Γνωρίζω πολύ καλά τι σημαίνει να μην μπαίνει η 1η

αλλά ευτυχώς όχι στον NGV .
Ποτέ μου από την ημέρα που το πήρα μέχρι σήμερα δεν με προβλημάτισε ή γρατζούνισε το κιβώτιο .
Βαλβολίνες δεν έχω βάλει άλλες εκτός από αυτές που του έβαλαν στο Service της αντιπροσωπείας.
Από την άλλη ένα Ford Fiesta που έχουμε εάν δεν έχει ζεσταθεί το κιβώτιο ή δεν έχει 32 βαθμούς η ατμόσφαιρα δεν θα ξεκινήσει ποτέ με την 1η . Επίσης η όπισθεν πάντα μα πάντα θα φωνάξει (γκρρρ

). Κατά τα άλλα το κιβώτιο είναι άψογο στις αλλαγές και στο service μου είπαν για να δικαιολογήσουν αυτήν την συμπεριφορά ότι έτσι είναι σε όλα τα Ford καθώς δεν έχουν συγχρονιζέ ρουλεμάν

Στο Saxo μου μια φορά που ζοριζόταν να μπει η 1η είχα κομμένη βάση σασμάν με αποτέλεσμα να έχει κρεμάσει και να μην ευθυγραμμίζεται σωστά ο μοχλός.
Οπότε εάν δεν έχετε κομμένη βάση σασμάν ή μηχανής , έχετε τις βαλβολίνες που προτείνει ο κατασκευαστής και δεν έχει φθαρεί το συγχρονιζέ ρουλεμάν

ξεκινάτε με 2η και αν ζοριστεί θα σας παρακαλάει μόνο του για την 1η (τι αιτήσεις και υπεύθυνες δηλώσεις

)
εδώ μερικές καλές πληροφορίες
http://vehiclestech.blogspot.gr/2012/01/kivotiotaxititon.html