Η εγχειρηση επετυχε ο ασθενης πηρε εξητηριο και παρακολουθουμε την μετεγχειρητικη πορεια του.
Το μπροστινο διαφορικο 1.6 του 2007 ανοιχθηκε και μπηκε το πισω γκρουπ απο το 2.0 2007
με την κορωνα του 1.6 και εννοειται με την αντικατασταση των πλανητων απο το 1.6 για να
μπορει να κουμπωνει 26 spline.
Μεχρι ωρας τσουλαει κανονικα, δεν ακουγονται παραξενοι ηχοι και τιποτα δεν εχει ανατιναχτει!!!!
Αφου ειχα μπει σε αυτην την διαδικασια ειπα να αντικαταστησω το ημιτασιον εμπρος ΔΕ μπιλιοφορο που
δεν μου γεμιζε πολυ το ματι. Πηρα τους μπιλιοφορους του Δημητρη (jkanellopoylos) αλλα δεν ταιριαζαν
γιατι ηταν απο 1.6 2009 πισω (εσωτερικα ειχαν 24 splines ενω εμενα ειχε 22). Τελικα πηγα σε μια μαντρα με
μεταχειρισμενα και πηρα ενα ΔΕ ημιαξονιο απο 2.0 2009, το οποιο ομως ειχε προς μεγαλη μου εκπληξη πιο
μεγαλο μπιλιοφορο απο το δικο μου 2007. Η διαφορα στην διαμετρο ηταν περιπου 10mm, οποτε πηρα και
ενα ΑΡ απο το ιδιο αυτοκινητο του 2009 οποτε τωρα εχω και πιο ενισχυμενο διαφορικο και πιο δυνατους
μπιλιοφορους με μεγαλυτερο ευρως κινησης στην αρθρωση του CV. Υποθετω πως οι μπιλιοφοροι απο το
2009 εχουν και αυτοι 24 splines, αλλα δεν βγαινουν με τιποτα για να μπορεσω να το διαπιστωσω. Τα
ημιαξονια του Δημητρη αναγκαστηκα να τα κοψω για να βγαλω τον μπιλιοφορο και μετα παλι δεν εβγαιναν,
ουτε στην πρεσα 8ton!!! και τελικα δουλεψε τροχος για να βγει το safety ring, οποτε για να δω αν αυτα που
πηρα εχουν και αυτα 24 splines θα πρεπει να τα διαλυσω.
Απο τις δοκιμες βρηκα πως τα ιμιαξονια του 2007 στο τριποδο εχουν 24 splines, οσα εχουν και του 2009, και
τα εμπρος(2.0) και τα πισω(1.6) αλλα με διαφορετικη διαμετρο, 2009>2007 και τα τριποδα του 2007 εχουν
κοντοχοντρα ρολεμαν ενω του 2009 πιο λεπτα και με μεγαλυτερη διαμετρο (πιο μεγαλo ευρως κινηση???).
Φαινεται πως το ολο συστημα του ημιαξονιου εμπρος ειναι καλυτερο σε 2009 και μετα (μαλλον??) και το
καλο ειναι οτι μπορουν να μπουν στα παλιοτερα χωρις καμια μετατροπη.
Στα πισω ημιαξονια γινεται χαμος. Υπαρχουν βιδωτα και κουμπωτα (συνδεση κατευθειαν στο διαφορικο).
Οσα εχω δει εγω προσωπικα:
2007 2.0+1.6 δυο βιδωτα με 4-βιδες
2009 2.0+1.6 δυο κουμπωτα
2009 2.0 ενα κουμπωτο και ενα βιδωτο με 4-βιδες
2009 2.0 ενα κουμπωτο και ενα βιδωτο με 6-βιδες
και δεν ξερω ποσοι αλλοι συνδυασμοι υπαρχουν!!!!!
Και μια αλλη διαφορα 2007 με 2009 ειναι πως ο κεντρικος αξονας απο transfer στο πισω διαφορικο εχει
u-joints (2007) ενω στα καινουργια εχει cv-joint (2009), οπως εχει το 2007 στο μπροστινο απο transfer
στο εμπρος διαφορικο.
Αυτα τα λιγα απο εμενα και τα πειραματα μου.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!