεν είναι επιστημονική φαντασία όλα τούτα, τα έχει ενσωματώσει η Dacia στο Duster. θα φτάσει πιο μακριά από κάθε άλλο B-SUV αλλά οι πραγματικοί τζιπάδες θα βρουν τρωτά σημεία Όταν χρειάστηκε να ακινητοποιηθώ σε απότομη ανηφόρα, το πρόβλημα δεν ήταν η πρόσφυση των ακατάλληλων ελαστικών, δείγμα του πόσο σωστά δουλεύει η τετρακίνηση. Στα 2” που ενεργοποιείται το hill assist, το σύστημα που σε κρατά ακίνητο στην ανηφόρα ενώ αφήνεις το φρένο, πρέπει να προλάβεις να ανεβάσεις στροφές στο μοτέρ και να απελευθερώσεις τον συμπλέκτη, για να έχει επαρκή δύναμη να ανέβει. Κάτι που βέβαια δε θα χρειαζόταν αν είχε μια κοντή 1η. Ποτέ δεν απέδωσε γιατί ο κινητήρας δεν προλάβαινε να ανεβάσει όσο ψηλά έπρεπε για να έχω επαρκή δύναμη. Μετά από πολλές δοκιμές, κατέληξα στο εξής κόλπο: τραβώντας το χειρόφρενο με όλη σου τη δύναμη, προσπαθείς να παρατείνεις το χρονικό διάστημα που το αμάξι θα μείνει ακίνητο, ώστε να ανέβεις πολύ ψηλά (5.000 σαλ.) και να πατινάρεις τον συμπλέκτη. Μόνο έτσι θα καταφέρεις να κινηθείς προς τα μπροστά. Αν κερδίσεις την αρχική αδράνεια, μετά δύσκολα σταματάς. Βέβαια, η αδράνεια θα είναι εχθρός σου στην κάθοδο και το Hill Descent Control λειτουργεί όπως όλα τα ηλεκτρονικά της Suzuki: περισσότερο για να γεμίζει η λίστα του εξοπλισμού στην μπροσούρα παρά στην πράξη. Σε απότομες πλαγιές, δεν έκανε τίποτα. Μόνο σε πολύ ήπιες κλίσεις μπορούσε να φρενάρει επιθυμητά το αυτοκίνητο, αλλά δεν το θες για τις εύκολες περιπτώσεις. Αρκετά όμως με το χώμα, το κάναμε φύλλο και φτερό. Στην άσφαλτο, το Vitara είναι πολύ ευκολοδήγητο στην καθημερινότητα. Το οφείλει στο σοφό πάντρεμα της υβριδικής μπαταρίας και του κινητήρα που (για την εποχή του downsizing) έχει χορταστικά κυβικά (1.400) και μπόλικους κυλίνδρους (τέσσερις αντί για τρεις), οπότε έχουμε ένα πραγματικά ελαστικό σύνολο. Από τις 1.000 σαλ. τραβά δυνατά, αφού η μπαταρία κρύβει τα κενά του ξετούρμπιστου μοτέρ κι επιτέλους, δε συναντάς το κλασικό πρόβλημα των κούφιων κινητήρων χαμηλά, που έχουν σχεδόν όλα τα μικρά τουρμπάτα. Μπορείς δηλαδή να το οδηγήσεις σαν παλιό καλό ατμοσφαιρικό μεγάλου κυβισμού. Αυτό σημαίνει ότι δε χρειάζεται να ανακατεύεις ασταμάτητα τον λεβιέ των ταχυτήτων, ενώ σε στιγμές βαρεμάρας, από τη 2α θα επιλέξεις 4η και μετά 6η χωρίς διαμαρτυρίες. Συνδυάστε το παραπάνω με ένα εύχρηστο κιβώτιο, μαλακό τιμόνι και συμπλέκτη και μαζεμένες διαστάσεις B–SUV που κολακεύουν το ελληνικό οδικό δίκτυο κι έχετε ένα όχημα που σου φτιάχνει την καθημερινότητα.
τονυ-αντονυ.... λιγα για το φιλαρακι μου τον δημητρη. και μελος εδωθε. και με τζιβι. δυομισαρι κιολας. dimsavvas γραφει και για το γαματο φορουμ. οκ, δεν μπορουσε να βαλει παραπανω, μην κατηγορηθει κιολας. και φυσικα εχει αδικο. ομως σιγουρα δεν παιρνει κατι, εκτος απο το μακρυτερο ενω παιδευεται μερα-νυχτα για το σάιτ