Σελίδα 2 από 4

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 09, 2018 1:24 pm
από georgeke
Nα ξερετε ομως οτι ο M18A στα Jimny δεν αστειευεται.
Τονοι βιντεο στο youtube το αποδεικνυουν.

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 09, 2018 3:00 pm
από johndrama
georgeke έγραψε:Γιατι να παρεις το κινητηρα στα χερια? Με γνησια ανταλλακτικα θα ναι και λιγοτερο ζορισμενο απο το εργοστασιακο 1800.
Επ'ευκαιριας με το λυσιμο βλεπεις και τη γενικοτερη κατασταση του μοτερ σου,καδενες,βαλβιδες,μπιελες,κλπ αν εναι στα ορια του κατασκευαστη.
Τυπικες δουλειες για ενα σοβαρο συνεργειο.
m18a.jpg

Ωραία τότε ξεκινάμε λίστα; εσύ βρες συνεργείο.

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 09, 2018 3:07 pm
από kostasRS
Μεσα πλεον κι εγω!!! :mrgreen: :mrgreen:

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 09, 2018 3:58 pm
από Antonioz
:shock: :shock: :shock: Κωστάκη.. δεν μας τα λεγες αυτά!! :lol: :lol:
Στο τέλος θα καταλήξουν τα NGV 1,6 πιο τούμπανα και απο τα wrangler!! 2.0l ή 1.8l με αργά και κοντά διαφορικά, 31" λάστιχα, εργάτες και rds :lol: :lol:

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 09, 2018 11:43 pm
από georgeke
Συνεχιζοντας τη κουβεντουλα για το προτζεκτ που βρισκεται σε beta εκδοση,θα ηθελα να επικεντρωσω στο παχος των χιτωνιων και στο "ψωμι" που εχουν ωστε να δεχθουν πεντε χιλιοστα μεγαλυτερης διαμετρου πιστονια.
Δυστυχως δεν εχω προσβαση σε καποιο 1600αρι μπλοκ για μετρησεις οποτε περιοριζομαι σε παρατηρησεις απο φωτο του Google Images.

Στη παρακατω εικονα βλεπετε 3 μπλοκ κυλινδρων της σειρας Μ με διαφορετικους κυβισμους.
1.Τερμα δεξια ειναι ο Μ16Α σαν αυτον απο τα NGV1.6

2.Στη μεση ειναι ο 1800αρης Μ18Α απο το Liana.Αν παρατηρησετε καλα τα χιτωνια ειναι πιο λεπτα απο τον 1600αρι.
Η θεωρια λεει οτι πρεπει να ειναι 2.5mm πιο λεπτα σε παχος αφου δεχονται 5mm μεγαλυτερα πιστονια.

3.Στη αριστερη φωτο ειναι ενα παρανοικο 1600αρι μπλοκ που εχει ανοιχτει ωστε να δεχθει τοσο χοντρα χιτωνα που κλεινουν ακομα και τις διοδους του ψυκτικου οι οποιες θα ανοιχθουν αργοτερα.
Αυτα τα χιτωνια μπορουν με ρεκτιφιε να ανοιχθουν καταλληλα ωστε να δινουν κυβισμους απο 1600 εως 2000 κυβικα!!

comparesleeves2.jpg
comparesleeves2.jpg (32.7 KiB) 4714 προβολές


Και στο παρακατω βιντεακι βλεπετε ενα τρελογιαπωνεζο που ανοιγει στο ρεκτιφιε τα αλουμινενια μπλοκ κυλινδρων του κινητηρα μας ωστε να δεχθουν χιτωνια που ανεβαζουν το κυβισμο στα 2000cc.



Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 10, 2018 6:42 pm
από gi@nn@kis
:techie-computer: :techie-ebay: :techie-studyingbrown: :techie-studyingbrown: :techie-studyingbrown: :techie-studyingbrown: :techie-studyingbrown: :techie-studyinggray: :techie-studyinggray: :techie-studyinggray: :techie-typing: :techie-typing: :techie-typing:

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2018 2:20 am
από kostasRS
DENNISLA έγραψε:
kaliakouda έγραψε:Μας έστειλες αδιάβαστους ρε μάστορα, κάνα τέτοιο μανιφέστο μπορείς να μας δώσεις και για το δικό μας ταπεινό 2000λιαρο? :shifty:


βρες κινητηρα 3,2 :whistle: :whistle: :whistle:


:

Υπαρχει 3,2 μοτερ για το 3θυρο;;;,,γιατι αν υπαρχει τοτε βαστατε τουρκοι τα αλογα :mrgreen:

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2018 2:45 pm
από johndrama
Σίγουρα μπαίνει ο 2,4.

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2018 3:55 pm
από agian
johndrama έγραψε:Σίγουρα μπαίνει ο 2,4.

Στην Αυστραλία το πουλάνε ακόμα το 3D 2.4 (29,000 αυστραλιανά δολλάρια=19000 ευρώ)
και εδώ τα specs
http://www.suzuki.com.au/vehicles/suv/g ... ifications

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2018 4:23 pm
από johndrama
agian έγραψε:
johndrama έγραψε:Σίγουρα μπαίνει ο 2,4.

Στην Αυστραλία το πουλάνε ακόμα το 3D 2.4 (29,000 αυστραλιανά δολλάρια=19000 ευρώ)
και εδώ τα specs
http://www.suzuki.com.au/vehicles/suv/g ... ifications

Νομίζω Γερμανία κυκλοφόρησε αυτή η έκδοση.

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2018 5:34 pm
από georgeke
Πιστευω οτι με τετοιες λυσεις θα εχεις προβλημα στο Κτεο.
Υπερκυβισμός νόμιμα γίνεται δεκτός μόνο κατά 20% του υπάρχοντος κυβισμού,δηλαδη να κανεις το 1.6 μεχρι 1.9.Και παλι πρεπει να το νομιμοποιησεις,κατι που ακουγεται βαρετο.

Γι αυτο αναφερθηκα σε λυσεις που δεν φαινονται σαν τα 4 καινουργια εργοστασιακα πιστονια απο το Liana 1.8 που μαζι με τα χιτωνια τους θα σου δωσουν 210 παραπανω κυβικα στο δικο σου μοτερ.

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2018 11:45 pm
από nick_89
georgeke έγραψε:Πιστευω οτι με τετοιες λυσεις θα εχεις προβλημα στο Κτεο.

Δεν νομίζω ότι θα ασχοληθεί ποτέ κανείς σε κανένα ΚΤΕΟ με το αν έχεις αλλάξει μοτέρ. Και στην τελική αυτά φαίνονται και ίδια.

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 13, 2018 10:55 am
από georgeke
Aπο το 3.2 V6 θα περιμενα λιγο καλυτερη τελικη και γενικως να φορτωνει γρηγοροτερα στα πολλα για τη βενζινα που θα καιει.
Τι σου ειναι η αεροδυναμικη..Πανως τα 0-100 τα κανει γρηγορα.

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 13, 2018 11:38 am
από kaliakouda
Το βίντεο δεν είναι ενδεικτικό της τελικής, κάτι μπορεί να βρέθηκε μπροστά και δεν ξέρουμε τι λάστιχα φορούσε
Το δικό μου έχει γράψει 196 με το gps του Kenwood φυσικά με τα μαμίσια λάστιχα, δεν μπορεί 100 άλογα ακόμη να μην περνούν τα 200 εύκολα, , ότι ακριβώς έκανε και το δικό μου στο δρόμο, απόκλιση γύρω στα 4-5 χλμ. από την πραγματική
Και βεβαίως δεν είναι το ζητούμενο η τελική στα δικά μας οχήματα, το έχω καβαλήσει με mud ελαστικά και η ζούρλα αυτού του κινητήρα μου έχει γίνει εμμονή.. :twisted:

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 17, 2018 10:37 am
από panosd
Το μοτερ του M18A από liana - baleno κτλ δεν ηρθε ποτε Ελλαδα. Μόνο ένα Jimny υπήρξε στην Ελλάδα με τέτοιο μοτέρ (Μ18Α) που έτρεχε σε raid.

Το Μ18 με το Μ13 δεν έχει καμια σχεση στον τροπο λειτουργιας και στην τοποθετηση και δεν ειναι και καθολου ευκολη υποθεση. Όταν είχα το Jimny με τα διαφορικά patrol, 33'' κτλ και εψαχνα για παραπάνω

δύναμη το σκεφτομουν σοβαρα αλλα για να δουλεψει το μοτερ ήθελε αλλαγή σε όλα τα ρευματα όλου του αυτοκινητου, πλεξουδα από μπροστά μέχρι πίσω, εισαγωγή, εξαγωγή βάσεις μηχανής, νερά, αντλίες κτλ.

Το ίδιο για αλλαγή και σε Μ16Α.

Τώρα για αλλαγή από το Μ16Α του NGV σε Μ18Α πάλι θέλει πολύ δουλειά και πάνω κάτω ότι περιέγραψα πιο πάνω.

Το βασικό Θέμα είναι ότι τα μοτέρ που είναι τοποθετημένα στα ιχ της suzuki είναι οριζόντια ενώ στα 4χ4 κάθετα. Αυτό δημιουργεί την δυσκολία στην όλη μετατροπή.

Επίσης για να δουλεψουν χρειάζονται της δικές τους κολώνες τιμονιού με αισθητήρες immobilizer, Κλειδαριές, πλεξούδες, εγκεφάλους, αισθ. ''λ'' κτλ και να αποδόσουν όπως πρέπει.

Προσοχή και μακριά από μάστορες που προτείνουν κόψε ράψε και πάντρεμα στις πλεξούδες.