ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ LPG ΣΕ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ

Ερωτήσεις, κιτ, προβλήματα κι ό,τι αφορά την υγραεριοκίνηση.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ LPG ΣΕ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ

Δημοσίευσηαπό ivan » Κυρ Οκτ 14, 2012 10:21 am

Πολύ πρόσφατα τοποθέτησα και εγώ σύστημα υγραεριοκίνησης. Αυτό που με απασχολεί είναι το κατά πόσο η δεξαμενή που τοποθετείται στο πορτμπαγκάζ πακτώνεται επαρκώς στο σασί του οχήματος και αν η βάση της μπορεί να φέρει τα αδρανειακά φορτία/δυνάμεις που θα αναπτυχθούν σε περίπτωση πρόσκρουσης.

Κάνοντας την υπόθεση ότι το όχημα συγκρούεται μετωπικά με 50Km/h και ότι η μάζα της γεμάτης δεξαμενής είναι 60Kg, με πρόχειρους υπολογισμούς σημαίνει ότι όλη η στήριξη της δεξαμενής θα πρέπει να αντέχει σε φορτίο 3.000Kg. (Σε αυτό το σημείο, αν υπάρχει κανείς με πιο φρέσκια εικόνα Φυσικής, ας επιβεβαιώσει).

Επιπρόσθετα θέλω να σημειώσω ότι στο ΦΕΚ http://www.elinyae.gr/el/lib_file_upload/411B_00.pdf του καθορισμού τεχνικών προδιαγραφών των συστημάτων υγραεριοκίνησης δεν γίνεται σαφής περιγραφή του τρόπου πρόσδεσης, ούτε καθορίζεται κάποια απαίτηση ελάχιστης φέρουσας ικανότητας της βάσης στήριξης της δεξαμενής. Στο Άρθρο 5 για τη στήριξη της δεξαμενής αναφέρει μόνο ότι "...πρέπει να είναι σταθερά εγκατεστημένη στο όχημα..." χωρίς όμως να διευκρινίζει τι εννοεί με τον όρο "σταθερά εγκατεστημένη" ,ενώ παρακάτω αναφέρει ότι "...πρέπει να έχει μόνιμα σημεία στερέωσης για να την ασφαλίζουν πάνω στο όχημα ή να στερεώνεται στο όχημα με ειδικό πλαίσιο και ειδικούς αναρτήρες (ιμάντες)." χωρίς πάλι να κάνει ξεκάθαρο πόσο "ειδικό" θέλει το πλαίσιο.

Στη δικιά μου περίπτωση, κρίνοντας οφθαλμοστατικά, δεν μου φαίνεται ότι αντέχει το παραπάνω φορτίο. Πιθανολογώ ότι κατασκευάζονται μαζικά από κάποιον σιδερά χωρίς να έχουν μελετηθεί επαρκώς ως προς την αντοχή. Από ότι έχω καταλάβει μέχρι τώρα δεν έχει υπάρξει μέριμνα από τους εγκαταστάτες για τον υπολογισμό της αντοχής της βάσης ούτε έχει ληφθεί έγκριση χρήσης της ως εξάρτημα του συστήματος υγραεριοκίνησης.

Το ζητούμενο βέβαια δεν είναι μόνο οι προβλέψεις ή τα κενά στη νομοθεσία. Το ζητούμενο είναι η δική μας ασφάλεια και των υπόλοιπων επιβατών του οχήματος που συνήθως είναι οι οικογένειές μας. Αυτός είναι ο λόγος που θίγω το θέμα και παρακαλώ τους γνωρίζοντες να πουν τη γνώμη τους καθώς εδώ έχουμε και χρήστες και μηχανικούς και τοποθέτες συστημάτων υγραεριοκίνησης.
Άβαταρ μέλους
ivan
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 800
Εγγραφή: Τετ Δεκ 24, 2008 10:00 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: Yokohama G012
Suspension: MAD-Bilstein-ΚΥΒ
cb: Ναι
Name: Γιάννης

Re: ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ LPG ΣΕ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ

Δημοσίευσηαπό riverman » Κυρ Οκτ 14, 2012 11:36 am

Η ίδια η δεξαμενή δεν δέχεται δυνάμεις παρά μόνον αν χτυπηθεί η ίδια. ΟΙ δεξαμενές θεωρητικά έχουν υπολογιστεί για αυτές τις συνθήκες, και βέβαια όπως στα περισσότερα ότι πληρώνεις παίρνεις!
Κανονικά η δεξαμενή πρέπει να στερεώνεται με περαστές βίδες 8.8 και άνω, σε δομικό σημείου του πλαισίου/σασί, ώστε να αντέχει τις δυνάμεις που περιγράφεις.
Το πρόβλημα είναι οι δυνάμεις που δέχεται η στήριξη της δεξαμενής στις πιθανές συγκρούσεις, και για εκεί θα πρέπει να έχει γίνει σωστή και μελετημένη στήριξη.
Θέλω να πιστεύω ότι οι εγκαταστάτες τα προσέχουν αυτά!
Άβαταρ μέλους
riverman
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 484
Εγγραφή: Τετ Φεβ 17, 2010 9:27 pm
Τοποθεσία: Πάτρα
Λάστιχα: Michelin Lat. Cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: mama mia
cb: Ναι
Name: Αντώνης

Re: ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ LPG ΣΕ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ

Δημοσίευσηαπό nick_89 » Κυρ Οκτ 14, 2012 2:48 pm

Επίσης ο υπολογισμός που έκανες είναι να ρίξεις την δεξαμή με 50Κm/h --> 13.8m/s σε ένα σταθερό αντικείμενο... Στις κρούσεις η ενέργεια διασκορπάτε. Και ειδικά στα αυτοκίνητα... Για αυτό μπορεί να τρακάρεις μπροστά π.χ και να σου κάνει λακούβα και στο πλαί ή για αυτό λέμε ότι πήρε σασί... Όλα αυτά είναι για να διοχετεύεται η ενέργεια τις σύγκρουσης σε όλο το αμάξι για να μην έχουμε θανατηφόρα...
Οπότε στην περίπτωση αυτή που περιγράφεις οχι το αποτέλεσμα δεν είναι 3000 αλλά αρκετά χαμηλώτερο. Για να λύσεις αυτό το σύστημα είναι λίγο πακέτο και ειδικά πρωί πρωί αλλά δεν νομίζω να υπάρχει λόγος να ανησυχείς... Το έχουν σκεφτεί πριν από εμάς όλοι οι τεχνικοί.

ταξιδιάρα ψυχή..
Vitara Virus
Raptorian
Άβαταρ μέλους
nick_89
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 21804
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 6:26 pm
Τοποθεσία: Αθήνα GR
Λάστιχα: General Grabber AT
Διάσταση ελαστικών: 285/70/ R17
Suspension: Fox Racing
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Scotsman
Name: Νίκος

Re: ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ LPG ΣΕ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ

Δημοσίευσηαπό Kalavritara » Κυρ Οκτ 14, 2012 4:02 pm

Απλά οι ανησυχούντες να σκεφτούν αν έχουν ακούσει ποτέ (όλα τα 25 και πλέον χρόνια που κυκλοφορούν αυτοκίνητα με υγραέριο στην Ελλάδα), να έχει εκραγεί σε τρακάρισμα :!: :wink:
"Vitara 1.6 1997 16v και New Vitara 1600 Diesel Allgrip Auto , παππούς και εγγονός στο ίδιο garage "
Άβαταρ μέλους
Kalavritara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6919
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 02, 2012 1:15 am
Τοποθεσία: Στο βουνό περιμένοντας τα χιόνια
Λάστιχα: Viking
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: normal
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Takis

Re: ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ LPG ΣΕ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ

Δημοσίευσηαπό ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ » Κυρ Οκτ 14, 2012 5:22 pm

Kalavritara έγραψε:Απλά οι ανησυχούντες να σκεφτούν αν έχουν ακούσει ποτέ (όλα τα 25 και πλέον χρόνια που κυκλοφορούν αυτοκίνητα με υγραέριο στην Ελλάδα), να έχει εκραγεί σε τρακάρισμα :!: :wink:

Ο ivan υποθετω οτι εννοει οχι οτι θα εκραγει η φιαλη σε μια μετωπικη συγκρουση,αλλα θα αποκολληθει απο τη θεση της.
Υποθετικα αναφερει οτι αυτη θα ζυγιζει 60 κιλα,αλλα εδω κανει λαθος γιατι ενα λιτρο LPG δεν ζυγιζει φυσικα ενα κιλο.
Ποτε πια αναγομωμενα Black Star
Άβαταρ μέλους
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1056
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 13, 2008 9:12 pm
Τοποθεσία: Μαρουσι
cb: Όχι

Re: ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ LPG ΣΕ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ

Δημοσίευσηαπό nick_89 » Κυρ Οκτ 14, 2012 5:51 pm

ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ έγραψε: ενα λιτρο LPG δεν ζυγιζει φυσικα ενα κιλο.

Σωστή παρατήρηση... LPG= 0.54Kg/Litre
Οπότε μάνι μάνι πας στα πολύ λιγότερο από 1500... ;)

ταξιδιάρα ψυχή..
Vitara Virus
Raptorian
Άβαταρ μέλους
nick_89
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 21804
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 6:26 pm
Τοποθεσία: Αθήνα GR
Λάστιχα: General Grabber AT
Διάσταση ελαστικών: 285/70/ R17
Suspension: Fox Racing
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Scotsman
Name: Νίκος

Re: ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ LPG ΣΕ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ

Δημοσίευσηαπό ivan » Κυρ Οκτ 14, 2012 7:28 pm

Αρχικά θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για τις απαντήσεις σας.
riverman έγραψε:Η ίδια η δεξαμενή δεν δέχεται δυνάμεις παρά μόνον αν χτυπηθεί η ίδια. ΟΙ δεξαμενές θεωρητικά έχουν υπολογιστεί για αυτές τις συνθήκες, και βέβαια όπως στα περισσότερα ότι πληρώνεις παίρνεις!

Kalavritara έγραψε:Απλά οι ανησυχούντες να σκεφτούν αν έχουν ακούσει ποτέ (όλα τα 25 και πλέον χρόνια που κυκλοφορούν αυτοκίνητα με υγραέριο στην Ελλάδα), να έχει εκραγεί σε τρακάρισμα :!: :wink:

Δεν αναφέρομαι στο ενδεχόμενο άμεσης σύγκρουσης της δεξαμενής. Εκεί υπάρχουν βαλβίδες που θα ανοίξουν σε ενδεχόμενη παραμόρφωση της δεξαμενής ώστε να εκτονωθεί η πίεση ελευθερώνοντας έξω το καύσιμο.
riverman έγραψε: Κανονικά η δεξαμενή πρέπει να στερεώνεται με περαστές βίδες 8.8 και άνω, σε δομικό σημείου του πλαισίου/σασί, ώστε να αντέχει τις δυνάμεις που περιγράφεις.
Το πρόβλημα είναι οι δυνάμεις που δέχεται η στήριξη της δεξαμενής στις πιθανές συγκρούσεις, και για εκεί θα πρέπει να έχει γίνει σωστή και μελετημένη στήριξη.

Αναφέρομαι στο ενδεχόμενο να ξεκολλήσει η δεξαμενή από τη βάση της και να πάρει παραμάζωμα τους επιβαίνοντες. Οι 8.8 βίδες έχουν συγκεκριμένη αντοχή, αλλά αν περαστούν απλά σε λαμαρίνα, και όχι σε σημείο με νεύρο, τότε ο πιο αδύναμος κρίκος στο σύστημα θα είναι η λαμαρίνα που αν σχιστεί τότε οι βίδες θα φύγουν μαζί με τη δεξαμενή.
riverman έγραψε:Θέλω να πιστεύω ότι οι εγκαταστάτες τα προσέχουν αυτά!

Αυτό είναι και το ερώτημα, τα προσέχουν?
nick_89 έγραψε:Επίσης ο υπολογισμός που έκανες είναι να ρίξεις την δεξαμή με 50Κm/h --> 13.8m/s σε ένα σταθερό αντικείμενο... Στις κρούσεις η ενέργεια διασκορπάτε. Και ειδικά στα αυτοκίνητα... Για αυτό μπορεί να τρακάρεις μπροστά π.χ και να σου κάνει λακούβα και στο πλαί ή για αυτό λέμε ότι πήρε σασί... Όλα αυτά είναι για να διοχετεύεται η ενέργεια τις σύγκρουσης σε όλο το αμάξι για να μην έχουμε θανατηφόρα...

Συμφωνώ απόλυτα. Η όλη εξίσωση έχει μια παράμετρο που είναι λίγο δύσκολο να υπολογιστεί. Όλο αυτό που περιγράφεις για απορρόφηση ενέργειας από τα παθητικά συστήματα του οχήματος μπορεί να υπολογιστεί με το θεώρημα ώθησης-ορμής http://physics.teiath.gr/physics/resear ... mpulse.pdf αρκεί να είναι γνωστή η διάρκεια πρόσκρουσης η οποία είναι καθοριστική για τη μέγιστη δύναμη που θα ασκηθεί. Για να βρω το χρόνο πρόσκρουσης προσπάθησα να βρω βιντεάκι από youtube που να έχει crash test GV με χρονόμετρο αλλά δε βρήκα. Το έβαλα στο περίπου.
nick_89 έγραψε: Για να λύσεις αυτό το σύστημα είναι λίγο πακέτο και ειδικά πρωί πρωί αλλά δεν νομίζω να υπάρχει λόγος να ανησυχείς... Το έχουν σκεφτεί πριν από εμάς όλοι οι τεχνικοί.

Αυτό ακριβώς λέω, από ότι καταλαβαίνω οι τεχνικοί δεν έχουν ασχοληθεί ιδιαίτερα. Λίγο ο Νόμος που το αφήνει στο φλου, λίγο το "δε βαριέσαι"...

ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ έγραψε: Υποθετικα αναφερει οτι αυτη θα ζυγιζει 60 κιλα,αλλα εδω κανει λαθος γιατι ενα λιτρο LPG δεν ζυγιζει φυσικα ενα κιλο.

nick_89 έγραψε:Σωστή παρατήρηση... LPG= 0.54Kg/LitreΟπότε μάνι μάνι πας στα πολύ λιγότερο από 1500... ;)

Υπέρσωστη. Όντως το ειδικό βάρος του LPG είναι 0,56, άρα τα 50 λίτρα θα ζυγίζουν 28Kg, μαζί με τη δεξαμενή δεν θα είναι σύνολο 35Kg?
Ακόμα και αν τελικά η δύναμη από τη σύγκρουση είναι 1500Kg, τα ερωτήματα που τέθηκαν από την αρχή παραμένουν:
Η διάταξη που χρησιμοποιείται στις δεξαμενές μας αντέχει τα 1500Kg?
Το σημείο πάκτωσης της βίδας πιάνει σωστά σε νεύρο ή σε λαμαρίνα και στο πλαστικό των φτερών?
Η βάση πάνω στην οποία πιάνουν οι τιράντες αντέχει 2X750Kg?
Άβαταρ μέλους
ivan
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 800
Εγγραφή: Τετ Δεκ 24, 2008 10:00 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: Yokohama G012
Suspension: MAD-Bilstein-ΚΥΒ
cb: Ναι
Name: Γιάννης

Re: ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ LPG ΣΕ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ

Δημοσίευσηαπό lyggas » Κυρ Οκτ 14, 2012 7:59 pm

Πολύ σωστός ο προβληματισμός του Γιάνννη. ΄Εχω δει πάρα πολλές τοποθετήσεις συστημάτων lpg και εκτιμώ ότι μεγάλο ποσοστό των εγκατσατάσεων, δεν πληρούν τους κανόνες ασφαλείας για την συγκεκριμένη περίπτωση σύγκρουσης. :think:
"lyggas" (GV 1.6 3d - icom jtg lpg system)
Άβαταρ μέλους
lyggas
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4313
Εγγραφή: Παρ Απρ 01, 2011 10:17 pm
Τοποθεσία: ΦΛΩΡΙΝΑ
Λάστιχα: 215/75/15 MIX
Suspension: MAD+KYB+Aποστάτες
cb: Όχι
Name: Γιάννης

Re: ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ LPG ΣΕ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ

Δημοσίευσηαπό MKB » Κυρ Οκτ 14, 2012 9:51 pm

Φίλε Γιάννη περισσότερο πρέπει να ανησυχείς για το ρεζερβουάρ της βενζίνης. :)
Φιλικά Γιωργος.
Άβαταρ μέλους
MKB
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 2053
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 23, 2009 9:56 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΠΑΝΟΡΑΜΑ
Λάστιχα: 225 75 16
cb: Ναι
Name: Γιωργος

Re: ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ LPG ΣΕ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ

Δημοσίευσηαπό panoshm » Κυρ Οκτ 14, 2012 10:41 pm

Μεγάλο θέμα και χρίζει παρακολούθησης, αλλά και κατάθεσης απόψεων/φωτογραφιών για τον τρόπο "πάκτωσης/στήριξης" των δεξαμενών αυτών που έχουν βάλει LPG.....

Του τέστην: κοιτάξτε τα και βγάλτε φωτό :whistle: να δούμε ποιος "την έχει πιο στέρεα" :roll: :mrgreen:
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30476
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ LPG ΣΕ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ

Δημοσίευσηαπό Νικόλας » Κυρ Οκτ 14, 2012 10:54 pm

Αξίζει να το δείτε και να βγάλετε τα συμπεράσματά σας.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=BBDbm63XzDc[/video]
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΗ ΓΗ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ !!!
Άβαταρ μέλους
Νικόλας
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4771
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 04, 2011 10:27 am
Λάστιχα: Geolandar A/T-S
Suspension: Πολυ σκληρή
cb: Όχι
Aka: Παλαμίδας
Name: Νικός

Re: ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ LPG ΣΕ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ

Δημοσίευσηαπό ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ » Δευτ Οκτ 15, 2012 7:42 am

Νικόλας έγραψε:Αξίζει να το δείτε και να βγάλετε τα συμπεράσματά σας.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=BBDbm63XzDc[/video]

Νικολα τα δικα σου συμπερασματα ποια ειναι? Τα δικα μου δεν ειναι παντως αρνητικα.Εχω την εντυπωση οτι δεν τα πηγε ασχημα το LPG κιτ.
Φυσικα το αμαξι εγινε καρβουνο,αλλα το ιδιο θα γινωταν και χωρις την παρουσια του LPG.
Ποτε πια αναγομωμενα Black Star
Άβαταρ μέλους
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1056
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 13, 2008 9:12 pm
Τοποθεσία: Μαρουσι
cb: Όχι

Re: ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ LPG ΣΕ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ

Δημοσίευσηαπό ivan » Δευτ Οκτ 15, 2012 12:30 pm

Ξαναλέω ότι το θέμα δεν είναι η ασφάλεια σε περίπτωση πυρκαγιάς, το βιντεάκι είναι εκτός θέματος.
Όπως δηλώνει και ο τίτλος, μιλάμε για το ενδεχόμενο να τρακάρεις μετωπικά και να μην είναι οι συνδέσεις ικανές να κρατήσουν τη δεξαμενή με αποτέλεσμα να ξεκολλήσει και να τραυματίσει τους επιβαίνοντες.
Παραθέτω και τις φωτογραφίες από τη δικιά μου δεξαμενή
2012_10_06_1928.JPG
Είναι πιασμένη στο δάπεδο σε νεύρο ή στη λαμαρίνα?
2012_10_06_1926.JPG
Αυτή η σύνδεση αντέχει 750Kg?
Άβαταρ μέλους
ivan
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 800
Εγγραφή: Τετ Δεκ 24, 2008 10:00 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: Yokohama G012
Suspension: MAD-Bilstein-ΚΥΒ
cb: Ναι
Name: Γιάννης

Re: ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ LPG ΣΕ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ

Δημοσίευσηαπό ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ » Δευτ Οκτ 15, 2012 1:52 pm

Δεν ειμαι σιγουρος,αλλα υποθετω πως ναι.Οταν περασε ΚΤΕΟ μετα την τοποθετηση φανταζωμαι οτι θα το ελενξαν με βαση καποιες προδιαγραφες,ή οχι?
Ποτε πια αναγομωμενα Black Star
Άβαταρ μέλους
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1056
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 13, 2008 9:12 pm
Τοποθεσία: Μαρουσι
cb: Όχι

Re: ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ LPG ΣΕ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Δευτ Οκτ 15, 2012 2:37 pm

Ούτε εγώ μπορώ να μιλήσω με σιγουριά, πάντως εμένα δεν πιάνει μέσω κάποιου ιμάντα αλλά σταθερά στο πάτο του αμαξιού που τρυπήθηκε
Επιφυλάσσομαι για φωτό
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Επόμενο

Επιστροφή στο Lpg - Υγραεριοκίνηση

antonis1627 Δευτ Απρ 29, 2024 8:26 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
antonis1627 Δευτ Απρ 29, 2024 5:56 am Καλημέρα σας και καλή Μ.εβδομαδα.
antonis1627 Κυρ Απρ 28, 2024 7:21 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Σάβ Απρ 27, 2024 8:29 am Καλημέρα σας κύριοι
antonis1627 Σάβ Απρ 27, 2024 6:56 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 26, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 25, 2024 10:07 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 25, 2024 6:02 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 24, 2024 10:03 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 9:55 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 6:20 am Καλημέρα σας.
SIAL Τρί Απρ 23, 2024 5:28 pm Καλησπέρες! Όμορφες εικόνες για όλο τον λαό ..... viewtopic.php?f=181&t=37434&p=941302#p941302
arahova Τρί Απρ 23, 2024 10:58 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 23, 2024 6:21 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Απρ 22, 2024 10:12 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 22, 2024 5:55 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 11:43 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
arahova Κυρ Απρ 21, 2024 11:26 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 7:22 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Απρ 20, 2024 10:22 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Σταύρος 4x4 Σάβ Απρ 20, 2024 10:08 am Καλημέρα και καλό ΣΚ :!:
antonis1627 Σάβ Απρ 20, 2024 6:29 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 19, 2024 9:50 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 19, 2024 5:46 am Καλημέρα σας
john maxx Πέμ Απρ 18, 2024 10:24 pm Καλησπέρα από Μάλτα
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες