από stelios8ess » Παρ Οκτ 20, 2017 1:08 am
Ο μάστορας έχει κάποια λογική. Οι βαλβίδες που ακούγονται ανοίγουν λιγότερο και όχι περισσότερο. Διότι απλός πατιούνται λιγότερο.
Οι βαλβίδες λοιπόν μένουν για κλάσματα του δευτερολέπτου λιγότερο ανοιχτές.
Σε ότι έχει σχέση με την βαλβίδες εισαγωγής, αυτές επιτρέπουν να μπει λιγότερο μείγμα (αέρας) μέσα στον χώρο καύσης.
Σε σχέση με τις βαλβίδες εξαγωγής, από αυτές έχει να περάσει λιγότερο καυσαέριο αφού μπήκε και λιγότερο μείγμα.
Όσο λιγότερο μένει ανοιχτή μια βαλβίδα εξαγωγής, εφόσον περνά και λιγότερο καυσαέριο, τόσο λιγότερο ζεσταίνεται, άρα λιγότερες οι πιθανότητες να καεί.
Η λογική λοιπόν του μάστορα μηχανικού είναι να προστατέψει τις βαλβίδες εξαγωγής, που είναι οι υποψήφιες να καούν.
Είναι γνωστό πως το αέριο ανεβάζει πιο μεγάλες θερμοκρασίες στο χώρο καύσης από την βενζίνα.
Αυτή η λογική λειτουργούσε καλύτερα στα αυτοκίνητα με καρμπιρατέρ, όπου αυτό που έμπαινε στο χώρο καύσης, από την βαλβίδες εισαγωγής, ήταν μείγμα αέρα και καυσίμου.
Στα σημερινά αυτοκίνητα αυτό που περνά από την βαλβίδες εισαγωγής είναι απλός αέρας. Το καύσιμο το ψεκάζουν απευθείας στο χώρο καύσης τα μπεκ. Όποτε πρέπει να ρυθμίσουμε και πόσο καύσιμο θα ψεκάζετε κάθε φορά.
Στα αυτοκίνητα με υδραυλικές βαλβίδες δεν μπορεί να δουλέψει το "κολπάκι", διότι αυτές είναι αυτό ρυθμιζόμενες.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.