AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
Καλημέρα παιδιά,
δυστυχώς το πρώτο θέμα που ανοίγω στο φόρουμ ειναι το χειρότερο δυνατό.
Όπως ανέφερα και στο τοπικ όπου συστήθηκα έχω εδώ και ένα μήνα ένα πανέμορφο μπλέ NGV του 2009 το οποίο αγόρασα πρίν περίπου έναν μήνα απο ιδιώτη.
Το αμάξι το έλεγξε η spot mechanic πριν την αγορά και στην αναφορά δεν ανέφερε τίποτα απολύτως ανησυχητικό. Μόλις παρέλαβα το αυτοκίνητο άνοιξα το καπό και ενώ στην αναφορά του μηχανικού αναφέρεται το δοχείο πλήρωσης παραφλου ως γεμάτο το βλέπω σχεδόν άδειο. Μου κάνει εντύπωση, συμπληρώνω και σκέφτομαι να το έχω στο νου μου. Χτες, περίπου 800χλμ μετά απο τότε που του συμπλήρωσα, και ενώ το τσέκαρα συχνά, συπλήρωσα παραφλου απο λίγο πάνω απο την κατωτάτη στάθμη που βρισκόταν. Έχασε δηλαδή μέσα σε 800χλμ περίπου ένα δοχειάκι.
Σήμερα το πήγα σε αντιπροσωπεία στην Αγία Παρασκευή με πολύ καλή φήμη να βρουμε την διαρροή και μου είπαν πως έχει κάψει φλάντζα. Τόσον καιρό που το έχω ωστόσο, τσεκάρω συχνά την τάπα και την βέργα λαδιού και δεν έχω δει πουθενά σαπουνάδα ή αφρούς η οτιδήποτε γιατί ήταν αυτό ακριβώς που φοβόμουν και το κοιτούσα συχνά. Δεν θα έπρεπε να δω την βέργα σε άσχημη κατάσταση εαν είχε όντως κάψει φλάντζα?
Το κόστος της επισκευής έχει ανέρθει ως τώρα στα 1200 μίνιμουμ. Στην τιμή περιλαμβάνονται πλάνισμα στο καπάκι, αλλαγή στις βίδες, η φλάτζα και καθαρισμός ψυγείου.
Η τιμή αυτή σας φαίνεται φυσιολογική? Επίσης αξίζει να το επισκευάσω ή θα έχω άλλα προβλήματα μετά και δεν θα μπορώ να πάω ένα ταξίδι με το μυαλό μου ήσυχο?
Ευχαριστώ
Αλέξανδρος