Χρήση LPG: Διανυθέντα χιλιόμετρα - Διαπιστωθέντα προβλήματα

Ερωτήσεις, κιτ, προβλήματα κι ό,τι αφορά την υγραεριοκίνηση.

Re: Χρήση LPG: Διανυθέντα χιλιόμετρα - Διαπιστωθέντα προβλήματα

Δημοσίευσηαπό gv2000 » Κυρ Μάιος 25, 2014 2:31 pm

αναλυτικότατος ο Γιώργος! Ευχαριστούμε για την ενημέρωση! πραγματικά πολύ ενδιαφέρον!! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
thank you for the memories GV2000 ! ... I mean it!
(2004-2017)
Άβαταρ μέλους
gv2000
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7274
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 12, 2008 1:15 pm
Λάστιχα: 235/70/16
Suspension: custom
cb: Ναι
Name: Παναγιώτης

Re: Χρήση LPG: Διανυθέντα χιλιόμετρα - Διαπιστωθέντα προβλήματα

Δημοσίευσηαπό eibpartner » Πέμ Μάιος 29, 2014 11:35 am

Untitled.jpg
Untitled.jpg (61.21 KiB) 8407 προβολές
kostasRS έγραψε:Θεωρω πως ειναι ξεκαθαρα ,θεμα σασμαν,,γραναζωματος δλδ.

Ισχύει και αυτό ;-) ;-)
eibpartner
NEW GR VITARA 2.0 JLXA
MOD 09'
Άβαταρ μέλους
eibpartner
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 381
Εγγραφή: Πέμ Απρ 30, 2009 1:34 am
Τοποθεσία: Κρυονέρι
Λάστιχα: DUELER A/T 001
Διάσταση ελαστικών: 235/65/17
Suspension: mad-αποστάτες-kyb
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Παναγιώτης

Re: Χρήση LPG: Διανυθέντα χιλιόμετρα - Διαπιστωθέντα προβλήματα

Δημοσίευσηαπό gi@nn@kis » Τρί Ιούλ 01, 2014 1:03 pm

Οποιος εχει ορεξη για διαβασμα, το βρηκα στη σελιδα του Φαρμακη!
http://www.prins-fgas.eu
και μπορειτε να το διαβασετε.... ;-)
:ngv:
Άβαταρ μέλους
gi@nn@kis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4554
Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2009 7:06 pm
Λάστιχα: yoko A/T-s
Διάσταση ελαστικών: 225/65-17
Suspension: μαμά
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Χρήση LPG: Διανυθέντα χιλιόμετρα - Διαπιστωθέντα προβλήματα

Δημοσίευσηαπό gv2000 » Τρί Ιούλ 01, 2014 10:21 pm

καταστροφή είσαι φίλε! θα φάω όλη μου την άδεια ψάχνοντας για cng! :lol: :lol:

ευχαριστούμε!!! ;-)
thank you for the memories GV2000 ! ... I mean it!
(2004-2017)
Άβαταρ μέλους
gv2000
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7274
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 12, 2008 1:15 pm
Λάστιχα: 235/70/16
Suspension: custom
cb: Ναι
Name: Παναγιώτης

Re: Χρονισμος βαλβιδων.

Δημοσίευσηαπό A7PILOT » Κυρ Δεκ 28, 2014 11:36 am

lyggas έγραψε:Σήμερα, σαν να μην έφτανε η παγωνιά και τα χιόνια, είχα προγραμματισμένη αλλαγή λαδιών και έλεγχο των διακένων των βαλβίδων.
΄Εχουμε και λέμε :

Σε σύνολο 125.000 χλμ. (από αυτά τα 65.000 χλμ. με χρήση lpg) χρειάστηκε να ρυθμιστούν έξι βαλβίδες εισγωγής και δύο εξαγωγής διότι είχαν κλείσει ελαφρώς τα διάκενα.
Σημειωτέον ότι πρώτη φορά έγινε ρύθμιση των βαλβίδων. Την τελευταία φορά ελέγθηκαν τα διάκενα στις 90.000 και βρέθηκαν με την εργοστασιακή ρύθμιση, οπότε μια ρύθμιση τώρα που ο κινητήρας έφτασε αισίως τα 125.000 χλμ., εκτιμώ ότι είναι φυσιολογική.

Επί πλέον αποδυκνείεται ότι με σωστή χρήση ο G16Β "σηκώνει" το υγραέριο. (Ακούτε εκεί κατά Πάτρα μεριά κ.Ιωάννη;)

Γιάννη καλημέρα και Χρόνια Πολλά
Εκτιμάς ότι και τα δίλητρα GV θα έχουν αντίστοιχο θέμα..;;
Τελευταία επεξεργασία από A7PILOT και Δευτ Δεκ 29, 2014 11:44 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
A7PILOT
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1373
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 19, 2009 12:51 am
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ - ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
Λάστιχα: MAXXIS AT WARM DRIVE-G015
Διάσταση ελαστικών: 215 & 225/70/16
Suspension: MAD / OME +4cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: A7PILOT
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΚΟΥΔΗΣ

Re: Χρονισμος βαλβιδων.

Δημοσίευσηαπό lyggas » Κυρ Δεκ 28, 2014 12:00 pm

Χρόνια πολλά Γιώργο. Εκτιμώ ότι, όπως ο 1.6 λίτρων κινητήρας, έτσι και τα δίλιτρα GV δεν θα έχουν ουσιαστικό πρόβλημα στη χρήση υγραερίου κίνησης.
"lyggas" (GV 1.6 3d - icom jtg lpg system)
Άβαταρ μέλους
lyggas
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4313
Εγγραφή: Παρ Απρ 01, 2011 10:17 pm
Τοποθεσία: ΦΛΩΡΙΝΑ
Λάστιχα: 215/75/15 MIX
Suspension: MAD+KYB+Aποστάτες
cb: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Χρονισμος βαλβιδων.

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Κυρ Δεκ 28, 2014 12:45 pm

Ένα κομμάτι δημοσιεύσεων διασπάστηκε από και ήρθε εδώ ;-)

Πρόβλημα στη κεφαλή θα έχουν πιστεύω, απλώς θα το βγάλουν στα 2πλάσια χλμ. απ' ότι σε άλλα όπως το δικό μου, απόδειξη τα χλμ. και οι ρυθμίσεις μας
Εμένα να πάει το πολύ ως τις 90.000 χλμ. με LPG, το δικό σας έως τις 200.000 χλμ. :idea:
Όπως και να είναι η χρήση LPG είναι μονόδρομος οικονομίας για τα δικά μας!!
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Χρήση LPG: Διανυθέντα χιλιόμετρα - Διαπιστωθέντα προβλήματα

Δημοσίευσηαπό lyggas » Κυρ Δεκ 28, 2014 1:13 pm

Γιώργο το γράφω και εδώ προς εναρμόνση και διευκόλυνση:

" Γιώργο, πιστεύω ότι τουλάχιστον στο δικό μου αυτοκίνητο, μια ρύθμιση στα 125.000 χλμ. θα χρειαζόταν και χωρίς χρήση υγραερίου. Αυτό από μόνο του τα λέει όλα...
Εξάλλου όπως έγραψα πιο πάνω, οι αποκλίσεις ήταν πολύ μικρές, στις οχτώ από τις δεκαέξι βαλβίδες. (Σε σημείο που δεν μπορεί να εξακριβωθεί αν το lpg έπαιξε καθοριστικό ρόλο).

Υ.Γ.
Στο φινάλε, ας ραγίσει η κεφαλή ή ας "καθήσουν" οι βαλβίδες στις έδρες μετά από πολλά χλμ., νισάφι να γίνει. Τόσα χρήματα που θα έχουν μείνει στην τσέπη, αυτοκίνητο μπορούμε να αλλάξουμε."
"lyggas" (GV 1.6 3d - icom jtg lpg system)
Άβαταρ μέλους
lyggas
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4313
Εγγραφή: Παρ Απρ 01, 2011 10:17 pm
Τοποθεσία: ΦΛΩΡΙΝΑ
Λάστιχα: 215/75/15 MIX
Suspension: MAD+KYB+Aποστάτες
cb: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Χρήση LPG: Διανυθέντα χιλιόμετρα - Διαπιστωθέντα προβλήματα

Δημοσίευσηαπό ivan » Δευτ Δεκ 29, 2014 9:29 am

Τύπος κινητήρα: J20A
Σύστημα LPG: ZAVOLI
Τοποθέτηση στα: 117.000km
Διανυθέντα χιλιόμετρα: 60.000 km
Συνολικά χιλιόμετρα: 177.000 km

Δεν έχω λαδιέρα, βάζω το σπρέυ στην άδεια δεξαμενή κάθε 10.000 km

Διαπιστωθέντα προβλήματα: Στα 40.000km από την τοποθέτηση άρχισε να μου γυρίζει αυτόματα τη λειτουργία στη βενζίνη όλο και πιο εύκολα. Έφτασε στο σημείο σε εθνική οδό, στην ευθεία, να μπαίνει στη βενζίνη χωρίς να μπορώ να πάω με πάνω από 100km/h με το αέριο. Το πρόβλημα το δημιουργούσε βλάβη στον πνεύμονα. Από ότι κατάλαβα, χαλάρωσε το ελαστικό διάφραγμα του πνεύμονα το οποίο διαχωρίζει τους θαλάμους του ζεστού νερού του ψυγείου και του καύσιμου αερίου, υγροποιώντας το. Το αποτέλεσμα ήταν η έλλειψη επαρκούς συμπίεσης στον κινητήρα. Πήγα στην αντιπροσωπεία καθώς ήμουν χρονικά εντός εγγύησης και ζήτησα να αντικατασταθεί το ελαττωματικό εξάρτημα δωρεάν. Μου το αρνήθηκαν θεωρώντας ότι είμαι εκτός εγγύησης, παρόλο που όλα τα service του συστήματος αερίου έγιναν σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία της εταιρίας. Ο λόγος της άρνησης ήταν το γεγονός ότι το ένα service (που πρέπει να γίνεται κάθε 20.000km) έγινε 1.500km μετά από το προγραμματισμένο. Έτσι αναγκάστηκα να πληρώσω 100€ για την αντικατάσταση του πνεύμονα.

