gi@nn@kis έγραψε:Επαναφερω το θεμα!!!
Ειμαι στα 9200km και παρατηρω και παλι το ιδιο προβλημα!
(τη σταθμη του λαδιου ,να εχει πεσει και να βρισκετε ενδιαμεσα στις 2 τελειες!)
Τι κανουμε σ εαυτην την περιπτωση ???
Γνωριζετε που πρεπει ν απευθυνθω ???
μην ψαρώνεις και τόσο πολύ!
πολλά νέα μοντέλα τσιμπάνε λίγο λαδάκι.απλά εσύ να παρατηρείς όταν τοποθετούνε που είναι η στάθμη....γιατί παράδειγμα το δικό μου θέλει 5+λιτρα λάδι για να γεμήσει μέχρι το δείκτη πάνω.Επίσης μερικές φορές ειδικά σε χοντρά ζόρια και ταξίδια με πολλά χιλιόμετρα τσιμπάει λίγο και λογικό είναι.τώρα όταν λέω λίγο εννοώ 200 ml στα 10.000χλμ(όχι πάντα).επίσης μεγάλη σημασία έχει το ιξώδες....το μαμά gv παλαιό παίρνει 10-40 μοτουλ ημισυνθετικό(προδιαγραφες άγνωστες
)εγώ τοποθετώ 5-40 μοτουλ με σοβαρές προδιαγραφές και ο κινητηρας είναι χαρτί.
βέβαια αν το φαινόμενο συνεχίζεται και είσαι εντός εγγύησης στο μάστορα για να είσαι 100%σίγουρος μην υπάρχει αστοχία υλικού(πράγμα πολύ σπάνιο για Ιαπωνικό μοτεράκι).
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."