Σελίδα 1 από 1

Περι βαλβίδων ο λόγος.!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 19, 2017 10:18 pm
από kostas fk
Από παλιό μηχανικό άκουσα μια γνώμη και μου έκανε εντύπωση.!
Σε όσα έχουν κάνει μετατροπή και έχουν αέριο καλό είναι οι βαλβίδες να ακούγονται, δηλαδή να είναι πιο ανοιχτές λίγο.
Κατά τον μάστορα αυτή είναι η συνταγή για πολλά χλμ με αέριο.!
Λόγο πιο αργής καύσης δεν μου φαίνεται και τόσο παράλογο. Λέτε να έχει δίκαιο ?? :think:

Re: Περι βαλβίδων ο λόγος.!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 19, 2017 10:57 pm
από ximikos00
Καλό είναι να είναι πιο ανοιχτές αλλά
Στα δικά μας ρυθμίζονται μόνες τους
Οπότε δεν μπορείς να κάνεις κ πολλά

Re: Περι βαλβίδων ο λόγος.!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 20, 2017 1:08 am
από stelios8ess
Ο μάστορας έχει κάποια λογική. Οι βαλβίδες που ακούγονται ανοίγουν λιγότερο και όχι περισσότερο. Διότι απλός πατιούνται λιγότερο.
Οι βαλβίδες λοιπόν μένουν για κλάσματα του δευτερολέπτου λιγότερο ανοιχτές.
Σε ότι έχει σχέση με την βαλβίδες εισαγωγής, αυτές επιτρέπουν να μπει λιγότερο μείγμα (αέρας) μέσα στον χώρο καύσης.
Σε σχέση με τις βαλβίδες εξαγωγής, από αυτές έχει να περάσει λιγότερο καυσαέριο αφού μπήκε και λιγότερο μείγμα.
Όσο λιγότερο μένει ανοιχτή μια βαλβίδα εξαγωγής, εφόσον περνά και λιγότερο καυσαέριο, τόσο λιγότερο ζεσταίνεται, άρα λιγότερες οι πιθανότητες να καεί.
Η λογική λοιπόν του μάστορα μηχανικού είναι να προστατέψει τις βαλβίδες εξαγωγής, που είναι οι υποψήφιες να καούν.
Είναι γνωστό πως το αέριο ανεβάζει πιο μεγάλες θερμοκρασίες στο χώρο καύσης από την βενζίνα.
Αυτή η λογική λειτουργούσε καλύτερα στα αυτοκίνητα με καρμπιρατέρ, όπου αυτό που έμπαινε στο χώρο καύσης, από την βαλβίδες εισαγωγής, ήταν μείγμα αέρα και καυσίμου.
Στα σημερινά αυτοκίνητα αυτό που περνά από την βαλβίδες εισαγωγής είναι απλός αέρας. Το καύσιμο το ψεκάζουν απευθείας στο χώρο καύσης τα μπεκ. Όποτε πρέπει να ρυθμίσουμε και πόσο καύσιμο θα ψεκάζετε κάθε φορά.
Στα αυτοκίνητα με υδραυλικές βαλβίδες δεν μπορεί να δουλέψει το "κολπάκι", διότι αυτές είναι αυτό ρυθμιζόμενες.

Re: Περι βαλβίδων ο λόγος.!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 21, 2017 5:35 pm
από Drimon
kostas fk έγραψε:Κατά τον μάστορα αυτή είναι η συνταγή για πολλά χλμ με αέριο.!

Η σωστότερη "συνταγή" για πολλά χλμ είναι να ελέγχουμε και να ρυθμίζουμε το αέριο ΤΑΚΤΙΚΆ!
Όταν το μείγμα είναι σωστό τότε δεν έχουμε πρόβλημα. Αν το μείγμα ξεκινά να γίνεται φτωχό (ας πούμε λόγο δυσλειτουργίας μιας βαλβίδας ψεκασμού) ξεκινούν τα "τσουγδίσματα" στις βαλβίδες εξαγωγής. Αν τώρα είναι αρύθμιστες και χάνουν κι οι βαλβίδες εισαγωγής τότε τις παίρνει η μπάλα κι αυτές.

Οι κλειστές τις βαλβίδες το μόνον που μας εξασφαλίζουν είναι να ρίχνουμε την ιπποδύναμη του οχήματός μας λόγο μείωσης τις ροής μείγματος. ;-)

Re: Περι βαλβίδων ο λόγος.!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 21, 2017 5:38 pm
από Drimon
Έχω βρει στο youtube τα βιντεάκια από έναν εγκαταστάτη στην Τρίπολη που εξηγεί παραδειγματικά τα της υγραεριοκίνησης.

Re: Περι βαλβίδων ο λόγος.!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 26, 2017 8:46 am
από Tzivitzonis
Και πούντα ρε Σαλαμινομάχε; :ropalo:

Re: Περι βαλβίδων ο λόγος.!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 26, 2017 1:13 pm
από Kalavritara
Tzivitzonis έγραψε:Και πούντα ρε Σαλαμινομάχε; :ropalo:


Απλά Γιαννάκο σου λέει ότι υπάρχουν και σε προτρέπει να τα βρείς :!: :mrgreen:

και (αλλά Λάμπρο Κωσταντάρα), μιας που τα βρείς, δεν τα ανεβάζεις κιόλας στο νήμα βρε αδερφέ , αφού θα κάνεις τον κόπο??? :mrgreen:

Re: Περι βαλβίδων ο λόγος.!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 26, 2017 2:04 pm
από Tzivitzonis
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Σε καμιά Σούδα θα 'χει κρυφτεί πάλι γι'αυτό μας κρατάει τα λινκ μυστικά.... :twisted: