To ABS στο βουνο ειναι δυνατον σε μερικες περιπτωσεις να επιμηκυνει την αποσταση ακινητοποιησης του οχηματος και εξηγουμαι γιατι
Σε πολυ σαθρα και ολισθηρα εδαφη που οι τροχοι μπλοκαρουν με το παραμικρο αγγιγμα του πενταλ το ABS θα τους κραταει συνεχεια σε πριστροφη με αποτελεσμα να μην σταματησει ενδεχομενως και ποτε το οχημα
Αντιθετα οταν οι τροχοι μπλοκαρουν θα συγκεντρωσουν μπροστα τους υλικο απο το εδαφος που θα λειτουργησει σαν εμποδιο ακινητοποιωντας το οχημα
Προσοχη γιατι δεν ειναι ολες οι περιπτωσεις ιδιες, για παραδειγμα στο κατεβασμα εδαφους με μεγαλη κληση και ολισθηροτητα το μπλοκαρισμα πρωτα των μπροστινων τροχων που θα ερθει ως αποτελεσμα της εργοστασιακης ρυθμισης των φρενων ειναι δυνατον να αποβει μοιραιο αφου το πισω μερος του αυτοκινητου θα συνεχιζει να κινειτε με αποτελεσμα το γνωστο μας τετακε και την αναξελεγκτη καθοδο

που στην προκειμενη περιπτωση μπορει να κοστισει και ζωή
Το εαν θα βρεθουμε η οχι σε τετοιες καταστασεις ειναι καθαρα στο χερι μας και στο ποσο εχει διαθεση ο καθενας να παιξει πιεζοντας τον εαυτο του και το οχημα του στο οριο, σε καθαρα περιηγητικου χαρακτηρα διαδρομες ειναι σχεδον απιθανο να ζησουμε κατι παρομοιο ποσο μαλλον οταν οδηγουμε οχηματα με SUV χαρακτηρα
Τα καθαροαιμα τετρακινητα δεν μπορουν σε καμια περιπτωση να συγκριθουν με τα δικα μας, ειναι αλλωστε φτιαγμενα για αλλες δουλειες