Κατά τα άλλα δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο άλλο πρόβλημα σχετικό με τον κινητήρα.
Άβαταρ μέλους
ivan
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 800
Εγγραφή: Τετ Δεκ 24, 2008 10:00 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: Yokohama G012
Suspension: MAD-Bilstein-ΚΥΒ
cb: Ναι
Name: Γιάννης

Re: Χρήση LPG: Διανυθέντα χιλιόμετρα - Διαπιστωθέντα προβλήματα

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Δευτ Δεκ 29, 2014 11:02 am

Τύπος κινητήρα: J20A
Σύστημα LPG: Stag
Τοποθέτηση στα: 200.000km
Διανυθέντα χιλιόμετρα: 70.000 km
Συνολικά χιλιόμετρα: 270.000 km

Eίχα λαδιέρα και την εβγαλα. Βάζω tune up 2 φορές το χρόνο...

Διαπιστωθέντα προβλήματα:

Μπούζι NGK lpg1 τα οποία προκαλεσαν πολλά προβλήματα...
Γενικότερα είχα θέματα με διακοπές και ρεταρίσματα, μπορείτε να δείτε και εδώ
viewtopic.php?f=12&t=24064&p=570696&hilit=%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%82#p570696

Το πρόβλημα με το lpg ανεξάρτητα με όλα οσα λέγονται έιναι ο ισχυροτερος σπινθήρας που χρειάζεται...Εγω παιδευτηκα πολύ για να το λύσω μιας και κανενας δεν μπορουσε να δώσει μια ξεκάθαρη απάντηση....
Το θέμα είναι οτι το πρόβλημα δεν παρουσιαζεται εντονα, αλλά αργα και βασανιστηκά χωρις να μπορείς να το καταλάβεις με σιγουριά...
Διαβασα πολλά ειδα και διαφορα στο youtube για θεματα αναφλέξης....Με βοηθησε πολυ κάποιος τυπάς που έλεγε οτι ενας πολ/στης μπορεί να λειτουργεί αψογα και σε βενζίνη (δεν ειχα θέμα) και σε αεριο αλλα μετα απο καποια ωρα χρήσης (μολις ζεσταθεί) να υπολειτουργεί....Κυριως σε μεγάλα φορτία....Α/c ανηφορες τρειλορ χαμηλές στροφές κινητηρα....

Το αυτοκινητο μου λειτουργούσε αψογα σε βενζίνη και σε αεριο οσο ηταν κρυο....Οι ρυθμίσεις μου ηταν καλές αποοσο μου είπαν , η εγκατασταση μου οχι κ η πιο επαγγελματική αλλά πληρωσα τα μισα οταν ζητούσαν 1500 ευρώ

Καποια στιγμή αγανακτησα και ημουν ετοιμος να το βγάλω....
Τελικά με πιο ηρεμη σκεψη ειπα οτι η θα αλλαξω πολ.στες ή θα βαλω καινουριο σύστημα....

Προχωρησα στο 1ο βημα και πήρωσα 220 ευρω για 4 πολ/στες NGK (εδωσα κατι παραπάνω για να πάρω κατι επώνυμο....ελπίζω η ngk σαν μεγάλη εταιρια να αποδειχθεί αξιόπιστη)

Εδω και 2000 κm το αυτοκινητο λειτουργεί ξανα αψογα....Δοκιμαστηκε σε εντονες συνθηκες μάλιστα (4 ατομα + τρειλορ με σκυλια) στο βουνό και δεν εκανε κιχ....Στη βενζίνη δεν ειδα καμμία διαφορα...
Δεν το εγραψα αμέσως γτ ηθελα να κανω καποια χλμετρα και να δοκιμαστει η αλλαγή....
Πιστεύω οτι ολοι καποια στιγμή θα αντιμετωπίσετε πρόβλημα με τους πολ/στες και ελπίζω να βοήθησα για να μν βασανίστειτε όπως εγώ....
Επαναλαμβάνω οτι το πρόβλημα ειναι πολυ υπουλο....Σε πορεία δεν το καταλαβαίνεις, πανω απο 2.500 σαλ δεν ειναι αισθητο....
Εμφανιζοταν στα χαμηλά είδικά σε αλαγές 1η-2α....εκεί που έπρεπε να "ριοπιάσει" το αμάξι ;-)
Στην βενζίνη δουλευε αψογα....

Φυσικά καποια στιγμή οι πολ/στες τα φτήνουν εντελώς και υπολειτουργούν και σε βενζίνη(το επαθα με τις κινεζιές και νόμιζα οτι εκαψα βαλβίδες). Το αρνητικό ειναι οτι δεν νεκρώνει για να το διαπιστώσεις αλλα υπολειτουργεί...Στα αρνητικά εδω ότι μηχανικοι και ηλεκτρολόγοι μου έλεγαν οτι ο πολ/στης η δινει ρευμα ή οχι κάτι το οποίο ειναι λαθος :!:

Μετα απο τόσα χλμ και παρόλο που εκανα απόσβεση το αυτοκινητο εξακολουθώ να είμαι αρνητικός για το lpg kαι αν καποιος δεν εχει βάλει να μην το κανει....Δυστυχώς οι περισσότεροι εγκαταστάτες (ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ) κοιτανε να τα αρπάξουν και οταν αρχίσουν τα προβλήματα σου λενε αλλαξε το ενα αλλαξε το άλλο....

Ειδικά σε παλαια αυτοκινητα πρέπει να ενημερωνουν οτι θα χρειαστεί αλλαγή στο συστημα αναφλεξής και ίσως στο λαμδα ;-)

Ενα ακόμη μικρό εξοδο βέβαια είναι και η πιο συχνή αλλαγή μπουζί...Τα μπουζί μην τα υποτιμάτε....Καθε φορά που αλλάζα μπουζί (μαζί με τα λαδια απο 7500-9000 χλμ μαξιμουμ) το αυτοκινητο ζωντάνευε και τα προβλήματα εξαφανίζονταν....Προφανώς λογω καθαρότηταςο σπινθήρας ηταν ισχυρός και παρόλη την αδυναμια των πολ.στων το προβλημα εξαφανιζοταν....μετα απο 1000-2000 κμ που η "γυαλαδα" εφευγε αρχιζαν και παλι τα κοψιματακια, αρχικά αναιπαίσθητα και οσο "παλιωναν" τα μπουζί γίνονταν και πιο εντονα

Για μένα μονόδρομος είναι το diesel....θα είναι η επόμενη κινηση μου (αργεί πολύ βεβαια)....Αυτοί που δεν βγαίνουν στα βουνά δεν το καταλαβαίνουν αλλά υπάρχει τεράστια διαφορά δύναμης στα χαμηλά που σε συνδυασμό με τα αργά πραγματικά εκτοξεύουν το όχημα....

Αν προσθέσουμε και την ακριβη τιμή στην Θεσσαλονίκη 0.838 ενως στα Γιάννενα εχει 0.62 τοτε η μετατροπή δεν εχει καμμιά αξία αν υπολογισούμε και μια επερχόμενη ζημιά....
Άβαταρ μέλους
ximikos00
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 25, 2009 3:44 pm
Τοποθεσία: Βουνό-Θεσσαλονίκη-Βουνό
Λάστιχα: BF Goodrich A/T
Suspension: ΟΜΕ/ΚΥΒ
cb: Ναι
Name: Ανδρέας

Re: Χρήση LPG: Διανυθέντα χιλιόμετρα - Διαπιστωθέντα προβλήματα

Δημοσίευσηαπό Menios » Δευτ Δεκ 29, 2014 9:28 pm

ivan έγραψε:Τύπος κινητήρα: J20A
Σύστημα LPG: ZAVOLI
Τοποθέτηση στα: 117.000km
Διανυθέντα χιλιόμετρα: 60.000 km
Συνολικά χιλιόμετρα: 177.000 km

Δεν έχω λαδιέρα, βάζω το σπρέυ στην άδεια δεξαμενή κάθε 10.000 km

Διαπιστωθέντα προβλήματα: Στα 40.000km από την τοποθέτηση άρχισε να μου γυρίζει αυτόματα τη λειτουργία στη βενζίνη όλο και πιο εύκολα. Έφτασε στο σημείο σε εθνική οδό, στην ευθεία, να μπαίνει στη βενζίνη χωρίς να μπορώ να πάω με πάνω από 100km/h με το αέριο. Το πρόβλημα το δημιουργούσε βλάβη στον πνεύμονα. Από ότι κατάλαβα, χαλάρωσε το ελαστικό διάφραγμα του πνεύμονα το οποίο διαχωρίζει τους θαλάμους του ζεστού νερού του ψυγείου και του καύσιμου αερίου, υγροποιώντας το. Το αποτέλεσμα ήταν η έλλειψη επαρκούς συμπίεσης στον κινητήρα. Πήγα στην αντιπροσωπεία καθώς ήμουν χρονικά εντός εγγύησης και ζήτησα να αντικατασταθεί το ελαττωματικό εξάρτημα δωρεάν. Μου το αρνήθηκαν θεωρώντας ότι είμαι εκτός εγγύησης, παρόλο που όλα τα service του συστήματος αερίου έγιναν σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία της εταιρίας. Ο λόγος της άρνησης ήταν το γεγονός ότι το ένα service (που πρέπει να γίνεται κάθε 20.000km) έγινε 1.500km μετά από το προγραμματισμένο. Έτσι αναγκάστηκα να πληρώσω 100€ για την αντικατάσταση του πνεύμονα.

Κατά τα άλλα δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο άλλο πρόβλημα σχετικό με τον κινητήρα.



Να κάνεις την καταγγελία σου εδώ: http://www.activevoice.gr/ .
Έπρεπε να έχεις ζητήσει την παρέμβαση του "Συνηγόρου του Καταναλωτή" :naughty:
Άβαταρ μέλους
Menios
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 01, 2008 9:57 pm
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ
Λάστιχα: BF Goodrich M/T
Διάσταση ελαστικών: 225_75_16
Suspension: MAD+KYB+Αποστάτες
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Μένιος

Re: Χρήση LPG: Διανυθέντα χιλιόμετρα - Διαπιστωθέντα προβλήματα

Δημοσίευσηαπό costas66 » Δευτ Δεκ 29, 2014 10:26 pm

ivan έγραψε: Μου το αρνήθηκαν θεωρώντας ότι είμαι εκτός εγγύησης, παρόλο που όλα τα service του συστήματος αερίου έγιναν σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία της εταιρίας. Ο λόγος της άρνησης ήταν το γεγονός ότι το ένα service (που πρέπει να γίνεται κάθε 20.000km) έγινε 1.500km μετά από το προγραμματισμένο. Έτσι αναγκάστηκα να πληρώσω 100€ για την αντικατάσταση του πνεύμονα.

Κράξτους ονομαστικά και εδώ και στο φόρουμ της υγραεριοκίνησης και εκεί που λέει ο Μένιος.
Αυτό είναι το νόημα του φόρουμ, να επιβραβεύονται οι σωστοί επαγγελματίες αλλά και να ενημερωνόμαστε για τους σκάρτους. :twisted: :twisted: :twisted:
Προσωπικά θεωρώ απαράδεκτη τη συμπεριφορά τους, δεδομένου και του ότι, δεν προβλέπεται κάποια εργασία που αφορά τον πνεύμονα κατά τη διάρκεια του σέρβις. :tsoukalas: :tsoukalas:
Everything is okay in the end, if it's not ok, then it's not the end.
Άβαταρ μέλους
costas66
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 7380
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 10, 2013 1:14 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: KYB + MAD + 7cm
cb: Ναι
Aka: Ο "έχω έναν γνωστό..."
Name: Κώστας

Re: Χρήση LPG: Διανυθέντα χιλιόμετρα - Διαπιστωθέντα προβλήματα

Δημοσίευσηαπό costas66 » Δευτ Δεκ 29, 2014 11:14 pm

Φίλε Αντρέα (ximikos00), νομίζω ότι επειδή έχεις ταλαιπωρηθεί με διάφορα θέματα με το αυτοκίνητό σου, πλην του υγραερίου (σασμάν κλπ.) και έχεις πέσει κατά καιρούς σε κακούς επαγγελματίες, μέσα στην αγανάκτησή σου, βγάζεις συμπεράσματα που αυτοαναιρούνται.
Έχω παρακολουθήσει σχεδόν όλα τα θέματα που σου έχουν προκύψει και πραγματικά σε νοιώθω.
Να χαλάς λεφτά και να μη γίνεται η δουλειά σου και να μην ξέρεις τι πραγματικά φταίει.
Στα είχα γράψει και κάπου .
Τώρα που τα θέματα σου λύθηκαν (και διαπίστωσες ότι κατά μεγάλο βαθμό οφείλονταν σε λάθος επιλογές, μπουζί, αλλαγή πολλαπλασιαστών, λάθος διάκενα και τόσα άλλα) γιατί είσαι ακόμα αρνητικός ;
ximikos00 έγραψε:Μετα απο τόσα χλμ και παρόλο που εκανα απόσβεση το αυτοκινητο εξακολουθώ να είμαι αρνητικός για το lpg kαι αν καποιος δεν εχει βάλει να μην το κανει....Δυστυχώς οι περισσότεροι εγκαταστάτες (ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ) κοιτανε να τα αρπάξουν και οταν αρχίσουν τα προβλήματα σου λενε αλλαξε το ενα αλλαξε το άλλο....

Ενημερωνόμαστε λοιπόν, και πάμε στις ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ. ;-)
Αν πάλι όχι, με τα λεφτά που "κερδίσαμε" αγοράζουμε ένα άλλο GV και το κινούμε με βενζίνη. :whistle:
Το αυτοκινητο μου λειτουργούσε αψογα σε βενζίνη και σε αεριο οσο ηταν κρυο....Οι ρυθμίσεις μου ηταν καλές αποοσο μου είπαν , η εγκατασταση μου οχι κ η πιο επαγγελματική αλλά πληρωσα τα μισα οταν ζητούσαν 1500 ευρώ

Το φτηνό το κρέας το τρώνε οι σκύλοι.
Και αναφέρω από άλλο θέμα:
Οταν εβαλα το αεριο το αμαξι δουλευε πενα...
Μετα εβαλα τα μπουζι lpg1 και εκει ξερετε τι εκανε ο Διας....

Ο εγκαταστατης ελεγε οτι φταιν οι πολ/στες....
Ετσι και γω αφου οι Μαμα εκαναν 170 ευρω ο ΕΝας (ΟΧΙ ΑΔΙΚΑ)
πηρα 2 ιμιτασιον με 50 ευρω...
Το αμαξι δεν δουλευε ποτε καλα και ετσι κλεισαμε τα μπουζι για να μπαλωσουμε το προβλημα...

Φυσικα μετα το π@π@ρα που μου το έβαλε εκανα και άλλες ρυθμίσεις όπως έχω πει και οι άνθρωποι μου λεγανε οτι οι ρυθμίσεις είναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ....Το πρόβλημα ήταν φυσικα οι πολ/στες ΙΜΙΤΑΤΙΟν..... Και οχι τοσο το σώμα όσο η ΠΙΠΑ που προφανεις κάπου πετάει ρεύμα...

Και εν κατακλείδι
Ρε μου λέει εχεις τους ΜΑΜΑ πολ/στες??
....................................
Αλλαζει τον πρωτο πολ/στη και ψιλοστρώνει το αμαξι....
Αλλάζει και τον 2ο και ΔΕν περιγράφω άλλο....
................................
Πάρτο και φύγε...Θες αεριο θες βενζινη οτι θελεις βάλε....

ΤΟ αμαξι μαμει και δέρνει....
....................................
Λιώστω μου λέει στο άεριο άλλες 50.000κμ και βαζε κανα φράγκο στην άκρη....

Σε 3 χρόνια έλα να κάνουμε ρεκτιφιε.....

ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΑΛΛΟ!!!


Όπως βλέπω, τελικά όλα συνοψίζονται στο εξής:
Αφού κάνουμε έρευνα αγοράς μέσα από φόρουμ, φίλους κλπ. , επιλέγουμε ένα σωστό επαγγελματία και τοποθετούμε ένα επώνυμο σύστημα υγραερίου στο αυτοκίνητό μας.
Δεν τσιγκουνευόμαστε 50 - 100€ γιατί θα τα πληρώσουμε πολλαπλάσια.
Με σωστή χρήση και συνέπεια στους προγραμματισμένους ελέγχους, τόσο του συστήματος υγραερίου όσο και των λοιπών συστημάτων του αυτοκινήτου μας, κάνουμε τις βόλτες μας, τα κυνήγια μας τα off road μας και ότι άλλο θέλει ο καθένας και με τα λεφτά που εξοικονομούμε μετά από πολλά - πολλά χιλιόμετρα, επισκευάζουμε ή αντικαθιστούμε το αυτοκίνητό μας. ;-)
Φιλικά πάντα και με πλήρη κατανόηση του ότι έχεις "περάσει" (και εύχομαι να τελείωσες πια).
Everything is okay in the end, if it's not ok, then it's not the end.
Άβαταρ μέλους
costas66
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 7380
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 10, 2013 1:14 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: KYB + MAD + 7cm
cb: Ναι
Aka: Ο "έχω έναν γνωστό..."
Name: Κώστας

Re: Χρήση LPG: Διανυθέντα χιλιόμετρα - Διαπιστωθέντα προβλήματα

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Τρί Δεκ 30, 2014 8:39 am

Φίλε Κώστα εχω ταλαιπωρηθεί αρκετά....αυτη ειναι η αλήθεια...ακλοπροαίρετες οι παρατηρησεις σου...

Για το σύστημα το λάθος ειναι ξεκάθαρα δικό μου....Ενω ειχα κανει πολυ καλη ερευνα αγοράς την τελευταια μέρα μου πρότεινε φίλος να κάνω την εγκατασταση σε ενα "γνωστό" του με τα μισά λεφτά....Εκεί την πάτησα παρόλο που ηξέρα οτι δεν παίζει ρόλο το κόστος αλλα ο σωστός μάστορας....Απλά οι υποχρεώσεις τρέχουν και με εκείνα τα λεφτά βουλωσα και αλλές τρυπές...Μακροχρόνια αποδείχθηκε λάθος επιλογη....

Αυτός φυσικά αποδείχθηκε "αλεξιπτωτιστής"....
Οταν πήρα τους πρωτους πολ/στες δεν υπήρχαν ngk....Ολοι ηταν κινεζιές ή πολύ ακριβοί (επιπέδου αντιπροσωπείας) και η αλλαγή x 4 είχε πολυ μεγάλο κόστος...

Το μειωμένο διάκενο παρόλα αυτά ηταν μια σωστή κίνηση...Αλλωστε το προτείνουν και το πράτουν μάλιστα όσοι εχουν πειραγμένα αυτοκινητα....Βεβαια οταν το αναφέρεις εδώ σε κοιτάνε σαν εξωγήινο....Αφού και τώρα που δουλευει καλά το αυτοκινητο σκέφτομαι το 1.1 να το κάνω 0.9 για να βοηθάω τον σπινθήρα και να αντέξουν παραπανω οι πολ/στες....

Οταν πριν ενα 2μηνο ο μηχανικός μου εβαλε πάλι τους παλιούς το αυτοκινητο δουλευε καλά για ενα μισάωρο τουλάχιστον....Οπότε το πρόβλημα δεν γινόταν αντιληπτό σε μικρές αποστάσεις.....Ειναι δύσκολο να το διαπιστώσεις δυστήχώς....

Ευτυχώς τώρα ολα πανε καλα....

Για το σαζμάν τι να πούμε... :lol: :lol: :lol: :lol: Μη νομίζεις οτι και αυτό που εχω τωρά δουλευει αψογα....ΑΠλα δεν ακουγεται ενω το αλλο γουργούριζε και "γρατουνάει" ελάχιστα....


Τελος για το υγραέριο εξακολουθώ να είμαι αρνητικός και ας κάνω και άλλα 200.000 κμ με αυτό....Παρόλο που δεν βλεπω διαφορά στο αυτοκινητό μεταξύ των 2 καυσίμων....Καπου διαβασα οτι εχει βγει ενα καινουριο σύστημα του οποίου ο εγκέφαλος δουλευει με δικό τους αβανς και εκμεταλεύται τα 110 οκτάνια του lpg....Εκεί απο δυναμομετρήσεις που είδα το αυτοκινήτο αλλάζει πολύ προς το καλύτερο....

Επιπλέον οσα χρόνια και ας πέρασαν μου λείπει ο χώρος αποσκευών :cry: .
Μπορεί αρχικά να ημουν ενθουσιασμενος αλλα τωρα εχω ξενερώσει.....

Αν δούμε και το θέμα στα χαρτιά με 0.838 και 12λιτρα ανα 100 κμ θέλω 10 ευρώ....
Βενζίνη με 1.30 και 10λίτρα θελω 13 ευρώ.....

3ευρώ στα 100κμ 30 στα 1000 300 στα 10.000
Κέρδος πλεον καπου στα 450-600 ευρώ το χρόνο (15-20.000 κμ) τα οποία 220 ήδη χάθηκαν αλλα χαλάλι και με την προυποθεση ζημιάς κάποια στιγμη...Μην τρελαθούμε κιολας, κάποια στιγμή θα χρειαστεί να ανοιχτεί το καπάκι ασχετα με τη χρήση υγραερίου....

Αν είχαμε και εδω τιμές 60 λεπτών θα το έβλεπα και πιο θετικά.... ;-)

Τέλος στο φόρουμ εχω ενα απο τα παλαιότερα GV...Νομίζω και εσυ το ίδιο....Οι περισσότεροι ειναι στα 150.000 κμ και τα προβλήματα ξεκινάνε απο δω και πέρα...

Οπως και να χει για να μην τα ισοπεδώσω όλα αν δεν είχα lpg, παρόλα τα προβλήματα, θα είχα κάνει πολύ λιγότερες εκδομές και κυνήγια....Λιγότερες όμορφες εικόνες στο μυάλλο για να ανταπεξέλθουμε στις δύσκολες εποχές....
Άβαταρ μέλους
ximikos00
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 25, 2009 3:44 pm
Τοποθεσία: Βουνό-Θεσσαλονίκη-Βουνό
Λάστιχα: BF Goodrich A/T
Suspension: ΟΜΕ/ΚΥΒ
cb: Ναι
Name: Ανδρέας

Re: Χρήση LPG: Διανυθέντα χιλιόμετρα - Διαπιστωθέντα προβλήματα

Δημοσίευσηαπό ivan » Τρί Δεκ 30, 2014 12:25 pm

Menios έγραψε:Να κάνεις την καταγγελία σου εδώ: http://www.activevoice.gr/ .
Έπρεπε να έχεις ζητήσει την παρέμβαση του "Συνηγόρου του Καταναλωτή" :naughty:

Μένιο, πήρα τηλέφωνο στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Τυπικά δεν μπορούσα να πιέσω διότι στους όρους του εγχειριδίου εγγύησης-συντήρησης του συστήματος γράφει ρητά ότι ακυρώνεται η εγγύηση αν καθυστερήσει οποιοδήποτε προβλεπόμενο service. Τυπικά λοιπόν, βάσει των όρων δεν δικαιούμαι εγγύησης.
Πέρα από αυτό υπάρχουν δύο σημαντικά ζητήματα:
1) Πόσο καλός είναι ο επαγγελματίας στο να σε εξυπηρετήσει, όταν είναι βέβαιο ότι μπορεί, στο πλαίσιο της καλής πίστης επαγγελματία- πελάτη, ειδικά στην περίπτωση του ZAVOLI που ο αντιπρόσωπος, ο τοποθέτης και ο συντηρητής του συστήματος είναι η ίδια φίρμα, GAS Θεοδώρου.
2) Πόσο ποιοτικό είναι τελικά ένα σύστημα, που ενώ το έχω πληρώσει ακριβότερα από τα ανταγωνιστικά του επειδή πλασάρεται ως το πλέον ποιοτικό, αποδεικνύεται ελαττωματικό.

costas66 έγραψε:
ivan έγραψε: Μου το αρνήθηκαν θεωρώντας ότι είμαι εκτός εγγύησης, παρόλο που όλα τα service του συστήματος αερίου έγιναν σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία της εταιρίας. Ο λόγος της άρνησης ήταν το γεγονός ότι το ένα service (που πρέπει να γίνεται κάθε 20.000km) έγινε 1.500km μετά από το προγραμματισμένο. Έτσι αναγκάστηκα να πληρώσω 100€ για την αντικατάσταση του πνεύμονα.

Κράξτους ονομαστικά και εδώ και στο φόρουμ της υγραεριοκίνησης και εκεί που λέει ο Μένιος.
Αυτό είναι το νόημα του φόρουμ, να επιβραβεύονται οι σωστοί επαγγελματίες αλλά και να ενημερωνόμαστε για τους σκάρτους. :twisted: :twisted: :twisted:
Προσωπικά θεωρώ απαράδεκτη τη συμπεριφορά τους, δεδομένου και του ότι, δεν προβλέπεται κάποια εργασία που αφορά τον πνεύμονα κατά τη διάρκεια του σέρβις. :tsoukalas: :tsoukalas:

Υπήρχε ένα ενδεχόμενο η βλάβη του πνεύμονα να οφειλόταν στην καθυστέρηση του service, στην περίπτωση που το φίλτρο αερίου «γέμιζε» από κακή ποιότητα καυσίμου και τμήμα των ακαθαρσιών κατέληγε στον πνεύμονα. Εάν συνέβαινε αυτό τότε θα υπήρχαν βρωμιές στον πνεύμονα. Στον δικό μου δεν βρέθηκε ίχνος ακαθαρσίας, απόδειξη του ότι ήταν ελαττωματικός από κατασκευής.

Την άποψή μου την είπα ήδη. Σύμφωνα με τους όρους της εγγύησης δεν δικαιούμαι δωρεάν αντικατάσταση. Πιστεύω όμως ότι στα 20.000km του προγραμματισμένου service, η υπέρβαση των 1.400km είναι αστεία (μόλις 7%) για σύστημα που πλασάρεται για ποιοτικό. Εάν τα γνώριζα αυτά τα γεγονότα από πριν (τόσο του ελαττωματικού εξαρτήματος όσο και της αντίληψης του αντιπροσώπου περί εγγυήσεως) δεν υπήρχε περίπτωση να επιλέξω την συγκεκριμένη εταιρία.
Άβαταρ μέλους
ivan
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 800
Εγγραφή: Τετ Δεκ 24, 2008 10:00 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: Yokohama G012
Suspension: MAD-Bilstein-ΚΥΒ
cb: Ναι
Name: Γιάννης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lpg - Υγραεριοκίνηση

antonis1627 Δευτ Απρ 29, 2024 5:56 am Καλημέρα σας και καλή Μ.εβδομαδα.
antonis1627 Κυρ Απρ 28, 2024 7:21 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Σάβ Απρ 27, 2024 8:29 am Καλημέρα σας κύριοι
antonis1627 Σάβ Απρ 27, 2024 6:56 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 26, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 25, 2024 10:07 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 25, 2024 6:02 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 24, 2024 10:03 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 9:55 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 6:20 am Καλημέρα σας.
SIAL Τρί Απρ 23, 2024 5:28 pm Καλησπέρες! Όμορφες εικόνες για όλο τον λαό ..... viewtopic.php?f=181&t=37434&p=941302#p941302
arahova Τρί Απρ 23, 2024 10:58 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 23, 2024 6:21 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Απρ 22, 2024 10:12 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 22, 2024 5:55 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 11:43 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
arahova Κυρ Απρ 21, 2024 11:26 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 7:22 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Απρ 20, 2024 10:22 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Σταύρος 4x4 Σάβ Απρ 20, 2024 10:08 am Καλημέρα και καλό ΣΚ :!:
antonis1627 Σάβ Απρ 20, 2024 6:29 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 19, 2024 9:50 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 19, 2024 5:46 am Καλημέρα σας
john maxx Πέμ Απρ 18, 2024 10:24 pm Καλησπέρα από Μάλτα
arahova Πέμ Απρ 18, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες