Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό georgeke » Δευτ Ιαν 08, 2018 8:30 pm

Ως γνωστο το τριθυρο NGV1.6 εχει αρκετο βαρος για να κινησει με τον κατα τα αλλα εξαιρετικο M16A κινητηρα του.
Παραπανω ροπη θα ηταν ευπροσδεκτη και το πρωτο πραγμα που περναει απο το μυαλο ειναι να του πεταξεις πανω τον διλιτρο απο το πενταθυρο μοντελο.
Αυτη ομως η κινηση εχει αρκετα δαπανηρα προβληματα για λυσιμο οπως αλλαγη βασεων μοτερ πιθανον μαζι με γεφυρα,άλλα περιφερειακα,ψεκασμους,εισαγωγες,ψυγεια,κλπ μιας και το μεγαλο μοτερ ειναι διαφορετικης φιλοσοφιας.
Επισης ενα θεμα ειναι το κτεο καθως και η αξιοπιστια του μεταχειρισμενου κι αμφιβολου προελευσης διλιτρου κινητηρα.

Ψαχοντας λοιπον βρηκα οτι το μοτερ του NGV 1.6 ανηκει στην οικογενεια Μ της σουζουκι που εχουν παρομοια φιλοσοφια κι ο κυβισμος τους κυμαινεται απο 1.3 εως 1.8 λιτρα.Αλλαζοντας μαλιστα συμπιεση,βαλβιδες και εισαγωγες μεταβαλλουν την αποδοση τους απο μοντελο σε μοντελο.
Ομως οι βασεις ειναι ιδιες γι αυτο ειναι συνηθισμενη η εναλλαγη τους οπως αυτο το Jimny στην Αυστραλια που αλλαξε το 1300 με τον Μ18Α που μπηκε πανω πολυ ευκολα.
Οι διαφορες εκδοσεις της σειρας Μ ειναι αυτες


1.3 M13a 1328cc DOHC 16v MPFI (Swift)
Bore x Stroke 78mm x 69.5mm
Compression Ratio 9.5:1
91.2 hp @ 5800rpm, 86 lb/ft @ 4200rpm

1.3 M13aa 1328cc DOHC 16v MPFI VVT (Jimny)
Bore x Stroke 78mm x 69.5mm
Compression Ratio 9.5:1
83.8 hp @ 6000rpm, 81 lb/ft @ 4100rpm

1.5 M15a 1490cc DOHC 16v MPFI VVT (Swift/SX4)
Bore x Stroke 78mm x 78mm
Compression Ratio 9.5:1
99.9 hp @ 5900rpm, 98 lb/ft @ 4100rpm

1.5 M15a 1490cc DOHC 16v MPFI VVT (Ignis)
Bore x Stroke 78mm x 78mm
Compression Ratio 11:1
111 hp @ 6400rpm, 105 lb/ft @ 4100rpm

1.6 M16a 1586cc DOHC 16v MPFI VVT (SX4 2wd)
Bore x Stroke 78mm x 83mm
Compression Ratio 11:1
102-107.4 hp @ 5600rpm, 121.7-129 lb/ft

1.6 M16a 1586cc DOHC 16v MPFI VVT (SX4 4wd)
Bore x Stroke 78mm x 83mm
Compression Ratio 11:1
102-107.4 hp @ 5600rpm, 140 lb/ft

1.6 M16a 1490cc DOHC 16v MPFI VVT (Swift Sport)
Bore x Stroke 78mm x 83mm
Compression Ratio 11:1???
125 hp @ 6800rpm, 109 lb/ft @ 4800rpm

1.6 M16a 1586cc DOHC 16v MPFI VVT (Swift Sport 2012)
Bore x Stroke 78mm x 83mm
Compression Ratio 11:1???
136 hp @ 6900rpm, 118 lb/ft @ 4400rpm

1.8 M18a 1796cc DOHC 16v MPFI VVT (Aerio - Australian Liana)
Bore x Stroke 83mm x 83mm
Compression Ratio 9.6:1
123 hp @ 5500rpm, 130 lb/ft @ 4200rpm


liana sedan.jpg
liana sedan.jpg (13.46 KiB) 5900 προβολές


Ενα μοντελο που φοραει τον Μ18Α ειναι το αυστραλιανο σενταν Λιανα που δεν ξερω αν κυκλοφορησε εδω και ισως και το AERIO και το SX4(εδω θα ηθελα τη βοηθεια σας).
Ο κινητηρας ειναι αυτος.

m18a.jpg
m18a.jpg (20.77 KiB) 5900 προβολές


Η καλυτερη δουλεια θα ηταν να εβρισκες ενα καλο και να τον πεταγες πανω μαζι με ολα του τα περιφερειακα μιας κι εχουν τις ιδιες βασεις.Εχει μαλιστα διαφορετικο ψεκασμο απο τον NGV1600 M16A καθως και μεγαλυτερες βαλβιδες κι αλλο εγκεφαλο.Πολλοι ομως τον δουλευουν με τον εγκεφαλο του 1300 στα SWIFT και καποιοι με μια φτηνη παραλληλη μοναδα σαν το Power commander στις μοτοσυκλετες.
Μελετωντας ομως τα part list ειδα κατι το πολυ σημαντικο:

Ο Μ16Α με τον Μ18Α εχουν ΙΔΙΟ ΣΤΡΟΦΑΛΟ,ΜΠΙΕΛΕΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΟ ΕΜΒΟΛΟΥ!
Ετσι ισως με χιτωνια η' ρεκτιφιε να εβαζες τα μεγαλυτερα πιστονια στο μικροτερο κινητηρα αυξανοντας τη διαμετρο απο 78 σε 83 χιλιοστα και το κυβισμο απο 1586 σε 1796 κυβικα,διακοσια δεκα παραπανω δηλαδη.
εχω σημειωσει τα νουμερα απο πειρο και μπιελα του 1600.

ngv crank.jpg


βλεπετε οτι μπιελα και πειρος εμβολου ειναι τα ιδια και στον 1800.Επισης βλεπετε και του κωδικους παραγγελιας απο τα μεγαλα πιστονια.
liana.jpg


Αποτι βλεπω θεμα με με νικασιλ και κεραμικες επιστρωσεις που να εμποδιζει το ρεκτιφιε η' τη τοποθετηση μεγαλυτερου χιτωνιου δεν πρεπει να υπαρχει γιατι οπως βλεπετε στις παραπανω φωτο η σουζουκι δινει στανταρ και oversize πιστονι για ρεκτιφιε.
Επισης υπαρχει χωρος αναμεσα στα κυλινδρα για μεγαλυτερα πιστονια γιατι ο στροφαλος ειναι ιδιος και στο μεγαλο και στο μικρο κινητηρα.
Κανονικα θα ηθελε τη κεφαλη με τις μεγαλυτερες βαλβιδες και το ψεκασμο απο το Liana αλλα κι ετσι η ροπη θα ανεβει μια χαρα μιας κι εκτος απο την αυξηση του κυβισμου θα ανεβει μαζι κι η συμπιεση λογω του οτι μεγαλυτερα πιστονια θα συμπιεζουν στον ιδιο χωρο περισσοτερο μειγμα.
Βασικα θα ηταν μια πολυ αξιοπιστη μετατροπη μιας κι ολα τα ανταλλακτικα θα ηταν γνησια και στο κτεο δεν θα φαινοταν τιποτα απολυτως που να απαιτει αλλαγη αδειας.:D
Τα ανταλλακτικα που θα χρειαζοσουν θαταν 4 πιστονια κομπλε με ελατηρια χωρις πειρους,4 ασφαλειες πειρων και κομπλε φλατζες-τσιμουχες γενικης.Τους κωδικους τους βρισκεις στο λινκ του Liana 1.8 που δωσα παραπανω.Yπαρχουν και στο και στην αντιπροσωπεια με παραγγελια κι αλλου.
Προσοχη,το προτζεκτ αυτο ανηκει προς το παρον στην επιστημονικη φαντασια,μονο για εμπειρους χρηστες. :lol:
Τελευταία επεξεργασία από georgeke και Δευτ Ιαν 08, 2018 8:59 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
georgeke
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 07, 2015 12:19 am
Λάστιχα: COOPER ATT
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MAD,KYB,ESP,4WD Low
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: dynagrego
Name: giorgos

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό thomas91 » Δευτ Ιαν 08, 2018 8:58 pm

Να ρωτησω εγω κατι αλλο πια η διαφορα της μηχανης NGV 1.6 107 με του SX4 1.6 125?
Φοραει απλα αλλο εγκεφαλο με χαρτογραφηση η εχει και αλλα περιφεριακα?
Άβαταρ μέλους
thomas91
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 744
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 29, 2016 9:48 pm
Λάστιχα: CST MT II
Διάσταση ελαστικών: 235/75/15
Suspension: +8 Custom
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Θωμάς

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό johndrama » Δευτ Ιαν 08, 2018 9:01 pm

Μμμμμμμμμ λες;
KYNΗΓΙ-ΨΑΡΟΤΟΥΦΕΚΟ-ΚΑΛΗ ΖΩΗ
Άβαταρ μέλους
johndrama
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2909
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 23, 2008 10:24 pm
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ-ΚΑΒΑΛΑ
Λάστιχα: NGV 1.6 MP-Kayaba
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MP & KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: sj410 LWB
Name: Γιαννης.

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Δευτ Ιαν 08, 2018 9:11 pm

Πολυ ενφιαφερον και πολυ καλο το ψαξιμο,,νμζ πολλοι θα ενφιαφερθουν αν δουλεψει το ολο προτζεκτ :D :D
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11401
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό thomas91 » Δευτ Ιαν 08, 2018 9:12 pm

Γιατι με remap απο 107 παει περιπου 114,αλλα πηγαινε κοντα στα 125 θα ηταν μεγαλη ανασα εκτος αμα ειναι διαφορετικες μηχανες με αλλες συμπιεσης και εκκεντροφορους κτλπ!
Άβαταρ μέλους
thomas91
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 744
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 29, 2016 9:48 pm
Λάστιχα: CST MT II
Διάσταση ελαστικών: 235/75/15
Suspension: +8 Custom
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Θωμάς

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό georgeke » Δευτ Ιαν 08, 2018 9:36 pm

Αμα αυξησεις την ιπποδυναμη στον ιδιο κυβισμο με εκκεντροφορους βαλβιδες εισαγωγες κλπ,ακομα κι αν ειναι εργοστασιακα τοτε θα αποδιδεται η ροπη πιο ψηλα στη κλιμακα των στροφων,κατι που δεν μου φαινεται οτι συναδει με το χαρακτηρα του NGV,ασε που θα ανεβει κι αλλο η καταναλωση.

Ενω με τον υπερκυβισμο αυξανεται αρκετα η ροπη σε ολη τη κλιμακα των στροφων του κινητηρα κανοντας τους αλλους με τα NGV1.6 να απορουν πως τους φευγεις ετσι στα ανηφορικα στροφιλικια.
Τοτε εσυ σαν αρχοντας,ανοιγεις το καπο δειχνοντας τους οτι ολα ειναι μαμα και τους τρολλαρεις πως η διαφορα οφειλεται στο οτι "το στρωσες καλα κι εχεις βαλει κι αντιτριβικο στα λαδια" :lol:
Άβαταρ μέλους
georgeke
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 07, 2015 12:19 am
Λάστιχα: COOPER ATT
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MAD,KYB,ESP,4WD Low
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: dynagrego
Name: giorgos

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Δευτ Ιαν 08, 2018 11:57 pm

Μας έστειλες αδιάβαστους ρε μάστορα, κάνα τέτοιο μανιφέστο μπορείς να μας δώσεις και για το δικό μας ταπεινό 2000λιαρο? :shifty:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό grvitara » Τρί Ιαν 09, 2018 12:14 am

Βάζεις φιτιλιές και οι καιροί είναι δύσκολοι για πειράματα.
Μακάρι να υπήρχε η γνώση και η οικονομική δυνατότητα να το προσπαθούσα.
Ίσως είναι και η μόνη αξιόπιστη λύση μιας και τουρμπίσματα έχει δείξει να μην τα αντέχει.
Άβαταρ μέλους
grvitara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3353
Εγγραφή: Τρί Μάιος 27, 2008 11:10 pm
Τοποθεσία: Δροσιά Αττικής - Πλωμάρι
Λάστιχα: Michelin A/T
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: Μαμα
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O...μή με διακόπτετε!!!
Name: Aργύρης

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό georgeke » Τρί Ιαν 09, 2018 12:15 am

Φιλε kaliakouda πρεπει να ψαξουμε τα οικογενειακα του διλιτρου στα αδυτα της σουζουκι μπας κι υπαρχει κατι σιγουρο και φτηνο σχετικα! :D

Συμπληρωνοντας το θεμα μας παραθετω παρακατω συγκριτικη φωτο απο τα μπλοκ του NGV 1.6 και του Liana 1.8.
Oπως βλεπετε οι κορμοι ειναι ολοιδιοι.Διαφερουν μονο κατι βιδωτα περιφερειακα.
compare.jpg
Άβαταρ μέλους
georgeke
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 07, 2015 12:19 am
Λάστιχα: COOPER ATT
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MAD,KYB,ESP,4WD Low
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: dynagrego
Name: giorgos

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό johndrama » Τρί Ιαν 09, 2018 8:17 am

Αν δεν κινδυνεύεις να πάρεις τον κινητήρα στα χέρια πολλοί θα ενδιαφερθούν.
KYNΗΓΙ-ΨΑΡΟΤΟΥΦΕΚΟ-ΚΑΛΗ ΖΩΗ
Άβαταρ μέλους
johndrama
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2909
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 23, 2008 10:24 pm
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ-ΚΑΒΑΛΑ
Λάστιχα: NGV 1.6 MP-Kayaba
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MP & KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: sj410 LWB
Name: Γιαννης.

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό georgeke » Τρί Ιαν 09, 2018 9:41 am

Γιατι να παρεις το κινητηρα στα χερια? Με γνησια ανταλλακτικα θα ναι και λιγοτερο ζορισμενο απο το εργοστασιακο 1800.
Επ'ευκαιριας με το λυσιμο βλεπεις και τη γενικοτερη κατασταση του μοτερ σου,καδενες,βαλβιδες,μπιελες,κλπ αν εναι στα ορια του κατασκευαστη.
Τυπικες δουλειες για ενα σοβαρο συνεργειο.
m18a.jpg
m18a.jpg (59.43 KiB) 5784 προβολές
Άβαταρ μέλους
georgeke
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 07, 2015 12:19 am
Λάστιχα: COOPER ATT
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MAD,KYB,ESP,4WD Low
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: dynagrego
Name: giorgos

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό BOSS » Τρί Ιαν 09, 2018 9:53 am

kaliakouda έγραψε:Μας έστειλες αδιάβαστους ρε μάστορα, κάνα τέτοιο μανιφέστο μπορείς να μας δώσεις και για το δικό μας ταπεινό 2000λιαρο? :shifty:

μπας και παρουμε κανα πουλαρι! :p
Πυρ,γυνη και θαλασσα...

Άβαταρ μέλους
BOSS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 9203
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2015 10:55 pm
Τοποθεσία: Συμη-Σαλαμινα
Λάστιχα: Crosswind M/T LingLong
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: +6
cb: Όχι
Εργάτης: Ναι
Aka: εκδρομοφαγος
Name: ΒΑΛΑΝΤΗΣ

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Τρί Ιαν 09, 2018 10:09 am

kaliakouda έγραψε:Μας έστειλες αδιάβαστους ρε μάστορα, κάνα τέτοιο μανιφέστο μπορείς να μας δώσεις και για το δικό μας ταπεινό 2000λιαρο? :shifty:

J23 (Suzuki Aerio) κ J24B(NGV) ίσως...; :whistle: :whistle:
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5346
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό DENNISLA » Τρί Ιαν 09, 2018 11:46 am

kaliakouda έγραψε:Μας έστειλες αδιάβαστους ρε μάστορα, κάνα τέτοιο μανιφέστο μπορείς να μας δώσεις και για το δικό μας ταπεινό 2000λιαρο? :shifty:


βρες κινητηρα 3,2 :whistle: :whistle: :whistle:


Μπραβο Γεωργιε πολυ επισταμενη ερευνα κ αναλυση εκανες :clap: :clap: :clap:
ΑΡΓΑ ΒΑΔΙΖΩ ΖΩΗ ΚΕΡΔΙΖΩ!!!!
Άβαταρ μέλους
DENNISLA
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 9447
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 10:33 am
Τοποθεσία: LA
Λάστιχα: Kobra + Geo A/T
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16-225/65/17
Suspension: MAD+KYB+3,5cm
cb: Ναι
Aka: Troooolllllllll
Name: DENNIS

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό ΜΠΑΟΥ » Τρί Ιαν 09, 2018 12:12 pm

μια τετράδα wossner σφυρίλατα και ένα σοβαρό συνεργείο που κάνει τέτοιες δουλειές(δηλαδή να συνεργάζεται με ρεκτιφιατζή) και θα είσαι και καλύτερος απο το liana αφού ανάλογα με την επιφάνεια του πιστονιού αλλάζεις και τη συμπίεση.

όλα αυτά αφού η μπιέλα αντέχει τα 1800.

μετά πρόγραμμα

φιλτρο

εξάτμιση

έτσι χαλαρά με κανα τετραχίλιαρο έχεις πάρει 15 άλογα :lol: :lol: :lol:
τσακωμένος με την άσφαλτο (quality-passed συγκρουόμενα vitara 1.6-8v, jimny 1.3 grand vitara 1.6-16v)
current test ford fiesta ecoboost 100ps
Άβαταρ μέλους
ΜΠΑΟΥ
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Τετ Φεβ 24, 2010 11:03 pm
Τοποθεσία: n.york
Λάστιχα: hankook
Διάσταση ελαστικών: 195/50-15
Suspension: sach st
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: γορίλας
Name: ΝΙΚΟΣ

Επόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

Tsakas Δευτ Μαρ 18, 2024 4:54 pm Καλή Σαρακοστή σε όλους
arahova Δευτ Μαρ 18, 2024 11:28 am Καλημέρα σε όλους και καλή Σαρακοστή.
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Δευτ Μαρ 18, 2024 9:47 am Καλή Σαρακοστη
antonis1627 Δευτ Μαρ 18, 2024 7:07 am Καλημέρα σας.Καλή εβδομάδα και καλή Σαρακοστή.
john maxx Κυρ Μαρ 17, 2024 11:54 pm καλησπέρα
Διοματάρης Κυρ Μαρ 17, 2024 9:42 am Καλημέρα σε όλους
antonis1627 Κυρ Μαρ 17, 2024 7:36 am Καλημέρα σας και καλή Αποκριά.
antonis1627 Σάβ Μαρ 16, 2024 1:06 pm Το απόγευμα θα έχει λυθεί το θέμα που έχει προκύψει με το ανέβασμα των φωτογραφιών στο φόρουμ.
Διοματάρης Σάβ Μαρ 16, 2024 11:47 am Όλη μέρα καλημέρα
arahova Σάβ Μαρ 16, 2024 11:37 am Καλημέρα σε όλους και καλό τριήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 16, 2024 7:53 am Καλημέρα σας καλό τριήμερο αποκριάς να έχουμε.
Γιάννης Ποριχης Παρ Μαρ 15, 2024 12:39 pm Καλημέρα καλό τριήμερο σε όλους
arahova Παρ Μαρ 15, 2024 10:17 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
Διοματάρης Παρ Μαρ 15, 2024 8:46 am Καλημέρα μας
antonis1627 Παρ Μαρ 15, 2024 7:08 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Πέμ Μαρ 14, 2024 2:05 pm Τετάρτη 20-3-2024 έχουμε καφεδάκι που αλλού στη
arahova Πέμ Μαρ 14, 2024 11:03 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 14, 2024 6:48 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Τετ Μαρ 13, 2024 10:01 pm Καλησπέρα και καλή βραδιά
ΜΩΡΑΙΤΗΣ Τετ Μαρ 13, 2024 10:20 am Καλημέρα στην παρέα
antonis1627 Τετ Μαρ 13, 2024 6:59 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 12, 2024 11:32 am Καλημέρα σε όλους.
Διοματάρης Τρί Μαρ 12, 2024 8:51 am Μια βδομάδα για τα σίδερα και τα cobra
Διοματάρης Τρί Μαρ 12, 2024 8:49 am Καλημέρα σας
arahova Δευτ Μαρ 11, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης