Λοιπον επανερχομαι στο θεμα .Με την χρηση tune up και 17.000 χλμ οι βαλβιδες εξαγωγεις οι 6 απο τις 8 ηταν παλι εκτος οριων με συνετη οδηγηση και χρηση πιο πολυ βενζινης!!! Συνολικα χλμ με αεριο 55000.
iptamen Λοιπον επανερχομαι στο θεμα .Με την χρηση tune up και 17.000 χλμ οι βαλβιδες εξαγωγεις οι 6 απο τις 8 ηταν παλι εκτος οριων με συνετη οδηγηση και χρηση πιο πολυ βενζινης!!! Συνολικα χλμ με αεριο 55000.
περίπου 100000χλμ με γκάζι, σύνολο 209000χλμ, μέχρι στιγμής καμία παρεμβαση!?!, μάλλον έχει φλατζάρει, αλλά δε ευθύνεται το γκάζι. Βεβαίως από θέμα συντήρησης το όχημα δεν έχει πάρει τη φροντίδα που του αξίζει και θα έπρεπε.
Μιχάλης έγραψε:περίπου 100000χλμ με γκάζι, σύνολο 209000χλμ, μέχρι στιγμής καμία παρεμβαση!?!, μάλλον έχει φλατζάρει, αλλά δε ευθύνεται το γκάζι. Βεβαίως από θέμα συντήρησης το όχημα δεν έχει πάρει τη φροντίδα που του αξίζει και θα έπρεπε.
Αν υπολογίσεις πόσα χρήματα έχεις εξοικονομήσει, θα εκπλαγείς ευχάριστα.
Κάνοντας με τον GEORGE.B το δεύτερο τσεκ-απ βαλβίδων στις 53.000κμ διαπιστώσαμε ότι χρειάζονται πάλι αλλαγή τα καπελλώτα τς εξαγωγής. Αυτή τη φορά όμως τα νούμερα για τον 1ο κύλινδρο δεν τα βγάζει η Σουζούκι αφού δεν προβλέπονται στον κατάλογό της τόσο μικρά και αναγκαστικά θα πηγαίναμε στα κοντινότερα Αυτό δεν μου άρεσε και ψάχνοντας το πρωί ανακάλυψα ότι δεν είναι υποχρεωτικό κάποιος να αγοράσει από την Σουζούκι νέα καπελλώτα, αλλά μπορεί τα ίδια να τα τορνίρει Φυσικά αν είχα πάει στην Σουζούκι θα μου το κράταγαν για κεφαλή Ρωτώντας κατέληξα στον στον Πειραιά ο οποίος προθυμοποιήθηκε ο άνθρωπος να με εξυπηρετήσει, από κει λόγω του είδους των καπελλώτων με έστειλε παραδίπλα όπου και τα μίκρυνα, στην επομένη θα πάω στον Τζιόλα για ρεκτιφιέ, εδώ πάνω έναν που βρήκα έχει πιάσει τον Πάπα από τα απίδια και αρνήθηκε να μου τα τορνίρει Στη φωτό διακρίνονται εμπρός τα μαμά καπελλώτα! Πίσω σε κάθε σακουλάκι είναι τα δεύτερα που είχα αγοράσει και είναι αριθμημένα για κάθε βαλβίδα και έτοιμα για τοποθέτηση πάλι
ΥΓ.1 Η 4η ήταν άψογη αυτή τη φορά ΥΓ.2 Όλοι πλέον λένε ότι όταν χρειαστεί τοποθετούν ενισχυμένες έδρες και βαλβίδες και τότε σταματά κάθε πρόβλημα ΥΓ.3 Άντε γιατί κουράστηκα πάλι με τόσο γράψιμο πανάθεμά σας
Ρύθμιση βαλβίδων συνέχεια 115.000 το αμάξι 75000 με υγραέριο.Στον 1 κύλινδρο μια εξαγωγής ρύθμιση, στον 4 και οι δυο εξαγωγής ρύθμιση χωρίς πρόσθετα αυτήν την φορά .Καλη μας συνέχεια !!!
Φιλοι και συναγωνιστες καλη σας ημερα!.Χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος οτι το προβλημα που μου παρουσιαστικε οφειλεται στο υγραεριο το βαζω σε αυτη την ενοτητα.Μετα απο 140000 χλμ (ευτυχισμενα) με LPG,και 290000 συνολικα, το vitara μου ακουγεται σαν βενζινακατος!!.Διαγνωση πεσμενη συμπιεση στον τριτο κυλινδρο προβλημα σε βαλβιδες.Για να ειμαι ειλικρινης απο αλλου το περιμενα και απο αλλου ηρθε.Οχι λοιπον παρολα τα 290000 χλμ ΔΕΝ εχω (ακομη) ρηγμα στο καπακι.Τελικα ομως, πηρα την αποφαση μιας και το αυτοκινητο εχει αρκετα χιλιομετρα να κανω μια επισκευη πιο σωστη.Εχουμε και λεμε :
Συνολο 725.Αυτα τα ολιγα προς το παρον,θα επανελθω απο δευτερα,που θα αρχισει το αυτοκινητο να λυνεται οπου θα αφαιρεθει το ψυγειο νερου και θα παει κι αυτο για προληπτικο ελεγχο.
venceremos!!
Μια μερα θα με εγκαταλειψουν ολοι,και θα μεινουν μονοι τους.
Aφου το καπάκι σου ήταν εντάξει γιατί δεν το τσέκαρες για να βάλεις το ίδιο? Θα σου ερχόταν πιο οικονομικά....
Λογικό μου ακούγεται μετά απο τόσα χιλιόμετρα....είτε με lpg είτε χωρίς.... και γώ φτάνω τα 300.000 σε λίγο και τα 100.000 με lpg και την περιμένω τη ζημιά....αν πάω στα 140.000 βέβαια όπως εσυ θα κάνω και μια τούμπα...
Τα λαδια ειναι πεντακαθαρα ,οπως επισης και τα νερα,συνεπως δε τιθεται θεμα κυλινδροκεφαλης,ουτε καν φλατζας....Το θεμα ειναι οτι ΔΕΝ θελω να μαθω ποσο θα αντεξει το καπακι........και με βαση οτι σε αλλους συναδελφους εβγαλε ρηγμα με λιγοτερα χιλιομετρα,αποφασισα να μη ρισκαρω.....Αλλωστε τα εβαλα κατω με χαρτι και μολυβι κι αν συνυπολογισεις κοστος μηχανουργειου και επιπλεον εργατικα ενδεχομενως ,η διαφορα αντε να ειναι κοντα στο 100αρικο......,με καπακι επισκευασμενο και κουρασμενο.......
Υ.Γ. η συγκεκριμενη λυση προταθηκε απο μενα στο μηχανικο μου, ο οποιος αρχικα προτεινε να την παλεψουμε με το παλιο καπακι.Η αποφαση επισης παρθηκε με βαση τα ΟΛΑ οσα εχω διαβασει εδω κατα καιρους,κι επισης ενα μεγαλο ευχαριστω στο club,το οποιο με κανει να αισθανομαι ασφαλεια,και να μη σκεφτομαι οτι "πρεπει" να αλλαξω αυτοκινητο,η οτι "δεν αξιζει" να το επισκευασω.
Μια μερα θα με εγκαταλειψουν ολοι,και θα μεινουν μονοι τους.
Κώστα καλά και απροβλημάτιστα βουνοχιλιόμετρα απο εδώ και πέρα
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους. Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή. Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός. Μπ. Μπρέχτ