Με αφορμή κουβεντούλας με συνάδελφο σχετικά με διάφορα προβλήματα σε αυτοκίνητα που έχουν τοποθετήσει l.p.g ,ένιωσα την ανάγκη να γράψω αυτό το post, με σκοπό να ανοίξουμε μια κουβέντα που από αυτή να βοηθηθούν όση έχουν βάλει και όση σκέφτονται να βάλουν.
Ξεκινώντας να πω ότι δυστυχώς από της πολλές τοποθετήσεις που έχω δει στην αντιπροσωπεία που εργάζομαι,μόνο μία ήταν επαγγελματική, με σεβασμό στον πελάτη που δίνει ένα αξιοσέβαστο χρηματικό ποσό και σου εμπιστεύεται την περιουσία του. Εδώ να πω ότι έχω δει και στου Kaliakouda την εγκατάσταση και ήταν πολλή καλή και προσεγμένη.
Εδώ θα βρείτε δυο διευθύνσεις η πρώτη είναι μια έρευνα πανεπιστημίου στην Ινδία σε κινητήρα και προβλήματα μετά από 1000 ώρες λειτουργίας
http://www.ijest.info/docs/IJEST10-02-10-063.pdfκαι η δεύτερη μια λίστα με διάφορες μάρκες αυτοκινήτων και που έχουν πρόβλημα
http://www.autogas-umruesten.com/news/i ... en1207.pdfΠιο κάτω θα δείτε φωτογραφίες από κυλινδροκεφαλή με ρήγμα από υπερβολική θερμοκρασία,κυλίνδρου και θαλάμου καύσεως.

- IMG_2981.JPG (86.82 KiB) 11472 προβολές

- IMG_2982.JPG (86.67 KiB) 11472 προβολές

- IMG_2983.JPG (80.81 KiB) 11472 προβολές
Όπως καταλαβαίνετε η ζημιά είναι μεγάλη μη επισκευάσιμη παρά μόνο με αλλαγή κυλινδροκεφαλής.
Το l.p.g από μόνο του λόγο σύνθεσης και λόγο ''ξηρής'' καύσης κάνει τον κινητήρα να δουλεύει σε πιο μεγάλη θερμοκρασία (μετάλλων).
Μήπως η τοποθέτηση ενός πυρόμετρου βοηθούσε στον καλύτερο έλεγχο??

- το πυρόμετρο μετράει θερμοκρασία καυσαερίων και η πιο καλή θέση για να μπει είναι στην πολλαπλή εξαγωγής
- a2ba9d97f0c31dd4dd9a1d27c73df271.jpg (18.93 KiB) 11472 προβολές
Παρακαλώ τους διαχειριστές εάν νομίζουν ότι το post δεν ''κολλάει'' εδώ να πράξουν τα δέοντα.
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε, αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα.