Υγραεριοκίνηση - Χρήσιμες Γνώσεις

Ερωτήσεις, κιτ, προβλήματα κι ό,τι αφορά την υγραεριοκίνηση.

Υγραεριοκίνηση - Χρήσιμες Γνώσεις

Δημοσίευσηαπό harijohn » Τετ Ιαν 26, 2011 6:43 pm

Με την τιμή της αμόλυβδης να έχει φτάσει στα ύψη αλλά και το οικολογικό ενδιαφέρον να αυξάνεται, εναλλακτικές μορφές καυσίμων (όπως το υγραέριο) γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς.

Βασικά χαρακτηριστικά του υγραερίου: (LPG - Liquified Petroleum Gas)

• Είναι άοσμο και άχρωμο, ωστόσο ενισχύεται με συγκεκριμένες οσμογενείς ουσίες, προκειμένου να γίνεται αντιληπτή πιθανή διαρροή του.
• Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε οκτάνια (περίπου 110).
• Η χημική του σύσταση αποτελείται από δύο υγρονάνθρακες, το προπάνιο και το βουτάνιο.
• Έχει υψηλή θερμοκρασία ανάφλεξης, 450-510 β. C (έναντι 257 β. C της βενζίνης).
• Δεν περιέχει μόλυβδο και συνεπώς δε βλάπτει τα εσωτερικά μέρη του κινητήρα.
• Στο αυτοκίνητο διοχευτεύεται σε συνθήκες πολύ υψηλής πίεσης, η οποία μειώνεται μέσω της εγκατάστασης, όπως θα δούμε και παρακάτω.



Πλεονεκτήματα

• Τοποθέτηση υγραερίου για όλους τους τύπους οχημάτων με βενζινοκινητήρες.
• Ασφάλεια (100% συγκριτικά με το ντεπόζιτο της βενζίνης), οικονομία και μέγιστη απόδοση.
• Αυτονομία λόγω δυνατότητας επιλογής καυσίμου (εναλλαγή χρήσης βενζίνης—υγραερίου).
• Προσιτό κόστος μετατροπής και ελκυστική τιμή αγοράς σε σχέση με τη super και την αμόλυβδη.
• Γρήγορη και άμεση απόσβεση του κόστους μετατροπής κυρίως για οχήματα μεγάλου κυβισμού που διανύουν αρκετά χιλιόμετρα ημερησίως εντός ή εκτός πόλης.
• Μειωμένη μόλυνση του περιβάλλοντος σε σύγκριση με άλλα καύσιμα.
• Αισθητά μειωμένη φθορά του κινητήρα.
• Μεγαλύτερη διάρκεια στα τακτικά σέρβις του οχήματος (λιπαντικά, μπουζί, φίλτρα κλπ.) και μικρότερο κόστος.
• Μεγαλύτερη διάρκεια ζωής καταλύτη.



Οικολογικό

To βασικό πλεονέκτημα του υγραερίου είναι ότι διαθέτει χαμηλή περιεκτικότητα σε διοξείδιο του άνθρακα. Υπολογίζεται λοιπόν, ότι ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιεί υγραέριο εκπέμπει περίπου 12% μικρότερες ποσότητες CO2, μέχρι και 80% λιγότερα οξείδια του αζώτου, 20% με 40% λιγότερους υδρογονάνθρακες και αντίστοιχα μειωμένη ποσότητα μονοξειδίου του άνθρακα, σε σύγκριση με το αν η καύση του διενεργούνταν με βενζίνη. Πλεονεκτήματα όμως υπάρχουν και έναντι των πετρελαιοκινητήρων, οι οποίοι εκπέμπουν έως και 95% μεγαλύτερες ποσότητες σωματιδίων.



Μετατροπή ή εργοστασιακό αυτοκίνητο;

Στη χώρα μας σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν ως καύσιμο το υγραέριο έχουν περάσει από ειδική μετατροπή σε εξειδικευμένα κέντρα. Βέβαια, αρκετές είναι και οι αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως π.χ. η Opel και η Fiat, που διατηρούν στην γκάμα τους σε όλο τον κόσμο μοντέλα που λειτουργούν είτε με φυσικό αέριο (CNG) είτε με υγραέριο (LPG). Όμως, παρ΄ όλο που αυτά τα αυτοκίνητα μπορούν, βάσει νομοθεσίας, να εισαχθούν κανονικά και στη χώρα μας, αυτό συμβαίνει εξαιρετικά σπάνια ή και καθόλου.



Πώς δουλεύει το σύστημα;

Η πίεση στην οποία βρίσκεται το υγραέριο στο ρεζερβουάρ αρκεί, προκειμένου αυτό να φτάνει στο ρυθμιστή πίεσης ή εξαεριωτή, ο οποίος βρίσκεται στο χώρο του κινητήρα. Αυτός, χρησιμοποιώντας τα ζεστά νερά της μηχανής, μετατρέπει το υγραέριο από υγρή σε αέρια μορφή. Το αέριο διοχετεύεται μέσω ενός σωλήνα στο φίλτρο υγραερίου και έπειτα στην μπεκιέρα, προκειμένου να ψεκαστεί στον κινητήρα, για να γίνει η καύση. Για τον έλεγχο των λειτουργιών αυτών υπεύθυνος είναι ένας ηλεκτρονικός εγκέφαλος, ο οποίος, εφ΄ όσον τίθεται σε λειτουργία, παρακάμπτει το βασικό εγκέφαλο του αυτοκινήτου, λειτουργώντας όμως σε σχέση με την μπεκιέρα στους ίδιους παλμούς. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπερδεύει τον εργοστασιακό εγκέφαλο, αλλά ούτε φθείρει και τα εσωτερικά μέρη του κινητήρα. Κατά την εκκίνηση του κινητήρα λοιπόν η λειτουργία γίνεται με βενζίνη και περιμένουμε ώσπου ο δείκτης της θερμοκρασίας του κινητήρα να φτάσει στους 30-40 βαθμούς Κελσίου, προκειμένου είτε μέσω του σχετικού διακόπτη είτε αυτόματα να επιλεγεί το υγραέριο για καύσιμο. Από εκεί και πέρα, τα πάντα λειτουργούν όπως με τη βενζίνη. Κόστος από 800 ευρώ Οι μετατροπές αυτές κοστίζουν από περίπου από 800 έως 2.500 ευρώ, ανάλογα και με τον τύπο του κινητήρα (4κύλινδρος, 6κύλινδρος, κ.λπ.). Οι περισσότεροι μετατροπείς χρειάζονται σχεδόν δύο μέρες για να την ολοκληρώσουν, καθώς απαιτείται χαρτογράφηση του πρόσθετου εγκεφάλου με ειδικό λογισμικό αλλά και αρκετές δοκιμές, προκειμένου το αποτέλεσμα να είναι το επιθυμητό.



Εγγύηση

Οι περισσότεροι μετατροπείς δίνουν κατά μέσο όρο δύο χρόνια εγγύηση σε ό,τι αφορά στη δική τους εγκατάσταση και στη λειτουργία της. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός, ότι κάποιοι επίσημοι έμποροι και επισκευαστές αυτοκινήτων αναγνωρίζουν αυτού του είδους τις μετατροπές, δίχως να στερούν από τον πελάτη τους την εργοστασιακή εγγύηση. Ωστόσο καλό θα είναι και αυτό να το διευκρινίσουμε πριν προχωρήσουμε στη μετατροπή, προκειμένου να είμαστε σίγουροι. Ενδεικτικά αναφέρουμε, ότι η Hyundai δηλώνει επίσημα, πως σε τέτοια περίπτωση η εργοστασιακή εγγύηση συνεχίζει κανονικά, εκτός εάν προκληθεί κάποια βλάβη σε μέρος του αυτοκινήτου, εξαιτίας σφάλματος στην εγκατάσταση του υγραερίου.



Χρειάζεται Service;

H τακτική συντήρηση του συστήματος πραγματοποιείται περίπου κάθε 25.000 χιλιόμετρα και εκτός από ένα γενικό έλεγχο, περιλαμβάνει αλλαγή του φίλτρου υγραερίου, που κοστίζει περίπου 5 με 10 ευρώ.

Νομοθεσία - Κανονισμοί

• Σύμφωνα με το άρθρο 45 του Ν.2773/99(Φ.Ε.Κ. Α’286/22.12.1999) και την Υ.Α.18586/698/29.3.2000 επιτρέπεται στην Ελλάδα η υγραεριοκίνηση όλων ανεξαιρέτως των οχημάτων.
• Όλα τα εξαρτήματα που θα χρησιμοποιηθούν πρέπει να πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές και να διαθέτουν τα αντίστοιχα πιστοποιητικά.
• Το συνεργείο στο οποίο θα γίνει η διασκευή πρέπει να είναι αμιγώς συνεργείο συντήρησης και επισκευής και τοποθέτησης συσκευών αερίου στα οχήματα.
• Ο επιβλέπων μηχανικός του συνεργείου θα πρέπει να έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος του Ν.1575/1985 με ειδικότητα τεχνίτη συστημάτων υγραερίου.

Διαδικασία

• Μετά την εγκατάσταση του συστήματος υγραερίου το συνεργείο πρέπει να παραδίδει στον κάτοχο του αυτοκινήτου υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/1986 προς το ΚΤΕΟ, πως η διασκευή έγινε σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του Υπουργείου Μεταφορών συνοδευόμενη από τα πιστοποιητικά των εξαρτημάτων.
• Το αυτοκίνητο, στη συνέχεια, περνάει από τεχνικό έλεγχο σε ΚΤΕΟ για να διαπιστωθεί πως η εργασία, όντως, έγινε με βάση τους κανόνες του υπουργείου.
• Στη συνέχεια, στη Διεύθυνση Μεταφορών της Νομαρχίας, που είναι αρμόδια για τις άδειες κυκλοφορίας αυτοκινήτων, συμπληρώνεται στην άδεια κυκλοφορίας στον τύπο του καυσίμου «αμόλυβδη-υγραέριο».

Ο πρώτος τεχνικός έλεγχος των οχημάτων γίνεται μόνο σε δημόσιο ΚΤΕΟ όπου τα στοιχεία του συνεργείου, του μηχανικού και των εξαρτημάτων θα διασταυρωθούν για να διαπιστωθεί αν είναι εγκεκριμένα ή όχι. Οι επόμενοι τεχνικοί έλεγχοι μπορούν να γίνουν είτε σε δημόσιο είτε σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ.

Η Υγραεριοκίνηση στο εξωτερικό

Η υγραεριοκίνηση (Autogas) στην Ευρώπη είναι πολύ δημοφιλής και όλο και περισσότερες εταιρίες στρέφονται προς τη χρήση υγραερίου ως καύσιμο κινητήρων ΜΕΚ (μηχανές εσωτερικής καύσης). Από ιστορικής πλευράς, φαίνεται ότι η πρώτη χώρα που χρησιμοποίησε το υγραέριο για την κίνηση των αυτοκινήτων είναι η Ιταλία, πριν από περίπου 25 χρόνια. Μετά, ακολούθησαν η Ολλανδία, η Δανία, η Ιαπωνία και άλλες χώρες. Παγκοσμίως, η υγραεριοκίνηση χρησιμοποιείται σε πάνω από 4 εκατομμύρια αυτοκίνητα.
Το υψηλότερο ποσοστό υγραεριοκίνησης υπάρχει στην Αυστραλία , όπου 1 στα 40 οχήματα, μια πολύ υψηλή αναλογία, λειτουργούν με υγραέριο από την Gogas.
Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες προσφέρουν τα μοντέλα τους με υγραεριοκίνηση. Η Fiat, η Volvo, η Renault, η Ford, η Opel, η VW και άλλοι κατασκευαστές δραστηριοποιούνται σε αυτή την αγορά. Οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν και αυτοί κιτ εξοπλισμού, αλλά αυτός ο εξοπλισμός έχει σχεδιαστεί ειδικά για τοποθέτηση και μέγιστη απόδοση στα συγκεκριμένα μοντέλα αυτοκινήτων, παρέχοντας αξιόπιστες επιδόσεις. Αρκετοί κατασκευαστές δεν παράγουν κατευθείαν αυτοκίνητα με υγραέριο, αλλά δέχονται παραγγελίες για τη μετατροπή των μοντέλων τους μετά από τη διάθεσή τους στην αγορά (όπως η Lancia, η Alfa Romeo, η Fiat και η Nissan). Η Ford και άλλες εταιρίες παράγουν κλειστά ημιφορτηγά που λειτουργούν με υγραέριο και βενζίνη και τα διαθέτουν στην αγορά για επαγγελματική χρήση. Σε διεθνές επίπεδο, προσφέρεται ένας αριθμός προγραμμάτων που ως στόχο έχουν την ενθάρρυνση των αυτοκινητιστών να πραγματοποιήσουν τη μετατροπή για την υγραεριοκίνηση.
Στη Βρετανία, για παράδειγμα, υπάρχει το πρόγραμμα Powershift Scheme. Στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος προσφέρεται έκπτωση που φτάνει έως και το 75% του κόστους της μετατροπής, με την προϋπόθεση το όχημα να έχει ηλικία κάτω του ενός έτους.
Στην Ιαπωνία, τουλάχιστον το 90% των ταξί λειτουργούν με υγραέριο. Η Nissan και η Toyota κατασκευάζουν κατευθείαν οχήματα με υγραεριοκίνηση, με ρυθμό 45.000 το χρόνο, για την αντικατάσταση των ταξί που ήδη κυκλοφορούν.
Στη Γαλλία παρέχονται φοροαπαλλαγές για τα ταξί και τα λεωφορεία που κινούνται με υγραέριο. Από το 1998, το 100% του ΦΠΑ που καταβάλλεται για την αγορά υγραερίου μπορεί να επιστραφεί. Τα ταξί που κινούνται με υγραέριο επιτρέπεται να κυκλοφορούν όλες τις μέρες του χρόνου, καθώς εξαιρούνται από τους κανονισμούς για την εκ περιτροπής κυκλοφορία των υπόλοιπων οχημάτων όταν οι τιμές των ατμοσφαιρικών ρύπων φτάνουν σε υψηλά επίπεδα. [Πηγή: World LPGAS Association «Autogas Incentive Policies» (menecon Consulting)]
Αιτία της ενασχόλησης μου με το βουνό είναι της όρασης μου η ανάγκη, που ζητεί να εξαντλεί τον ορίζοντα, προκειμένου να θρέψει με εικόνες, οσμές και ποικιλία χρωμάτων και σχημάτων τον αχόρταγο εγκέφαλο μου.
Άβαταρ μέλους
harijohn
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1172
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 6:51 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: ΚΥΒ-MAD
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Υγραεριοκίνηση - Χρήσιμες Γνώσεις

Δημοσίευσηαπό ZΗΡΕΙΑ » Τετ Ιαν 26, 2011 8:12 pm

Μετακινήθηκε εδώ από τα μηχανολογικά - ηλεκτρολογικά των παλαιών GV !
ZΗΡΕΙΑ
 

Re: Υγραεριοκίνηση - Χρήσιμες Γνώσεις

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Τετ Ιαν 26, 2011 8:21 pm

Ωραίος Γιάννη :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Υγραεριοκίνηση - Χρήσιμες Γνώσεις

Δημοσίευσηαπό alexisgon » Τετ Ιαν 26, 2011 11:28 pm

Γιάννη ευχαριστούμε!Πραγματικά πολύ χρήσιμο το post σου! :clap: :clap: :clap: :clap:
Σίγουρα υπάρχει λύση,συνεπώς και αποτέλεσμα!
LPG Zavoli -> GV '99 - 5D,Πλύμνες Μile Μarker,Midland Alan 248
It only works for mud... |
alexisgon
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 2065
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 08, 2009 12:32 am
Λάστιχα: BF 225/70/16 AT
cb: Ναι
Name: Αλέξης

Re: Υγραεριοκίνηση - Χρήσιμες Γνώσεις

Δημοσίευσηαπό george71 » Πέμ Ιαν 27, 2011 12:00 am

Πολυ καλο αρθρο και χρησιμο,σε ευχαριστουμε......
Άβαταρ μέλους
george71
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 289
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 11, 2010 12:33 am
Τοποθεσία: Αθηνα Αγια Παρασκευη
Λάστιχα: geolandar a/t.s
Suspension: KYB
cb: Ναι
Name: γιωργος

Re: Υγραεριοκίνηση - Χρήσιμες Γνώσεις

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Πέμ Ιαν 27, 2011 1:16 am

:text-goodpost: :text-thankyouyellow:
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 37837
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: Υγραεριοκίνηση - Χρήσιμες Γνώσεις

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Πέμ Ιαν 27, 2011 4:14 pm

harijohn έγραψε:Πώς δουλεύει το σύστημα;

Η πίεση στην οποία βρίσκεται το υγραέριο στο ρεζερβουάρ αρκεί, προκειμένου αυτό να φτάνει στο ρυθμιστή πίεσης ή εξαεριωτή, ο οποίος βρίσκεται στο χώρο του κινητήρα. Αυτός, χρησιμοποιώντας τα ζεστά νερά της μηχανής, μετατρέπει το υγραέριο από υγρή σε αέρια μορφή. Το αέριο διοχετεύεται μέσω ενός σωλήνα στο φίλτρο υγραερίου και έπειτα στην μπεκιέρα, προκειμένου να ψεκαστεί στον κινητήρα, για να γίνει η καύση. Για τον έλεγχο των λειτουργιών αυτών υπεύθυνος είναι ένας ηλεκτρονικός εγκέφαλος, ο οποίος, εφ΄ όσον τίθεται σε λειτουργία, παρακάμπτει το βασικό εγκέφαλο του αυτοκινήτου, λειτουργώντας όμως σε σχέση με την μπεκιέρα στους ίδιους παλμούς. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπερδεύει τον εργοστασιακό εγκέφαλο, αλλά ούτε φθείρει και τα εσωτερικά μέρη του κινητήρα. Κατά την εκκίνηση του κινητήρα λοιπόν η λειτουργία γίνεται με βενζίνη και περιμένουμε ώσπου ο δείκτης της θερμοκρασίας του κινητήρα να φτάσει στους 30-40 βαθμούς Κελσίου, προκειμένου είτε μέσω του σχετικού διακόπτη είτε αυτόματα να επιλεγεί το υγραέριο για καύσιμο. Από εκεί και πέρα, τα πάντα λειτουργούν όπως με τη βενζίνη. Κόστος από 800 ευρώ Οι μετατροπές αυτές κοστίζουν από περίπου από 800 έως 2.500 ευρώ, ανάλογα και με τον τύπο του κινητήρα (4κύλινδρος, 6κύλινδρος, κ.λπ.). Οι περισσότεροι μετατροπείς χρειάζονται σχεδόν δύο μέρες για να την ολοκληρώσουν, καθώς απαιτείται χαρτογράφηση του πρόσθετου εγκεφάλου με ειδικό λογισμικό αλλά και αρκετές δοκιμές, προκειμένου το αποτέλεσμα να είναι το επιθυμητό.



Aυτά φυσικά για το σύστημα 4ης γενιάς!

Στο 5ης υπάρχει αντλία μέσα στη μπουκάλα που στέλνει το υγρό απευθείας στα μπεκ του συστήματος, αυτά το ψεκάζουν στο κινητήρα εξού και η κατά 5-10% αύξηση της ιπποδύναμης σε σχέση με τη βενζίνη και λιγότερης κατανάλωσης σε σχέση με της 4ης
Το σύστημα 5ης λοιπόν είναι πολύ πιο απλά και δεν ανακατεύει νερά κινητήρα, όπως και τον εγκέφαλο του αμαξιού αφού δεν τον παρακάμπτει καν και λειτουργεί κανονικά με τον ίδιο
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Υγραεριοκίνηση - Χρήσιμες Γνώσεις

Δημοσίευσηαπό apollo » Πέμ Ιαν 27, 2011 5:54 pm

Ερώτηση:

Όσα αυτοκίνητα έχουν κάνει εγκατάσταση LPG, θεωρούνται υβριδικά;;; Κι αν όχι γιατί;;;; Αν θεωρούνται υβριδικά τι τέλη κυκλοφορίας πληρώνουν;;;;
Άβαταρ μέλους
apollo
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 307
Εγγραφή: Παρ Μάιος 16, 2008 7:38 pm
Λάστιχα: BF A/T 245/70/16
Suspension: mama
cb: Όχι
Name: Αποστόλης

Re: Υγραεριοκίνηση - Χρήσιμες Γνώσεις

Δημοσίευσηαπό harijohn » Πέμ Ιαν 27, 2011 7:09 pm

apollo έγραψε:Ερώτηση:

Όσα αυτοκίνητα έχουν κάνει εγκατάσταση LPG, θεωρούνται υβριδικά;;; Κι αν όχι γιατί;;;; Αν θεωρούνται υβριδικά τι τέλη κυκλοφορίας πληρώνουν;;;;

Σιγά να μη χαρακτηρίσουν αυτοί αυτά τα αυτοκίνητα υβριδικά.
Σιγά μην τους ενδιαφέρει το περιβάλλον
Το μόνο που τους νοιάζει είναι να τα αρπάζουν με οποιονδήποτε τρόπο
Αιτία της ενασχόλησης μου με το βουνό είναι της όρασης μου η ανάγκη, που ζητεί να εξαντλεί τον ορίζοντα, προκειμένου να θρέψει με εικόνες, οσμές και ποικιλία χρωμάτων και σχημάτων τον αχόρταγο εγκέφαλο μου.
Άβαταρ μέλους
harijohn
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1172
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 6:51 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: ΚΥΒ-MAD
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Υγραεριοκίνηση - Χρήσιμες Γνώσεις

Δημοσίευσηαπό ZΗΡΕΙΑ » Παρ Ιαν 28, 2011 5:27 pm

Γιάννη αυτό ξαναπέστο ... :twisted: :twisted:
ZΗΡΕΙΑ
 

Re: Υγραεριοκίνηση - Χρήσιμες Γνώσεις

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Παρ Ιαν 28, 2011 10:37 pm

apollo έγραψε:Ερώτηση:

Όσα αυτοκίνητα έχουν κάνει εγκατάσταση LPG, θεωρούνται υβριδικά;;; Κι αν όχι γιατί;;;; Αν θεωρούνται υβριδικά τι τέλη κυκλοφορίας πληρώνουν;;;;



Όχι,γιατί θεωρούν ως κύριο καύσιμο την βενζίνη και εναλλακτικό καυσιμο το γκάζι (παρόλο που η όλη εγκατάσταση χρειάζεται άδεια υπουργίου).Αντίθετα όπως έχει γραφτεί αλλού στην τεχνολογία bi fuel οπου το γκάζι είναι κύριο καύσιμο και η βενζίνη εναλλακτικό τότε ναί,το αμάξι θεωρείται υβριδικό

Polo bi fuel.jpg
Polo bi fuel.jpg (53.41 KiB) 7896 προβολές


Το πόλο bi fuel εισάγεται στις Ευρωπαικές χώρες με κύριο καύσιμο τό γκάζι και εναλλακτικό καύσιμο τη βενζίνη΄.Θεωρείται υβριδικό με όλα τα οφέλη για τον κάτοχο και το περιβάλλον.

Polo.jpg
Polo.jpg (51.63 KiB) 7896 προβολές


Το ίδιο αμάξι στην Ελλάδα εισάγεται μόνο ως βενζίνη ή diesel με τα επακόλουθα για ιδιοκτήτη και περιβάλλον.

:text-offtopic:

Δισυχώς στην Ελλάδα δεν έχουμε υποδομές για την όποια υβριδική τεχνολογία (πχ σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων,πρατήρια lpg κτλ).Αυτό οφείλεται φυσικά στις προσδοκίες του κράτους για έσοδα απο τα τελη κυκλοφορίας :evil: :evil: :evil: (γνώμη μου)
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Υγραεριοκίνηση - Χρήσιμες Γνώσεις

Δημοσίευσηαπό Maverick 2.4 » Σάβ Ιαν 29, 2011 12:12 pm

Μπράβο φίλε μου πού ενημερωτικό το ποστ σου..Τώρα ετοιμάζομαι για υγραέριο και με βοηθησες πολύ..
Ευχαριστώ...
Άσε με ήσυχο, πήγαινε μα καλά είμαι εγώ,
για ότι αγαπώ, μονάχος μου θα πολεμω,
και αν δεν σου ταίριαξα, παιχνίδι σου δεν θα γενώ,
πήγαινε μα καλά ειμαι εγώ!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
Maverick 2.4
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 484
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 02, 2010 5:02 pm
Τοποθεσία: Irakleio Krhths
Λάστιχα: Βridgestone D694 A/T
Suspension: ergostasiakh Ford
cb: Όχι
Name: Giorgos Lamprakis

Re: Υγραεριοκίνηση - Χρήσιμες Γνώσεις

Δημοσίευσηαπό harijohn » Κυρ Ιαν 30, 2011 12:25 pm

Maverick 2.4 έγραψε:Μπράβο φίλε μου πού ενημερωτικό το ποστ σου..Τώρα ετοιμάζομαι για υγραέριο και με βοηθησες πολύ..
Ευχαριστώ...

Την Τρίτη το περνάω ΚΤΕΟ και θα βάλω πληροφορίες σχετικά
Αιτία της ενασχόλησης μου με το βουνό είναι της όρασης μου η ανάγκη, που ζητεί να εξαντλεί τον ορίζοντα, προκειμένου να θρέψει με εικόνες, οσμές και ποικιλία χρωμάτων και σχημάτων τον αχόρταγο εγκέφαλο μου.
Άβαταρ μέλους
harijohn
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1172
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 6:51 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: ΚΥΒ-MAD
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Υγραεριοκίνηση - Χρήσιμες Γνώσεις

Δημοσίευσηαπό ivan » Τρί Μαρ 22, 2011 12:26 pm

2011_03_20_2638.JPG
...εδώ ο τρόπος ανεφοδιασμού
2011_03_20_2638.JPG (200.45 KiB) 7789 προβολές
2011_03_20_2639.JPG
και εδώ η τιμή του (για όσους το σκέφτονται)
2011_03_20_2639.JPG (188.54 KiB) 7789 προβολές
Άβαταρ μέλους
ivan
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 800
Εγγραφή: Τετ Δεκ 24, 2008 10:00 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: Yokohama G012
Suspension: MAD-Bilstein-ΚΥΒ
cb: Ναι
Name: Γιάννης

Re: Υγραεριοκίνηση - Χρήσιμες Γνώσεις

Δημοσίευσηαπό Lefkoulis » Τρί Μαρ 22, 2011 1:51 pm

Η μπουκαλα που μπαινει? :think: Υπαρχει και γιαυτο φοτο!
What the world does not give to man... man must create!

-Κωστας-
Άβαταρ μέλους
Lefkoulis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3472
Εγγραφή: Κυρ Απρ 11, 2010 3:20 pm
Τοποθεσία: Αργος
Λάστιχα: Dynapro AT-M (RF10)
Διάσταση ελαστικών: 215/80/15
Suspension: Calmini+Mad+KYB+Bits
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καναδός
Name: Κωνσταντίνος

Επόμενο

Επιστροφή στο Lpg - Υγραεριοκίνηση

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες