Πόσο δύσκολο είναι άραγε να ξεμπλοκάρουμε το κεντρικό διαφορικό όταν έχει τα αργά; Θεωρητικά, γίνεται; Μπορούμε με καμία χακεριά να κάνουμε το μπλοκάρισμα του κεντρικού ανεξάρτητο απο το αν έχουμε αργά ή όχι;
nGV 1.9 DDiS ESP TCS -- June 2009 King Spring + Kayaba / XMC front shield / LLumar 8.5lt/100km, 180.000 km http://ych.gr
Πόσο δύσκολο είναι άραγε να ξεμπλοκάρουμε το κεντρικό διαφορικό όταν έχει τα αργά; Θεωρητικά, γίνεται; Μπορούμε με καμία χακεριά να κάνουμε το μπλοκάρισμα του κεντρικού ανεξάρτητο απο το αν έχουμε αργά ή όχι;
Ανεξαρτητα για τον λογω που θες να το κανεις, νομιζω πως δε γινεται γιατι οι φουρκετες που διαχεριζονται τα συγχρονιζε εντος τρανσφερ, εχουνε συγκεκριμενη διαδρομη που την καθοριζει ενας κυκλικος δισκος. Λογω αυτου 99,9% δε γινεται να εχεις αργα ελευθερα. Αν και πιστεω πως δεν εχει νοημα αυτο που ζητας!
Η ιδέα είναι να μπορούμε να βάλουμε αργά σε περιπτώσεις με καλή πρόσφυση των τροχών. Μου έτυχαν δυο - τρια τέτοια σημεία πάνω στο βουνό όπου είχα έντονη ανηφόρα με κακοτράχαλο βράχώδες οδόστρομα. `Η σε κάποιο άλλο σημείο που είχαν στρώσει κάτω τσιμέντο το οποίο είχε κοπεί κάνοντας σκαλοπατάκι σε ανηφόρα. Αν δεν έχεις να πάρεις φόρα χρειάζεσαι αργά οπωσδήποτε! Το θέμα είναι ότι "είχα τύψεις" ότι ταλαιπωρούσα το κεντρικό γιατί η πρόσφυση ήταν πολύ καλή για να το έχω κλειδωμένο.
Επίσης φαντάζομαι αν είναι κανείς φορτωμένος σε άσφαλτο, με άλλη άνεση θα ανεβαίνει το βουνό με τα αργά πάνω...
nGV 1.9 DDiS ESP TCS -- June 2009 King Spring + Kayaba / XMC front shield / LLumar 8.5lt/100km, 180.000 km http://ych.gr
haritak έγραψε:Οκ, ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!
Η ιδέα είναι να μπορούμε να βάλουμε αργά σε περιπτώσεις με καλή πρόσφυση των τροχών. Μου έτυχαν δυο - τρια τέτοια σημεία πάνω στο βουνό όπου είχα έντονη ανηφόρα με κακοτράχαλο βράχώδες οδόστρομα. `Η σε κάποιο άλλο σημείο που είχαν στρώσει κάτω τσιμέντο το οποίο είχε κοπεί κάνοντας σκαλοπατάκι σε ανηφόρα. Αν δεν έχεις να πάρεις φόρα χρειάζεσαι αργά οπωσδήποτε! Το θέμα είναι ότι "είχα τύψεις" ότι ταλαιπωρούσα το κεντρικό γιατί η πρόσφυση ήταν πολύ καλή για να το έχω κλειδωμένο.
Επίσης φαντάζομαι αν είναι κανείς φορτωμένος σε άσφαλτο, με άλλη άνεση θα ανεβαίνει το βουνό με τα αργά πάνω...
Γι'αυτό εμείς με τα παλιά GV έχουμε βλέψεις για πλύμνες ελεύθερου τροχασμού Στα NGV αλήθεια τι γίνεται?
τα αργα...ειναι και για ελξη..και για αναρυχητικη ικανοτητα...οποτε μην σε προβληματιζει.....αρκει βεβαια να μην κοβεις τιμονια σε εδαφος που εχουμε προσφυση γιατι εκει χερατα τους μπιλιοφορους..και τα ημιαξονια γιατι πανε πακετο σε εμας...κοστουμακι 600 ευρω δηλαδη
Η αλήθεια είναι ότι και εγώ έχω αποζητήσει πάρα πολλές φορές τα αργά χωρίς κλειδωμένο κεντρικό, ειδικά εμείς με το πετρέλαιο που θέλει κάποιες στροφές για λειτουργήσει, σε απότομες ανηφόρες, σε βάρκα σε βαρυφορτωμένο τρείλερ. Μπορώ να θυμηθώ πάρα πολλές περιπτώσεις που θα με βοηθούσαν τα αργά με ελεύθερο το κεντρικό, αντίθετα δεν μπορώ να θυμηθώ ούτε μια φορά που να χρειάστηκα γρήγορα και κλειδωμένο το κεντρικό, αν δεν έβγαινα όπως ήταν το αυτοκίνητο χρειαζόταν τα κοντά, το κεντρικό κλείδωμα είναι εντελώς άχρηστο σε αυτό το αυτοκίνητο.
Για την συγκεκριμένη δουλειά πιθανότατα να έχεις δίκιο, σε γλυστερό όμως χωμάτινο ανοιχτό τερέν το 50-50 σε κρατά πάνω στο δρόμο χωρίς καθόλου γλυστρήματα,σώζει μάλιστα σε περιπτώσεις που έχεις ανεβάσει χιλιόμετρα
Tι να πουμε κι εμεις που εχουμε τριθυρα......... Στο κατω κατω οταν εχεις μια ανηφορα δε πειραζει να βαλεις αργα αν δε στριψεις οπως πχ να βγαλεις ενα σκαφος, μια ανηφορα αποτομη κτλ.
kaliakouda έγραψε:Για την συγκεκριμένη δουλειά πιθανότατα να έχεις δίκιο, σε γλυστερό όμως χωμάτινο ανοιχτό τερέν το 50-50 σε κρατά πάνω στο δρόμο χωρίς καθόλου γλυστρήματα,σώζει μάλιστα σε περιπτώσεις που έχεις ανεβάσει χιλιόμετρα
Φίλε μου ακόμα και σε σε αυτές τις περιπτώσεις το προτιμώ ανοικτό το κεντρικό για τί έχει γρηγορότερες αντιδράσεις στις κινήσεις που κανω στο τιμόνι.