RECOVERY ή ΑΝΑΚΤΗΣΗ οχήματος με χρήση εργάτη.

Διάφορα χρήσιμα θέματα - άρθρα

Re: RECOVERY ή ΑΝΑΚΤΗΣΗ οχήματος με χρήση εργάτη.

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Δευτ Δεκ 19, 2011 12:23 am

Μπράβο Κώστα αναμένουμε και άλλο υλικό :!:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: RECOVERY ή ΑΝΑΚΤΗΣΗ οχήματος με χρήση εργάτη.

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Δευτ Δεκ 19, 2011 8:55 am

Ωραίες αναμνήσεις :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27150
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: RECOVERY ή ΑΝΑΚΤΗΣΗ οχήματος με χρήση εργάτη.

Δημοσίευσηαπό nidi » Δευτ Δεκ 19, 2011 9:30 am

Κώστα, πολλά συγχαρητήρια για το χρόνο σου, το υλικό και τη διάθεσή σου!!

Ωστόσο, έχω κάποιες απορίες για το hi-lift.

Αν το όχημα δεν έχει γενικότερα μεταλλικούς προφυλακτήρες εμπρός-πίσω τι γίνεται?? Επίσης το αξεσουάρ που αγκιστρώνει στη ζάντα και έτσι σηκώνει το όχημα πόσο εύκολο είναι στη χρήση?

Για το γρύλο αέρα (μπαλόνι) το οποίο βέβαια έχει τον περιορισμό ότι σε σηκώνει με αναμένη τη μηχανή (αφού φουσκώνει από την εξάτμιση), ποια είναι η γνώμη σου?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Άβαταρ μέλους
nidi
World Travellers
World Travellers
 
Δημοσιεύσεις: 2771
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2011 7:36 pm
Τοποθεσία: Εύβοια
Λάστιχα: Goodyear EfficientGrip P2
Διάσταση ελαστικών: 195/70 R15
Suspension: Factory
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: the pin project
Name: Nikos

Re: RECOVERY ή ΑΝΑΚΤΗΣΗ οχήματος με χρήση εργάτη.

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Δευτ Δεκ 19, 2011 11:18 pm

nidi έγραψε:1)Αν το όχημα δεν έχει γενικότερα μεταλλικούς προφυλακτήρες εμπρός-πίσω τι γίνεται??
2)Επίσης το αξεσουάρ που αγκιστρώνει στη ζάντα και έτσι σηκώνει το όχημα πόσο εύκολο είναι στη χρήση?

3)Για το γρύλο αέρα (μπαλόνι) το οποίο βέβαια έχει τον περιορισμό ότι σε σηκώνει με αναμένη τη μηχανή (αφού φουσκώνει από την εξάτμιση), ποια είναι η γνώμη σου?


1)Όπως τώρα τα σκέφτεσαι από το σπίτι στη χαλαρότητα του καναπέ κάνεις ένα φραπεδάκι και πηγαίνεις στο πάρκινγκ και τα δοκιμάζεις όλα τα πιθανά σενάρια....Δεν περιμένεις να κολλήσεις στην άμμο στη Αφρική η το Καλλίδρομο για να δεις τότε τι θα κάνεις..Προσωπικά αν δεν είχα μεταλλικούς προφυλακτήρες θα έκανα σκαλοπάτια από Σωλήνα τούμπο και από εκεί θα έκανα δύο σημεία πρόσδεσης ανά πλευρά μπρος-πίσω...η επίσης εσύ από εμπρός μπορείς να σηκώσεις από τη βάση του εργάτη σου.(Κανονικά θέλει τρελες δοκιμές σε όλα τα θέματα....στην αρχή τα δοκιμάζεις χαλαρός χωρίς πιεση χρόνου και με φόρμες.....Για δοκίμασέ τα σε περίεργο τεραιν με χρονόμετρο κουρασμένος πεινασμένος και μούσκεμα με παγωμένα χέρια με η χωρίς γάντια......Για βάλε τη σύζηγο να σε βρέχει με το λάστιχο ποτίσματος και εσύ να προσπαθείς να συγκεντρωθείς να κανεις σωστή δουλεια..όσο και αν φαίνεται αστέιο και χαβαλετζίδικο τόσο σοβαρό είναι...)

2)το έχω δεί αλλά πάλι από τώρα θα έκανα δικό μου και δεν είναι και κάτι το δύσκολο αρκέι να είναι σωστά μελετημένο και αντοχής.Πολύ εύκολα σηκώνει το όχημα......το έχω δει στην πράξη αυτό στο ριάχοβο δυστηχώς δεν έχω φώτο...αλλά από τρελήκλίση το όχημα το σήκωσε αλφάδι.....ενώ το μπαλόνι τι θα έκανε?? ούτε θα έφτανε..

3)Για τα δικά μου τα μυαλά το μπαλόνι είναι πανάλαφρο στα θετικά του πιάνει λίγο χώρο ΑΛΛΑ....δεν σηκώνει πολύ ψηλα και όπως το ανέφερες θέλεις οπωσδήποτε λειτουργία κινητήρα.Από τα δύο προτιμώ το hi lift για όλες τις καταστάσεις....Ακομη και αν μου πει κανεις ότι στην άμμο το μπαλόνι δεν θα έχει πρόβλημα και ο γρύλος θα βουλιάζει θα του απαντήσω ότι για βάση κάτω από το γρύλο θα βάλω τη ρεζέρβα.
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Re: RECOVERY ή ΑΝΑΚΤΗΣΗ οχήματος με χρήση εργάτη.

Δημοσίευσηαπό nidi » Κυρ Ιαν 29, 2012 10:01 pm

Αναφορικά με τις διαφορές σχοινιού πλάσμα και συρματόσχοινου, να αναφέρω το εξης:

Στην περίπτωση που έχεις κολλησει στη μέση ενός ορμητικου ποταμιου και πρέπει να πετάξεις το γάντζο του εργάτη στην αντίπερα όχθη, αυτό είναι αδύνατο αν διαθέτεις συρματόσχοινο 18 κιλών.. ενώ αντίθετα με το σχοινί πλάσμα, είναι εφικτό και άμεσο.. για σκεφτείτο το.. σας μιλάω εκ πείρας..χαχαχα
Άβαταρ μέλους
nidi
World Travellers
World Travellers
 
Δημοσιεύσεις: 2771
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2011 7:36 pm
Τοποθεσία: Εύβοια
Λάστιχα: Goodyear EfficientGrip P2
Διάσταση ελαστικών: 195/70 R15
Suspension: Factory
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: the pin project
Name: Nikos

Re: RECOVERY ή ΑΝΑΚΤΗΣΗ οχήματος με χρήση εργάτη.

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Τρί Ιαν 31, 2012 12:43 am

Νικόλα να συμπηρώσω ότι ΌΛΑ τα παραπάνω τα μαθαίνεις ΜΟΝΟ με πρακτική και μάλιστα όσο πιο ζόρικα και με δύσκολες συνθήκες τόσο πιο καλά.
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Re: RECOVERY ή ΑΝΑΚΤΗΣΗ οχήματος με χρήση εργάτη.

Δημοσίευσηαπό nidi » Τρί Ιαν 31, 2012 9:16 am

Αν δεν ήταν ο Κυριάκος να μου πει "χώσου μέσα στο ποτάμι.." ακόμα θα δοκίμαζα το "μπες-βγες" του εργάτη στο γκαράζ του σπιτιού μου..

Έχεις απόλυτο δίκιο για την εμπειρία σε πραγματικούς χρόνους και με πραγματικές συνθήκες..





υ.γ.:Το πρόβλημα είναι ότι η μοκέτα δε στεγνώνει με τίποτα.. την έχω ξηλώσει μέχρι το ταμπλό αλλά φευ.. χαχα
Άβαταρ μέλους
nidi
World Travellers
World Travellers
 
Δημοσιεύσεις: 2771
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2011 7:36 pm
Τοποθεσία: Εύβοια
Λάστιχα: Goodyear EfficientGrip P2
Διάσταση ελαστικών: 195/70 R15
Suspension: Factory
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: the pin project
Name: Nikos

Re: RECOVERY ή ΑΝΑΚΤΗΣΗ οχήματος με χρήση εργάτη.

Δημοσίευσηαπό Νικόλας » Τρί Ιαν 31, 2012 5:02 pm

Αχ αυτός ο εργάτης.
Άβαταρ μέλους
Νικόλας
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4771
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 04, 2011 10:27 am
Λάστιχα: Geolandar A/T-S
Suspension: Πολυ σκληρή
cb: Όχι
Aka: Παλαμίδας
Name: Νικός

Re: RECOVERY ή ΑΝΑΚΤΗΣΗ οχήματος με χρήση εργάτη.

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Πέμ Φεβ 02, 2012 12:28 am

nidi έγραψε:Αν δεν ήταν ο Κυριάκος να μου πει "χώσου μέσα στο ποτάμι.." ακόμα θα δοκίμαζα το "μπες-βγες" του εργάτη στο γκαράζ του σπιτιού μου..

Έχεις απόλυτο δίκιο για την εμπειρία σε πραγματικούς χρόνους και με πραγματικές συνθήκες..

και όχι μόνο......και από το Hi lift στην πράξη.....κάτι που επίσης θέλει να βγάλω φώτο......
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Re: RECOVERY ή ΑΝΑΚΤΗΣΗ οχήματος με χρήση εργάτη.

Δημοσίευσηαπό Kalavritara » Σάβ Απρ 07, 2012 1:28 am

Εξαιρετικό υλικό για εξειδικευμένη πληροφόριση για εργάτες !!! Μπράβο Κώστα για τον χρόνο και την όρεξη που διέθεσες !!!
Άβαταρ μέλους
Kalavritara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6919
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 02, 2012 1:15 am
Τοποθεσία: Στο βουνό περιμένοντας τα χιόνια
Λάστιχα: Viking
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: normal
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Takis

Re: RECOVERY ή ΑΝΑΚΤΗΣΗ οχήματος με χρήση εργάτη.

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Πέμ Σεπ 20, 2012 9:03 pm

KON.GV έγραψε:Ένα ακόμη βοήθημα στην ανάκτηση και ο γρύλος η hi lift η farm jack.(φώτο και χ΄ρηση μόλις βρω κάμερα...)


Ήρθε η ώρα και το έδωσα και αυτό το διαγώνισμα και μάλιστα σε συνθήκες βροχής μετά από 4 ώρες ανελέητων χαντακιών στην Οίτη.
Ο γρύλος για μένα έχει 3 χρήσεις.
α)Να σηκώνει το όχημα για εργασία
β)Να σηκώνει το όχημα έτσι ώστε να μπορείς να γεμίσεις κάτω απότον τροχό τοχαντάκι με πέτρες, ξύλα ,χώμα και να αποκτήσεις πρόσφυση
γ)Μπορείνα γίνει και βίντσι για μικρή απόσταση και πιο συγκεκριμένα σχεδόν όσο είναι το μήκος του.

Εγω΄το χρειάστηκα για την πρώτη περίπτωση όταν διαπίστωσα ότι στον πίσω τροχός από τη μεριά οτυ οδηγού είχαν λασκάρει 3 από τα 5 μαμά μπουλώνια του μερσεντες ημιαξονίου.
εύκολα και με λίγη προσοχή λύθηκε το θέμα και συνεχίστηκε η βόλτα.
250323_530088227007933_1709607222_n.jpg

222190_530086363674786_8504543_n.jpg

394233_530087370341352_2061564301_n.jpg

250620_530088950341194_1811042347_n.jpg

541226_530086977008058_1485528929_n.jpg

όταν τύχει θα κάνω χρήση και για τις άλλες δύο περιπτώσεις...
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Re: RECOVERY ή ΑΝΑΚΤΗΣΗ οχήματος με χρήση εργάτη.

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Πέμ Σεπ 20, 2012 9:08 pm

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :doh: :doh: :doh: :doh: ο Χριστός :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Κώστα ρίξε μόνο μια ματιά γιατί ορισμένες φωτογρσφίες δεν έχουν ανέβει :wink:
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27150
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: RECOVERY ή ΑΝΑΚΤΗΣΗ οχήματος με χρήση εργάτη.

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Πέμ Σεπ 20, 2012 9:21 pm

Σε εξόρμηση στη Οίτη (για δοκιμές του αξονάτου) όχημα της παρέας κόλλησε- τάκαρε σε λασπόδρομο και μάλιστα για ακρετή διαδρομή ήθελε τη βοήθεια του εργάτη.Με 2 30μετρα περίπου μαζέματα ήρθε η ανάκτηση σε συνθήκες έντονης βροχόπτωσης και Λάσπης με το τσουβάλι.

DSCN3344.jpg

DSCN3345.jpg

DSCN3348.jpg

DSCN3349.jpg

DSCN3353.jpg

DSCN3355.jpg

DSCN3359.jpg

τέλος 1ου μαζέματος....χαλάρωμα του τυμπάνου και το όχημα με το βίντσι πάει πίσω...
(Πολύ σημαντικό.....Κάποιος από έξω να ελέγχει από απόσταση την όλη κατάσταση!!!!)
DSCN3362.jpg

DSCN3363.jpg

DSCN3364.jpg

DSCN3365.jpg

και μετά τη χρήση απόκατάσταση για τα ΕΠΟΜΕΝΑ....
DSCN3367.jpg


ΜΩΡΑΙΤΗΣ έγραψε:...ορισμένες φωτογρσφίες δεν έχουν ανέβει...

Νικόλα το bbcode μου εδώ είναι κλειστό και δνε μπορώ να επέμβω....ρίξω Σύρμα στον Τσάρο θα το διωρθώσει...
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Re: RECOVERY ή ΑΝΑΚΤΗΣΗ οχήματος με χρήση εργάτη.

Δημοσίευσηαπό char » Πέμ Σεπ 20, 2012 9:31 pm

Done! :wink:
"We have two lives.
The second begins when we realise we only have one."

                  Comfucius
Άβαταρ μέλους
char
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10653
Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2009 11:52 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: BF Goodrich T/A KO2
Διάσταση ελαστικών: 215/70-16
Suspension: Mad, Bilstein
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Τσάρος ή Γριά....
Name: Νίκος

Re: RECOVERY ή ΑΝΑΚΤΗΣΗ οχήματος με χρήση εργάτη.

Δημοσίευσηαπό lyggas » Πέμ Σεπ 20, 2012 9:36 pm

Μπράβο Κώστα που συνεχίζεις τα σεμινάρια και συγχαρητήρια για το όχημα.
Τώρα που το είδα από κοντά κατανόησα το μέγεθος της μετατροπής και τί είναι ικανό να φέρει εις πέρας το άρμα σου.
Άβαταρ μέλους
lyggas
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4312
Εγγραφή: Παρ Απρ 01, 2011 10:17 pm
Τοποθεσία: ΦΛΩΡΙΝΑ
Λάστιχα: 215/75/15 MIX
Suspension: MAD+KYB+Aποστάτες
cb: Όχι
Name: Γιάννης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Χρήσιμα θέματα

john maxx Πέμ Απρ 18, 2024 10:24 pm Καλησπέρα από Μάλτα
arahova Πέμ Απρ 18, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
ΣΤΑΥΡΟΣ Πέμ Απρ 18, 2024 8:16 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Πέμ Απρ 18, 2024 5:57 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Πέμ Απρ 18, 2024 3:36 am Καλημέρα όλη μέρα
arahova Τετ Απρ 17, 2024 10:35 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 17, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Απρ 16, 2024 10:16 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 16, 2024 6:31 am Καλημέρα σας.
Nikola Tenv Δευτ Απρ 15, 2024 7:21 pm Καλησπέρα ,καλή εβδομάδα
arahova Δευτ Απρ 15, 2024 10:55 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 15, 2024 6:08 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
john maxx Κυρ Απρ 14, 2024 11:30 pm Καλησπέρα
arahova Κυρ Απρ 14, 2024 11:48 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 14, 2024 7:01 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Σάβ Απρ 13, 2024 5:26 pm Καλησπέρα σε όλους και καλό μας Σαββατοκύριακο.
arahova Σάβ Απρ 13, 2024 9:49 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Atlas Σάβ Απρ 13, 2024 8:51 am Καλημέρα παίδες!!!
antonis1627 Σάβ Απρ 13, 2024 8:08 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 12, 2024 9:51 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ//Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 12, 2024 6:08 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Πέμ Απρ 11, 2024 10:57 am Τετάρτη 17-4-2024 πάμε για καφεδάκι στη
arahova Πέμ Απρ 11, 2024 9:53 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 11, 2024 6:03 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 10, 2024 7:46 pm Καλησπέρα σε όλους.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες