Tzivitzonis έγραψε:Δεν λέω για το ότι δε θα κάνει δουλειά στον πάγο, απλά μήπως θα έχει "θέμα" λόγω σκληρού υποστρώματος...
Δεν κατάλαβα την σκέψη σου, αλλά όσο και σκληρός αν είναι ο πάγος (αν αυτό εννοείς) το βάρος του αυτοκινήτου μας είναι σοβαρός παράγοντας. Η απόσταση των δακτυλιδιών είναι πολύ κοντά μεταξύ τους.
NGV1600, 10/2011, ESP/TCS, Michelin latitude cross 225/65 R17.
Tzivitzonis έγραψε:Δεν λέω για το ότι δε θα κάνει δουλειά στον πάγο, απλά μήπως θα έχει "θέμα" λόγω σκληρού υποστρώματος...
Δεν κατάλαβα την σκέψη σου, αλλά όσο και σκληρός αν είναι ο πάγος (αν αυτό εννοείς) το βάρος του αυτοκινήτου μας είναι σοβαρός παράγοντας. Η απόσταση των δακτυλιδιών είναι πολύ κοντά μεταξύ τους.
Στο site λέει να μην τις χρησιμοποιούμε στην άσφαλτο = σκληρό υπόστρωμα. Λέω μήπως υπονοεί το ίδιο και για τον πάγο και γι'αυτό δεν τον αναφέρει στις χρήσεις...
Εν τέλει; 100 έουρα;
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!
Το πακέτο αν μη τι άλλο εντυπωσιακό αναμένουμε και τα αποτελέσματα στην πράξη
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους. Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή. Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός. Μπ. Μπρέχτ
Tzivitzonis έγραψε:Δεν λέω για το ότι δε θα κάνει δουλειά στον πάγο, απλά μήπως θα έχει "θέμα" λόγω σκληρού υποστρώματος...
Δεν κατάλαβα την σκέψη σου, αλλά όσο και σκληρός αν είναι ο πάγος (αν αυτό εννοείς) το βάρος του αυτοκινήτου μας είναι σοβαρός παράγοντας. Η απόσταση των δακτυλιδιών είναι πολύ κοντά μεταξύ τους.
Στο site λέει να μην τις χρησιμοποιούμε στην άσφαλτο = σκληρό υπόστρωμα. Λέω μήπως υπονοεί το ίδιο και για τον πάγο και γι'αυτό δεν τον αναφέρει στις χρήσεις...
Εν τέλει; 100 έουρα;
O πάγος θα σπάει από το βάρος χωρίς να χαλάνε τα ίδια..... το δικό μου ερώτημα είναι άλλο:
Τι θα γίνει αν χρειαστεί να φρενάρεις (έστω και πολύ απαλά) και η ρόδα εκείνη την στιγμή βρίσκεται σε άμεση επαφή με τον πάγο, μιας και τα 5 κομμάτια στο σύνολο στη κάθε ρόδα, αφήνουν αρκετά μεγάλο κομμάτι του ελαστικού που δεν το καλύπτουν..... Τι θα γίνει τότε? Θα "γλυστρήσει" η μία ρόδα και θα ευχόμαστε η άλλη να είναι σε θέση που να "πιάνουν" στον πάγο?
panoshm έγραψε: Τι θα γίνει αν χρειαστεί να φρενάρεις (έστω και πολύ απαλά) και η ρόδα εκείνη την στιγμή βρίσκεται σε άμεση επαφή με τον πάγο, μιας και τα 5 κομμάτια στο σύνολο στη κάθε ρόδα, αφήνουν αρκετά μεγάλο κομμάτι του ελαστικού που δεν το καλύπτουν..... Τι θα γίνει τότε? Θα "γλυστρήσει" η μία ρόδα και θα ευχόμαστε η άλλη να είναι σε θέση που να "πιάνουν" στον πάγο?
Δεν νομίζω να εχει θέμα εφόσον λειτουργεί το ABS....