από libero » Σάβ Φεβ 16, 2013 11:23 pm
Θα μιλήσω πάλι για το citroen αλλά ο λόγος είναι ο παραλληλισμός με το Suzuki. Τί να κάνω ρε παιδιά. Ο γιαπωνέζος είναι ποιότητα.
Σήμερα, λοιπόν, τας πρώτας πρωινάς ώρας, σηκώνομαι και λέει η γυναίκα μου "δεν πας να μου φέρεις κανένα κουλουράκι;". Εγκυμονούσα, ούσα, αλλά όχι μόνο γι αυτό, μην του χαλάσω χατίρι του κοριτσιού, κατεβαίνω να πάρω τον Γάλλο από κάτω. Γυρνάω διακόπτη, δεν ακούω το βουητό που κάνει η αντλία βενζίνης και σκέφτομαι "ουαου, άρχισε να μην κάνει και θόρυβο αυτή η καινούρια". Τελοσπάντων ΠΑΠΑΛΑ. Δεν παίρνει μπροστά το Berlingo. Παράλληλα, αν θυμόσαστε (αν δε θυμόσαστε είναι κανα δυο σελίδες πριν η αναφορά) έβαλα τσιπάκι για να βλέπω κανονικά την ποσότητα της βενζίνης. Και ενώ είναι με μισό ντεπόζιτο, μου έδειχνε σχεδόν άδειο, ενώ λειτουργούσε κανονικά τις προηγούμενες μέρες. Και ΒΑΣΙΚΟ, άκουγα ένα παρατεταμένο ΜΠΙΠ μέσα από το καπό της μηχανής. Οπότε σκέφτηκα κι εγώ, τον ήπιαμε. Ανεβαίνω επάνω, κάνω ένα τηλέφωνο να έρθουν να με τραβήξουν να το πάω συνεργείο και ξανακατεβαίνω. Ξαναβάζω το κλειδί και ξαφνικά ακούω την αντλία να γυρνάει και τα επίπεδα της βενζίνης έρχονται στα κανονικά. Αφού έριξα μια λίστα σιχτίρια που ξεκινούσαν από τον Ναπολέων και περνώντας από τον Μιττεράν, τον Ντε Γκωλ και τον Σαρκοζί έφτασαν μέχρι τον Ολάντ, πατάω γκάζι, ακυρώνω το ραντεβού για τη ρυμούλκηση, (πάω φούρνο, φέρνω τα κουλούρια) και τραβάω ντουγρού για συνεργείο. Κλειστό σήμερα λέει αλλά το αφεντικό εκεί. Οπότε πιάνω την κουβέντα μαζί του και του εξηγώ τη φάση. Και μου λέει ο τύπος (ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΑ GV ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΔΩΣΤΕ ΒΑΣΗ) "Όταν καίγεται η αντλία, δεν καίγεται μονομιάς. Καιρό πριν, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το αυτοκίνητο δεν παίρνει, μπορεί να έχει κάποια μικροβλάβη και να κάνει μικροβραχυκυκλώματα. Στέλνωντας έτσι πίσω τα Αμπέρ, μπορεί μέχρι και να κάψει τα καλώδια αν επιμείνεις πολύ με τη μίζα. Με δεδομένο ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αλλά και πολλά καινούρια (δεν ρώτησα για GV αλλά θα ρωτήσω τη Δευτέρα) έχουν πλακέτα αντί για απλό ρελέ, προφανώς σου καίνει ή σου δημιουργούν μικρής έκτασης πρόβλημα στην πλακέτα κι έτσι γλυτώνουν και τα καλώδια και το ρελέ που ούτως ή άλλως παρεμβάλλεται". Μπορεί όταν έγινε η ζημιά, με δεδομένο ότι εγώ επέμενα με τη μίζα, να έγινε και αυτή η ζημιά μαζί και απλώς να λειτούργησε αλλά προσωρινά όπως επίσης να συνεχίζει να λειτουργεί από τύχη. Ίσως λέει να θέλει επιδιόρθωση ή αντικατάσταση.
ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΟΥ.
Με δεδομένο ότι το αυτοκίνητο στις 7-8 φορές που το έβαλα μπρος σήμερα, δεν ξαναέκανε το ίδιο πρόβλημα
Με δεδομένο ότι δημιουργήθηκε θέμα με το δείκτη της βενζίνης που είναι ξεχωριστή μεν γραμμή από αυτή της πλακέτας αλλά στέλνει στην κεντρική πλακέτα
Με δεδομένο ότι μόλις αποκαστάθηκε η "βλάβη" της αντλίας, αποκατάσταθηκε και η ανωμαλία του δείκτη.
Με δεδομένο ότι άκουγα το παρατεταμένο μπιπ
Θεωρώ λογικό πως το πρόβλημα είναι όντως ηλεκτρολογικό αλλά βρίσκεται κάπου αλλού. Δηλαδή, μήπως από υγρασία(έβρεξε πολύ αυτές τις μέρες) ή περίεργες καιρικές συνθήκες, έγινε τίποτα με την κεντρική πλακέτα, που δεν έχει καμία σχέση με τα υπόλοιπα και απλώς δεν έστελνε ρεύμα πίσω. Απλά το γεγονός είναι τυχαίο και επειδή αν πληρώσεις 250 την 1η του μηνού τα ψυχολογικά σου καταστρέφονται, το μυαλό μου πήγε εκεί. Πάντως δεν απορρίπτω πλήρως τη θεωρία του μάστορα.
Τα είπα όλα αυτά, όχι γιατί πρέπει να νοιάζει κάποιον για το συγκεκριμένης μάρκας όχημα, αλλά γιατί πιστεύω ότι τα GV μας, ιδιαίτερα τα NGV που είναι φουλ ηλεκτρονικά, μπορεί να παρουσιάσουν το ίδιο πρόβλημα λόγω αντλίας. Αν και να σας πω την αλήθεια, σαν τον Γιαπωνέζο δεν έχει. 12 χρονών είναι το GV καλή του ώρα και δεν έχει κάνει ούτε ένα πρόβλημα. Εκτός από το κούρδισμα φυσικά που το κατάφερε ένας τενεκές που πήγε και έβαλε καλοκαίρι με 40 βαθμούς μεσημεριάτικα σε καυτή άσφαλτο 4L και έκανε καμιά 40 χλμ.
Τελοσπάντων, λάβετέ το υπόψη όσοι ξέρετε το πώς λειτουργεί το ηλεκτρικό-ηλεκτρονικό σύστημα στο GV για να έχουμε δεδομένα αν συμβεί κάτι αντίστοιχο σε κάποιον με την αντλία.