Σελίδα 1 από 1

ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΦΙΛΤΡΟΥ GFI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 23, 2014 1:22 am
από ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΕΛΟΥΛΗΣ
Έγινε η πρώτη αλλαγή φίλτρου μετά από 30000+ χλμ ,αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πέρα από την βρωμιά ,είναι η λίπανση που υπάρχει στα εξαρτήματα .Είχα μείνει στην ιδέα ότι το αέριο είναι καθαρό σαν καύσιμο , πιο ξερό και για αυτό το λόγο επιλέγουν κάποιοι να βάλουν λαδιερες ,αλλά εδώ βλέπω ότι σαν καύσιμο έχει και αυτό της λιπαντικές του ιδιότητες . Από συζήτηση που είχα με τα παιδιά του συνεργείου ,και μετά από 6 η 7 χρόνια εμπειρίας στην τοποθέτηση μόνο υγραερίου είναι κάθετη στο να μην τοποθετούν λαδιερες .
20141022_151344 (1200 x 900).jpg
20141022_151350 (1200 x 900).jpg
20141022_151357 (1200 x 900).jpg
20141022_151415 (1200 x 900).jpg
20141022_151837 (1200 x 900).jpg

Re: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΦΙΛΤΡΟΥ GFI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 23, 2014 8:28 am
από Tzivitzonis
Μάλιστα.....
Ποιό από τα 2 φίλτρα είναι αυτό Γιώργο; :think: Το παρήγγειλες μόνος σου ή αγορά από το συνεργείο;
Κι έτσι για σύγκριση με εδώ... πόσο το φίλτρο και πόσο η εργασία;

Re: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΦΙΛΤΡΟΥ GFI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 23, 2014 3:55 pm
από jimsiv
Γιώργο είδες καθόλου βαλβίδες μετά από 30.000 χλμ χρήσης αν επηρέασε καθόλου το υγραέριο τον κινητήρα;

Re: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΦΙΛΤΡΟΥ GFI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 23, 2014 4:07 pm
από ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΕΛΟΥΛΗΣ
Tzivitzonis έγραψε:Μάλιστα.....
Ποιό από τα 2 φίλτρα είναι αυτό Γιώργο; :think: Το παρήγγειλες μόνος σου ή αγορά από το συνεργείο;
Κι έτσι για σύγκριση με εδώ... πόσο το φίλτρο και πόσο η εργασία;

Tzivi το φίλτρο είναι ένα ,είναι το εικονιζόμενο ,κόστος 30 ευρώ ανταλλακτικό και εργασία
02072012533 %28600 x 450%29.jpg
02072012533 %28600 x 450%29.jpg (83.54 KiB) 4706 προβολές

Re: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΦΙΛΤΡΟΥ GFI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 23, 2014 4:15 pm
από Tzivitzonis
Ένα είναι το φίλτρο;;;;;; :shock: :think:
Ποιό κιτ φοράς Γιώργο; (GFi το ξέρω... τι κωδικό εννοώ..).
Γιατί ρωτάω; :confusion-confused: :confusion-confused: :confusion-confused:

Re: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΦΙΛΤΡΟΥ GFI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 23, 2014 4:18 pm
από ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΕΛΟΥΛΗΣ
jimsiv έγραψε:Γιώργο είδες καθόλου βαλβίδες μετά από 30.000 χλμ χρήσης αν επηρέασε καθόλου το υγραέριο τον κινητήρα;

Jimsiv δεν κοίταξα τίποτα ,καλώς η κακός θα πουν κάποιοι αλλά το αυτοκίνητο πάει μια χαρά , πρόβλημα κανένα μέχρι τώρα μην το ματασιω :pray: . Κάποια στιγμή θα το κοιτάξω αλλά δεν ξέρω πότε.

Re: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΦΙΛΤΡΟΥ GFI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 23, 2014 4:24 pm
από ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΕΛΟΥΛΗΣ
Γιάννη με πιάνεις αδιάβαστο δεν θυμάμαι :think: ,αλλά ρίξε μια ματιά στης Φώτο που είχα ανεβάσει όταν το τοποθέτησα μήπως βγάλεις άκρη.

Re: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΦΙΛΤΡΟΥ GFI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 23, 2014 7:47 pm
από lyggas
Tzivitzonis έγραψε:Ένα είναι το φίλτρο;;;;;; :shock: :think:
Ποιό κιτ φοράς Γιώργο; (GFi το ξέρω... τι κωδικό εννοώ..).
Γιατί ρωτάω; :confusion-confused: :confusion-confused: :confusion-confused:


΄Εχεις δίκιο.

Re: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΦΙΛΤΡΟΥ GFI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 23, 2014 10:59 pm
από kaliakouda
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠ έγραψε:
jimsiv έγραψε:Γιώργο είδες καθόλου βαλβίδες μετά από 30.000 χλμ χρήσης αν επηρέασε καθόλου το υγραέριο τον κινητήρα;

Jimsiv δεν κοίταξα τίποτα ,καλώς η κακός θα πουν κάποιοι αλλά το αυτοκίνητο πάει μια χαρά , πρόβλημα κανένα μέχρι τώρα μην το ματασιω :pray: . Κάποια στιγμή θα το κοιτάξω αλλά δεν ξέρω πότε.


Έτσι έλεγα κι εγώ αλλά στις 30.000 ήταν οριακά για τα καπελλώτα, οπότε Γιώργη συντόμευέ το

Re: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΦΙΛΤΡΟΥ GFI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 23, 2014 11:08 pm
από costas66
Ναι αλλά αυτός ο Γιώργος δεν το πάει με 200 όπως εσύ. :evil: :evil: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΦΙΛΤΡΟΥ GFI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 23, 2014 11:21 pm
από kaliakouda
Αλλά τουλάχιστον πιάνουν τόπο, μην ξεχνάμε ότι με του Υγρού Ψεκασμού κερδίζεις και το κάτι τις σε ιπποδύναμη, σε αντίθεση με τα Αερίου :p

Re: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΦΙΛΤΡΟΥ GFI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 24, 2014 8:28 am
από Tzivitzonis
lyggas έγραψε:
Tzivitzonis έγραψε:Ένα είναι το φίλτρο;;;;;; :shock: :think:
Ποιό κιτ φοράς Γιώργο; (GFi το ξέρω... τι κωδικό εννοώ..).
Γιατί ρωτάω; :confusion-confused: :confusion-confused: :confusion-confused:


΄Εχεις δίκιο.

Δηλαδής; Το πόσα φίλτρα έχει εξαρτάται από τον κωδικό του κιτ ; Αυτό υπονοείς Γιάννη; :think:
Πάντως, ο κωδικός του κιτ για τον αέριο ψεκασμό της GFi είναι ένας και νομίζω έχει κι έναν κωδικό για κιτ υγρού....
Θα δω τα κιτάπια μου ξανά γιατί μας μπήκαν ψύλλοι στ'αυτιά πάλι... :doh: :lol:

Re: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΦΙΛΤΡΟΥ GFI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 24, 2014 10:03 am
από lyggas
Απλά συμφωνώ στο ότι πρέπει να υπάρχουν δύο φίλτρα, ένα μέσα στον πνεύμονα και ένα εξωτερικό. ;-)

Υ.Γ. Το φίλτρο του πνεύμονα πρέπει να αλλάζεται πιο συχνά. ΄Οταν άλλαξα φίλτρα στο άλλο όχημα (με σύστημα ΚΜΕ), αυτό μέσα στον πνεύμονα ήταν μέσα στην μπίχλα και την γνωστή κίτρινη σκόνη που κάνει ζημιά και στις βαλβίδες. Το ίδιο συμβαίνει και στα οχήματα όσων γνωστών μου ρώτησα.

Re: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΦΙΛΤΡΟΥ GFI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 24, 2014 3:26 pm
από ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΕΛΟΥΛΗΣ
Ρε παιδιά πήρα πάλι τηλ στον εγκαταστάτη και μου είπε ότι δεν υπάρχει άλλο φίλτρο , αλλά ότι καλό είναι μετά από 80000 χλμ με αέριο να γίνει ένας καθαρισμός του πνεύμονα και να αλλαχτούν η φλατζουλες με κόστος 80 – 90 ευρώ .