Lpg σε NGV 2.4??

Ερωτήσεις, κιτ, προβλήματα κι ό,τι αφορά την υγραεριοκίνηση.

Lpg σε NGV 2.4??

Δημοσίευσηαπό PanagiotisGV » Δευτ Μάιος 07, 2018 6:44 pm

Καλησπέρα τετρακίνητοι φίλοι!

Καλούμαι για άλλη μια φορά να ζητήσω τη γνώμη των πιο έμπειρων σε ένα θέμα που γνωρίζω εξ αρχής οτι οι απόψεις διίστανται και πως ήδη έχει ειπωθεί αρκετές φορές..
Δεν είναι άλλο απο το κάτα πόσο αξίζει η εγκατάσταση υγραερίου. Το όχημά μου είναι το 2.4 NGV μοντ.2009 με 88000 χλμ. Το πήρα πριν 4 μήνες και γενικώς είμαι απίστευτα ευχαριστημένος με την αγορα΄μου σε θέματα επιδόσεών εκτός δρόμου(το εντός δεν με νοιάζει - παραείμαι ήρεμος οδηγός για την ηλικία μου) και γενικώς σαν αυτοκίνητο. Πραγματικά επειδή στο χώρο του είναι και λίγο είδος προς εξαφάνιση - πραγματική τετρακίνηση , κοντό κιβώτιο κλπ κλπ- δεν θα ήθελα με τίποτα να το αποχωριστώ(εκτός και αν μου χάριζαν ένα Land Cruiser και μου πλήρωναν και τα πάγια..! :lol: Αστειεύομαι..) Συνεχίζοντας λοιπόν..Εκτός απο τα πολύ ''σκληρά '' τέλη κυκλοφορίας που έχει , εχουν όμως προκύψει και κάποια χιλιόμετρα επιπλέον κάθε μέρα , τα οποία δεν είχα υπολογίσει και γι αυτό μπαίνω στη σκέψη αυτή. Για να γίνω πιο σαφής , εντός Αθήνας καίω απο 11,2 - 11,8 l/100 (με προσπάθεια) το οποίο ισούται με ένα πραγματικά σεβαστό(για εμένα) ποσό βενζίνης την εβδομάδα.. γύρω στα 40€ μέσες άκρες.. Το τονίζω θα ήθελα να κρατήσω το εν λόγω αυτοκίνητο μέχρι να μη θέλει να με βλέπει άλλο..!! :clap: Τα όσα έχω ακούσει ή διαβάσει γύρω απ το θέμα πραγματικά είναι εκ διαμέτρου αντίθετα..(με τάση αρνητική θα έλεγα..) Αλλοι δεν θέλουν να ακούσουν ούτε για αστείο κάτι τέτοιο και με πραγματική επιχειρηματολογία με αποτρέπουν(πχ 1)Τα αυτοκίνητα που φτιάχτηκαν για βενζίνη έχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές και όλα τα άλλα είναι πατέντες αναμφίβολης αξιοπιστίας , 2) Ιστορίες για κινητήρες που εκρήγνυνται ή μετά απο κάποια χιλιόμετρα παθαίνουν χοντρές ζημιές και βγαίνουν άχρηστοι κλπ κλπ.) Υπάρχουν και απόψεις που σου λένε οτι είναι καθαρά στο χέρι του μάστορα ή πως είναι και θέμα μεγέθους - ανθεκτικότητας κινητήρα και πως αξίζει γιατι δεν καις τίποτα κλπ κλπ) Κι εδώ φίλοι , είναι που θέλω τη γνώμη σας μιας και έχουμε το ίδιο όχημα.. Βάση των όσων σας είπα πιστεύετε οτι αξίζει να μπω σε μια τέτοια διαδικασία?? Θα υπάρχει διαφορά στα καύσιμα που να αξίζει να βάλω(αν όντως βάζω) τον κινητήρα σε κίνδυνο??

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας!
PanagiotisGV
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: Παρ Φεβ 09, 2018 3:16 am
Τοποθεσία: Υμηττός
Λάστιχα: Bf Goodrich KO2 AT
Διάσταση ελαστικών: 225/65/R17
Suspension: +2'' Trailmaster
cb: Όχι
Aka: PanagiotisGV
Name: Παναγιώτης

Re: Lpg σε NGV 2.4??

Δημοσίευσηαπό theo_ts » Δευτ Μάιος 07, 2018 9:24 pm

Δεν θα στο συνιστούσα να βαλεις αέριο για τον λογο οτι το αυτοκίνητο ειναι 2.4 του 09 και τα συγκεκριμένα εχουν ενα θεματακι με τα μέταλλα της μηχανης ;-)


•Τα όρια της ζωή σου ειναι απλως επινοήσεις του εαυτού σου.
•Εξερεύνησε, Ονειρέψου, Ανακάλυψε.
•Ακολούθησε τον δρόμο σου ως την άκρη. Η αξία του δρόμου είναι να μην σταματήσεις.
Άβαταρ μέλους
theo_ts
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 16485
Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2010 4:03 pm
Τοποθεσία: Στη Γενέτειρα του Ευριπίδη
Λάστιχα: Mickey Thompson MTZ
Διάσταση ελαστικών: 35x12.5/17
Suspension: Air Suspension
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Τεο
Name: ΘΟΔΩΡΗΣ

Re: Lpg σε NGV 2.4??

Δημοσίευσηαπό panoshm » Δευτ Μάιος 07, 2018 9:47 pm

PanagiotisGV έγραψε:Το τονίζω θα ήθελα να κρατήσω το εν λόγω αυτοκίνητο μέχρι να μη θέλει να με βλέπει άλλο..!! :clap:
Διάβασε το παρακάτω θέμα τότε, που αφορά NGV 2.4 :arrow:
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30472
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Lpg σε NGV 2.4??

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Δευτ Μάιος 07, 2018 10:21 pm

Είμαι γενικά αρνητικός με το αέριο. Κατά την γνώμη μου λίγα αυτοκίνητα "επιβίωσαν" από αυτό και είχαν κέρδος τα αφεντικά τους.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει ακόμα ένα λόγο να μη του πάει το αέριο. ;-)
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Lpg σε NGV 2.4??

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Δευτ Μάιος 07, 2018 10:57 pm

Μακρυά και αγαπημένοι :!: :!:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Lpg σε NGV 2.4??

Δημοσίευσηαπό costas66 » Τρί Μάιος 08, 2018 4:12 am

PanagiotisGV έγραψε:. . . Το όχημά μου είναι το 2.4 NGV μοντ.2009 με 88000 χλμ. Το πήρα πριν 4 μήνες . . . παραείμαι ήρεμος οδηγός για την ηλικία μου . . . , εχουν όμως προκύψει και κάποια χιλιόμετρα επιπλέον κάθε μέρα . . . το οποίο ισούται με ένα πραγματικά σεβαστό(για εμένα) ποσό βενζίνης την εβδομάδα.. γύρω στα 40€ μέσες άκρες.. Βάση των όσων σας είπα πιστεύετε ότι αξίζει να μπω σε μια τέτοια διαδικασία?? Θα υπάρχει διαφορά στα καύσιμα που να αξίζει να βάλω(αν όντως βάζω) τον κινητήρα σε κίνδυνο??

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας!


Να ξεκαθαρίσω εκ των προτέρων ότι και από προσωπική εμπειρία ( όχι από NGV ) αλλά και βάση αυτών που γράφεις και σημείωσα παραπάνω, είμαι υπέρ της εγκατάστασης υγραερίου. :-)

Δεν ξέρω πόσα έδωσες για να αποκτήσεις το αυτοκίνητο, αλλά υποθέτω κάτι κοντά στις 10.000€ . :think:
Μιλάμε για μια αρκετά σεβαστή επένδυση της τάξης των 1.200 - 1.500 € .


PanagiotisGV έγραψε: Ιστορίες για κινητήρες που εκρήγνυνται ή μετά από κάποια χιλιόμετρα παθαίνουν χοντρές ζημιές και βγαίνουν άχρηστοι κλπ κλπ.


Αυτά είτε ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας είτε αφορούν, "ευκαιρία" εγκαταστάσεις, στο γκαράζ του κολλητού που "ξέρει" από αυτά και ήταν εγκαταστάτης στον κυρ Νίκο που έβαζε υγραέρια επί Χούντας σε παράνομα ταξί. :lol: :lol: :lol:

theo_ts έγραψε:. . . το αυτοκίνητο ειναι 2.4 του 09 και τα συγκεκριμένα εχουν ενα θεματακι με τα μέταλλα της μηχανης ;-)


Αν σου έχει κάτσει τέτοιο λαχείο, είτε βενζίνη είτε αέριο, ψάχνε για μοτέρ. :doh: :doh:
Στο link που γράφει ο Πάνος θα τα δεις όλα. :shock: :shock:

- Δεν ξέρω αν αυτό που αναφέρεις αφορά τη συνολική χρήση του αυτοκινήτου ή αυτό που προέκυψε, πάντως σε πρώτη φάση το μηνιαίο κόστος καυσίμων σου θα πάει από τα 160€ στα 100€ το πολύ. Άρα σε 20 μήνες (ή και λιγότερο) έχεις κάνει απόσβεση.
- Μπορείς να εγκαταστήσεις το σύστημα με χρήση κάρτας με αποτέλεσμα, ουσιαστικά να το αποπληρώνεις από το κέρδος στα καύσιμα.
- Αν πάρεις αυτή την απόφαση και αφού θες να "γεράσεις" μαζί με αυτό το αυτοκίνητο, βάζε στην άκρη λεφτά, όταν και όποτε μπορείς, για καταλύτη και επισκευή κεφαλής. Είναι οι δύο συχνότερες "βλάβες" που μπορεί πιθανά να σου εμφανιστούν.
- Θα συνεχίσεις να φοράς καθημερινά το χαμόγελο που ανέφερες όταν μας συστήθηκες, αφού θα επισκέπτεσαι το πρατήριο ανά 400 χλμ και θα πληρώνεις 40 και όχι 80€ :dance: :dance: :dance:
- Όπως, στην αριστερή μεριά του τιμονιού, υπάρχει ένα λεβιεδάκι που όταν το κουνάμε ανάβουν κάτι πορτοκαλί λαμπάκια, έτσι και κάπου στην κονσόλα ή το ταμπλό θα υπάρχει ένα κουμπάκι, που όταν το πατάμε εναλλάσσουμε τη χρήση μεταξύ βενζίνης και αερίου. :whistle: :whistle: :whistle: Αν θες να το "σκίσεις" , πάτα το. :mrgreen: :mrgreen:
- Θα αυξήσεις τη συνολική αυτονομία του αυτοκινήτου σου σε πάνω από 1.000 χλμ. ( ανάλογα και τη δεξαμενή ) με αποτέλεσμα,1) να μη χρυσοπληρώνεις στις διακοπές σου τον κάθε "πρατηριά" που αποφάσισε να βγάλει τον Αύγουστο τα κέρδη μιας χρονιάς :evil: και 2) να αποφεύγεις αμφιβόλου ποιότητας καύσιμα. ;-)

- Καλή απόφαση σε ότι επιλέξεις και εδώ είμαστε για όποια άλλη βοήθεια χρειαστείς.

ΥΓ. Υπάρχουν και εξειδικευμένα φόρουμ, καθώς και όλη αυτή η ενότητα, που περιέχουν πληροφορίες για το θέμα σου.
Everything is okay in the end, if it's not ok, then it's not the end.
Άβαταρ μέλους
costas66
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 7355
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 10, 2013 1:14 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: KYB + MAD + 7cm
cb: Ναι
Aka: Ο "έχω έναν γνωστό..."
Name: Κώστας

Re: Lpg σε NGV 2.4??

Δημοσίευσηαπό PanagiotisGV » Τρί Μάιος 08, 2018 5:13 pm

Κατ αρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους , αλλά και τον καθένα προσωπικά για τις απόψεις και τις εμπειρίες που μοιραστήκατε μαζί μου!

Τελικά ήρθα με ένα πρόβλημα(ή προβληματισμό καλύτερα) και κατέληξα με 2 και να παρακαλάω να είχα μόνο το αρχικό..Πραγματικά στεναχωρήθηκα ακούγοντας και διαβάζοντας τα όσα αναφέρατε σχετικά με το πρόβλημα που πιθανόν να παρουσιαστεί σε όσους έχουν το 2.4 NGV.. Οπως είπε και ο theo_ts , τελικά εμείς θα ζούμε με το φόβο απο δω και μπρός...Και είναι κρίμα για ενα τέτοιο αυτοκίνητο , το οποίο αν μη τι άλλο, το αγοράζεις και για την αξιοπιστία/αντοχή που σου προσφέρει ένας Ιαπωνικός κινητήρας...Hταν και ο λόγος που απέρριψα το πετρέλαιο αν και πραγματικά θα μου έλυνε τα χέρια(χαμηλά τέλη/καύσιμα)αλλα διάβασα για έντονα προβλήματα , κινητήρας renault(καθαρά προσωπική άποψη - δεν έχω σκοπο να θίξω κανέναν θετικα προσκείμενο με την εταιρεία - έχει πολλά θετικά που δεν είναι του παρόντος) και εν τέλη δεν κυκλοφορεί Αθήνα λόγω euro4. Και τώρα μαθαίνω οτι 2-3 2.4NGV στα 10 ''τεχνικά'' χάνουν (σχεδόν) το μοτέρ τους..

Πραγματικά, μπαίνω σε καινούρια ερωτήματα..
Αν το κρατήσω(που πραγματικά το θέλω!) και έχω τέτοιο κίνδυνο να μου βγεί''εκτος''(εαν η ζημιά είναι στα 5000€ και το αμάξι αγοράστηκε 9000€ προσωπικά δεν πιστεύω οτι αξίζει η επισκευή ) γιατι να μην του βάλω αέριο να μην πληρώνω τουλάχιστον τόσα σε βενζίνες και όσο αντέξει..Μα θα μου πείτε - δε σου είπε κανείς οτι θα το πάθεις.. απο την άλλη όμως , το να έχω ένα Ιαπωνικό μοτέρ το οποίο δεν μου εμπνέει εμπιστοσύνη πραγματικά με θλίβει..(έχουμε οικογενειακό ιστορικό με κάθε λογής toyota με παράλογη επίτευξη προσδοκιών , γι αυτό ακούγομαι τόσο κολλημένος με τους κινητήρες εξ Ανατολής). Με φρενάρει επίσης στο να του κάνω και κάποιες βελτιώσεις(βλέπε ψήλωμα ή android ηχοσύστημα) που περίμενα κυριολεκτικά πως και πως..Πως ρίχνεις και επενδύεις λεφτά ( 1000€ τα κιτ υψώματος μέσες άκρες και απο 300€ τα ηχοσυστήματα) σε όχημα που έχει έστω και αυτό το 20% να καταντήσει ασύμφορο επισκευής?

Και πες οτι το δίνεις τώρα..και τι να πάρεις?? Είναι το μοναδικό και κατ εμέ το καλύτερο στην κατηγορία του και μπαίνει σε συγκριτικά τεστ με οχήματα μεγαλύτερα και κατα πολύ πιο ακριβά και απρόσιτα απο οικονομικής αποψης για εμένα. Για την ιστορία είμαι προηγούμενος ιδιοκτήτης Toyota Rav 4 μοντ 2011..Εκπληκτικό αυτοκίνητο(πραγματικά όμως!) αλλά προσδιορισμένο κυρίως για την άσφαλτο οπότε και δε ήταν αυτό που ήθελα...μου το έκλεψαν τον Οκτώβρη οπότε και κατα κάποιο τρόπο ένιωσα σαν να μου δίνεται δεύτερη ευκαιρία να διαλέξω όχημα πιο προσεκτικά στα γούστα μου..Γι αυτό και τα τόσα χαμόγελα όταν πρωτο-συστηθήκαμε.. Σε μικρότερο μέγεθος (εκτός jimny που είναι πραγματικά πολύ μικρό) υπάρχει και το Terios..Τα καλύτερα ακούγονται και είναι πραγματικά καλή σκέψη , αλλα δεν έχει ούτε πλαίσιο τύπου σκάλας , ούτε traction control(Lsd στον πίσω άξονα και αν..) ούτε φυσικά κιβώτιο υποπολαπλασιασμού(το οποίο και λατρεύω!) Ειναι σίγουρα πιο οικονομικό απο καθε άποψη αλλιώς δεν θα μου πέρναγε καν απ το μυαλό , όπως και δεν μου πέρασε όταν αγόραζα το NGV.. Δεν ξέρω , ίσως μου ήρθε απότομα όλο αυτό και απογοητεύτηκα..

Τέλος πάντων , μάλλον θα μείνω ως έχω προς το παρόν και βλέπουμε.. Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας με τις ''εκθέσεις'' που γράφω για post και μιας και ξέρετε όλη πλέον την ιστορία , καλοδεχούμενη η κάθε άποψη και συμβουλή!

Καλό απόγευμα
PanagiotisGV
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: Παρ Φεβ 09, 2018 3:16 am
Τοποθεσία: Υμηττός
Λάστιχα: Bf Goodrich KO2 AT
Διάσταση ελαστικών: 225/65/R17
Suspension: +2'' Trailmaster
cb: Όχι
Aka: PanagiotisGV
Name: Παναγιώτης

Re: Lpg σε NGV 2.4??

Δημοσίευσηαπό panoshm » Τρί Μάιος 08, 2018 5:59 pm

Γιατί δεν ψάχνεις να βρεις αν το δικό σου είναι στην "επικίνδυνη παρτίδα"? Στο παραπάνω θέμα, νομίζω υπάρχουν τα απαραίτητα στοιχεία για να ψαχτείς....
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30472
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Lpg σε NGV 2.4??

Δημοσίευσηαπό PanagiotisGV » Τρί Μάιος 08, 2018 10:45 pm

12/02/2009 ημερομηνία πρώτης έκδοσης στην Ελλάδα..Αν είναι όπως τα λέτε(αρχή του 2009 - Ιούλιος 2009) τότε είμαι και με τη βούλα..Αλλα διάβασα και στο forum της Αυστραλίας οτι και του 2008 είχαν κάποια κρούσματα οπότε πάλι δεν θα τη γλίτωνα....τι να πω..βαρέθηκα να απογοητεύομαι σήμερα με το θέμα..
Τελευταία επεξεργασία από DENNISLA και Τετ Μάιος 09, 2018 1:58 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Αφαίρεση Παράθεσης... Όταν δεν απαντάμε σε μέρος του πόστ είναι περιττό
PanagiotisGV
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: Παρ Φεβ 09, 2018 3:16 am
Τοποθεσία: Υμηττός
Λάστιχα: Bf Goodrich KO2 AT
Διάσταση ελαστικών: 225/65/R17
Suspension: +2'' Trailmaster
cb: Όχι
Aka: PanagiotisGV
Name: Παναγιώτης

Re: Lpg σε NGV 2.4??

Δημοσίευσηαπό Tolis vitara » Τετ Μάιος 09, 2018 12:16 pm

Καλημέρα. Επειδή με ενδιαφέρει το θέμα κατάλαβα ότι γενικά στα suzuki είστε κάθετοι το να μην γίνει τοποθέτησή υγραεριοκινησης!! :cry: :cry:Εμένα που είναι του 2000 μοντέλο 1.6 θα έχει τα ίδια θέματα μετά παραπάνω?
Τα λέμε στο τέλος......του δρόμου!!
Άβαταρ μέλους
Tolis vitara
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 07, 2018 7:44 pm
Τοποθεσία: Αιγαλεω
Λάστιχα: Malatesta kaiman
Διάσταση ελαστικών: 30.9.5.15
Suspension: 4xfourart extreme
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Tolan
Name: Τολης

Re: Lpg σε NGV 2.4??

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Τετ Μάιος 09, 2018 12:21 pm

Δεν το λες και καθετοι γενικα,το μοντελο σου ομως επειδη εχει βγαλει καποια θεματακια οπως θα διαβασες(οχι λογο υγραεριου)καλο θα ηταν να μην το πιεζες!
Το προηγουμενο μοντελο δεν εχει θεματα,το δικο σου σε 2λιτρο βγαζει τα προβλεπομενα .
Εγω στην θεση σου δεν θα το εβαζα :D
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11405
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Lpg σε NGV 2.4??

Δημοσίευσηαπό DENNISLA » Τετ Μάιος 09, 2018 1:59 pm

Tolis vitara έγραψε:Καλημέρα. Επειδή με ενδιαφέρει το θέμα κατάλαβα ότι γενικά στα suzuki είστε κάθετοι το να μην γίνει τοποθέτησή υγραεριοκινησης!! :cry: :cry:Εμένα που είναι του 2000 μοντέλο 1.6 θα έχει τα ίδια θέματα μετά παραπάνω?



Γενικά δεν είναι κ ότι καλύτερο....μακροχρόνια θα βγάλει τα θεματάκια του ;-) ;-) ;-)
ΑΡΓΑ ΒΑΔΙΖΩ ΖΩΗ ΚΕΡΔΙΖΩ!!!!
Άβαταρ μέλους
DENNISLA
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 9447
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 10:33 am
Τοποθεσία: LA
Λάστιχα: Kobra + Geo A/T
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16-225/65/17
Suspension: MAD+KYB+3,5cm
cb: Ναι
Aka: Troooolllllllll
Name: DENNIS

Re: Lpg σε NGV 2.4??

Δημοσίευσηαπό Tolis vitara » Τετ Μάιος 09, 2018 2:51 pm

Οκ ευχαριστώ!!
Τα λέμε στο τέλος......του δρόμου!!
Άβαταρ μέλους
Tolis vitara
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 07, 2018 7:44 pm
Τοποθεσία: Αιγαλεω
Λάστιχα: Malatesta kaiman
Διάσταση ελαστικών: 30.9.5.15
Suspension: 4xfourart extreme
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Tolan
Name: Τολης

Re: Lpg σε NGV 2.4??

Δημοσίευσηαπό costas66 » Πέμ Μάιος 10, 2018 2:19 am

kostasRS έγραψε:Δεν το λες και καθετοι γενικα,το μοντελο σου ομως επειδη εχει βγαλει καποια θεματακια οπως θα διαβασες(οχι λογο υγραεριου)καλο θα ηταν να μην το πιεζες!
Το προηγουμενο μοντελο δεν εχει θεματα,το δικο σου σε 2λιτρο βγαζει τα προβλεπομενα .
Εγω στην θεση σου δεν θα το εβαζα :D


Κώστα μάλλον κάτι μπέρδεψες. :doh:

Ο φίλος Τόλης έχει το παλιό Vitara.
Τα θεματάκια του αφορούν κεφαλή, ψυγείο ή και κορμό και έχουν διεξοδικά αναλυθεί στις κατάλληλες ενότητες.
Επίσης ουδεμία σχέση έχουν με το υγραέριο. :whistle:
Το δικό του σε 2λιτρο είναι το V6 το οποίο επίσης δεν έχει θέματα. :whistle:

Αν και το θέμα αφορά το NGV 2.4 επισυνάπτω για το φίλο Τόλη, το σχόλιο μου σε σελίδα στο fb που αφορούσε ακριβώς το αυτοκίνητό του.
Αν η ομάδα κρίνει ότι πρέπει να διασπαστεί ή μεταφερθεί, ας πράξει αναλόγως.
Τη μεταφέρω αυτούσια χωρίς καμιά διάθεση να θίξω άτομα προσωπικά, αλλά μόνο συμπεριφορές.


"Να βάλουμε τα πράγματα στην πραγματική τους διάσταση.
Ως γνωστόν οι γνώμες είναι σαν τις κ@#@#@δες, ο καθένας έχει από μια.
Καλό είναι λοιπόν η κάθε άποψη να τεκμηριώνεται.
Έχεις ένα αυτοκίνητο σημερινής αξίας 3.500 - 4.500€. με μέση κατανάλωση στην παρούσα μορφή γύρω στα 9 Lt/100 km.
Για ένα καλό σύστημα υγραερίου θα χρειαστείς γύρω στα 900 με 1000€ με ΚΤΕΟ κομπλέ.
Ένα μοτέρ για το αυτοκίνητο σου σε άριστη κατάσταση κοστίζει περίπου τα ίδια λεφτά, ίσως και κάτι λιγότερο.
Αν σκοπεύεις να κάνεις 20.000χλμ στα επόμενα πέντε χρόνια, τότε μη βάλεις υγραέριο, πραγματικά δε σε συμφέρει.
Αν όμως θες να χαρείς πραγματικά το αυτοκίνητο σου, να βολτάρεις σε κάθε ευκαιρία, να φουλάρεις με 35€ και να κάνεις 400χλμ μέχρι να ξαναχρειαστείς καύσιμα και να κάνεις 10.000 - 15.000 χλμ το χρόνο, νομίζω ότι έχεις ήδη αργήσει.
Στα πρώτα 15.000 χλμ έχεις αποσβέσει την εγκατάσταση.
Στα επόμενα 15.000 χλμ πάρε ένα μοτέρ και βάλτο στην άκρη να υπάρχει.
Και μετά πιές του το αίμα.
Βάλε και άλλα 400€ στην άκρη για το μηχανικό που θα αλλάξει το μοτέρ όταν και αν αυτό χαλάσει.
Όταν πριν από χρόνια ήμουν στη θέση σου, άκουγα τα ίδια.
Θα χαλάσει, μην το κάνεις, θα βγάλει πρόβλημα.
Δεν ήταν φτηνά τα συστήματα υγραερίου τότε , ούτε υπήρχε η εμπειρία και η γνώση που υπάρχει σήμερα.
Μετά από 180.000χλμ με υγραέριο και έχοντας "κερδίσει" τρεις φορές την αξία του αυτοκινήτου μου, ένα έχω να πω.
Δικά σου τα λεφτά, δικό σου και το αυτοκίνητο.
Εμείς τη γνώμη μας λέμε, εσύ αποφασίζεις.
ΥΓ. Μου κάνει ακόμα εντύπωση που ακούω από άτομα με αυτοκίνητα ψηλωμένα + 10cm , με 36 '' λάστιχα, κοντά κορωνοπήνεια και τούρμπο ότι το υγραέριο θα δημιουργήσει πρόβλημα"
Everything is okay in the end, if it's not ok, then it's not the end.
Άβαταρ μέλους
costas66
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 7355
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 10, 2013 1:14 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: KYB + MAD + 7cm
cb: Ναι
Aka: Ο "έχω έναν γνωστό..."
Name: Κώστας

Re: Lpg σε NGV 2.4??

Δημοσίευσηαπό gi@nn@kis » Πέμ Μάιος 10, 2018 9:04 am

Βαλτα κατω, κ θα δεις... ;-)
:ngv:
Άβαταρ μέλους
gi@nn@kis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4545
Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2009 7:06 pm
Λάστιχα: yoko A/T-s
Διάσταση ελαστικών: 225/65-17
Suspension: μαμά
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Επόμενο

Επιστροφή στο Lpg - Υγραεριοκίνηση

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες