Καλημέρα παιδιά.
Χθες ήταν μια επετειακή ημέρα για το vitaraki μου και μια ξεχωριστή εμπειρία για μένα.

Η ιστορία λοιπόν έχει ως εξής¨
Το αυτοκίνητό μου είναι το NGV 1600cc 3D (2009) 106hp. Σαν τζιπάκι είναι καταπληκτικό από την άποψη ότι έχει όμορφη σχεδίαση, καταπληκτική οδηγική συμπεριφορά μικρό και μανιτζέβελο. Έχει όμως ένα μεγάλο ελάττωμα κατά την προσωπική μου άποψη -

δεν έχει κοντό,

κάτι πολύ βασικό όταν απευθύνεσαι σε κυνηγούς ή όταν θέλεις να κάνεις ανέλκυση σκάφους ( μεγάλο ή μικρό) από περίεργες γλίστρες.

Αυτό λοιπόν το ελάττωμα προσπάθησα να βελτιώσω ή να εξαφανίσω από το κατά τα αλλά ευχάριστο τζιπάκι μου. Ψάχνοντας λοιπόν στο διαδίκτυο βρίσκω μια αγγελία που απευθύνεται στη πώληση transfer από δίλητρο vitara για μετατροπή του control board του 1,6 από 4H σε 4LLock. Όπως ο καθένας μπορεί να καταλάβει η καρδιά μου άρχισε να κτυπάει δυνατά

και το μυαλό μου άρχισε να δημιουργεί εικόνες με γλίστρες, λάσπες, κυνήγι σε πιο δύσκολα τερέν κτλ.

Κάπου εκεί ξεκινά και η εμπλοκή μου στο κ α τ α π λ η κ τ ι κ ό forum του VITARAclub ( εξαιρετική δουλειά από όλα τα παιδιά)

του οποίου την ύπαρξη αγνοούσα παντελώς μέχρι εκείνη τη στιγμή.

Για να μην πολυλογώ μπαίνω κατευθείαν στο ψητό.
![2012-12-16_18.01.36[1].png (869.96 KiB) 12068 προβολές 2012-12-16_18.01.36[1].png](./download/file.php?id=74663&t=1&sid=3ba5796470d292a48a7ab98e9c481066)
- Το ήδη υπάρχον άδειο από εντόσθια transfer NGV 1600cc 3D
![2012-12-16_18.01.15[1].png (878.95 KiB) 12068 προβολές 2012-12-16_18.01.15[1].png](./download/file.php?id=74662&t=1&sid=3ba5796470d292a48a7ab98e9c481066)
- Το καινούριο ( μεταχειρισμένο) transfer από δίλητρο vitara, με μόνωση στην καλωδίωση.
![2012-12-16_18.00.51[1].png (567.42 KiB) 12068 προβολές 2012-12-16_18.00.51[1].png](./download/file.php?id=74661&t=1&sid=3ba5796470d292a48a7ab98e9c481066)
- Σχέδια και μελέτες επί τάπητος για το πρόγραμμα οδήγησης που θα ενσωματωθεί σε τσιπάκι στην πλακέτα- εγκέφαλος- και θα δίνει τις εκάστοτε εντολές στο σασμάν N,4H,4HLock,4LLock.
![2012-12-16_17.59.57[1].png (653.86 KiB) 12068 προβολές 2012-12-16_17.59.57[1].png](./download/file.php?id=74660&t=1&sid=3ba5796470d292a48a7ab98e9c481066)
- Καλωδίωση από το σασμάν στην πλακέτα με το πρόγραμμα οδήγησης.
![2012-12-16_17.59.29[1].png (747.39 KiB) 12068 προβολές 2012-12-16_17.59.29[1].png](./download/file.php?id=74659&t=1&sid=3ba5796470d292a48a7ab98e9c481066)
- πλακέτα-εγκέφαλος-με το πρόγραμμα οδήγησης εγκατεστημένο.
![2012-12-16_17.58.57[1].png (748.86 KiB) 12068 προβολές 2012-12-16_17.58.57[1].png](./download/file.php?id=74658&t=1&sid=3ba5796470d292a48a7ab98e9c481066)
- Σύνολο και διακόπτης της μαμάς SUZUKI.
![2012-12-16_17.57.42[1].png (604.22 KiB) 12068 προβολές 2012-12-16_17.57.42[1].png](./download/file.php?id=74657&t=1&sid=3ba5796470d292a48a7ab98e9c481066)
- Αφαίρεση του παλιού.
![2012-12-16_17.57.11[1].png (937.62 KiB) 12068 προβολές 2012-12-16_17.57.11[1].png](./download/file.php?id=74655&t=1&sid=3ba5796470d292a48a7ab98e9c481066)
- Τοποθέτηση του καινούριου από τον καλό μου μηχανικό και αδελφικό μου φίλο Κροκιδάκη Νικόλαο. Τον κύριο με το γυαλί δεν τον γνωρίζω!
![2012-12-16_17.56.22[1].png (930.81 KiB) 12068 προβολές 2012-12-16_17.56.22[1].png](./download/file.php?id=74654&t=1&sid=3ba5796470d292a48a7ab98e9c481066)
- Τοποθέτηση της πλακέτας πίσω από την κονσόλα και κάτω από το cd.
![2012-12-16_17.55.48[1].png (763.17 KiB) 12068 προβολές 2012-12-16_17.55.48[1].png](./download/file.php?id=74653&t=1&sid=3ba5796470d292a48a7ab98e9c481066)
- Επέμβαση στο καντράν και τοποθέτηση με χειρουργική ακρίβεια των led για τις ενδείξεις κομπλαρίσματος τις κάθε ενέργειας.
![2012-12-16_17.55.16[1].png (866.77 KiB) 12068 προβολές 2012-12-16_17.55.16[1].png](./download/file.php?id=74652&t=1&sid=3ba5796470d292a48a7ab98e9c481066)
- Τελικό αποτέλεσμα. Όλα τέλεια και μαμά.
![2012-12-16_18.07.45[1].png (801.5 KiB) 12068 προβολές 2012-12-16_18.07.45[1].png](./download/file.php?id=74651&t=1&sid=3ba5796470d292a48a7ab98e9c481066)
- Τελικό αποτέλεσμα. Όλα τέλεια και μαμά.
![2012-12-16_17.54.36[1].png (726.51 KiB) 12068 προβολές 2012-12-16_17.54.36[1].png](./download/file.php?id=74650&t=1&sid=3ba5796470d292a48a7ab98e9c481066)
- Τώρα το vitaraki μου δεν είναι απλά ένα τζιπάκι βιτρίνας. Είναι έτοιμο να οργώσει όλες τις γλίστρες και τα βουνά με περισσότερη αξιοπρέπεια, και εγώ πλέον είμαι ένας ευτυχισμένος κάτοχος ενός NGV 1600cc 3D (2009) 106hp που οργώνει.