gv2000 έγραψε:lyggas έγραψε:Υ.Γ. Σε κάθε περίπτωση τα συστήματα υγρού ψεκασμού είναι καλύτερα, αλλά και πιο ακριβά.
άποψη μου για τους κινητήρες μας μπορούμε να γλυτώσουμε αρκετά χρήματα τοποθετώντας σε κάποιο αξιόπιστο συνεργείο ένα σύστημα αέριου ψεκασμού.
υγρού θα έβαζα μόνο σε άμεσου ψεκασμού κινητήρα αφού δεν θα είχα άλλη επιλογή
υπόψιν πως κερδίζεις χρήματα από την στιγμή που αποσβένεις την εγκατάσταση!
Παναγιώτη αναφέρω απλά την εκτίμηση που έχω ότι είναι καλύτερα, δεν θέλω να απαξιώσω τα αερίου...και εγώ στο άλλο όχημα έχω σύστημα αέριας έκχυσης. Δουλεύει μια χαρά, αλλά σε σχέση με το icom δεν υφίσταται σύγκριση, ενώ επι πλέον για να τοποθετηθεί "σφάχτηκε" το κύκλωμα ψύξης.
Επίσης με τον υγρό ψεκασμό πετυχαίνουμαι και άλλα σημαντικά όπως καλύτερη καύση του καυσίμου (το μεγαλύτερο μειονέκτημα του υγραερίου είναι ότι καίγεται πιο αργά), λόγω δυνατότητας παροχής μεγαλύτερης ποσότητας οξυγόνου. Το βλέπω στο κινητήρα μου με 96.000-97.000 χλμ. χρήσης υγραερίου σε σύνολο 156.000, ο κινητήρας "κεντάει", κάτι που αποτυπώνεται στο αμετάβλητο σχεδόν διάκενο των βαλβίδων και στην σχεδόν μηδαμινή κατανάλωση λαδιού.
Το σημαντικότερο μειονέκτημα των συστημάτων υγρού ψεκασμού είναι το υψηλότερο κόστος.
Αναφέρω ακριβώς αυτό που αποκομίσα και τίποτα άλλο. Τα συμπεράσματα και οι αποφάσεις δικές σας.