Κεραία με ελατήριο

Συζήτηση για κεραίες καλωδιώσεις και γενικά θέματα συνδεσμολογίας τους

Κεραία με ελατήριο

Δημοσίευσηαπό nick_89 » Πέμ Νοέμ 17, 2016 10:59 pm

Να ρωτήσω κάτι παίδες!
Έχω κεραία η οποία συνδέεται με πεταλούδα. Έχω παρατηρήσει ότι δεν με βολεύει γενικότερα, γιατί κάθε χειμώνα πρέπει να αλλάζω ή τα δοντάκια στην κεραία ή τα δοντάκια στην βάση. Αφήστε που μετά από κανένα χαμηλό πέρασμα η κεραία γυρίζει και από κάθετη γίνεται οριζόντια

Σκέφτομαι μια βάση που μπαίνει βιδωτά η κεραία, και πάνω στο σώμα της κεραίας έχει ελατήριο.

Έχω αυτό το σύστημα
d-34156.jpg
d-34156.jpg (35.72 KiB) 5808 προβολές


Και σκέφτομαι κάτι σαν το παρακάτω
LS145C.jpg
LS145C.jpg (38.78 KiB) 5808 προβολές


Επειδή είμαι πολύ άσχετος με αυτά τα μπιμπλίκια, έχει καμιά διαφορά στο πως θα ακούω κτλ κτλ?
Επίσης ποια είναι τα χαρακτηριστικά που πρέπει να κοιτάει στις κεραίες? Βλέπω άλλες 1500 Watt άλλες 500 κτλ... :???:

ταξιδιάρα ψυχή..
Vitara Virus
Raptorian
Άβαταρ μέλους
nick_89
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 21804
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 6:26 pm
Τοποθεσία: Αθήνα GR
Λάστιχα: General Grabber AT
Διάσταση ελαστικών: 285/70/ R17
Suspension: Fox Racing
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Scotsman
Name: Νίκος

Re: Κεραία με ελατήριο

Δημοσίευσηαπό Charris » Πέμ Νοέμ 17, 2016 11:12 pm

Όχι δεν θα έχεις καμία διαφορά στη λήψη.
Είναι και οι δύο παρόμοιες.
Αυτό με το 1500W, 500 κλπ μη το κοιτάς γιατί εσύ έχεις μόνο 5W..!!

Πάντως δεν θα έπρεπε να έχεις πρόβλημα με τα δοντάκια αν η βίδα σφίγγει καλά.

Καλό βράδυ..!!
Την πρώτη φορά που το είπα το κατάλαβαν 3. Την δεύτερη το κατάλαβαν 10. Την τρίτη φορά το κατάλαβα εγώ.
Άβαταρ μέλους
Charris
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Τετ Δεκ 02, 2015 4:30 pm
Λάστιχα: Michelin/Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 225x55r17
Suspension: Mome
cb: Ναι
Aka: NewOnSUV
Name: Charris

Re: Κεραία με ελατήριο

Δημοσίευσηαπό nick_89 » Πέμ Νοέμ 17, 2016 11:17 pm

Άμεσος! :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:
Ευχαριστώ πολύ! :mrgreen:

ταξιδιάρα ψυχή..
Vitara Virus
Raptorian
Άβαταρ μέλους
nick_89
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 21804
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 6:26 pm
Τοποθεσία: Αθήνα GR
Λάστιχα: General Grabber AT
Διάσταση ελαστικών: 285/70/ R17
Suspension: Fox Racing
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Scotsman
Name: Νίκος

Re: Κεραία με ελατήριο

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Παρ Νοέμ 18, 2016 12:46 am

Κεραία αν θα αλλάξεις να πάρεις αυτήν με την βάση της, την χρησιμοποιούμε πολλοί εδώ μέσα και είναι φίνα
Αν και για μένα εσύ σαν πατεντιάρης θα έπρεπε να βρεις λύση με την ίδια κεραία ή απλά να πάρεις μια καλύτερη βάση
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Κεραία με ελατήριο

Δημοσίευσηαπό nick_89 » Παρ Νοέμ 18, 2016 1:42 am

Είχα γράψει κείμενο και έπεσε το νετ και το έχασα.... Γ@μωτη και είχε πλάκα.

Κατέληξα ότι με πείσμωσες και με έπεισες. Δεν αγοράζω τίποτα. Θα φτιάξω αυτή που έχω πάλι. Και τώρα με την καινούρια κουκούλα θα χαμηλώσω και λίγο το κολωνάκι...
Μου ανοίγεις δουλειές Καλιακούδη και έχω να φτιάξω το καλοριφέρ!! :lol: :lol: :lol: :lol:

ταξιδιάρα ψυχή..
Vitara Virus
Raptorian
Άβαταρ μέλους
nick_89
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 21804
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 6:26 pm
Τοποθεσία: Αθήνα GR
Λάστιχα: General Grabber AT
Διάσταση ελαστικών: 285/70/ R17
Suspension: Fox Racing
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Scotsman
Name: Νίκος

Re: Κεραία με ελατήριο

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Παρ Νοέμ 18, 2016 2:05 am

Μεγειά την κουκούλα, τώρα δεν το βιάζεσαι το καλοριφέρ οπότε ξεκίνα πρώτα με την κεραία :D
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Κεραία με ελατήριο

Δημοσίευσηαπό paolito » Παρ Νοέμ 18, 2016 10:23 am

nick_89 έγραψε:
Επειδή είμαι πολύ άσχετος με αυτά τα μπιμπλίκια, έχει καμιά διαφορά στο πως θα ακούω κτλ κτλ?
Επίσης ποια είναι τα χαρακτηριστικά που πρέπει να κοιτάει στις κεραίες? Βλέπω άλλες 1500 Watt άλλες 500 κτλ... :???:


Στις κεραίες κοιτάμε συνήθως την απολαβή τους, δηλ πόσα dbi είναι. Όσο περισσότερα.. τόσο καλύτερο το αποτέλεσμα στην εκπομπή. Όλα έχουν την σημασία τους, πχ. ένα καλό καλώδιο RG-58 επάργυρο, ένας επάργυρος κονέκτορας PL-259, μια "καλή" κεραία, ένα καλό σετάρισμα και σωστή θέση τοποθέτησης, θα κάνουν αισθητή την διαφορά ακόμα και στα 5Wattάκια. ;-)

(New Vitara 2016 GL+ /1.600cc/4X4 Benz.)
Άβαταρ μέλους
paolito
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 12, 2016 10:15 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Λάστιχα: ContiEco5. 215/55/17
cb: Όχι
Aka: paolito
Name: Παύλος

Re: Κεραία με ελατήριο

Δημοσίευσηαπό ΜΠΑΟΥ » Παρ Νοέμ 18, 2016 1:26 pm

άρε γκρόβερ που σου χρειάζεταιιι!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
τσακωμένος με την άσφαλτο (quality-passed συγκρουόμενα vitara 1.6-8v, jimny 1.3 grand vitara 1.6-16v)
current test ford fiesta ecoboost 100ps
Άβαταρ μέλους
ΜΠΑΟΥ
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Τετ Φεβ 24, 2010 11:03 pm
Τοποθεσία: n.york
Λάστιχα: hankook
Διάσταση ελαστικών: 195/50-15
Suspension: sach st
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: γορίλας
Name: ΝΙΚΟΣ

Re: Κεραία με ελατήριο

Δημοσίευσηαπό nick_89 » Παρ Νοέμ 18, 2016 1:50 pm

paolito έγραψε:Στις κεραίες κοιτάμε συνήθως την απολαβή τους, δηλ πόσα dbi είναι. Όσο περισσότερα.. τόσο καλύτερο το αποτέλεσμα στην εκπομπή. Όλα έχουν την σημασία τους, πχ. ένα καλό καλώδιο RG-58 επάργυρο, ένας επάργυρος κονέκτορας PL-259, μια "καλή" κεραία, ένα καλό σετάρισμα και σωστή θέση τοποθέτησης, θα κάνουν αισθητή την διαφορά ακόμα και στα 5Wattάκια. ;-)

:handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:

ΜΠΑΟΥ έγραψε:άρε γκρόβερ που σου χρειάζεταιιι!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ταξιδιάρα ψυχή..
Vitara Virus
Raptorian
Άβαταρ μέλους
nick_89
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 21804
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 6:26 pm
Τοποθεσία: Αθήνα GR
Λάστιχα: General Grabber AT
Διάσταση ελαστικών: 285/70/ R17
Suspension: Fox Racing
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Scotsman
Name: Νίκος

Re: Κεραία με ελατήριο

Δημοσίευσηαπό kons » Παρ Νοέμ 18, 2016 2:13 pm

Γεια σας παιδιά.
Να προτείνω μερικές ιδέες με βάση όσα διάβασα ως τώρα.

Εάν κάποιος εγκατέστησε την κεραία του και έλεγξε για στάσιμα σε όλο το εύρος της μπάντας που χρησιμοποιεί, αλλά στη συνέχεια την διαφοροποιεί είτε ως προς την κάθοδο (γραμμή από τον πομποδέκτη μας έως την βάση της κεραίας) είτε στην κεραία (πχ. μήκος κεραίας, προσθήκες όπως ελατήριο βάσης κλπ) καλό θα είναι να κάνει έναν επανέλεγχο για στάσιμα. Όπως και από καιρό σε καιρό, ειδικά αν η ποιότητα της στεγανοποίησης σε διάφορα σημεία ειδικά εξωτερικά είναι αμφισβητούμενη.

Εάν επιθυμείτε πιο ισχυρές κεραίες με περισσότερα db θα πρέπει να αναγκαστικά να πάτε σε πιο ψηλές εκδόσεις. Πράγμα που θα σας δυσκολέψει σε εξορμήσεις. Υπάρχουν λύσεις, είναι όμως λίγο πιο σύνθετες και κοστοβόρες. Όπως π.χ. δύο κεραίες μια κοντή και μια "τούμπανο" με ταχύσύνδεσμο σπαστό για να ρίχνετε κάτω την κεραία άμεσα και επιλογέα - διακόπτη για να μην χάνετε την επαφή σας με τους άλλους όσο η μεγάλη κεραία σας είναι κατεβασμένη.
Ιδανική επιλογή για τοπικές επαφές χωρίς ζώνες σιγής ή νεκρές περιοχές για αποστάσεις έως 1500 χλμ είναι οι κεραίες τύπου NVIS. Έχουν χαμηλό προφίλ, υπάρχουν κατασκευαστές που τις έχουν διαμορφώσει και ενσωματώσει σε σχάρες οροφής κλπ αλλά έχουν τεράστιο κόστος. Η απλούστερη και οικονομικότερη έκδοση NVIS αλλά και εξίσου αποτελεσματική είναι αυτές οι στρατιωτικού τύπου όπου η κεραία για να σας θυμίζω είναι λυγισμένη πάνω από το όχημα σε όλο το μήκος της και καταλήγει σε ένα μονωτήρα στο άλλο άκρο που είναι πακτωμένη.

Προσοχή πολύ, κυκλοφορούν "μαϊμού" καλώδια RG58 !!! σε αρκετές ποσότητες και με λάθος ωμική αντίσταση. Έτυχε να μου πέσει ένα τέτοιο στα χέρια μου. Πολλά από αυτά έχουν ακόμα πιο μαϊμού τεχνικές περιγραφές, με περί επάργυρων θωρακίσεων κλπ. Τα καλώδια στην πλειοψηφία τους έχουν είτε καθαρό χαλκό, είτε είναι επιχαλκωμένα, είτε διαθέτουν επικασσιτερωμένο χαλκό που δίνει την αίσθηση του επάργυρου και σε οποιοδήποτε συνδυασμό του αγωγού ή της θωράκισης. Τα επάργυρα καλώδια είναι πανάκριβα και δεν είναι απαραίτητα σε αυτές τις εφαρμογές. Ακόμα και επάργυρο σύρμα να χρησιμοποιήσετε, λόγο του επιδερμικού φαινομένου στις εφαρμογές RF, το κέρδος ή μη και οι απώλειες έναντι κάποιου άλλου είναι μη μετρήσιμες με κοινά όργανα!!! και μη "αντιληπτές" από εμάς και από τα περισσότερα μηχανήματα που χρησιμοποιούμε. Προσωπική επιλογή είναι καλώδια με καθαρό χαλκό σε αγωγό και θωράκιση τύπου FOAM/MIL που καλύπτει και ιδιαίτερα απαιτητικές εφαρμογές ΗF με λογικό κόστος.
750 grains of diplomacy
Άβαταρ μέλους
kons
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 869
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2008 6:48 pm
Τοποθεσία: Worldwide
Λάστιχα: Τoyo O/C AT+
Suspension: King Springs
cb: Ναι
Name: Kωνσταντίνος

Re: Κεραία με ελατήριο

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Παρ Νοέμ 18, 2016 7:43 pm

kons έγραψε:Εάν επιθυμείτε πιο ισχυρές κεραίες με περισσότερα db θα πρέπει να αναγκαστικά να πάτε σε πιο ψηλές εκδόσεις

Ξαναπές το αυτό :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Κάποιοι έκατσαν και τους έκοψαν την κεραία αντί να ρυθμίσουν άλλους παράγοντες και να το φέρουν εκεί που πρέπει :whistle: :whistle: :whistle:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Κεραία με ελατήριο

Δημοσίευσηαπό nick_89 » Σάβ Νοέμ 19, 2016 1:09 am

:lol: :lol: :lol: :lol:
Αρχίσαμεεεεε!! :lol: :lol:

ταξιδιάρα ψυχή..
Vitara Virus
Raptorian
Άβαταρ μέλους
nick_89
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 21804
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 6:26 pm
Τοποθεσία: Αθήνα GR
Λάστιχα: General Grabber AT
Διάσταση ελαστικών: 285/70/ R17
Suspension: Fox Racing
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Scotsman
Name: Νίκος

Re: Κεραία με ελατήριο

Δημοσίευσηαπό GEORGE.B » Σάβ Νοέμ 19, 2016 9:03 am

kaliakouda έγραψε:
kons έγραψε:Εάν επιθυμείτε πιο ισχυρές κεραίες με περισσότερα db θα πρέπει να αναγκαστικά να πάτε σε πιο ψηλές εκδόσεις

Ξαναπές το αυτό :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Κάποιοι έκατσαν και τους έκοψαν την κεραία αντί να ρυθμίσουν άλλους παράγοντες και να το φέρουν εκεί που πρέπει :whistle: :whistle: :whistle:


Όταν πας σε ''ειδικό'' για να ρυθμίση το μηχάνημα και σου λέει ότι πρέπει να σου κόψω την κεραία ενάμιση πόντο και μην ξέροντας τίποτα για αυτά τα πράγματα συμφώνησα,
τελικά όμως δεν έχω κανένα πρόβλημα λήψης ή εκπομπής στης εκδρομές μας, τους ακούω όλους και με ακούνε αντίθετα με κάποιους άλλους που μας έχουν ζαλίσει με το να πηδάμε μια στα fm και μια στα am γιατί δεν ακούνε ή κάνει παράσιτα ή έχουν μπει οι Ρώσοι στο κανάλι :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Καλημέρα σας :D :D :D :D
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε, αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα.
Άβαταρ μέλους
GEORGE.B
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2553
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 14, 2009 11:00 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΑΛΑΜΑΚΙ
Λάστιχα: KOBRA
Suspension: O.M.E-MX6+3CMbodylif
cb: Ναι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Re: Κεραία με ελατήριο

Δημοσίευσηαπό kons » Κυρ Νοέμ 20, 2016 7:27 pm

Φίλοι μου να σας πω μερικές λεπτομέρειες.
Υπάρχουν κεραίες που μπορείς όντως να τις κόψεις και να ορίσεις με αυτό τον τρόπο που θα κάθονται μέσα στην μπάντα λειτουργίας τους για να έχουν στο μέσον της τα λιγότερα στάσιμα. Καθώς στα μηχανήματα CB δεν υπάρχει tuner συντονισμού στάσιμων στο κεραιοσύστημα, έχουν την ανοχή έως 1,5 SW επιστροφή και μπορούν να τη διαχειριστούνε. Από εκεί και πάνω τα πράγματα δυσκολεύουν και οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν όσο λειτουργεί στην περιοχή με τα περισσότερα στάσιμα και αν δεν υπάρχει καλό σύστημα ψύξης στο μηχάνημα, τότε μια μέρα με την συνεχόμενη κόπωση θα σε αποχαιρετίσει. Το μήκος της καθόδου παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στα στάσιμα και στο πως θα λειτουργήσει το κεραιοσύστημα και από αυτό κάποιος μερακλής ξεκινάει αλλά αυτή η μέθοδος είναι τρομερά χρονοβόρα και κουραστική. Ο μερακλής όπως είπα πριν ξεκινάει από την κάθοδο να διορθώνει τα στάσιμα και υπάρχει σχετικός τρόπος υπολογισμού μήκους ανάλογα τον τύπο του καλωδίου που θα χρησιμοποιηθεί. Αλλά ποιος να κάτσει να παιδευτεί..... ?
Από την άλλη υπάρχει ο εύκολος τρόπος του κοψίματος της κεραίας φτάνει να έχει σχεδιαστεί έτσι από τον κατασκευαστή της κεραίας αλλιώς αυτή η μέθοδος δεν έχει την μέγιστη απόδοση.
Εκτός από τον δείκτη στάσιμων SWR έχουμε και την ένδειξη ισχύος Power. Όσο λιγότερα στάσιμα έχουμε τόσο περισσότερη ισχύ εκπέμπουμε έως την μέγιστη ισχύ που μας δίνει ο κατασκευαστής για το μηχάνημα μας. Το αντίθετο συμβαίνει αν έχουμε στάσιμα και όσο ανεβαίνουν τόσο η ισχύ πέφτει για διάφορους λόγους.
Η ισχύ του μηχανήματος σας είναι κλιμακούμενη.
Το μηχάνημα δεν βγάζει την ίδια ισχύ σε όλες τις διαμορφώσεις, αυτό το αναφέρει και ο κατασκευαστής του εργαλείου. Αν κάποιοι έχουν λιγότερα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους τότε κάτι πάει στραβά!
Επίσης να θυμάστε μόνο αν το πρωτοκατασκευάζετε ή μετακομίσετε τον εξοπλισμό σας σε μικρότερο όχημα και το καλώδιο περισσεύει να μην το κάνετε το περίσσευμα ποτέ κουλούρα. Αν πάτε σε μεγαλύτερο προσθέτεις καλώδιο και κάνεις χρήση αντάπτορα αν δεν θες να ξαναφτιάχνεις πάλι καλώδιο από την αρχή. Η κουλούρα σε αυτά τα πράγματα παίζει σημαντικό ρόλο και λειτουργεί διαφορετικά.
Ως προς το σημείο τοποθέτησης της κεραίας πάνω στο όχημα, παίζει σημαντικό ρόλο ως προς την απόδοση της κεραίας και το διάγραμμα της ακτινοβολίας που θα αναπτυχθεί.
Σε γενικές γραμμές η καλύτερη τοποθέτηση ανάλογα τον τύπο της κεραίας είναι στην οροφή ( με διαφοροποιήσεις ως προς τα άκρα) αλλά όπου και να την βάλεις θα δουλέψει καλά ακόμα και εμπρός (π.χ. καπό, φτερό) ακόμα και στον προφυλακτήρα. Σε περίπτωση τοποθέτησης πίσω σε κοφτό όχημα όπως τα δικά μας θα υστερεί έναντι των άλλων περιπτώσεων και καλό θα είναι να τοποθετηθεί όσο πιο ψηλά γίνεται. Τρομακτικό ρόλο στην σωστή τοποθέτηση και λειτουργία - απόδοση είναι η κεραία αλλά και το μηχάνημα να είναι σωστά γειωμένα στο σασί του οχήματος και να παίρνεις ρεύμα με 2 γραμμές κατευθείαν + και - από την μπαταρία σου (με παρεμβολή ασφαλειών φυσικά) και όχι αυτό που κάνουν οι περισσότεροι, τραβάν ένα καλώδιο από την μπαταρία (+) και το (-) το παίρνουν από το σασί ή να το κλέβουν από άλλο καλώδιο του οχήματος που και αυτό πάει στο σασί. Η παροχή του ρεύματος είναι σημαντικότατη και πρέπει να διαφοροποιείται από την γείωση για εφαρμογές RF.
Για να σας δώσω ένα μικρό παράδειγμα όταν η εγκατάσταση είναι σωστή μπορείτε να πάρετε τα μέγιστα στην απόδοση. Πριν καιρό με μια mobile HF που έβαλα με μαγνητική βάση στην οροφή έκανα επαφή με Ιαπωνία και όχι μόνο. Σε αυτό εμπεριέχονται και άλλοι παράγοντες βέβαια που επέδρασαν για αυτή την επαφή, αλλά το πρώτο και σημαντικό κομμάτι είναι η εγκατάσταση.
750 grains of diplomacy
Άβαταρ μέλους
kons
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 869
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2008 6:48 pm
Τοποθεσία: Worldwide
Λάστιχα: Τoyo O/C AT+
Suspension: King Springs
cb: Ναι
Name: Kωνσταντίνος

Re: Κεραία με ελατήριο

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Κυρ Νοέμ 20, 2016 7:32 pm

Εμπεριστατωμένη ανάλυση που μας λύνει πάρα πολλές απορίες !! :clap:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Επόμενο

Επιστροφή στο Κεραίες, Καλωδιώσεις, Γενικά θέματα

antonis1627 Τετ Μάιος 01, 2024 6:31 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
antonis1627 Τρί Απρ 30, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Απρ 29, 2024 8:26 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
antonis1627 Δευτ Απρ 29, 2024 5:56 am Καλημέρα σας και καλή Μ.εβδομαδα.
antonis1627 Κυρ Απρ 28, 2024 7:21 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Σάβ Απρ 27, 2024 8:29 am Καλημέρα σας κύριοι
antonis1627 Σάβ Απρ 27, 2024 6:56 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 26, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 25, 2024 10:07 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 25, 2024 6:02 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 24, 2024 10:03 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 9:55 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 6:20 am Καλημέρα σας.
SIAL Τρί Απρ 23, 2024 5:28 pm Καλησπέρες! Όμορφες εικόνες για όλο τον λαό ..... viewtopic.php?f=181&t=37434&p=941302#p941302
arahova Τρί Απρ 23, 2024 10:58 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 23, 2024 6:21 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Απρ 22, 2024 10:12 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 22, 2024 5:55 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 11:43 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
arahova Κυρ Απρ 21, 2024 11:26 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 7:22 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Απρ 20, 2024 10:22 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Σταύρος 4x4 Σάβ Απρ 20, 2024 10:08 am Καλημέρα και καλό ΣΚ :!:
antonis1627 Σάβ Απρ 20, 2024 6:29 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 19, 2024 9:50 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες