Αντλία βενζίνης και lpg .

Ερωτήσεις, κιτ, προβλήματα κι ό,τι αφορά την υγραεριοκίνηση.

Re: Αντλία βενζίνης και lpg .

Δημοσίευσηαπό GEORGE.B » Πέμ Νοέμ 22, 2012 11:38 pm

Νομίζω Κώστα ότι για να φτιάξεις ένα τέτοιο κύκλωμα με ρελέ είναι αρκετά δύσκολο, και δεν μπορείς να ξέρεις και πόσο αξιόπιστο μπορεί να είναι.


Ρωτώντας διάφορους εγκαταστάτες για το συγκεκριμένο θέμα (εντολή να κόβει ο εγκέφαλος του lpg την αντλία) πήρα διαφορετικές απαντήσεις, μερικοί είπαν ότι δεν υπάρχει τέτοια εντολή και μερικοί ότι υπάρχει τέτοια εντολή αλλά δεν την συνδέουν.
Ψάχνω να βρω ηλεκτρικά διαγράμματα από εγκεφάλους lpg για να το διαπιστώσουμε και μόνοι μας.
Εάν έχει κάποιος φίλος ας βοηθήσει.
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε, αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα.
Άβαταρ μέλους
GEORGE.B
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2553
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 14, 2009 11:00 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΑΛΑΜΑΚΙ
Λάστιχα: KOBRA
Suspension: O.M.E-MX6+3CMbodylif
cb: Ναι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Re: Αντλία βενζίνης και lpg .

Δημοσίευσηαπό ZΗΡΕΙΑ » Πέμ Νοέμ 22, 2012 11:53 pm

GEORGE.B έγραψε:Νομίζω Κώστα ότι για να φτιάξεις ένα τέτοιο κύκλωμα με ρελέ είναι αρκετά δύσκολο.


Καθόλου δύσκολο , Γιώργο μου .
Πίσω στη δεξαμενή , υπάρχει μία μαγνητική 12VDC . Μόλις το αισθητήριο του υγρού ψύξης του κινητήρα , διαβάσει την επιθυμητή θερμοκρασία , ο εγκέφαλος του lpg δίνει εντολή και οπλίζει αυτή την βαλβίδα για να ανοίξει το κύκλωμα του αερίου προς τη μηχανή .
Μπορώ πάρα πολύ εύκολα , να βάλω παράλληλα ένα ρελε 12VDC , το οποίο θα οπλίζει με την τάση της βαλβίδας της δεξαμενής .
Στη συνέχεια θα περάσω την αντλία από τις "normally open" επαφές του ρελε .
Έτσι όταν η βαλβίδα δεν είναι ανοιχτή , που σημαίνει ότι καίω βενζίνη , η αντλία μου θα λειτουργεί . Όταν οπλίσει η βαλβίδα και το ρελε , οι πλατίνες μου θα κόβουν την αντλία , μέχρι να επιστρέψει το σύστημα στην βενζίνη , οπότε αυτόματα θα ξεκινήσει και η αντλία.

Το ερώτημά μου δεν είναι ηλεκτρολογικό . Αυτό το έχω σίγουρο στο μυαλό μου ότι λειτουργεί . Εγώ ρωτάω αν πιστεύετε ότι κόβοντας την αντλία , υπάρχει περίπτωση ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου να διαβάζει error λόγω μηδενικού ρεύματος τροφοδοσίας της αντλίας , οπότε να μου δημιουργεί πρόβλημα στην λειτουργία του εργοστασιακού κυκλώματος .
ZΗΡΕΙΑ
 

Re: Αντλία βενζίνης και lpg .

Δημοσίευσηαπό GEORGE.B » Παρ Νοέμ 23, 2012 12:12 am

ZΗΡΕΙΑ έγραψε:
GEORGE.B έγραψε:Νομίζω Κώστα ότι για να φτιάξεις ένα τέτοιο κύκλωμα με ρελέ είναι αρκετά δύσκολο.


Καθόλου δύσκολο , Γιώργο μου .
Πίσω στη δεξαμενή , υπάρχει μία μαγνητική 12VDC . Μόλις το αισθητήριο του υγρού ψύξης του κινητήρα , διαβάσει την επιθυμητή θερμοκρασία , ο εγκέφαλος του lpg δίνει εντολή και οπλίζει αυτή την βαλβίδα για να ανοίξει το κύκλωμα του αερίου προς τη μηχανή .
Μπορώ πάρα πολύ εύκολα , να βάλω παράλληλα ένα ρελε 12VDC , το οποίο θα οπλίζει με την τάση της βαλβίδας της δεξαμενής .
Στη συνέχεια θα περάσω την αντλία από τις "normally open" επαφές του ρελε .
Έτσι όταν η βαλβίδα δεν είναι ανοιχτή , που σημαίνει ότι καίω βενζίνη , η αντλία μου θα λειτουργεί . Όταν οπλίσει η βαλβίδα και το ρελε , οι πλατίνες μου θα κόβουν την αντλία , μέχρι να επιστρέψει το σύστημα στην βενζίνη , οπότε αυτόματα θα ξεκινήσει και η αντλία.

Kώστα με την περιγραφή σου δείχνει απλό το πράγμα, η γνώσεις μου στα ηλεκτρονικά δεν φτάνουν έως εκεί οπότε δεν έχω και γνώμη.

Το ερώτημά μου δεν είναι ηλεκτρολογικό . Αυτό το έχω σίγουρο στο μυαλό μου ότι λειτουργεί . Εγώ ρωτάω αν πιστεύετε ότι κόβοντας την αντλία , υπάρχει περίπτωση ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου να διαβάζει error λόγω μηδενικού ρεύματος τροφοδοσίας της αντλίας , οπότε να μου δημιουργεί πρόβλημα στην λειτουργία του εργοστασιακού κυκλώματος .


Εαν το σύστημα τροφοδοσίας του ngv ήταν direct injection σίγουρα θα είχες πρόβλημα γιατί υπάρχει ξεχωριστός εγκέφαλος για την διαχείριση της αντλίας βενζίνας σε συνδυασμό με τον εγκέφαλο του κινητήρα.
Το σύστημα που έχει το ngv είναι το απλό και λογικά δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε, αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα.
Άβαταρ μέλους
GEORGE.B
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2553
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 14, 2009 11:00 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΑΛΑΜΑΚΙ
Λάστιχα: KOBRA
Suspension: O.M.E-MX6+3CMbodylif
cb: Ναι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Re: Αντλία βενζίνης και lpg .

Δημοσίευσηαπό ZΗΡΕΙΑ » Παρ Νοέμ 23, 2012 12:14 am

GEORGE.B έγραψε:
Εαν το σύστημα τροφοδοσίας του ngv ήταν direct injection σίγουρα θα είχες πρόβλημα γιατί υπάρχει ξεχωριστός εγκέφαλος για την διαχείριση της αντλίας βενζίνας σε συνδυασμό με τον εγκέφαλο του κινητήρα.
Το σύστημα που έχει το ngv είναι το απλό και λογικά δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.


Όμορφα . Οπότε μία δοκιμή θα μας πείσει . :p
Το σκέφτομαι σοβαρά , γιατί ακούω πολλές αντλίες τελευταία και παραδίδουν πνεύμα και πολύ φοβάμαι ότι θα πάρει σειρά και η δική μου . Και δεν είμαστε τώρα για εξακοσάρια ... :roll:

Ευχαριστώ για τη συνεργασία , Γιώργη ! ;-)
ZΗΡΕΙΑ
 

Re: Αντλία βενζίνης και lpg .

Δημοσίευσηαπό GEORGE.B » Παρ Νοέμ 23, 2012 12:22 am

Ε όχι και εξακοσάρια :naughty: :naughty: υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές..............................αχρείαστες βέβαια να είναι :!: :!:
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε, αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα.
Άβαταρ μέλους
GEORGE.B
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2553
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 14, 2009 11:00 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΑΛΑΜΑΚΙ
Λάστιχα: KOBRA
Suspension: O.M.E-MX6+3CMbodylif
cb: Ναι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Re: Αντλία βενζίνης και lpg .

Δημοσίευσηαπό gi@nn@kis » Παρ Νοέμ 23, 2012 10:03 am

κάνετε μία προσπέραση και είστε σε λειτουργία με lpg για κάποιο χ λόγο βγαίνει εκτός το γκάζι τι θα κάνετε τότε θα ψάχνετε τον διακόπτη ή θα κοιτάτε την νταλίκα που έρχεται από απέναντι?????????????


Γι αυτο, αρα και οι ηλεκτρολογοι, για τη συνδεσμολογια του συναγερμου, δεν κοβουν την αντλια βενζινης ! Μαλιστα !! :roll:
:ngv:
Άβαταρ μέλους
gi@nn@kis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4553
Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2009 7:06 pm
Λάστιχα: yoko A/T-s
Διάσταση ελαστικών: 225/65-17
Suspension: μαμά
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Αντλία βενζίνης και lpg .

Δημοσίευσηαπό gi@nn@kis » Παρ Νοέμ 23, 2012 10:23 am

Όμορφα . Οπότε μία δοκιμή θα μας πείσει .


Περιμενουμε νεα... ;-) :roll:
:ngv:
Άβαταρ μέλους
gi@nn@kis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4553
Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2009 7:06 pm
Λάστιχα: yoko A/T-s
Διάσταση ελαστικών: 225/65-17
Suspension: μαμά
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Εμπειρίες...με αντλίες (βενζίνης)

Δημοσίευσηαπό libero » Σάβ Φεβ 02, 2013 11:11 am

Το Citroen Berlingo Multispace 2007 1.6l αλλά ισχύει και για το GV τουλάχιστον το '99 1.6l.

Κι εκεί που το αυτοκίνητο πηγαίνει μια χαρά με το υγραέριο, σταματάω κάτω από το σπίτι (ευτυχώς δεν βρήκα πάρκινγκ στο κέντρο) και το αφήνω εκεί και κατεβαίνω με τα πόδια. Μετά από ένα διωράκι πάω να το πάρω, γυρνάω τη μίζα και τζίφος. Κανονικά η μίζα να γυρνάει, όλα να δουλεύουν ρολόι αλλά το αυτοκίνητο δε θέλει να πάρει μπροστά. Και επειδή το λαμπάκι της βενζίνης είχε ανάψει από καιρό...(παρένθεση)*

*Κάποια μοντέλα αυτοκινήτων ή και κάποιες μάρκες εξ'ολοκλήρου (όχι η SUZUKI), για να μετρούν κατανάλωση βενζίνης δεν το κάνουν συνεχόμενα με εντολή από το φλοτέρ. Κάνουν έναν περίεργο υπολογισμό ο οποίος περνάει από το OBD και ο οποίος μετράει χιλιόμετρα, στροφές, μέση κατανάλωση και ο δείκτης της βενζίνης με αυτό τον τρόπο συνεχίζει να κατεβαίνει ακόμη κι αν εσύ καις υγραέριο. Οπότε μόλις τερματίσει, πάει τυο αυτοκίνητο να πάρει εντολή από το φλοτέρ και τον επαναφέρει. Αλλιώς μηδενίζει μόνο αν αφαιρέσει κανείς τον πόλο την μπαταρίας και αυτό όχι σε όλα τα αυτοκίνητα, οπότε αναγκάζεται να ξαναπάρει εντολή και δείχνει το πραγματικό καύσιμο. Για την επίλυση αυτού του προβλήματος υπάρχει τσιπάκι έξτρα στο οποίο κάνουν bypass το σύστημα μέτρησης και ουσιαστικά το συνδέουν απευθείας με τον ρευματολήπτη του φλοτέρ οπότε πλέον ο δείκτης δείχνει τη βενζίνη με βάση τον παλιό καλό κλασσικό τρόπο.

...επειδή λοιπόν το λαμπάκι της βενζίνης είχε ανάψει από καιρό και επειδή το μοντέλο αυτό έχει το παρένθετο πρόβλημα και τσιπάκι δεν είχα βάλει γιατί μου είχαν ζητήσει 100 ευρώπουλα και είχα ψιλοτσαντιστεί, υπέθεσα κι εγώ σαν άνθρωπος ότι μάλλον του έλειπε η βενζίνη και μάλλον δεν είχε τερματίσει τελείως οπότε δεν επανήλθε, άρα πρέπει να βάλω βενίζνη. Πηγαίνω κι εγώ και παίρνω σε ένα μπετονάκι 3 λίτρα βενζίνη, την κοτσάρω στο ντεπόζιτο αλλά και πάλι ούτε γκουκ ουτε μουκ. Μόνο η μίζα γυρίζει άδεια στον αέρα. Βάζω κάποιον στο τιμόνι σκουντάω το αυτοκίνητο στη μισή Δράμα, αλλά ούτε με δευτέρα ούτε με πρώτη, τίποτα. Και μάλιστα στη δευτέρα φαινόταν λες και δεν είχε και συμπίεση. Ουαου λέω από μέσα μου, τον ήπιαμε, αλλά άσε να γίνει πρωί. Και έρχεται η ημέρα του Αγίου Τρύφωνα. (Είμαι και αμπελουργός....τη γκαντεμιά μου μέσα). Παίρνω τηλέφωνο στον μάστορα και μου λέει "αν δεν είναι αντλία(τον ήπιαμε) θα πρέπει να έχει μέσα τουλάχιστον 6 λίτρα βενζίνη. Οπότε παίρνω κι εγώ ένα μεγάλο μπετόνι, πάω και βάζω 10 λίτρα και ρίχνω μέσα αβέρτα. Ανάβω το διακόπτη, μέχρι να κάνει τα τσεκ, βλέπω μισό ντεπόζιτο(25λ). Εκεί την κατάλαβα αλλά είπα ας προσπαθήσω να γυρίσω και τη μίζα. ΜΑΝΤΕΨΤΕ....Τζίφος...Τηλέφνο το μάστορα, στέλνει ένα τσακάλι εκεί, γυρνάω μίζα, βαράει μερικές σφυριές από κάτω από το ντεπόζιτο αλλά και πάλι τζίφος. Πατά τον εξαεριστήρα στη μηχανή, γυρνάω και τη μίζα για να το εμπεδώσουμε και δεν πετάει ούτε αέρα ούτε ζουμάκι. Μου λέει αυτό πρέπει να έρθει συνεργείο γιατί η αντλία δεν την παλεύει πλέον. Ε το δένω κι εγώ στο GV το τραβάω στο συνεργείο που ήταν εκεί κοντά κι αρχίζει το ξεβράκωμα. Βγάζουμε ντεπόζιτο (δεν υπάρχει άλλη πρόσβαση, πρέπει να βγει για να γίνει η δουλειά) και ξεβιδώνουμε την αντλία η οποία (τον Σαρκοζί μου μέσα) πάει πακέτο γκρουπ μαζί με το φλοτέρ τον αισθητήρα του, την αντλία και όλα τα συμπράγκαλα. 125 ευρώπουλα λέει (ο ανταλλακτικατζής από δίπλα μου ζήτησε 200 ευρώ μόνο για το ανταλλακτικό. Πολύ παπατζιλίκι στη Δράμα. Καλά που είμαι και Δραμινός), το ίδιο της BOSCH , ε και φυσικά το παραγγείλαμε και μαζί και τον εξωτερικό ανεξάρτητο αισθητήρα για να μην χανόμαστε με τη βενζίνη. Σύνολο με τη δουλειά 250 ευρώπουλα (καλό μήνα δε σας έιπα, ε;;;) μετά από σκληρά παζάρια. Πήρα το αυτοκίνητο 2 ώρες αφού ήρθε το γκρουπ της αντλίας 6 η ώρα το απόγευμα δηλαδή. Τέλος καλό όλα καλά.

Και ο νοήμων αναγνώστης θα πει "Τι μας τα λες όλα αυτά ρε φίλε; Εδώ μιλάμε για Suzuki, γιαπωνέζικη εγγύηση". Γιοκ. Το λοιπόν. Η αντλία, όταν την βγάλαμε από το γκρουπάκι της και τη βάλαμε σε μπαταρία, δούλευε κανονικά. Μόλις τη βυθίσαμε σε βενζίνη άρχισε να ζορίζεται οπότε καταλάβαμε ότι μάλλον καταστράφηκε το πηνείο και δεν είχε πια δύναμη. Και πως καταστράφηκε; Από υπερβολική θερμοκρασία. Γιατί ανέβασε θερμοκρασία; Επειδή το αυτοκίνητο, λόγω του θέματος που είχε με το δείκτη, γέμιζε με βενζίνη μια στο 9μηνο και πήγαινε έτσι μέχρι να τελειώσει η βενζίνη, η αντλία ήταν βυθισμένη στη βενζίνη μέχρι το μισό της ίσως και παρακάτω για χρονικά διαστήματα που μπορούσαν να είναι και 4 μηνών και φυσικά κάνοντας χιλιάδες χιλιόμετρα, οπότε δεν ψυχόταν επαρκώς. Αυτό είπε ο μάστορας. Κι εγώ συμφωνώ. Αν γίνεται αυτό, τότε αυτό έγινε σίγουρα, άρα παιδιά, να είσαστε πάντοτε φουλαρισμένοι ή 3/4 στο ντεπόζιτο της βενζίνης γιατί παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο καίει υγραέριο, η αντλία συνεχίζει να γυρνάει και να στέλνει βενζίνη απλώς ο επιστροφέας τη γυρίζει πίσω στο ντεπόζιτο και ουσιαστικά κάνει κύκλωμα απλά χωρίς να τη στέλνει στους ψεκαστήρες.

Βέβαια έχω και τις ενστάσεις μου και είμαι και λίγο μπαρούτι. Όταν εγώ έβγαλα το φίλτρο βενζίνης, που είναι μετά την αντλία στη σειρά, και το τίναξα, έβγαζε τα ζουμιά του και μπόλικη μαυρίλα. Ε πήρα ένα σιδεροπρίονο και την έκοψα στη μέση με πολύ κόπο. Το άνοιξα και ήταν μέσα κατάμαυρο (από καφεδί), φυσώντας, δύσκολα περνούσε ο ίδιος ο αέρας από μέσα, και οι δίπλες του φίλτρου που είναι από κυτταρίνη, θρυματιζόντουσαν. Έτσι κατάλαβα ότι εκεί που πηγαίνω το αυτοκίνητο για service, μάλλον το φίλτρο δεν το αλλάξαν ποτέ. Όχι ότι μου το χρέωσαν και ποτέ, αλλά ρε γμτ, αφού στο βιβλίο σου το λέει, χρέωσέ το και άλλαξέ το. Τι μου το αφήνεις έτσι εδώ και 117.000 χλμ; Τελοσπάντων πιστεύω ότι η αντλία ζεσταινόταν και για τον παραπάνω λόγο αλλά και γιατί ζοριζόταν να στείλει τη βενζίνη. Οπότε το αποτέλεσμα ήταν αυτό που έγινε. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, θα πάω από δευτέρα να κοιτάξω και το φίλτρο του GV και αν και ήταν μισό, πήγα και το φουλάρισα βενζίνη. Και σας συνιστώ το ίδιο να κάνετε κι εσείς όσοι έχετε υγραέριο γιατί "Καλό Μήνα" και "250 ευρώ, ευχαριστώ" πιστέψτε με, ΔΕ ΛΕΕΙ με τίποτα.

Υ.Γ. Το αυτοκίνητο είναι 5ετίας. Και ρε π@#$%^&* μου, παράπονο το έχω, μια φορά να μου βγάλει ένα πρόβλημα που να μη με αφήσει με τα πόδια. 2 προβλήματα μου έβγαλε, τη μια φορά κόπηκε η ντίζα του συμπλέκτη και η δεύτερη ήταν αυτή. Γ@#$%^& τη γκαντεμιά μου μέσα. Όχι ότι θέλω άλλα προβλήματα, αλλά ας τα έβγαζε αλλιώς τουλάχιστον.

Τελοσπάντων αυτά. ΕΛΕΓΞΤΕ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΦΟΥΛΑΡΕΤΕ.
libero
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: Παρ Απρ 01, 2011 10:36 am
Τοποθεσία: Δράμα
cb: Όχι
Name: Lefteris

Re: Εμπειρίες...με αντλίες (βενζίνης)

Δημοσίευσηαπό manos12-74 » Σάβ Φεβ 02, 2013 11:29 am

φιλε μου λυπαμαι για οτι σου συνεβει,το φιλτρο βενζινας το αλαζω καθε 15000 χλμ για να εχω το κεφαλι μου ησυχο,αν και η αντλια παθαινει ζημια μιας και ειναι βυθιζομενη στο ρεζερβουαρ τραβαει τα σκουπιδια αμεσα απο κει,το καλυτερο θα ηταν να εβγαινε και να καθαριζοταν μια στο τοσο,αλλα στα gv ειναι μανικακι,στη μηχανη μου που ειναι σχετικα ευκολο καθε 20000 την βγαζω και την καθαριζω,ε δεν φανταζεσαι τη βγαζει καθε φορα.
Αξίζει φίλε μου να ζεις για ένα όνειρο, κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει.
Άβαταρ μέλους
manos12-74
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1188
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 26, 2009 2:27 am
Τοποθεσία: αθηνα κηφισια
Λάστιχα: dunlop grandtrek at
Suspension: mad+ kyb+αποστατες
cb: Όχι
Name: Μανος

Re: Εμπειρίες...με αντλίες (βενζίνης)

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Σάβ Φεβ 02, 2013 12:26 pm

Μπορουμε να πουμε και για αλλες μαρκες,αυτοκινητων;;
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11414
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Εμπειρίες...με αντλίες (βενζίνης)

Δημοσίευσηαπό libero » Σάβ Φεβ 02, 2013 12:29 pm

Δεν ξέρω πώς είναι στο GV αλλά σε αυτή που βγάλαμε χθες, είδα ότι ουσιαστικά είναι μέσα σε ένα καζανάκι στο οποίο έχει και δεύτερο φίλτρο από εκεί που την τραβάει τη βενζίνη. Δηλαδή δεν μπορεί να τραβήξει βενζίνη με σκουπίδια μεγάλου μεγέθους τελοσπάντων. Μόνο σκόνη που γίνεται λασπουριά. Φαντάσου ότι όλου το γκρουπάκι είναι ένα βαρελάκι πλαστικό του οποίου το καπάκι είναι με σούστα για να το κρατάει βυθισμένο μέχρι τον πάτο του ρεζερβουάρ. Μέσα στο βαρελάκι έχει πρεσαριστή σε γάντζους που βγαίνουν από έναν δεύτερο πάτο ο οποίος είναι 5 εκατοστά από την βάση του κύλινδρου. Ανάμεσα στους δύο πάτους έχει το φίλτρο. Αν η βενζίνη δεν πάει εκεί, δεν παίζει να τη ρουφήξει. Από την αντλία και πάνω έιναι όλα στεγανά. Οπότε δεν έχει πρόβλημα με μπίχλα. Πάντως αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι το ντεπόζιτο που το πλύναμε από μέσα, δεν είχε ίχνος λάσπης ή κάτι. Βέβαια είναι και 5τίας το αυτοκίνητο αλλά αν κρίνω από το φίλτρο....Γι αυτό και υπέθεσα ότι δεν αλλάχθηκε ποτέ. Πάντως για να ψύχεται η αντλία προσπαθήστε να το έχετε φουλαρισμένο. Αν ισχύει ότι μου είπαν, με το καθάρισμα και μόνο δεν ξέρω αν τη γλυτώνεις κανείς. Φτου φτου φτου, δηλαδή, σας το απεύχομαι.
libero
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: Παρ Απρ 01, 2011 10:36 am
Τοποθεσία: Δράμα
cb: Όχι
Name: Lefteris

Re: Αντλία βενζίνης και lpg .

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Σάβ Φεβ 02, 2013 5:40 pm

Το θέμα σου Λευτέρη ενώθηκε στο ήδη υπάρχον! :idea:

kostasRS έγραψε:Μπορουμε να πουμε και για αλλες μαρκες,αυτοκινητων;;
Θα περιοριστούμε στα Vitara. Το "γιατί" είναι προφανές! :-)
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 37878
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: Αντλία βενζίνης και lpg .

Δημοσίευσηαπό libero » Σάβ Φεβ 02, 2013 10:17 pm

Tzivitzonis έγραψε:Το θέμα σου Λευτέρη ενώθηκε στο ήδη υπάρχον! :idea:

kostasRS έγραψε:Μπορουμε να πουμε και για αλλες μαρκες,αυτοκινητων;;
Θα περιοριστούμε στα Vitara. Το "γιατί" είναι προφανές! :-)


Για να το ξεκαθαρίσουμε, μην δημιουργηθεί κανένα θέμα, εγώ είμαι κάτοχος και GV αλλά και άλλου αυτοκινήτου. Ο λόγος που αναφέρθηκα σε άλλο όχημα ήταν το γεγονός ότι αυτός που μου πέρασε υγραέριο είναι ο ίδιος και για τα δύο αυτοκίνητα και επιπλέον επειδή το πρόβλημα, παρουσιάζεται συχνά σε οχήματα όλων των ειδών και κάθε μάρκας, ακόμη και στα GV από ότι είπε ο εγκαταστάτης και μάλιστα κάποιος εργαζόμενος εκεί που είπε ότι έχουν τρελλαθεί να αλλάζουν αντλίες για τον ίδιο λόγο (μικρή ποσότητα καυσίμου μακροχρόνια) σκέφτηκα να το αναφέρω παραδειγματικά. Είναι θέμα καθαρά της εγκατάστασης και της χρήσης του υγραερίου.

Υ.Γ. Αυτό για να μην φαίνεται σαν να έγινε διάκριση υπερ εμού στην αναφορά αυτοκινήτου άλλης μάρκας.
libero
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: Παρ Απρ 01, 2011 10:36 am
Τοποθεσία: Δράμα
cb: Όχι
Name: Lefteris

Re: Αντλία βενζίνης και lpg .

Δημοσίευσηαπό libero » Σάβ Φεβ 02, 2013 10:43 pm

gi@nn@kis έγραψε:
κάνετε μία προσπέραση και είστε σε λειτουργία με lpg για κάποιο χ λόγο βγαίνει εκτός το γκάζι τι θα κάνετε τότε θα ψάχνετε τον διακόπτη ή θα κοιτάτε την νταλίκα που έρχεται από απέναντι?????????????


Γι αυτο, αρα και οι ηλεκτρολογοι, για τη συνδεσμολογια του συναγερμου, δεν κοβουν την αντλια βενζινης ! Μαλιστα !! :roll:


Ναι αλλά ψες με όλα μου τα προβλήματα, περνώντας μια όμορφη ημέρα στο συνεργείο φρόντισα να μορφωθώ. Και μέσα στη μόρφωση, έμαθα ότι υπάρχουν τέτοιου είδους συναγερμοί που να κόβουν τη λειτουργία της αντλίας. Αυτό το κάνει και το Imobilizer. Και υπάρχουν και συστήματα παρεμβολής στην πορεία της βενζίνης από την αντλία στους ψεκαστήρες. Ουσιαστικά έχει επιστροφέα παρεμβαλόμενο και ανοίγει όταν οπλίζει ο συναγερμός. Το παλικάρι που εγκαθιστούσε χθες το συναγερμό μου επισήμανε βέβαια ότι αν κάποιος σκέφτεται να βάλει τέτοιο σύστημα, το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να απευθυνθεί μόνο σε μια εταιρία (αυτή που το όνομά της αρχίζει από G) η οποία κατά τα λεγόμενα του είναι αυθεντία στον τομέα και θα πληρώσεις μόνο το συναγερμό περίπου 300-350 ευρώπουλα συν εγκατάσταση για να έχεις κάτι το οποίο θα είναι αξιόπιστο. Α, παρεμπιπτόντως, μου είπε ότι το ίδιο αυτό σύστημα είναι το λίγο πιο εξελιγμένο από αυτό που παίρνει και κάρτα κινητού για να σου στέλνει μήνυμα σε περίπτωση συναγερμού, αλλά χωρίς GPS. Τα συστήματα αυτά δεν τα έιδα με τα μάτια μου. Αλλά για να το λέει ο εγκαταστάτης, κάτι θα ξέρει φαντάζομαι.

Πάντως ρε παιδιά να σας πω. Για τον λόγο που προαναφέρθηκε, δεν αξίζει να γίνει ηλεκτρονική πατέντα. Μια αναποδιά να σου κάτσει δεν μπορεί να αξίζει μόνο 200 γ@#$%^& ευρώ. Πόσες φορές μπορεί να σου την κάψει την αντλία αν προσέχεις; 1 στα 5 χρόνια να την καίει, θέλεις και 25 χρόνια για να φτάσεις το 1000. Αν όμως είσαι στη φάση που προαναφέρθηκε, η ζημιά μπορεί να είναι ανυπολόγιστη. Εγώ προσωπικά δεν θα έπαιζα το άπειρο με 1000 ευρώ σε 25 χρόνια. Αλλά αυτό είναι καθαρά προσωπική επιλογή.
libero
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: Παρ Απρ 01, 2011 10:36 am
Τοποθεσία: Δράμα
cb: Όχι
Name: Lefteris

Re: Αντλία βενζίνης και lpg .

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Σάβ Φεβ 02, 2013 10:50 pm

libero έγραψε:Υ.Γ. Αυτό για να μην φαίνεται σαν να έγινε διάκριση υπερ εμού στην αναφορά αυτοκινήτου άλλης μάρκας.

Όχι δεν έγινε, σαφώς! Απλά η εμπειρία σου από άλλο αυτοκίνητο τόνισε περισσότερο το πρόβλημα που ενδέχεται να αντιμετωπίσουμε οι υγραεριοκίνητοι, αν δεν προσέξουμε! Αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα πρέπει να επεκταθούμε περισσότερο στο συγκεκριμένο θέμα με το Citroen ή με άλλες μάρκες! Γι'αυτό καλά έκανες κι έμεινες μέχρι εκεί! :handgestures-thumbupright:
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 37878
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lpg - Υγραεριοκίνηση

arahova Παρ Απρ 19, 2024 9:50 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 19, 2024 5:46 am Καλημέρα σας
john maxx Πέμ Απρ 18, 2024 10:24 pm Καλησπέρα από Μάλτα
arahova Πέμ Απρ 18, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
ΣΤΑΥΡΟΣ Πέμ Απρ 18, 2024 8:16 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Πέμ Απρ 18, 2024 5:57 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Πέμ Απρ 18, 2024 3:36 am Καλημέρα όλη μέρα
arahova Τετ Απρ 17, 2024 10:35 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 17, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Απρ 16, 2024 10:16 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 16, 2024 6:31 am Καλημέρα σας.
Nikola Tenv Δευτ Απρ 15, 2024 7:21 pm Καλησπέρα ,καλή εβδομάδα
arahova Δευτ Απρ 15, 2024 10:55 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 15, 2024 6:08 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
john maxx Κυρ Απρ 14, 2024 11:30 pm Καλησπέρα
arahova Κυρ Απρ 14, 2024 11:48 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 14, 2024 7:01 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Σάβ Απρ 13, 2024 5:26 pm Καλησπέρα σε όλους και καλό μας Σαββατοκύριακο.
arahova Σάβ Απρ 13, 2024 9:49 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Atlas Σάβ Απρ 13, 2024 8:51 am Καλημέρα παίδες!!!
antonis1627 Σάβ Απρ 13, 2024 8:08 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 12, 2024 9:51 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ//Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 12, 2024 6:08 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Πέμ Απρ 11, 2024 10:57 am Τετάρτη 17-4-2024 πάμε για καφεδάκι στη
arahova Πέμ Απρ 11, 2024 9:53 am Καλημέρα σε όλους.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες