Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Τετ Οκτ 17, 2018 11:25 am

Εδω ομως συζξταμε και το να μην μπει ολο το μοτερ αλλα ............
Ο Μ16Α με τον Μ18Α εχουν ΙΔΙΟ ΣΤΡΟΦΑΛΟ,ΜΠΙΕΛΕΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΟ ΕΜΒΟΛΟΥ!
Ετσι ισως με χιτωνια η' ρεκτιφιε να εβαζες τα μεγαλυτερα πιστονια στο μικροτερο κινητηρα αυξανοντας τη διαμετρο απο 78 σε 83 χιλιοστα και το κυβισμο απο 1586 σε 1796 κυβικα,διακοσια δεκα παραπανω δηλαδη.
εχω σημειωσει τα νουμερα απο πειρο και μπιελα του 1600. :D
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11401
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό georgeke » Τετ Οκτ 17, 2018 2:48 pm

Ακριβως ετσι. :roll:
Οπως τα πε ο κωστας.Τεσσερα πιστονακια μονο.Κι ενα σετ φλατζες.
Άβαταρ μέλους
georgeke
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 07, 2015 12:19 am
Λάστιχα: COOPER ATT
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MAD,KYB,ESP,4WD Low
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: dynagrego
Name: giorgos

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό Hellas4x4 » Παρ Οκτ 19, 2018 2:27 pm

Και τα πιστόνια από ποιο μοτέρ τα δανείζεσαι;;; :shifty:
Live To Fly - Ride To Live!

Άβαταρ μέλους
Hellas4x4
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Τετ Ιαν 25, 2017 12:28 am
Τοποθεσία: Παλλήνη, Αττικής
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Hellas4x4
Name: Antonis

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Παρ Οκτ 19, 2018 2:29 pm

Διαβασε το πρωτο ποστ φιλαρακι ,,νομιζω θα σου λυθουν ολες οι αποριες :D :D :D
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11401
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό ybor31 » Τετ Οκτ 24, 2018 2:45 am

Τρομερη ιδεα. Αναμενω με αγωνια
ybor31
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 28, 2017 2:11 pm
cb: Όχι
Name: Δημήτρης

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό meco » Πέμ Οκτ 25, 2018 8:54 pm

Οι σύγχρονοι κινητήρες δεν έχουν καρμπιρατέρ που να το ρυθμίζεις με μία βίδα ώστε να παρέχει το παραπάνω καύσιμο που απαιτείται.
Αν αυξήσεις έτσι απλά τα κυβικά, στα μεγάλα φορτία θα έχεις φτωχό μείγμα και αργά η γρήγορα θα πάρεις το μοτέρ στο χέρι. Οπότε χρειάζεται πρόγραμμα ίσως και αλλαγή στα μπεκ αν και πολύ πιθανόν τα υπάρχοντα να καλύπτουν τις, έστω και μικρές, επιπλέον απαιτήσεις σε καύσιμο. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι κάποιοι δουλεύουν χωρίς πρόβλημα τον 1800άρη κινητήρα με το πρόγραμμα και την τροφοδοσία του 1300... :shock:
meco
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: Τετ Απρ 30, 2008 1:13 am
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό georgeke » Πέμ Οκτ 25, 2018 10:21 pm

Ουτε στα καρμπυρατερ φτανει να στριψεις μια βιδα για να ρυθμισεις το μειγμα στις ψηλες στροφες.θελει αλλαγη και σε καποια αλλα πραγματα.
Λοιπον,καταρχην να ξεκαθαρισω οτι ο τιτλος του θρεντ ειναι απο 1600 σε 1800.Τα 1300 απλως δεν ενδιαφερουν τα βιταρα αλλα μονο τα τζιμνυ.Επισης ο τιτλος λεει για "Σκεψεις" κατι που σημαινει οτι δεν το χω κανει ακομα γιατι το μοτερ μου εχει μονο 50.000χλμ αλλα θελω να κανω συζητηση με το φορουμ για τα πιθανα προβληματα που θα προκυψουν και τις λυσεις τους.Οποτε θεωρω απολυτα σωστες κι ενδιαφερουσες τις ενστασεις σου σε σχεση με το φτωχο μειγμα που μπορει να προκαλεσει ο υπερκυβισμος.

Πιστευω λοιπον οτι απο τα 1600 στα 1800 ειναι μικρη αυξηση του κυβισμου που θα την ανιχνευσει και θα την διορθωσει μονος του ο M.A.F.(αισθητηρας μαζας εισερχομενου αερα).Μια μετρηση με wideband αισθητηρα σε ολο το φασμα των στροφων και σε ολο το ευρος ανοιγματος γκαζιου θα μας δωσει την απαντηση.
Αν το μειγμα ειναι φτωχο,τοτε εχουμε τροπους δοκιμασμενους να αντιδρασουμε.
Οι επιστημονικοι τροποι ειναι
1)φλασαρισμα της ecu-προγραμμα
2)παραλληλος εγκεφαλος

Οι "τροποι του φτωχου" ειναι
1)συνδεση μεταβλητη αντισταση 18-20kΩ στον ΙΑΤ(intake air temperature sensor)-αισθητηρα θερμοκρασιας εισερχομενου αερα.Ετσι θα νομιζει ο εγκεφαλος οτι κανει κρυο,οποτε ο αερας ειναι πιο πυκνος,οποτε πρεπει να ψεκασει παραπανω βενζινα.
Intake air temperature sensor resistance(τιμες απο το σερβις μανιουαλ)
–20 °C : 13.6 – 18.4 kΩ
20 °C : 2.21 – 2.69 kΩ
60 °C : 0.493 – 0.667 kΩ

24w9.jpg

2)ζουπηγμα στη μεγγενη του ρυθμιστη πιεσης βενζινας ωστε η πιεση του καυσιμου να ανεβει απο τα 44psi που ειναι το νορμαλ σε οσο χρειαζεται.Τα μπεκ ετσι στον ιδιο χρονο που θα μενουν ανοικτα θα ψεκαζουν παραπανω βενζινη λογω παραπανω πιεσης.Μην ανησυχειτε,φτανουν και τα 100psi χωρις προβλημα.Εμεις αποκλειεται να περασουμε τα 48-50.Κι αν χρειαστει.
Το ζουπηγμα θα γινεται σταδιακα,με δοκιμες μεχρι να φτασουμε στην επιθυμητη αναλογια αερα-καυσιμου.
dscf3572x.jpg
dscf3572x.jpg (68.85 KiB) 3682 προβολές
Άβαταρ μέλους
georgeke
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 07, 2015 12:19 am
Λάστιχα: COOPER ATT
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MAD,KYB,ESP,4WD Low
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: dynagrego
Name: giorgos

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Παρ Οκτ 26, 2018 1:04 am

Εχω μεινει εκπληκτος με τις γνωσεις σου ,,αλλα και με τον τροπο που τα εξηγεις :clap: :clap: .
Αν παω στον μηχανικο μου και του πω οσα μας εχεις γραψει εδω θεωρω οτι θα του εχω δωσει ετοιμο στο πιατο την βελτιωση.
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11401
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Παρ Οκτ 26, 2018 9:53 am

Γιώργο :bow-yellow: :bow-yellow: :bow-yellow:

Καλύτερη λύση μου φαίνεται η 1η λύση του "φτωχού" !, και... χειρότερη (από όλες) η 2η του "φτωχού"!
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9259
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό georgeke » Παρ Οκτ 26, 2018 9:55 am

Ευχαριστω παιδια. :D
Ενα ανταλλακτικο που σιγουρα θα χρειαστουμε ειναι η φλατζα καυσης απο το Liana 1.8(κωδικος 11141-54GF1-000) που φυσικα εχει ιδιο σχημα με αυτη απο το NGV 1.6 αλλα διαφερει στο οτι εχει μεγαλυτερες τρυπες για τους κυλινδρους.
Δεν ξερω αν μπορεις να τη παραγγειλεις απο την εδω αντιπροσωπεια μιας και το Liana 1800 μαλλον ποτε δεν εισηχθη.
Βρηκα ομως με προχειρο ψαξιμο αυτην εδω απο ιαπωνια με 82$.Οσο για φτιαχτη φλατζα καυσης εδω στην Ελλαδα,τι να πω,εχει καει κανα-δυο φορες η γουνα μου και φοβαμαι λιγο.Θα μας εβγαινε βεβαια λιγο πιο φτηνα.
Το κοστος δεν ειναι μικρο αλλα αμα λυσεις μοτερ αυτη τη φλατζα δε τη γλυτωνεις,ειτε ειναι 1.6 ειτε 1.8
liana 1 flantza.jpg
liana 1 flantza.jpg (48.55 KiB) 3652 προβολές
Τελευταία επεξεργασία από georgeke και Παρ Οκτ 26, 2018 1:51 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
georgeke
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 07, 2015 12:19 am
Λάστιχα: COOPER ATT
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MAD,KYB,ESP,4WD Low
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: dynagrego
Name: giorgos

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό meco » Παρ Οκτ 26, 2018 9:57 am

Το έγραψα έτσι για το καρμπιρατέρ για να δώσω ένα τόνο υπερβολής στο πόσο πιο πολύπλοκα είναι τα σημερινά συστήματα τροφοδοσίας.
Σχολίασα μόνο αυτό που διάβασα προηγουμένως ότι κάποιοι χρησιμοποιούν τον 1800 με διαχείριση και τροφοδοσία του 1300.
Σκέψεις προφανώς. Δεν στην "είπα" απλά εξέφρασα και εγώ μερικούς προβληματισμούς... Λυπάμαι αν φάνηκε έτσι.

Στο ζουμί τώρα.
Μακάρι ο MAF να μπορεί να το διαχειριστεί και τα μπεκ να επαρκούν. Αυτό είναι το ζητούμενο.

Αυτό με την αντίσταση μήπως είναι λίγο μπακαλίστικο; Και αν όντως κάνει κρύο; Όταν κάνει πολύ ζέστη;
Το 2 δεν καταλαβαίνω πως ακριβώς θα γίνει. Προφανώς αλλάζεις τις ανοχές του ρυθμιστή στραβώνοντας κάτι. Αν τον "παραστραβώσεις" μπορεί να επανέλθει;

Δικό μου σχόλιο/ερώτημα τώρα. Αν είναι όπως τα λες και όντως μπορείς να δώσεις περισσότερο καύσιμο με κάποιο τρόπο, δεν είναι ευκολότερο να βάλεις ένα turbo το οποίο θα δουλεύει χαμηλά, π.χ. 0.2 ούτως ώστε να έχουμε περιορισμένες ανάγκες σε καύσιμο, παρά να ανοίγεις τον κινητήρα και να κάνεις όλες αυτές τις αλλαγές;
meco
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: Τετ Απρ 30, 2008 1:13 am
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό georgeke » Παρ Οκτ 26, 2018 10:25 am

Οχι,σε καμμια περιπτωση δεν θεωρω οτι μου την ειπες,μηχανολογικη κουβεντα κανουμε και επισημανες ενα σημαντικο προβλημα στις βελτιωσεις κινητηρων.
Οσο για τις επιμερους ερωτησεις
1)η μεταβλητη αντισταση αντικαθιστα,καταργει,μπαινει στη θεση του ΙΑΤ.Την εχεις και μεσα στο σαλονι και την σκαλιζεις κατα βουληση. Η εμπειρια λεει οτι δεν επηρεαζει τη λειτουργεια του μοτερ σε ζεστη κρυο,ειναι κυριως για τις εκπομπες καυσαεριων.

2)Αμα ζουλας το ρυθμιστη πιεσης,δεν υπαρχει δρομος για το γυρισμο. :lol:
Πας με μικρα βηματα και δοκιμη κι αμα το παρακανεις βαζεις αλλο,δεν ειναι το τελος του κοσμου.

3)το τουρμπο ειναι αλλος δρομος,αλλα boost χωρις αλλαγη εντοσθιων η'εστω μια παχυτερη φλατζα καυσης(που θα αλλαξει το χρονισμο των εκκεντροφορων και θα θελει ρυθμιζομενα γραναζια μετα) ισοδυναμει με σιγουρη καταστροφη.Εκτος κι αν οδηγεις στα 4psi.Ποιος το κανει?
Αρα θες κατεβασμα μοτερ και σιγουρα σοβαρη τοτε αναβαθμιση της διαχειρισης καυσιμου και νεα εξατμιση και wastegate και σκαστρα και intercooler και σωληνωσεις και μπαρομετρο και,και.
Οχι οτι ειμαι αρνητικος στα τουρμπο(τα λατρευω),αλλα σε αυτο το θρεντ μιλαω για 4 μαμα πιστονακια μονο.
Τι ψυχη εχουν? :-|
Άβαταρ μέλους
georgeke
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 07, 2015 12:19 am
Λάστιχα: COOPER ATT
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MAD,KYB,ESP,4WD Low
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: dynagrego
Name: giorgos

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό ΜΠΑΟΥ » Παρ Οκτ 26, 2018 12:12 pm

georgeke έγραψε:Οχι,σε καμμια περιπτωση δεν θεωρω οτι μου την ειπες,μηχανολογικη κουβεντα κανουμε και επισημανες ενα σημαντικο προβλημα στις βελτιωσεις κινητηρων.
Οσο για τις επιμερους ερωτησεις
1)η μεταβλητη αντισταση αντικαθιστα,καταργει,μπαινει στη θεση του ΙΑΤ.Την εχεις και μεσα στο σαλονι και την σκαλιζεις κατα βουληση. Η εμπειρια λεει οτι δεν επηρεαζει τη λειτουργεια του μοτερ σε ζεστη κρυο,ειναι κυριως για τις εκπομπες καυσαεριων.

2)Αμα ζουλας το ρυθμιστη πιεσης,δεν υπαρχει δρομος για το γυρισμο. :lol:
Πας με μικρα βηματα και δοκιμη κι αμα το παρακανεις βαζεις αλλο,δεν ειναι το τελος του κοσμου.

3)το τουρμπο ειναι αλλος δρομος,αλλα boost χωρις αλλαγη εντοσθιων η'εστω μια παχυτερη φλατζα καυσης(που θα αλλαξει το χρονισμο των εκκεντροφορων και θα θελει ρυθμιζομενα γραναζια μετα) ισοδυναμει με σιγουρη καταστροφη.Εκτος κι αν οδηγεις στα 4psi.Ποιος το κανει?
Αρα θες κατεβασμα μοτερ και σιγουρα σοβαρη τοτε αναβαθμιση της διαχειρισης καυσιμου και νεα εξατμιση και wastegate και σκαστρα και intercooler και σωληνωσεις και μπαρομετρο και,και.
Οχι οτι ειμαι αρνητικος στα τουρμπο(τα λατρευω),αλλα σε αυτο το θρεντ μιλαω για 4 μαμα πιστονακια μονο.
Τι ψυχη εχουν? :-|



ειδικά αν έχεις κάνει και μετατροπή σε γκάζι παίζεις απο εκεί καταβάση μπάλα με το καύσιμο βάζεις και ένα ποιό ανοιχτό φίλτρο αέρα και είσαι πολύ κοντάστα εργοστασιακά στάνταρ.

για παράδειγμα τα περισότερα τζίμνι μετατροπή σε 16 άρια(300 κυβικά διαφορά) κρατάνε την ίδια τροφοδοσία για να μη μπλέκουν με εγκεφάλους κλειδαριές κλπ και πάνε απροβλημάτιστα με αισθητή διαφορά στη ροπή χαμηλά που εκεί είναι και το ζητούμενο

αυτές είναι οι δικές μου σκέψεις.
τσακωμένος με την άσφαλτο (quality-passed συγκρουόμενα vitara 1.6-8v, jimny 1.3 grand vitara 1.6-16v)
current test ford fiesta ecoboost 100ps
Άβαταρ μέλους
ΜΠΑΟΥ
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Τετ Φεβ 24, 2010 11:03 pm
Τοποθεσία: n.york
Λάστιχα: hankook
Διάσταση ελαστικών: 195/50-15
Suspension: sach st
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: γορίλας
Name: ΝΙΚΟΣ

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό meco » Παρ Οκτ 26, 2018 4:21 pm

georgeke

Εγώ σκεφτόμουν ολότελα 3psi (το 0,2bar που έγραψα πριν). Θα έχεις +20-+30% απόδοση χωρίς άνοιγμα κινητήρα. Intercooler δεν χρειάζεται. Σκάστρα εννοείται πως θα χρειαστείς. Wastegate έχει πάνω η τουρμπίνα. Απλά έχουμε δύο θεματάκια (σε μια πρώτη "ανάγνωση"). Το ένα είναι αν μπορείς με τη μαμά συμπίεση του μοτέρ να κάνεις υπερπλήρωση (έστω και στα 3psi) ή αν πρέπει να τη ρίξεις (η φλάντζα που ανέφερες δηλαδή) και το άλλο είναι η τροφοδοσία που εδώ μάλιστα έχουμε παραπάνω απαιτήσεις.

Από εκεί και πέρα, έχεις ένα δίκιο, μη χαλάω και το topic. :D
Τη συζήτηση την άνοιξα μήπως και ένα light turbo είναι τελικά πιο απλή και πιο φθηνή λύση, στην περίπτωση βέβαια που είναι εφικτή (τροφοδοσία, συμπίεση). Αναρωτιέμαι, δεν ξέρω...

Υ.Γ. Δεν είναι μόνο τα πιστονάκια. Θέλεις και "χιτωνιάκια", θέλεις και "φλαντζούλα". :D
meco
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: Τετ Απρ 30, 2008 1:13 am
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Σκεψεις γυρω απο υπερκυβισμο NGV απο 1600 σε 1800

Δημοσίευσηαπό georgeke » Κυρ Οκτ 28, 2018 9:12 am

Συνεχιζοντας τη συλλογη στοιχειων για τη πιθανη μετατροπη,εκανα μια σημαντικη ανακαλυψη:
Oι κινητηρες 1.6 και 1.8 φορανε τις ιδιες βαλβιδες κι εκκεντροφορους!
ειναι οι κωδικοι για το Ngv 1.6.
απο το Liana 1.8.
O κοινος λοιπον κωδικος των 2 κινητηρων για τις βαλβιδες εισαγωγης ειναι 12911-54G70-000 και για της εξαγωγης ειναι 12915-54G50-000.

Οι κυλινδροκεφαλες εχουν διαφορετικο part number λογω διαφορας στη διαμορφωση σε μια απο τις ακρες τους για στερεωση καποιου περιφερειακου εξαρτηματος.
Οσο κι αν το αποφευγω να κανω εικασιες με το ματι κι οχι με στοιχεια,οι θαλαμοι καυσης παντως μου μοιαζουν ιδιοι και στους δυο κινητηρες,ειδικα αν αναλογιστουμε οτι εχουν και τις ιδιες βαλβιδες.Το λεω γιατι οι ιδιου μεγεθους βαλβιδες γλυφουν τις ακρες του θαλαμου και στις 2 κεφαλες ενω περιμενα ο 1.8 να εχει λιγο μεγαλυτερο θαλαμο.
M16-M18A cylind head.jpg
Άβαταρ μέλους
georgeke
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 07, 2015 12:19 am
Λάστιχα: COOPER ATT
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MAD,KYB,ESP,4WD Low
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: dynagrego
Name: giorgos

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Τρί Μαρ 19, 2024 10:47 am Καλημέρα σε όλους.
Διοματάρης Τρί Μαρ 19, 2024 9:40 am Καλημέρα σε όλους. Μια όμορη μέρα αλλαγής η σημερινή. Το παζλ ολοκληρώνεται σιγά σιγά
antonis1627 Τρί Μαρ 19, 2024 7:13 am Καλημέρα σας.
Tsakas Δευτ Μαρ 18, 2024 4:54 pm Καλή Σαρακοστή σε όλους
arahova Δευτ Μαρ 18, 2024 11:28 am Καλημέρα σε όλους και καλή Σαρακοστή.
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Δευτ Μαρ 18, 2024 9:47 am Καλή Σαρακοστη
antonis1627 Δευτ Μαρ 18, 2024 7:07 am Καλημέρα σας.Καλή εβδομάδα και καλή Σαρακοστή.
john maxx Κυρ Μαρ 17, 2024 11:54 pm καλησπέρα
Διοματάρης Κυρ Μαρ 17, 2024 9:42 am Καλημέρα σε όλους
antonis1627 Κυρ Μαρ 17, 2024 7:36 am Καλημέρα σας και καλή Αποκριά.
antonis1627 Σάβ Μαρ 16, 2024 1:06 pm Το απόγευμα θα έχει λυθεί το θέμα που έχει προκύψει με το ανέβασμα των φωτογραφιών στο φόρουμ.
Διοματάρης Σάβ Μαρ 16, 2024 11:47 am Όλη μέρα καλημέρα
arahova Σάβ Μαρ 16, 2024 11:37 am Καλημέρα σε όλους και καλό τριήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 16, 2024 7:53 am Καλημέρα σας καλό τριήμερο αποκριάς να έχουμε.
Γιάννης Ποριχης Παρ Μαρ 15, 2024 12:39 pm Καλημέρα καλό τριήμερο σε όλους
arahova Παρ Μαρ 15, 2024 10:17 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
Διοματάρης Παρ Μαρ 15, 2024 8:46 am Καλημέρα μας
antonis1627 Παρ Μαρ 15, 2024 7:08 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Πέμ Μαρ 14, 2024 2:05 pm Τετάρτη 20-3-2024 έχουμε καφεδάκι που αλλού στη
arahova Πέμ Μαρ 14, 2024 11:03 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 14, 2024 6:48 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Τετ Μαρ 13, 2024 10:01 pm Καλησπέρα και καλή βραδιά
ΜΩΡΑΙΤΗΣ Τετ Μαρ 13, 2024 10:20 am Καλημέρα στην παρέα
antonis1627 Τετ Μαρ 13, 2024 6:59 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 12, 2024 11:32 am Καλημέρα σε όλους.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες