ZΗΡΕΙΑ έγραψε:Μου έβγαλε ετήσιο κέρδος με τα χιλιόμετρα που κάνω , 1450Ε . Πολύ καλό μου ακούγεται , όμως ...
Δεν βρήκα κανένα πεδίο να συμπληρώσω , που να υπολογίζει το κόστος σε Ε από την πιθανή ζημιά που το LPG μπορεί να προξενήσει στον κινητήρα μου για τους γνωστούς λόγους .
Γιατί αν τον πρώτο χρόνο κάνω απόσβεση στα χρήματα της εγκατάστασης και από τον δεύτερο χρόνο αρχίσω να κερδίζω και αν ( υποθετικά πάντα ) στον τέταρτο χρόνο που θα έχω κερδίσει γύρω στις 4000Ε , μου σκάσουν οι βαλβίδες ή κανένα καπάκι ..... τότε να μου λείπει το βύσσινο .
Γιατί τα λέω αυτά ...?
Κατά πρώτον ας δοκιμαστεί για κάποια χρόνια σε άλλα αυτοκίνητα , ώστε να μπορώ να έχω σαφή εικόνα των πιθανοτήτων να πάθω ζημιά και αν την πάθω , ποίου κόστους θα είναι και κατά δεύτερον ας επαληθευθούν οι κύριοι αυτοί που χωρίς να με πείθουν καθόλου , λένε και διαλαλούν ότι το αέριο δεν υπάρχει περίπτωση να πιάσει την τιμή της βενζίνης για πολλά χρόνια .... και μετά από όοοοολα τα παραπάνω , ίσως βάλω και εγώ στο αμάξι μου LPG ( αν μέχρι τότε δεν έχω πάρει Navara ...)
Σωστος ο Κωστας εκτος απο το navara
!
Σημερα που επισκεφτηκα αντιπροσωπεια της suzuki για λογο που θα αναφερω την αλλη εβδομαδα μου ειπαν υπευθυνα απο το συνεργειο οτι εχουν ηδη αλλαξει κινητηρα σε δυο 2λιτρα NGV(κοστος 6000ε+)και σε 4 GV 1600 βαλβιδες,καταλυτη κ.α.Ολα αυτα στα 70000χλμ περιπου ολα τα αμαξια!Απο εκει και περα ο καθενας ζυγιζει τα υπερ και τα κατα και πραττει αναλογως!