Σελίδα 87 από 90

Re: Κίνηση με υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 26, 2014 9:52 am
από kaliakouda
Παρόμοιο προϊόν με το protec είναι, αυτό βάζω στα ντεπόζιτά μου

Re: Κίνηση με υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 26, 2014 10:20 am
από gv2000
ok να σαι καλά!! :mrgreen:

Re: Κίνηση με υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 28, 2014 7:11 pm
από arekwarzycha
Να ρωτησω και εγω: και τα δυο προϊον μπαινουν μαζι με την βενζινη μεσα στο ντεποζιτο?
Τι κανει αυτο στον κινητηρα?

Re: Κίνηση με υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 28, 2014 10:23 pm
από gv2000
arekwarzycha έγραψε:Να ρωτησω και εγω: και τα δυο προϊον μπαινουν μαζι με την βενζινη μεσα στο ντεποζιτο?
Τι κανει αυτο στον κινητηρα?


όχι! το ένα είναι για το ντεπόζιτο της βενζίνης και το άλλο είναι για τη δεξαμενή του lpg. ακριβώς τι κάνουν δεν γνωρίζω αλλά γενικολογόντας θα πω πως είναι για την προστασία των βαλβίδων και για το καθαρισμό των μπεκ (βενζίνης και υγραερίου)...

Re: Κίνηση με υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 01, 2014 12:15 am
από lyggas
Αυτό που μπαίνει στη δεξαμενή της βενζίνης, σαν κύρια αποστολή έχει να σταθεροποιεί το καύσιμο σε βάθος χρόνου (προστατεύοντας έτσι το σύστημα τροφοδοσίας της βενζίνης).
Αυτό που μπαίνει στη δεξαμενή του lpg έχει κυρίως καθαριστική δράση από υγρασίες κ.λ.π. (άρα και αντιδιαβρωτική). Ταυτόχρονα υποτίθεται σύμφωνα με κάποιες εταιρίες όπως η TUNAP, ότι επικαλύπτει τις βαλβίδες με αποτέλεσμα να τις προστατεύει. Για το τελευταίο επιφυλάσσομαι. :think:

Re: Κίνηση με υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 13, 2014 2:38 am
από arekwarzycha
Τις τελευταιες μερες μου εχει αναψει το λαμπακι της βλαβης κινητηρα (το κιτρινο). Ειναι σταθερα αναμενο. Τι πρεπει να κανω?
Τι φταιει για αυτο το υγραεριο ή η βενζινη?
Που πρεπει να παω να το δουν. Στην αντιπροσωπεια η στο σερβις υγραεριου?

Re: Κίνηση με υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 13, 2014 12:49 pm
από lyggas
Το πιο πιθανό είναι ο εγκέφαλος του κινητήρα να αναγνωρίζει φτωχό μίγμα. Να πας στον εγκαταστάτη σου για ρύθμιση επειγόντως.

Re: Κίνηση με υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 14, 2014 12:12 am
από takisworld
Υπαρχει σχετικο ποστ με το ¨φοβερο¨κιτρινο λαμπακι. Θα σε βοηθησει παρα πολυ οπως και εμενα.

Re: Κίνηση με υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 14, 2014 12:24 am
από kaliakouda
Μια φορά μου είχε ανάψει και ήταν από πλούσιο μείγμα, ήταν κάτι που το περιμέναμε αφού παίζαμε με τις ρυθμίσεις
Αν όμως σου ανάψει από φτωχό κάηκες, οπότε γρήγορα στον μάστορα

Re: Κίνηση με υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 17, 2014 2:37 pm
από arekwarzycha
Αποτι μου ειπε ηταν απο πλουσιο μηγμα, εκανε κατι ρυθμισεις απο τον υπολογιστη εφτιαξε και κατι στα μπεκ κ τελος καλα ολα καλα.

Απλα οπως εφτιαχνε τα μπεκ εσπασε το πιαστρακι που πιανει τον δεικτη-μετρητη του λαδιου της μηχανης.. Που μπορω να το βρω αυτο? Ειπε οτι θα ψαξει να μου βρει αλλα για παν ενδεχομενα να ψαξω και εγω.

Re: Κίνηση με υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 16, 2014 1:21 pm
από agipaok
Επειδη δεν ξερω που να το γραψω..! Το ρωταω εδω και ελπιζω να απαντηθει..! Καμμια προταση για Tartarini συνεργειο στην Θεσσαλονικη ? Εκτος απο τους απατεωνες (πρωην Ρομποπουλο) ?

Re: Κίνηση με υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 24, 2016 11:24 pm
από ChristosJP
Ρε παιδια, εχω μια απορια για τους υγραεριοκινητους! Εχει καταλαβει κανεις τι πιεση πρεπει να δειχνει το μπαρομετρο στην αντλια του πρατηριου οταν αυτη ειναι stand by και ποσο οταν λειτουργει προκειμενουνα βγει συμπερασμα για την ποιοτητα του αεριου;

Αν ξερει κ κανεις να μας εξηγησει και λιγο, καλο θα ηταν.... Γιαννακη, εχεις καμια ιδεα; :mrgreen:

Ο καθενας λεει τα δικα του.... στο τελευταιο πρατηριο που πηγα ειχε stby 12,5 bar και πιεση λειτουργιας στην αντλια 15!!! Δεν εχω ξαναδει τοσο μεγαλη...! :mrgreen:

Re: Κίνηση με υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 25, 2016 1:30 am
από costas66
Χρήστο, από "τέτοιο " πρατήριο στην επιστροφή από τη διάσχιση , πριν την Καλαμπάκα, μου κόλλησε η πολυβαλβίδα ,και γύρισα από εκεί με βενζίνη και έλυσα και τη μπουκάλα νυχτιάτικα μιας και είχα και άλλο ταξίδι να κάνω. :twisted: :twisted:

Re: Κίνηση με υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 25, 2016 9:23 am
από gi@nn@kis
Απ οσο ξερω, το μανομετρο της αντλιας αυτο που ειναι συνηθως περιφραγμενο που ειναι στο εδαφος, πρεπει να χεις απο 5-7 bar!

Και η αντλια που σου βαζει καυσιμο στο αμαξι πρεπει να ειναι απο 10-11 ! το 15 νομιζω πως ειναι παααρα πολυ ! (Ισως σε αυτη την περιπτωση, αν δεις πως ειναι στα 15bar αντι να του πεις να στο γεμισει, του λες βαλε χ λιτρα ! ) Για να σαι καλυμενος σχετικα με την πολυβαλβίδα.

Re: Κίνηση με υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 25, 2016 9:36 am
από Tzivitzonis
Η πίεση που στέλνει από τη δεξαμενή στην αντλία είναι ανάλογη της απόστασης μεταξύ τους θεωρώ και δεν επηρεάζει το φουλάρισμα. Αυτό που επηρεάζει το φουλάρισμα είναι η πίεση που δείχνει το μανόμετρο στην αντλία κι αυτή, όπως είπε κι ο Τζόνης παραπάνω, δε θα πρέπει να υπερβαίνει τα 10-11 bar.

gi@nn@kis έγραψε:..... αν δεις πως ειναι στα 15bar αντι να του πεις να στο γεμισει, του λες βαλε χ λιτρα ! ) Για να σαι καλυμενος σχετικα με την πολυβαλβίδα.
Αυτό καλό! Δεν το είχα ξανακούσει! :handgestures-thumbupright: