από harijohn » Τετ Οκτ 12, 2011 6:16 pm
Ψάχνοντας διάφορα πληροφοριακά στοιχεία κατέληξα στα παρακάτω χρήσιμα σχετικά με το tunap 164 από τον υπεύθυνο της εταιρίας που δίνει απαντήσεις σε διάφορες ερωτήσεις. Οι ερωτήσεις δεν χρειάζονται, οι απαντήσεις είναι αρκετά διαφωτιστικές
Αγαπητοι κυριοι..καταρχας θελω να σας ευχαριστησω για τις ερωτησεις σας.. θα προσπαθησω να απαντησω και να σας δωσω την βοηθεια μου οσο μπορω.
Τα ενεργα συστατικα του 164 δημιουργουν ενα ομογενοποιημενο μιγμα με το υγραεριο που αποτρεπη την κατακρατηση αυτων των συστατικων καταρχας στο φιλτρο. Αυτα παραμενουν ενωμενα ακομα και σε πολυ χαμηλες θερμοκρασιες ( -30 ) και μεσω του συστηματος πιεσης προς τον εξατμιστη και οπως ειναι αναμεμειγμενα μετατρεπονται σε αερια μορφη χωρις ομως να χανουν τις λιπαντικες τους ικανοτητες. ( τα συστατικα που περιεχονται δεν διαβρωνουν τους σωληνες ουτε επιρρεαζουν-αποσυνθετουν τα λαστιχακια και τα o-ring του κυκλωματος..
Το προιον αυτο δεν περιεχη καμια χημικη ενωση ή ουσια που να εχει επιθετικη δραση στα υλικα που χρησιμοποιουν οι μοναδες υγραεριου ( υγρου ψεκασμου ή οχι ) καθως δεν εχει παρουσιαστει καμια επιδραση στην συμπεριφορα του συστηματος αλλα και στις εκπομπες καυσαεριων.
Εμεις μιλαμε για την δημιουργια μιας μεμβρανης-φιλμ η οποια προστατευει ολο το κυκλωμα του υγραεριου και ειδικα τις βαλβιδες και τις εδρες τους για 10000km ανεξαρτητα με την ποσοτητα καυσιμου που θα καψει το οχημα ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΔΕΙΑΖΕΙ ΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΤΕΛΕΙΩΣ. (τουλαχιστον τις πρωτες φορες)
ΟΙ ερευνες που αναφερω γινονται σε ενα απο τα τεσσερα εργοστασια την TUNAP στην Γερμανια το οποιο ασχολητε μονο με την ερευνα και αναπτυξη προιοντων. Δεν ξερω αν μπορεις να βρεις καπου δημοσιευμενες αυτες τις ερευνες αλλα σιγουρα τις εχουν οι επισημοι συνεργατες μας.. τωρα οσο για τον αν χρειαζεται ενα αυτοκινητο προστασια ή οχι και αν παταμε σε μια πιθανη βλαβη σιγουρα για εμας παιζει μεγαλο ρολο η τεραστια πηγη πληροφοριων που εχουμε απο τους συνεργατες μας και απο τα προβληματα που αντιμετοπιζουν τα τελευταια χρονια, φυσικα δεν μιλαω μονο για την ενχωρια αγορα αλλα σε 18 χωρες που κατεχουμε μεγαλο και σημαντικο κομματι πανω στο χημικο τομεα.
οταν εγραψα οτι δεν πρεπει να αδειασει το ρεζερβουαρ τις πρωτες φορες εννοω οτι τουλαχιστον στα δυο τρια πρωτα γεμισματα μετα που θα βαλουμε το προιον καλο θα ηταν να μην στραγγιξουμε το καυσιμο. Να σου εξηγησω καλητερα... Οταν μπαινει το προιον στο ρεζερβουαρ χρησιμοποιη το υγραεριο ως μεσον για να περασει στο κυκλωμα. απο την στιγμη που θα περασει μεσα ξεκιναει να δημιουργη μια μεμβρανη προστασιας με τελικο προορισμο να λιπανει και να προστατευση τις βαλβιδες και τις εδρες τους. Πιστευουμε οτι κανει καλητερη προστασια αν περασει μεσα πιο αργα στην διαρκεια 2-3 γεμισματων , μετα απο κει οσα γεμισματα και να κανεις, το στεγνωσεις ή οχι η προστασια θα παραμεινει για 10000km.
Αιτία της ενασχόλησης μου με το βουνό είναι της όρασης μου η ανάγκη, που ζητεί να εξαντλεί τον ορίζοντα, προκειμένου να θρέψει με εικόνες, οσμές και ποικιλία χρωμάτων και σχημάτων τον αχόρταγο εγκέφαλο μου.