Καλησπέρα στην ομάδα και καλή χρόνια. Μπορείτε να μου πείτε αν γίνεται τοποθέτηση 4H ή καλύτερα 4L από το δίλιτρο στο τρίθυρο μοντέλο 1.6 2009? Και αν ναι αν έχετε να μου προτείνετε κάποιον που έχει ασχοληθεί με τέτοια μετατροπή!
3.Συστηθείτε Σύμφωνα με τους πηγαίνετε στην Ενότητα: και ανοίξτε ΝΕΟ ΘΕΜΑ για να πείτε 2 λόγια για εσάς και το αυτοκίνητό σας και να σας καλωσορίσουμε Μέχρι να γίνει αυτό, οποιαδήποτε άλλη ανάρτησή σας θα κλειδώνεται από τους διαχειριστές/συντονιστές του φόρουμ
Καλησπερα σας...Μια ερωτηση για να μην ανοιγω αλλο θεμα...Που ακριβως χρειαζονται τα αργα,που σας εχει βοηθησει εκτος απο τα τραβηγματα αξιζει το χιλιαρικο ή οχι?Δωστε μου τα φωτα σας...
Τα αργά δεν είναι μόνο για να τραβάς άλλα αμάξια ή να βγάζει βάρκες από γλύστρες. Είναι για να χειρίζεσαι το αμάξι σου με "χειρουργικές" κινήσεις σε δύσκολα σημεία, έχοντας μέγιστη απόδοση με μηδέν φθορές
Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να λάβεις μέρος σε μια εκδρομή, με το αμάξι σου όπως είναι (χωρίς αργά). Να το δοκιμάσεις πρώτα να δεις ποια είναι τα όριά του. Μόλις θα αναζητήσεις λύση για να ξεπεράσεις αυτά τα όρια, τότε θα καταλάβεις. Όπως έκαναν και όλοι όσοι με NGV1.6 πήραν την απόφαση να τα βάλουν
Πανο να σε ρωτησω κατι φιλε μου...Αν το αυτοκινητο ειναι σηκωμενο απο την μια μερια να μην πατανε δηλδη ολοι οι τροχοι λογικα τωρα θα κανει διαφορικο σωστα?Σε περιπτωση που εχεις αργα θα βγει ή εχει να κανει το μπλοκε?Το αυτοκινητο μου ειναι με esp
Επειδή το κεντρικό διαφορικό (transfer) δεν μπορείς (στο δικό σου) να το κλειδώσεις (Lock) στο 50-50, ο τροχός που είναι στον αέρα θα γυρνάει μόνο αυτός και δεν θα γυρνάνε οι 2 πίσω τροχοί που πατάνε στο έδαφος. Έτσι αναγκάζεσαι να παίρνεις φόρα για να περάσεις ένα εμπόδιο, με ότι αυτό συνεπάγεται για τα μέρη του αυτοκινήτου σου
Ακόμα όμως και όσοι έχουμε κλέιδωμα 50-50 (και αργά), αν και οι 2 χιαστοί τροχοί χάσουν πρόσφυση, "μένουμε" και εμείς. Λύση (για τα GV) μόνο το μπλοκέ (κάρο) στο πίσω διαφορικό (πρώτα).... και μετά κάποιοι βάζουν και στο εμπρός
Στα NGV όμως που έχουν κλείδωμα (και αργό φυσικά) και έχουν το "μαγικό κουμπάκι" ESP off, έχουν ένα επιπλέον βοηθό (στο χιαστή): το TCS (που πάει "πακέτο" με το ESP) το οποίο φρενάρει κατά το δοκούν όποιον τροχό πρέπει, ώστε να πάει η δύναμη στους τροχούς που πατάνε Πολύ σημαντικό βοήθημα, όχι ακριβώς σαν το μπλοκέ που βάζουμε εμείς στα GV, αλλά κάνει πολύ καλή δουλειά
Δες εδώ: ένα βίντεο με τον αείμνηστο Γιώργη μας (α ρε kaliakouda....)
Θα χρειαστείς από ένα μεταχειρισμένο (δότη): Το transfer, Τον διακόπτη των επιλογών, Τον εγκέφαλο της τετρακίνησης, Τον διακόπτη του συμπλέκτη και αν όχι τις καλωδιώσεις, τις φίσες από τα παραπάνω ώστε να είναι πιο εύκολη η μετατροπή...
Μετά θα χρειαστείς έναν ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων...
Hellas4x4 έγραψε:Θα χρειαστείς από ένα μεταχειρισμένο (δότη): Το transfer, Τον διακόπτη των επιλογών, Τον εγκέφαλο της τετρακίνησης, Τον διακόπτη του συμπλέκτη και αν όχι τις καλωδιώσεις, τις φίσες από τα παραπάνω ώστε να είναι πιο εύκολη η μετατροπή...
Μετά θα χρειαστείς έναν ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων...